Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2229

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 2229 av 2256 FørsteFørste ... 1229 1729 2089 2099 2109 2119 2129 2139 2149 2159 2169 2179 2189 2199 2209 2219 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2239 2249 ... SisteSiste
Viser resultater 44,561 til 44,580 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her har vi hatt forholdsvis mye nedbør i dag. Men etter mange dager med mange varmegrader, så var det helt greit. Er meldt langt bedre til uka. Film blir det nok ikke her, men noen øl blir det i alle fall.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skummet gjennom noen musikk blurays som kom i posten Eagles farewell tour 1 og Joe Bonamassa live from new york.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er blodfan av Bonamassa, og syns først at Beacon Theatre var litt nedtur etter å ha sett Roal Albert Hall-konserten fryktelig mange ganger. Etterhvert har den vokst og vokst, og nå er det som regel den første jeg setter på. Eagles fikk jeg ikke hørt så mye på før fattern fikk fingrene på den, så den kan jeg ikke si så mye om.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For et fyrverkeri av et gitarspill på sporet woke up dreaming.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Scarface , Steelbox av HBA tidlig i uka, og den gikk i spilleren. lang film, men den holder seg godt, men dialogen var litt kinkig å følge til tider, ikke tekst på denne. Men sammen med et par Aas Weissen så ble det en bra kveld

Lurer på om ikke den Bonamassa-konserten må på nskelista
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olebrum
    For et fyrverkeri av et gitarspill på sporet woke up dreaming.
    Den er helt syk. Han har en versjon på Beacon Theatre og en på Royal Albert Hall av denne sangen. En soleklar favoritt.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scarface har holdt seg godt ja. Liker den godt.

Ble film på oss også faktisk. Litt lang og veldig trist/rørende. Passet dårlig å være småbrisen til.

Extremely Loud & Incredibly Close (2011) - IMDb

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Molde i dag og i morgen. Lurer på om de har rukket å åpne nyveien gjennom Gjemnesaksla, eller om jeg må kjøre gamleveien til molde i dag ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Juhuuu, må til med ny clutch på C5en, det er også en måte å bruke skattepenger på. Særlig når jeg byttet en bremsekaliper i forrige uke

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig det der Jan.

Var på ultralyd i dag. Ikke tvil om at tredjemann blir nettopp det. Alt vel og kun 1mnd til termin.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om litt over en måned så skal jeg til Ullared, så det er vel ikke tvil om at du har noe mer positivt å frem til enn det jeg har

Med nye dekk til Mondeoen så blir det ca 20k i bilutgifter de siste par månedene, kunne godt ha tenkt meg at det var litt mindre ja, men både dekk, bremser og clutch bør være noenlunde i orden når man skal på tur
    Får bare håpe at det er slutt på en stund, selv om jeg vet at ene potta på Mondeoen er full av rust

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er eksamen over Alle karakterer er ført
    Lurer på om det ikke blir en liten feiring i helga, bare et siste formelt karaktermøte på mandag så er den "formelle" biten av skoleåret over.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Arrrrg har noe støy i høyttalerne som jeg ikke klarer å finne ut av. Støyen kommer og går i form av poppe/kneppe lyder og går over til en slags Tv snø lyd for så å forsvinne. Kommer i kun venstre kanal og er fremdeles tilstede når jeg kobler fra forforsterkeren på den kanalen.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Kjøpte Scarface , Steelbox av HBA tidlig i uka, og den gikk i spilleren. lang film, men den holder seg godt, men dialogen var litt kinkig å følge til tider, ikke tekst på denne. Men sammen med et par Aas Weissen så ble det en bra kveld

Lurer på om ikke den Bonamassa-konserten må på nskelista
    Scarface er fantastisk, har den Sigarbox'en av denne sidan den er ein av mine 4 favorittar som eg aldri klarer velge ein definitiv favoritt blant

Ny unge på gang igjen ja Frode, ser eg ikkje er oppdatert her inne lenger :/ Gratulerer så mykje

Nokon tips til små surrounds som knapt tek opp plass? Har lenge hatt lyst på bakhøgtalarar i leilegheita, tenkte litt på nokon 3/4" i små kasser. Gjerne også som det finnast senterkanal av.

Denne er jo meget interessant da:
    DIY Center Channel Speaker with HiVi F5 and SD1.1A

Håper å få roa meg litt ned no mot hausten, og kunne få litt tid til AV igjen, savner det! Har vore mykje no med ny jobb, utdanning, bryllup og bryllupsreise som skal planleggast.

"Going back to my roots" til AV

På AV-fronten ellers så har eg sidan sist solgt 42" panasonic, kjøpt 50" st50 panasonic (måtte ha tv som ruva høgare enn Apex'ane), solgt xindak cd-spelar, solgt squeezebox duet

Er som alltid ute etter ny musikk, og då tenker eg ikkje nødvendigvis på ny, men nyoppdaga!

Eit par tips frå mi side:
    Hazel O'Connor - Will you (fantastisk sax-solo, mitt favorittinstrument)
    Brian Crain - Song for Sienna (heilt plata er fantastisk, aldri har eit piano vore flottare i mine øyre)
    Alpha Blondy - Africa yako (kul sang)
    Al Stewart - Time Passages
    Hans Zimmer - You're so cool (for dei som ikkje har fått den med seg gjennom True Romance)
    Celine Dion & Taro Hakase - To love you more (Taro sin fiolin-solo!! (er det fiolin?))
    Jamie Walters - Hold on (Fra Beverly hills 90210 faktisk!)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Juhuuu, da har den gamle Mondeoen fått ny støtfanger bak, og jeg har funnet ut hvor mye rust det egentlig er under der ...

Begynne å tenke mer på lyd i bilen da, sub og forsterker er i hus, men en head-unit må til, og muligens nye høyttalere etterhvert. De originalmoterte fra gamle Henry Ford er nok ikke skikkelig Hi-Fi tror jeg Men jeg prøver å la junior styre showet, og det er andre ting som frister også.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Scarface er fantastisk, har den Sigarbox'en av denne sidan den er ein av mine 4 favorittar som eg aldri klarer velge ein definitiv favoritt blant

Ny unge på gang igjen ja Frode, ser eg ikkje er oppdatert her inne lenger :/ Gratulerer så mykje

Nokon tips til små surrounds som knapt tek opp plass? Har lenge hatt lyst på bakhøgtalarar i leilegheita, tenkte litt på nokon 3/4" i små kasser. Gjerne også som det finnast senterkanal av.

Denne er jo meget interessant da:
    DIY Center Channel Speaker with HiVi F5 and SD1.1A

Håper å få roa meg litt ned no mot hausten, og kunne få litt tid til AV igjen, savner det! Har vore mykje no med ny jobb, utdanning, bryllup og bryllupsreise som skal planleggast.

"Going back to my roots" til AV

På AV-fronten ellers så har eg sidan sist solgt 42" panasonic, kjøpt 50" st50 panasonic (måtte ha tv som ruva høgare enn Apex'ane), solgt xindak cd-spelar, solgt squeezebox duet

Er som alltid ute etter ny musikk, og då tenker eg ikkje nødvendigvis på ny, men nyoppdaga!

Eit par tips frå mi side:
    Hazel O'Connor - Will you (fantastisk sax-solo, mitt favorittinstrument)
    Brian Crain - Song for Sienna (heilt plata er fantastisk, aldri har eit piano vore flottare i mine øyre)
    Alpha Blondy - Adrica yako (kul sang)
    Al Stewart - Time Passages
    Hans Zimmer - You're so cool (for dei som ikkje har fått den med seg gjennom True Romance)
    Celine Dion & Taro Hakase - To love you more (Taro sin fiolin-solo!! (er det fiolin?))
    Jamie Walters - Hold on (Fra Beverly hills 90210 faktisk!)
    Skal lage meg en liten spilleliste og sjekke disse ut Jo Andre.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    D a har det kommet nettbrett i hus. Ble Samsung Galaxy ute 10. 1 med 3G. Samme pris med 3G nå som det var med bare Wi Fi for en uke siden . Og det går greit å skrive med penn også, slik som dette Svaret på tråder her : )
    Godt fornøyd så langt iallfall

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at ikke alt jeg skriver blir tolket korrekt, men det får vi tåle

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det meg Jan..? Fant ikke noe i denne tråden eller i de siste trådene du har kommentert heller.. Want to elaborate?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke slik Frode. Sitter og skriver med penn på nettbrettet, og brettet er ikke like flink til å tolke håndskriften min hele tiden Litt klønete formulert av meg, men det tok sin tid å få til den ene setningen.
    Var ikke verre enn det.
    Ser jeg trenger litt tid for å venne meg til brettet i forhold til PCen.

Side 2229 av 2256 FørsteFørste ... 1229 1729 2089 2099 2109 2119 2129 2139 2149 2159 2169 2179 2189 2199 2209 2219 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2239 2249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •