Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2227

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 2227 av 2256 FørsteFørste ... 1227 1727 2087 2097 2107 2117 2127 2137 2147 2157 2167 2177 2187 2197 2207 2217 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2237 2247 ... SisteSiste
Viser resultater 44,521 til 44,540 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ullared....hehehehhehe. Jeg må få lov å flire litt. Ikke mye jeg har sett av den serien, men det holdt. Lykke til min venn!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er faktisk et par andre sjapper på området som kan være av interesse, bl.a. Netonnet har butikk der. Og så finnes det en sightseeing innom et Carlsbergbryggeri i nærheten sies det, så det skal være nok å ta seg til

Men jeg skjønner den ondskapsfulle latteren din
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, nei nei. Den var slett ikke ondskapsfull. Mer medlidenhet, men det er godt mulig den er bortkastet. Selv skal jeg jobbe hele sommeren uten ferie (med unntak av noen få dager rundt fødselen til tredjemann), så jeg er nok mer misunnelig.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vel gå bra tenker jeg

Du får satse på at sommeren i år blir like begredelig som de par siste, så er det ikke så ille å jobbe likevel tenker jeg Og så har du jo noe stort å se fram til etterhvert også
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg.

Med hensyn til været, så håper jeg som landpostbud at det blir strålende. 8-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har et poeng der

Vi har vært en tur og fikset på gravstedet før vi kom hjem til ei som greier å holde mytene om rødhåringer i live. Vet ikke hvem hun har arvet temperamentet sitt av, men det er summen av alle besteforeldre og foreldre tror jeg, pluss noen steingærne vikinger en eller annen plass baki slekta ...

Heldigvis bærer det straks ut igjen, avsted for å låne henger så vi får fjernet noe gammelt rask utenfor her, kveldsåpent på fyllinga et par dager i neste uke

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er 12 timers arbeidsdag unnagjort, med påfølgende biffmåltid ute på oljeinstallasjon i Norskehavet. Kan ikke klage på maten akkurat . Musikk på iPad og litt surfing på avforum og diverse andre nettsider. God helg!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av oss er så råtne at vi ikke tåler mer enn tre-fire timer fysisk arbeid i løpet av en dag
    Kos deg der ute, her har det faktisk vært OK vær noen timer idag også, har håp om å fyre opp grillen i morgen, rakk det ikke i dag

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sesongens første måltid grillmat inntatt på terrassen. Veldig seint ute i år, men får satse på å ta det igjen utover sommeren. Smakte fortreffelig iallefall.
    Båten er kommet på sjøen, og etter de vanlige oppstartsproblemene ser det ut til at den er noenlunde i orden, selv om styringen sikkert skulle vært demontert og smurt opp, evt. byttet så ser det greit ut.
    Bare samle seg før en begynner å gå trapp for å fylle henger med søppel nå

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rundet av helga med The Dark Knight Rises
    Fire dager til neste langhelg

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen med tips til et rimelig nettbrett?
    Er egentlig ikke sikker på hva jeg skal ha, men ser at det er upraktisk å dra på PC til møter/kurs osv. og det ser ut til at det blir mer av det fremover.
    Er jo egentlig allergisk mot epler (jada, jeg vet at det ikke er bra )så Android er muligens det mest aktuelle. 10" eller mindre er jeg ikke sikker på.

Om det blir nå eller senere er ikke godt å vite, men før høsten bør det vel være i hus ..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vet....eplene er best om høsten. Jeg er sjeleglad jeg ble kvitt epleallergien min. Alt går på skinner og alt "prater sammen". Sytalaust som vi sier her omkring.

Første jobbedag på en uke i morgen. Så fire dager fri. Blir ikke mye penger i kassen av slikt gitt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle vært med på kurs i går da Frode. Lønnssamtaler var tema i siste bolken, men i det offentlige er det vel sjelden det er så mye å hente

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lønna er nok ikke det største problemet. Det som er problemet er at jeg nå har jobbet for Posten i 7-8mnd uten kontrakt som såkalt ringevikar. Noen uker jobber jeg 6 dager, mens noen uker står jeg uten jobbedager i det hele tatt. Lite forutsigbart for å si det pent. Følger med på arbeidsmarkedet, men det er ufattelig få jobber utlyst, og enda færre jeg er kvalifisert til å gjøre. Det blir nok å gjøre i sommer. Da får jeg sikkert jobbe 6 dagers uke om jeg vil.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er omtrent slik fruen har det nå også, hun begynte som vikar i en barnehage rett før jul. Stort sett har det vært nok å gjøre, men i det siste har det vært noe tynnere. Men til høsten begynner to andre vikarer på skole, så da er hun den vikaren som har vært der lengst, og det skulle visst bli noe fast også. Og på sikt blir det sikkert fast regner jeg med. I tillegg stortrives hun i jobben, og det er i gangavstand fra heimen om nødvendig så vi håper at det blir noe fast så snart som mulig.

Og jeg skal vel heller ikke sutre på lønn, har såpass vikartimer i løpet av et år at det tilsvarer noen gamle lønnstrinn

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men nettbrett; IPad2 vs Samsung Galaxy Tab 2 vs Asus Memo Pad Smart vs Acer Iconia ?
    Komplett.no

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Noen med tips til et rimelig nettbrett?
    Er egentlig ikke sikker på hva jeg skal ha, men ser at det er upraktisk å dra på PC til møter/kurs osv. og det ser ut til at det blir mer av det fremover.
    Er jo egentlig allergisk mot epler (jada, jeg vet at det ikke er bra )så Android er muligens det mest aktuelle. 10" eller mindre er jeg ikke sikker på.
    Har selv Galaxy tab 2 og har brukt Ipad 2 litt og Ipaden er vel det eneste epleproduktet jeg har likt bedre enn alternativene. Problemet er bare at slik jeg ser det bør du ha planer om å skifte ut alt du har til epleprodukter hvis du går for fruktfatet. Som Frode sier så prater epleproduktene sammen, men de går ikke like godt overens med alt annet som finnes på markedet.

Selv går jeg med planer om å bytte ut den stasjonære PC'en mot en liten kraftig bærbar som stort sett vil stå i docking hjemme, men er enkel å ta med på tur. Nettbrett blir liksom ikke godt nok når jeg er borte en ukes tid føler jeg, men hvis man kun skal sjekke noen nettaviser og forum er det greit nok.

Ville forresten ikke kjøpt mindre enn 10", da blir det ikke store forskjellen i forhold til dagens telefoner med skjermer på 4-5" synes jeg.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Skulle vært med på kurs i går da Frode. Lønnssamtaler var tema i siste bolken, men i det offentlige er det vel sjelden det er så mye å hente
    Smilet blir vel bredere når tiden som pensjonist nærmer seg vil jeg tro.

Selv streiker jeg visstnok for tiden, men merker lite til det siden jeg har ferie.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Har selv Galaxy tab 2 og har brukt Ipad 2 litt og Ipaden er vel det eneste epleproduktet jeg har likt bedre enn alternativene. Problemet er bare at slik jeg ser det bør du ha planer om å skifte ut alt du har til epleprodukter hvis du går for fruktfatet. Som Frode sier så prater epleproduktene sammen, men de går ikke like godt overens med alt annet som finnes på markedet.

Selv går jeg med planer om å bytte ut den stasjonære PC'en mot en liten kraftig bærbar som stort sett vil stå i docking hjemme, men er enkel å ta med på tur. Nettbrett blir liksom ikke godt nok når jeg er borte en ukes tid føler jeg, men hvis man kun skal sjekke noen nettaviser og forum er det greit nok.

Ville forresten ikke kjøpt mindre enn 10", da blir det ikke store forskjellen i forhold til dagens telefoner med skjermer på 4-5" synes jeg.
    Er vel ikke så glad i frukt at det blir total overgang, så det bærer nok mot noe Android i tilfelle. Og jeg har konkludert med at alderen og dårlig syn gjør at noe under 10" er lite aktuelt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt mer sol i dag enn i går, men temperaturen var litt høyere i går.
    Når sola gikk bak en bergnabb rundt kvart over ti ble det litt kjølig med bare 18 grader så da gikk vi inn.

Har vært et par herlige dager, og enda er det et par igjen om en skal tro værmeldngen, og i morgen skal vi gjøre klar fiskestangen

Side 2227 av 2256 FørsteFørste ... 1227 1727 2087 2097 2107 2117 2127 2137 2147 2157 2167 2177 2187 2197 2207 2217 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2237 2247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •