Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2205

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 2205 av 2256 FørsteFørste ... 1205 1705 2065 2075 2085 2095 2105 2115 2125 2135 2145 2155 2165 2175 2185 2195 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2215 2225 2235 2245 2255 ... SisteSiste
Viser resultater 44,081 til 44,100 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her ble det en meget redusert julaften for min egen del. Mer eller mindre sengeliggende fra kl. 13 og ga helt opp kl. 21. Feber, diare og sår/verkende kropp.

On a happier note, så skal jeg blir pappa igjen i juli.

Ha en fortsatt fin julefeiring karer.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper formen bedrer seg, for du får utvilsomt bruk for kreftene til neste høst
    Gratulerer så mye til deg og W
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Stealt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    On a happier note, så skal jeg blir pappa igjen i juli.
    Ha en fortsatt fin julefeiring karer.
    Ja, visse ting er viktigere en øl og høyttalere ;-), Gratulerer.:-D Og en fortsatt God Jul og et riktig Godt Nytt År! Til deg og dine.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Jan og Frank, og fortsatt god romjul og godt nyttår til dere også.

Sitter å planlegger litt hjemmekino og må ha meg surroundhøyttalere. Overskudd er hakket mer viktig enn hifi-kvaliteter, og jeg vurderer noen forskjellige alternativer. DIY ligger jo hjertet nærmest, men jeg vet at ombygging av rom til ta mye tid. Jeg vurderer 4stk av denne. De er trapezoid-formet og jeg kunne tenkt meg å hatt disse på vegg, helt oppunder taket. Da blir de vinklet ned mot lytteposisjon. Litt usikker på hvordan spredningen av hornet/WG blir...

Behringer EUROLIVE B208D-WH - Kr. 1.349,- : evenstadmusikk.no, Musikkutstyr på nett!

Om det skulle bli DIY, så frister det med en Econo-variant. Liggende MTM (trapezoid, på samme måte som over) med Selenium DT220 og to stk 8/10". Det er litt nybrotsarbeid, så jeg er litt skeptisk.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Frodew!

Gleder meg til juletidene er over=P
    Her har det gått i halsinfeksjon, øyeinfeksjon, vannlekkasje i hagen (hovedvannet inn til huset, kommuna måtte grave opp hagen 1.juledag), samt spysjuka.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere Frode

God Jul og Godt Nyttår folkens.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er trappa ferdig måkt, og ellers begynner det å se beboelig ut også.
    Da er det litt handling, venter seks ungdommer på overnatting, og de trenger nok litt frokost i morgen tidlig
    Og så ar det visst snakk om litt pang-pang til eldstesønn i huset ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Svenn-Andre og Lars. Gleder oss veldig.

Bra jobba Jan. Har vært en tur på jobb i dag, og skal i morgen også. Tar fri 2.januar, slik at jeg får noen dager sammenhengende. Barnehagen er stengt den dagen også.

Alt jeg gjør for tiden er å frigjøre kapital for å få til det jeg ønsker mest. Nemlig å utvide kjellerstuen. Satser på at jeg får det til ganske snart. Det innebærer at jeg vurderer å selge unna alt bryggeutstyr. Litt trist, siden det er en kjekk hobby. Problemet er at jeg nok får enda mindre tid til slikt med unge nr 3 på plass, og at jeg fjerner ene boden når jeg utvider hjemmekinoen. Vi har rett og slett ikke plass til alt det utstyret. Ikke drikker jeg ofte eller mye heller, så det lille jeg drikker skal jeg nok få kjøpt. Dette er noe jeg har tenkt mye på siste dager, og det var litt dumt at jeg ikke kom på det før, for jeg fikk omtrent kun utstyr til brygging til jul... :neutral:

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var en endelig hjemme etter å ha kjørt fra østlandet og opp igjen.... Bært inn inn alt som jeg fikk gleden av å bære ut i bilen der nede Så i kveld blir det tidlig kveld..

Gratulerer så mye med forøkelsen som er på vei Frode.. Og til dere andre, god natt, og etterhvert, godt nytt år

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Guttungen hadde LAN i bua natt til i går, og siden 6-7 PCer lager nok varme til en hel by så var varmovnen nappet ut. Nå er temperaturen passert tretten grader, så da smakte det med en kald juleøl
    Tror forresten de karene må ha et lynkurs i rydding også, rent bortsett fra generelt rot har jeg funnet en HDMI kabel, em harddis, en hanske, en refleksvest (fornuftige gutter egentlig) og en toalettmappe. Det som skremmer mest er haugen med Burn/Urge-bokser og fraværet av ølbokser ...

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    minner meg om gode gamle dager jan.
    bortsett fra at med oss var det cola det stod om.
    gleder meg til kidden blir gammel nok så jeg kan dra ham
    med på The Gathering:P

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg oppfordrer kanskje litt til at de skal ut og prøve livet litt, men det er en del mødre som holder igjen Men egentlig så har de jo litt rett og, bedre å vite at de er i bua her og bælmer Burn enn at de sitter en eller annen luguber plass og bælmer øl og heimabrent Skjønt det gikk merkelig nok bra det og, vi hadde jo ikke denne stygge dataen som de er belemret med nu for tiden

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 17:52

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi er så "heldige" at kompiser og venninner av ungene er innom her relativt ofte, og det er meget hyggelige ungdommer. Begge ungene har havnet i gjenger der det faktisk er litt fokus på å få gode karakterer og de fleste av dem har ganske klare mål for fremtiden, og det er det slett ikke alle som har i den alderen.

Dessverre har jeg også sett familier som har strevet med rus på forskjellige måter, både gjennom jobb og privat. Og en kan virkelig ikke vite hvor og når slike problemstillinger dukker opp, selv i de beste familier osv, og da er nok kommunikasjon viktig som du sier Lars.

Takk for linkene, kan komme godt med ved en senere anledning, kan vel dessverre bli bruk for dem.

Alvorlig prat på årets siste dag dette, men det kan være litt aktuelt for en del akkurat i dag også.

Ha et fortreffelig nytt år

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sa rett ut til gamlingene da jeg var 16 år at "nå drikker jeg på fest". Det førte til at jeg av og til fikk en 6-pakning av gamlingene når det var fest. Jeg vet at det ofte kritiseres, og at påstanden er at dette som regel kommer i tillegg til det man skaffer selv. Det skjedde nok noen ganger, men på den tiden var 6 øl ofte mer enn nok. Fra jeg var 16 år samlet vi tre søsknene venner til nyttårsfest (en tradisjon som holdt seg i 10 år på rad). Som regel var vi over 20 stk. Festen var alltid hjemme hos oss, og gamlingene var veldig glad for at både vi og vennene ville være hos oss, for da var vi ikke ute på "grøftefyll".

Apropos gamlingene...de kommer til oss i kveld. Blir veldig koselig det. Planen var egentlig å reise på hytta sammen med de, men etter å ha vært syk mer eller mindre sammenhengende i 13 dager, fant vi ut vi ikke orket å "ta ut" noe sted. Ikke blir det noe øl på meg i kveld heller. Jeg HÅPER nemlig at det er mulig å få seg en god dag før jeg begynner på jobb igjen.

Blir uansett en bedre dag i morgen enn første nyttårsdag i fjor. Da lå jeg på badegulvet FØR kl. 00.00 og ropte på elg. Farlig å prøve å holde følge med 20-åringer på fest....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åpenhet er viktig Frode, ingen tvil om det. Har sagt til mine at om de eller noen av kompisene/venninnene skal ha behov for assistanse så er det bedre at de tar kontakt og får hjelp enn at det går riktig ille.

Håper at du får en bra dag før du skal på jobb iallefall Frode, med eller uten øl

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har en vært i byen og handlet inn det siste lille som skal til for kvelden... Her blir det rolig nyttårsfeiring som vi skal tilbringe i huset til ho mor.. Det kommer ett søskenbarn av meg hit, samt at kjæresten min kommer og har med barn.. Små barn, så her blir det mye god mat og cola/springvann til maten... Har en flaske alkoholfri sjampis til kl 24 da

Så jeg er sjåfør for de som kommer på besøk, og kjører de hjem i natt... Og det er egentlig helt ålreit :-)

Godt Nytt år til dere alle :-)

p.s. Var innom posten og hentet ut bursdagsgaven fra meg selv og til meg selv... Nope, ikke Iphone gitt... Jeg er trofast, inntil videre, og kjører Sony

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen og godt nyttår folkens! For en forskjell fra i fjor når det kommer til form.

Side 2205 av 2256 FørsteFørste ... 1205 1705 2065 2075 2085 2095 2105 2115 2125 2135 2145 2155 2165 2175 2185 2195 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2215 2225 2235 2245 2255 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •