Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 220

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 220 av 2256 FørsteFørste ... 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 216 217 218 219 220 221 222 223 224 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 720 1220 ... SisteSiste
Viser resultater 4,381 til 4,400 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Glad i å kjøre bil, så om jeg får frie tøyler så.....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vet du at du har!! 6 sylinder og 177 HK ( hvis chippen kommer ) så kom igjen

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det ikke vært for at "ølen kaller på meg", så hadde jeg slått til! He he he he he. :-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hadde det ikke vært for at "ølen kaller på meg", så hadde jeg slått til! He he he he he. :-D

Vel nå så er bilen 60 mil unna uten chip... Men den virker uten chip også

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler ikke. Etaten trodde han hadde et raskt kjøretøy også. Helt til han prøvde sykkelen min i dag.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler ikke. Etaten trodde han hadde et raskt kjøretøy også. Helt til han prøvde sykkelen min i dag.
    Ble det salg??
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en som vil ha den, men han vil at jeg kjører den ca 4 timer i hans retning. Det skar seg i dag da jeg fant ut at gamlingene ikke tar med henger likevel. Han har fått tilbud om å hente den her. Jeg gidder ikke å kjøre den helt dit. Det er snakk om en vanvittig billig sykkel..... Jeg fikk telefon i kveld fra en som er interessert. Skal sikkert prate med han i morgen. Etaten har fått litt utvidet tenketid.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei karer (og damer), her er det travelt som vanlig, pluss en endel uforutsette ting selvsagt.

W måtte ned til en venninne som mistet moren sin på onsdag og har naturlig nok behov for å ha noen å orate med. Jeg måtte da hive meg rundt og lage kakefyll, mens junior ordnet med krokan, moren min er 80 i morgen, og da er det tilstelning der. Relativt lite konjakk og øl, men det går vel greit. I tillegg så skal svogeren flytte inn i den nygamle huset i morgen, og jeg er snart den eneste i slekta der med rygg og knær som virker noenlunde, så dagen går strort sett med til det før det blir selskap.

Neste uke skal junior på leirskole, så søndagen går til pakking av diverse før han setter kursen mot Rondane.

Når jeg i tillegg har vært 1 1/2 lærer med bare nye fag, så blir det travelt til tider. Men i går ble detr faktisk en film, "The shooter" om jeg ikke husker feil men det ble som vanlig seint, og jeg var trøtt som vanlig i dag da jeg sto opp.

Neste helg er det ferie, men jeg har smått begynt å tenke på å utvide romperisterprosjektet, så det foregår litt tankevirksomhet også.

Følger med dere, me har ikke helt orket å være med på alle de "saklige" diskusjonene deres i det siste.

Ha en god helg, stikker vel innom her med jevne melllomrom for å følge med dere
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Følger med dere, me har ikke helt orket å være med på alle de "saklige" diskusjonene deres i det siste.

Ha en god helg, stikker vel innom her med jevne melllomrom for å følge med dere
    Skjønner det godt Jan...Vi føler med deg og dine! Vi vet at du kommer sterkere tilbake..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Skjønner det godt Jan...Vi føler med deg og dine! Vi vet at du kommer sterkere tilbake..
    Iallefall i begynnelsen av november
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Iallefall i begynnelsen av november
    Jepp.. Du kommer på Krifast og jeg plukker deg opp ???

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    GRATTIS LARS!!!

Og en ting! dette er alvor!

Den helgen vi skal ha treff kommer jeg på Fredag og drar søndag.. Da kan jeg hjelpe deg med strømmen!!

Dette fordi jeg ser på deg som en "venn" og jeg hjelper venner, og at jeg liker å være elektrikker og hjelpe... MEN i gjenngjeld forventer jeg eventuelt en sofa og MASSE kaffe

Dette med varmtvannstank er alvor! jeg har løsningen!!
    Hei og hopp..:-D

Kjære Kjetil og Frode, i tiden rundt AV-Treffet er huset rimelig dårlig egnet for komfortable besøk men vi kan jo ta oss en tur ”heim” på lørdag -søndag med mindre dere har festplaner da også, ”heimen” er 100% alkoholfri men jeg har slegge, spett, et virrvar av ledninger samt en kaffemaskin og smakstilsettninger til Frode ”sjokosirup”. Jeg er overbevist om at vi kan få en hyggelig dag/kveld, selv under de tilstander vår Villa lyser av og de strenge kriterier (er vi strenge?). Jeg har (I kompensasjon) en diger deilig sofa som det er plass til ca 4 i! Har tenkt å sette opp kaffe-maskina med en gang jeg får den så gourmet kaffe skal vi klare, jeg elsker sjokolade og snop samt frukt, så det er det antagelig nok av. Er dere ekstra snille får dere lov å se 50” vidunderet på soverommet med en syk demo. (vi skal klare å ommøblere for anledningen).

Jobbing kan vi ta en annen gang kanskje med unntak av en diskusjon om hva jeg bør gjøre og hvorfor. Konsulenthonorar blir betalt i audiovisuelle herligheter på soverommet, kaffe etterfulgt av våte plasmadrømmer!!

For større treff må vi nok komme litt mer i gjenge her oppe og få litt bedre plass før vi inviterer!

Hilsen Lars & Berit.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen Kjetil, hvis du vil kjøre er det helt greit. Ville vel vært nedtur for deg å kjøre Mondeo uansett

Avtaler tidspunkt senere, må avklare litt med W osv, ikke sikker på om hun skal på jobb eller ikke den fredagen, men antakelig skal hun ikke det.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er booket den fredagen Jan, så det er egentlig ikke opp til deg. heehheheheheheh

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare tidspunktet det er snakk om, ikke dato
    Må vel belage meg på hardt arbeid regner jeg med, men er ikke sikker på om jeg vil være med deg på rommet og se film da :twisted:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen Kjetil, hvis du vil kjøre er det helt greit. Ville vel vært nedtur for deg å kjøre Mondeo uansett

Avtaler tidspunkt senere, må avklare litt med W osv, ikke sikker på om hun skal på jobb eller ikke den fredagen, men antakelig skal hun ikke det.

Dette tar vi når det nærmer seg!! Men hvis vi er 2 tar vi min bil

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare tidspunktet det er snakk om, ikke dato
    Må vel belage meg på hardt arbeid regner jeg med, men er ikke sikker på om jeg vil være med deg på rommet og se film da :twisted:
    Det er ikke opp til deg å bestemme baby! He he he he.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    huff

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke opp til deg å bestemme baby! He he he he.
    Mulig jeg får influensa den helga forresten

Virker vel ikke som om det er så mange herfra som har tenkt seg nedover. I grunnen synd, skulle tro det var "marked" for noe slikt, særlig med tanke på hvor få muligheter vi egentlig har her.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Influensaen er avlyst den helga Jan

Side 220 av 2256 FørsteFørste ... 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 216 217 218 219 220 221 222 223 224 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 720 1220 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •