Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2163

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Burde holde det på så få kvadrat Jan. Spesielt siden de får så god hjelp i bunn.

I dag har jeg kappa til material til to FR15A2 (miniMiles) og limt mesteparten av den ene. Godt limevær i dag, så jeg regner med jeg skal få gjort meg klar til å ta hull til elementene. En FR15A/2 har stått ferdig siden mars (uten hull til elementer) så nå blir det LCR med litt større potensiale enn Infinity.

Fikk solgt Stentorians-prosjektet i går, så nå har jeg midler til å skaffe meg effekt. Er du interessert i å selge Jan, eller skal jeg bare leite på finn?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bruker jo mer MDF enn hele byen her tilsammen du Frode, trodde du skulle slutte med det jeg?

Straks St. Hansfeiring i fjæra
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja...jo.... Etter disse så blir det nok lenge til neste prosjekt. Tror jeg. Hadde to plater stående i garasjen, og sikkert godt og vel en hel plate i kapp etterhvert, så det kostet ikke noe mer enn arbeidet denne gang. Nå mangler bare baffelen på den siste. Egentlig klar for liming, men har ikke flere tvinger. Får limt den i kveld.

Så du spm mitt i forrige post..?

Vi fyrte med ved i kule-grillen og fikk et fint bål som vi grilla pølser på. Stas for ungene.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om det var underbevisstheten eller hva det var, men så ikke spørsmålet. Er ikke helt klar for å kvitte meg med Rotelen riktig enda, er småfornøyd med hva den faktisk gjorde for lyden der oppe. Hva som er fasit om noen dager er noe helt annet.
    Men jeg har Kenwooden liggende enda, omtrent samme effekt, men bare to kanaler, og kosmetisk er den ikke veldig pen. Men jeg tror den går ganske billig ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt iorden Jan. Jeg må ha minimum 4-kanaler. Jeg har Rotel RB-1572 fra før, og må ha 6-kanaler totalt for å drive LCR.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt småstøl i kroppen i dag etter gårsdagens arrangement, "Route 666"... Men for en fantasisk tur, i ett fantastisk vær... Med fantastisk stemning... Denne turen hadde du likt Frode :-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme at du omtrent på egenhånd har fått meg til å kikke på mc på finn.no Kristian. Det blir ikke på mange år enda, men det frister.

Her er resultatet av litt liming og ommøblering i helgen.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen riktig lekre høyttalerstativ du hadde der Frode. Carlsberg?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Sjekka ikke faktisk, men det kan det godt være. Det ser nok lavt ut, men jeg har en veldig lav sofa, så det er ganske perfekt høyde nå.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare herlig å kunne påvirke litt Frode Kom nettopp inn døra etter en liten nattrunde med sykkelen... Deilig å bare cruise litt rundt når en har veiene "alene"... tok ut "db-killeren" av potta. Det er påmontert en Acropovic slip-on. Det ble mer lyd, og deilig lyd Får se an om jeg velger å ha den på innimellom, for det blir jo litt voldsomt over lengre tid... Hehe....

Turen var meget bra... Legger ved en youtubesnutt som en av deltakerne tok når vi kom fra fergen, og ble eskortert ut gjennom Molde med bistand av politiet Jeg kommer kjørende litt ut i snutten, og er vel midt i bildet når snutten er på 1 min og 23 sek. Venstre halvdel av kjørefeltet... Lett å se på den todelte lykten som har nærlys i venstre halvdel sett mot sykkelen..... Nå er det vel bare å prøve å riste av seg litt adrenalin, og få sove noen timer... Dette er avhengighetsdannende, så jeg skjønner deg Frode

Rute 666 23.06-2012 (1080 HD V-2 ) - YouTube

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misunnelig på sykkelen Kristian, men å samkjøre med 100+ sykler er for meg et mareritt. Ikke liker jeg treff heller. 2-3 sykler er perfekt om man vil kjøre ilag med noen. Flere, og det blir bare tull etter min mening. Forskjellig forbruk og tanker, pissepauser, røykepauser osv osv gjør at man må stoppe til stadighet. Jeg liker å kjøre litt når jeg først er på tur.

Sikle, sikle...
    -bmw_k1200s_hp4_sport_r-jpg

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg i det Frode.. Men, en gang i året kan jeg klare en slik tur. Bare dumt at jeg glemte å ta med ett slikt actioncam jeg har kjøpt som kan festes overalt... Samme sykkelen som min, men i S-utgave ja... Nydelige sykler, og den der er jo mer egnet til touring, i tillegg til at den jo er like "morsom" å kjøre som min Litt artig å ha en sykkel som det ikke er 13 på dusinet av.. Meg bekjent, er det bare meg som har en K1200R i byen...

Jeg skal fortsette å "plage" deg Frode, men vet jo at du rent praktisk sikkert må vente en periode før det blir to hjul igjen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mens du "plager", skal jeg sørge for kosen Kristian.

Stikk innom Polet gutter. Plukk med dere Kinn Vestkyst, Proper Job IPA, Snake Dog IPA, og en Munkebo Gleipner Black IPA. Dere vil ikke angre. Dette er noe annet enn kjøpepils.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal prøve en av de flaskene jeg fikk for et par uker siden nå. Sammen med Rain Man, lenge siden jeg har sett den, blir et kjekt gjensyn tror jeg

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden jeg har sett også. På tide å se igjen merker jeg. Her går det i BD-konsert som vanlig. John Mayer- Where the light is. Deilig med litt ryggmassasje. Dynamikk i overflod.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre at deu er fornøyd etter alt du har prøvd Frode
    T.o.m. ungene og en kompis på overnatting ble sittende og se hele filmen

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ølmerkene er notert... Nå er det "tidlig" kveld etter en ettermiddag med begravelse osv.... Og i morra tidlig er det avgårde ei lita uke til Oslo. Dumt du ikke bor i Ålesund nå Frode, så kunne du vært barnevakt for k1200r'n

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhhhh...... Kinn Vestkyst er så vanvittig god. Koste meg med en Munkebo Gleipner i forgårs også. DET er snop det. Ikke noe man bøtter nedpå, men for en smak! En virkelig mørk (heter jo Black også da..) IPA, men mye smak av humle, karamell og lakris. :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe for deg Frode, eller er det for lite effekt?
    NAD Sluttrinn Multi Channel 916 - FINN Torget

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Lenge siden jeg har vært innom her, og enda lenger siden jeg har vært i kjøpemodus. Jeg har blitt fanget av Forsvaret og er nå inne i mine to siste uker i sandkassa. Jeg skal så flytte sørover for å begynne på skole og har i den sammenheng solgt det gamle hjemmekinoanlegget mitt. Planen nå er å gå over til stereo.

Jeg har derfor kjøpt meg en Hegel D20 DAC som jeg skal bruke som forforsterker til Oberon blokkene mine. Jeg er nå ute etter høytalere (helst brukte) som passer til det oppsettet. Er ute etter noen som både spiller fint på lave nivå, som kan brukes til film, og i ny og ne gi litt trøkk på fest. Rommet jeg skal bruke de i er ca 45 kvm med åpen løsning til kjøkken. Pris 10-15 tusen.

Setter stor pris på tips og råd!

Side 2163 av 2256 FørsteFørste ... 1163 1663 2023 2033 2043 2053 2063 2073 2083 2093 2103 2113 2123 2133 2143 2153 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2173 2183 2193 2203 2213 2223 2233 2243 2253 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •