Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2233

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 2233 av 2256 FørsteFørste ... 1233 1733 2093 2103 2113 2123 2133 2143 2153 2163 2173 2183 2193 2203 2213 2223 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2243 2253 ... SisteSiste
Viser resultater 44,641 til 44,660 av 45103
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blir nok djupbass som blir prioritet ja, får heller anskaffe meg brystkassebass når eg får bedre plass

Hypex HS500 blir fortsatt motoren, med 810 bipolare watt i 4 ohm. Målet er å få kassa til å gå akkurat under kanten på sofaen, slik at det blir litt meir WAF (har vel lov til å kalle det det no ) enn å stacke no Brontes-kasser oppå kvarandre, og med ei forsterker-kasse ved sidan av

Vi har absolutt godt av å sjå slike ting av og til ja! Anbefaler også The last king of Scotland om du ikkje har sett han

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde jeg hadde svart her gitt.... Last King er veldig god ja.

Spesielt vær i går gitt. 20-25 grader og storm i kasta. Lurte på om trampolinen til ungen skulle reise avgårde.

Litt Simon & Garfunkel på anlegget og kaffe i koppen. Fin formiddag.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av dere som kjenner godt til Rotel, nærmere bestemt den RB 1582 effekten som ligger på bruken?

Kjenner det rykker litt i vil ha delen av hjernen, men jeg er litt usikker på prisforlangende. Jeg er mildt sagt jævlig dårlig å bedømme pris, men siden jeg ikke kan fordra når noen kommer med skambud vil jeg nødig komme med det heller.

Har et litt stramt budsjett om dagen med relativt store utgifter på gammel bil så jeg burde strengt tatt la være. :???:

-R

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns prisforlangende er helt greit. Receivere og andre produkter som er i stadig utvikling vil nok falle fortere i pris. Solide effektforsterkere holder seg godt i pris lengre. Hordaland Hifi selger disse for 10k helt nye så selv om veiledende er 11k, så er det den prisen man må forholde seg til, og vurdere ut fra.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innkvartert på Gothia Towers etter at dagen startet på Ullared, Netonnet lagershop ( som var en vits ) og avsluttet med 9 timer på Liseberg før vi sjekket inn her. Snartur innom Svinesund før vi finner noe overnatting i Gudbrandsdalen i morgen og retur heimen på lørdag. Blir artig å se hvordan junior har ordnet seg i heimen da
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan var Ullared? Synes det ser ut som en stor Nillebutikk, men det kan jo være at de har et godt varesortiment uansett. Jeg har ikke vært der, bare hatt noen "herregud" øyeblikk med den tvserien som omhandlet nettopp Ullared.

-R

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble positivt overrasket egentlig, siden jeg hadd eomtrent det samme inntrykket som deg. Nå er jeg ingen shopper, men det var greit nok å slå i hjel noen timer der. Av klær så handlet jeg boxere og sokker, slik at det gamle kan kastes, og så vet jeg at sokkene passer sammen når de er vasket. Fant også noen filmer til en billig penge, men ellers kostet disse omtrent det samme som i norske butikker. I kjelleren var det en avdeling med verktøy, fiske og campingutstyr, bilpleie og "trim". Sistnevnte holdt jeg meg langt unna, men kikket litt på dt andre, men slikt som elverktøy synes jeg ikke var spesielt lavt priset. 2300,- for en RYOBI kapp/gjærsag får jeg meg ikke til å synes er billig. I tillegg til RYOBI hadde Black&Decker el-verktøy. Bilpleieavdelingen var det mest Turtle det gikk i.

Om en ikke er alt for fashionorientert går det sikkert greit å kle seg opp også, men jeg har vel stort sett ikke fasong til å passe inn i noe av det, men det virkt som OK kvalitet, og det meste var "normale" klær. Var en egen avdeling med Umbro for den som kler seg i slikt.

Ellers var det en haug andre avdelinger, med ymse innhold, forskjellig kvalitet og forskjellige priser. Alt elektrisk syntes jeg var litt for stivt priset til at det skulle være billig, særlig kjøkkenapparater.

Utenfor var det et par skobutikker, hvor prisene på det jeg kikket på ikke var voldsomt rimelig, Det som koster 800 NOK hjemme kostet 800 SEK der, så det var ikke store besparelser. Og så hadde Netonnet lagerutsalg, men som tidligere sagt var det en skuff, ikke hadde de mye, og det som de hadde var omtrent som norske nettpriser.

Om en skal ha eg nye briller så var det en grei butikk, levering av briller i løpet av en time, synsundersøkelse 0kr, briller fra ca. 350,- og oppover. Hadde innfatninger fra flere kjente merker, men de var selvsagt dyrere. Hadde jeg funnet denne butikken tidligere hadde jeg muligens hatt med meg et par brillr hjem.

Vi leide hytte/leilighet pluss en natt på hotellet, begge deler var meget tilfredsstillende.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mast på bruttern i to uker nå om han faktisk ville/kunne være med på Bonamassa-konsert i Oslo til høsten. Ikke noe svar å få, så jeg bestilte billetter til meg, en kompis og bruttern for 40min siden. Han svarte at han ikke kunne for 10min siden....

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med en tredje arving Frode!

Hadde dette huset ligget på en fornuftig plass hadde jeg stått og ventet på at banken skulle åpnet dørene i morgen...

Ny villaeiendom på stor tomt og flott utsikt i Bøfjorden!*VISNING:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var kåken sin
    Men er du ute etter feriehus i den prisklassen så er det vel et hav bedre enn dette Stor hytte med flott utsikt nært sjøen i Årsund. Båtplass følger

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå tenkte jeg som bolig og ikke feriested. Har nok gjeld likevel.

Dukker den "rette" boligen opp er det ikke en tung avgjørelse å kvitte seg med en gammel leilighet i byen for å si det sånn.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønte den, og det var mye hus for pengene.
    Kona har en venninne som skal selge en leilighet på 95kvm i en "kjeller" til omtrent samme pris. Det sier vel mye om at beliggenhet har mye å si for pris, selv om den leiligheten ikke ligger spesielt bra til.
    Men så er vel ikke Bøfjorden verdens navle heller, og som du sier, hadde huset ligget en annen plass kunne det vært aktuelt å ta kontakt med banken

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde fått det samme for den 55 år gamle leiligheten vår i Trondheim på 70 kvadrat som vi måtte betalt for det huset.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et utrolig flott hus. Det huset der hadde glatt kostet et sted mellom 5-800k mer her i bygda. For å være en liten plass, så koster hus overraskende mye her. Vi var heldige og ordnet huskjøpet privat uten visning, så vi fikk hus for like under 2mill.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat huskjøpet vårt er vel det vi har timet best her i verden. Ikke stort hus, men vi regner med at vi ville fått omtrent det firedobbelte igjen for det nå i forhold til det vi ga for det.
    Men her begynner prisene å stagnere litt heldigvis, og noen av utbyggingsprosjektene ha blitt utsatt litt ser det ut som.

Lurer på å ta meg tur opp i bua og koble Cambridgen rett i effekten for å ha prøvd det i regnværet i dag.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må fikse signalkabler og få resten koblet direkte til Cambridgen også, dette var smått lovende...
    Og så jegsom har tenkt å låne bort effekten til frontene en ukes tid da ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10 grader, vind og ikke minst regn i store mengder ...
    Tror det blir lite grillmat fremover
    Har diverse gjøremål som krever oppholdsvær, håper at det blir i løpet av de neste par ukene, hvis ikke blir jeg smått sur.

Kanskje jeg skal gå i bua og koble høytalerne til receiveren nå som effekten til frontene er på utlån.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme drittværet her, men hva gjør vel det når jeg har fått Kathrine og Sebastian hjem igjen.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du har fullt opp å gjøre da

Var ute og handlet noe småtteri til middag for en liten stund siden, og tror du jaggu ikke at dieselvarmeren slo seg på, sommeren sin det :evil:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Kan ikke annet enn å flire da nesten Jan. En sommer inniblandt hadde liksom ikke gjort noe, men nå er det tre sommere på rad med drittvær. Hos oss har det de samme årene vært veldig fint i 2 uker i mai med opp mot 30grader, og en flott periode i september/oktober. Thats it.

Side 2233 av 2256 FørsteFørste ... 1233 1733 2093 2103 2113 2123 2133 2143 2153 2163 2173 2183 2193 2203 2213 2223 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2243 2253 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •