Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2167

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Var vel egentlig fronter i samme stil som resten av kjøkkenet som ville vært en mer korrekt måte å uttrykke seg på

Men etter at regnet nå har gitt seg så kan en kanskje gjøre noe i dagf også. Male eller kjøre motorsag? Motorsag er artig og tøft, maling er kjedelig. Maling er fysisk mindre anstrengende og kan gjøres i shorts/T-skjorte, motorsag krever verneutstyr (varmt) i tillegg til at det er mer fysisk anstrengenede. What to do???
    Motorsaga egner seg best ca. 6 måneder frem i tid

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er noen furutrær som skal ned, så barnålene er like plagsomme uansett.
    Satser på litt vedsjau i vinterferien, har brukt å være bart, men de siste åra har det vært skralt.

Men i dag ble det maling, og en runde med øksa på noe av det som allerede var felt.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nåler eller ikke, med tanke på vernebekledning så synes jeg det er absolutt best å holde på når temperaturen er ganske lav. Brødskiva smaker aldri så godt som når en er uti i skogen med motorsaga

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt et godt poeng. Men jeg svetter som en gris uansett årstid når det utstyret kommer på
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk denne i posten i går. Bestilt på pre-order for lenge siden. Gikk uvanlig nok på akkurat en uke fra play til meg. Dette var gromme greier. Flott bilde og veldig bra lyd.

-slipknot-sic-nesses-live-download-jpg
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det var noe å tenke på ...
    Senterprosjektet er satt på vent. Høyttaleren ligger i bagasjerommet på gamlebilen, og kommer vel neppe opp trappa før hobbyrommet til fruen er pusset opp. Bestemte oss på onsdag, ryddet rommet, og å¨torsdag kom sola, og den er her enda mens jeg holder på med vegger og tak Stua gir assosiasjoner til serien "Syke samlere", at så mye drit fikk plass på det lille rommet er et under ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audio Pro ute av huset Om jeg kvitter meg med SB-12 lookalike suben og den berømte Rotel-effekten så er det vel ikke langt unna forlangende for en XPA-5 fra andre siden av fjorden, evt. en brukt. Og så lurerr jeg på å bytte ut Yamahaen med noe annet, kanskje en ren prosessor i stedet for receiver, evt. en mindre men nyere receiver.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler litt på om jeg har midler til effekt nå. Skulle gjerne hatt siden Econo står å spiller fulltone på 12". Gi meg likevel et hint før du legger den ut på Torget/finn, Jan.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må uansett få ferdig hobbyrommet til fruen (satser på i morgen) og senterprosjektet, male ferdig huset, liste ferdig stua og kjøkkenet, og da kan det hende at det blir ...

Har mye å gjøre og rekkefølgen er nokså tilfeldig, så når ting skjer er det ikke godt å vite. Men jeg skal gi deg et hint om det blir noe av salg osv

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er "senteren" konlet opp iallefall, og akkurat nå er det 5-kanalers stereo, strider mot all fornuft, men den får spille litt iallefall. Film etterpå, men den ruver litt i meste laget midt på gulvet her

Men rommet til fruen er ferdig, med unntak av en hylle over døra til modem/switch/NAS, men det får vente til det kommer et patchepanel i hus.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra jobba Jan.

Eller som det heter på nettet: Bilder, eller så har det ikke skjedd.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får finne fram kamera i morgen

Nå er det pause i Transformers, noen må på do

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden sist jeg bestilte filmer og eneste nye film i hylla siste 3mnd er siste Sherlock som ble kjøpt svinedyrt lokalt. Måtte ha noe nytt, så i dag ble Act of Valor og Bronson innkjøpt.

[YOUTUBE]ZnlPgo9TaGo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]GMJ1c3qxOWc[/YOUTUBE]

180,- for begge levert fra Amazon.co.uk.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildebevis Ikke det beste bildet, men dere får en ide om hvor fruen vil befinne seg framover. Hun holder på å fylle hyllene med scrappesaker, så kofferten oppe på hylla der må vel snart bort

Tatt med 10mm så derfor skyggen til venstre, fant ikke blitzen i farten.

-hobbyrom-jpg

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et slikt rom hadde Kathrine blitt veldig glad for. Bra jobba.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faaan! Spurte svogeren om han ville kjøpe PE8720 av meg i dag tidlig. kenti på forumet solgte nemlig en W9000 med ny pære og nytt fargehjul for 4k i dag. Han hadde ikke penger tilgjengelig, og jeg regnet ikke med at den ble liggende lenge nok til at jeg kunne legge ut min egen. Det var helt riktig. Den forsvant i formiddag. Da hjalp det lite av svogeren akkurat sendte meg en SMS om at han hadde fiksa finansiering likevel... Hadde kosta meg en tusing å oppgradere til full HD og få null timer på pæra...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Et slikt rom hadde Kathrine blitt veldig glad for. Bra jobba.
    Da synes jeg hun burde fått det,, bryllupsdag osv.... Vi har jo bryllupsdag i morgen, så det var min enkle måte å si at jeg setter pris på fruen

Så den W9000 i går kveld, og var ikke overrasket når den var borte i dag. Var nesten så jeg fikk lyst på selv

Men du fant jo en annonse med en brukt 8720, diu kan jo handle den så har du en reserve

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt korstog fortsetter.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er prosjekt senter startet. Har pellet ut elementer, og byttet fra en av de "gamle" til det nye kabinettet, var en liten skrape på den ene, så den blir senter. Plasserer skrapen under bak, så da skal den ikke vises. Er nede for å hente meg tommestokk, bua var tom for slikt av en eller annen grunn.
    Har tatt bilder, så det skal vel dukke opp i løpet av dagen håper jeg, men har en mistanke om at det blir travelt utover dagen

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte meg opp til Volda å hente meg bil i dag, men det er ikke alle selgere som er spesielt interessert i å selge det de legger ut gitt. Tok to dager før han gadd å svare før i uka, og prøvekjøring kunne vi ikke få til før neste uke. Men egentlig ville han vente noen uker med å selge fordi en varsellampe lyser og et verksted skal kikke på det.... Hvorfor i alle dager legger man ut bilen da..?

Side 2167 av 2256 FørsteFørste ... 1167 1667 2027 2037 2047 2057 2067 2077 2087 2097 2107 2117 2127 2137 2147 2157 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2177 2187 2197 2207 2217 2227 2237 2247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •