Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2254

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 2254 av 2256 FørsteFørste ... 1254 1754 2114 2124 2134 2144 2154 2164 2174 2184 2194 2204 2214 2224 2234 2244 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 SisteSiste
Viser resultater 45,061 til 45,080 av 45103
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilken reciever har du i tankene? Jeg er veldig fornøyd med Marantzen, men det er mange som ikke liker utseende på den.

Det er litt rart det med utstyrsbytte egentlig. Jeg tenker ofte at jeg har mer glede av forundersøkelser på ett produkt enn når jeg faktisk får det i hus. Det er liksom litt spennende å være på jakt på en måte.

Jeg fungerer på ny bd spiller om dagen. Har brukt en PS3 frem til nå, men støynivået på denne er litt voldsomt. Jeg innbiller meg dessuten at det er mye å hente på en dedikert enhet, men jeg vet ikke om jeg er helt overbevist enda. Har mest lyst på en Oppo 103, gjerne med darbee, men det er litt stramt budsjett nå etter ferien. Får se hva som evt dukker opp på brukten.

-R

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håpet er at de heeeelt nye Yamaha RX-Axx40 skal dukke opp på kjempetilbud, men det er nok en stund til. Mer sannsynlig at xx30-serien settes kraftig ned når de er på vei ut. (De er jo egentlig ute)

Marantz frister, men det blir nok Yamaha igjen. Har også kikka på Oppo (eventuelt Cambridge), men det sitter langt inne å bruke så mye på en spiller. Ellers syns jeg du treffer spikeren rett på hodet med din observasjon. Jakten ER mer spennende.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble en Pioneer Lx55 i dag, de hadde en demo på soundgarden.

Har lest litt mye rusk om modellen, men til prisen er den verdt ett forsøk. Får nok legge opp noe sparepenger hvis jeg ikke blir fornøyd, men krysser fingrene for at den ihvertfall er bedre enn en PS3.

-R

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis.

Har ikke avspiller på stua, noe som hadde vært kjekt. Vurderer litt frem og tilbake ang de i forrige post, eller om jeg bare skal gå for PS4. Flytter i så fall PS3 opp på stua.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8 dager siden jeg kjente jeg begynte å bli syk, og det slipper ikke helt taket. De to siste dagene har jeg lagt meg før kl. 20.00. I går klokken 19.15... Håper det går over snart.

Ikke mye nytt på AV-fronten, men ser etter en RX-A2030. Enten på tilbud, eller pent brukt. Fornøyd med LX55 rassmussen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jorda, den gjør jobben. Litt usikker på om den er bedre enn PS3, men jeg innbiller meg at det er litt mindre støy i bildet og at fargene ser mer naturlige ut.

Oppdaterte firmware, da hang den seg og loopet i oppstart. Måtte ta strømmen, men etter det var den normal. Den har låst seg en gang til i ettertid, også da måtte jeg ta strømmen.

Litt usikker enda, føler ikke helt jeg er blitt godt nok kjent med den for å kunne gi noen endelig dom. Er langt unna å levere den tilbake, så jeg skal gi den en fair sjanse. Appene på den er ubrukelige, men det betyr ingenting for min del.

-R

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker ATV2/3 her i huset, så apper på tv og BD-spillere interesserer meg også lik null.

Fridag i går og i dag. Fått ordna med noe ved, klipt plen og stelt litt ute før vinteren. Ble kvitt et kjølerom i går (uten aggregat) som jeg var å henta meg i fjor (gratis) og da ble det mer plass til ved. Ble ikke noe av prosjektet. Brygger selv, og ville ha god plass til øl. Har fått to kjøleskap som jeg bruker istedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyst på ny subb.
    Noen av dere som tilfeldigvis har en SVS tube subb?

-R

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg laga en SVS-klone av en tube sub for noen år siden, og Jan har vel sin i stua som klatrestativ for katten enda..?

Hva tenkte du på?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mest på om jeg skulle gå for tuben eller en av modellene med porter i front. Lite musikk, mest film, så vil ha noe som kan få litt mer pondus i eksplosjoner osv.

Klatrestativ faktisk vet ikke helt om jeg skal tolke det negativt eller positivt.

-R

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var hverken positivt eller negativt. Katten trives der.

Er nok litt hipp som happ hva du velger. Tubene tar litt mindre plass. Svs røsker bra, men er ikke borte på musikk heller. Som vanlig handler det om plassering og justering.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspill, får bruke helgen til å lese litt tester og poster på forumer.

Har ikke akkurat plassmangel, men jeg liker fasongen på tuben. Den ser litt "anderledes" ut på en måte.

Ninjaedit: skulle ønske torget var 100 % igjen, kanskje det hadde dukket opp en pc12plus eller pc13 til en ok pris.

-R
    Sist endret av rassmussen; 09-04-2014 kl 23:10

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobbintervju på mandag. Fant en annonse i lokalavisen i dag og ringte sporenstreks. Drittlei av å ikke vite fra uke til uke om, og eventuelt hvor mye, jeg får jobbe. Fikk også beskjed på torsdag (selvsagt ikke direkte fra sjefene) at de henter inn folk fra en annen avdeling istedet for å gi oss som kjenner stedet muligheten til å få større stillingsprosent. Det var dråpen for meg. Har gått sånn i to år nå. Håper inderlig jeg får den jobben.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe det ordner seg for deg, det hørtes veldig slitsomt ut å ikke ha noe fast å forholde seg til.

-R

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slitsomt, og ikke minst ganske lite kompatibelt med hus, bil og tre unger. Går fra å jobbe 6 dager en uke, til å jobbe to halve dager neste. Det går bare ikke lenger. Kona har måttet frilanse (døvetolk) i helgene/feriene for at det skal gå rundt. For å si det slik...jeg har ikke betalt over 20k i skatt de to siste årene. Til sammen...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg gir opp dette forumet snart.... Heeeeeeelt dødt selv på en lørdag. *sukk*

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter ute og koser oss vet du
    Bare innom bua for å bytte spilleliste

Lykke til på jobbintervju Frode
    Sist endret av jakv; 09-06-2014 kl 22:46
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, akkurat i kveld så. Men det er pinadø dødt omtrent hele tiden. Selv i øl-tråden hvor det brukte å være fres fredag og lørdag er det helt dødt. Husker jeg ble irritert over personer over på Sentralen som erklærte avforum for dødt, men er omtrent klar til å trekke samme konklusjon selv....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det ikke er ett eneste innlegg på et forum mellom 22.35 og 23.05 på en lørdag er forumet fucked spør du meg.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om det er hardt å innrømme det så må jeg vel si meg enig med deg.
    Dessverre tror jeg mye henger sammen med de noe uheldige omstendighetene rundt oppgradering av forumet. Var nok mange som ramlet av da, og jeg må innrømme at jeg er ikke innom så ofte som før. Men forhåpentligvis tar det seg opp når vi starter skikkelig på høsten og man finner fram filmene igjen. Jeg har ikke sett film i bua på over tre måneder, med unntak av Flåklypa en gang i august. Og hvis dette været varer så kan det bli lenge til også, selv om vi lurer på å ta ned paviljongen neste helg.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Side 2254 av 2256 FørsteFørste ... 1254 1754 2114 2124 2134 2144 2154 2164 2174 2184 2194 2204 2214 2224 2234 2244 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •