Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2158

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    He he. Har ikke lagt meg enda, men satser på rundt 21. Fikk sove to timer på dagen i dag, så jeg er ikke helt ødelagt. Forandrer også litt på hvem som sover hvor i natt, og satser på 5 timer søvn.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en litt "rocky start" på kvelden, så sov vi godt alle sammen i natt. Herlig.

Fikk kjøpt litt lettøl (2,4%). Var visst tilgjengelig utenom ølsalgstider disse. Greit å vite. Spørs om det blir noen kalde på verandaen i dag da.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moilletur i varmen i dag. Lønnspolitisk drøftingsmøte het det så pent ...

Kjekt å komme hjem til middag på terrassen da
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlige dager. Hjalp svigerfar å sette opp stillas i dag. Var visst hans svigerfar sitt, og jeg ante ikke at noe slikt var i slekten. Herlig! Da slipper jeg å tenke på hva jeg skal bruke når vi skal male huset.

Ellers ble det handla litt bilstereo i dag. Har snakka om det lenge, men nå er det faktisk på vei i posten.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Voldsomt så du handler da Kjekk tråd du har startet forresten, følger med der, spennende siden den kan bygges som senter også.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ikke handlet bilstereo jeg. Sånn er det med integrert anlegg...... Men!! Handla for en god stund siden en pysj til sykkelen, og nå som sola er sterk, så bestemte jeg meg for å få den på i natt....... Legger til bilder for å "plage" Frode litt tok ett par bilder... Før og etter pysjen er kommet på

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Voldsomt så du handler da Kjekk tråd du har startet forresten, følger med der, spennende siden den kan bygges som senter også.
    Har handla litt nå ja, men har jaggu sittet lenge nok på gjerdet når det kommer til forskjellige prosjekt jeg har spekulert på.

Det som er litt spesielt der er at designeren/utvikleren aldri har testet den versjonen selv. Kun gjort beregninger. Gleder meg til å få hørt de. Regner ikke med at det er "hifi", men satser på at det er artig.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Får ikke handlet bilstereo jeg. Sånn er det med integrert anlegg...... Men!! Handla for en god stund siden en pysj til sykkelen, og nå som sola er sterk, så bestemte jeg meg for å få den på i natt....... Legger til bilder for å "plage" Frode litt tok ett par bilder... Før og etter pysjen er kommet på
    You f***ing bastard!!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel litt glad i meg enda? kan ta meg en tur i sommer da :-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er selvsagt hjertelig velkommen Kristian.

27,6° i skyggen her nå. Norge er varmest i Europa ryktes det. Og kona reiste til Roma på jobb denne uka og har slitt med 12° og regn.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke umulig at jeg tar meg en tur da :-) i kveld bestiller jeg en tur til kreta fra søndag eller rett over helga. vi må ha litt strand,sol og bade litt... blir digg ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil stikke FRA sola og varmen altså...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et stykke igjen til de temperaturene du svinger opp med Frode, men vi har bikket tjue i dag. Kom akkurat inn. Tenkte egentlig å vaske/rense den øverste terrassen så jeg fikk beiset mot neste helg, men fant ikke skjøtestykket til vannslangen, så det gikk i dass. Så begynte jeg å pusse litt på bordet til en kulegrill som står der oppe, men da kom en svigerinne på besøk, så det ble en kaffe i stedet.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk vaska overbygget på verandaen i dag. Både utvendig og innvendig. Dessverre fulgte det med litt svertesopp på endel av undertaks-borda, så jeg må kjøre på med soppdreper også. Surt når det er helt nytt. Vi lurer på om vi skal bytte farge på huset, så jeg må vente med å male til kona kommer hjem. Tilbygget er bare grunnet og jeg gidder ikke male det grått, for så å måtte male på nytt.

Herlige dager Jan.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig ja, men jeg må være på jobb til fire i dag i stedet for kvart over to. Får ta det igjen med å gå litt tidligere en dag i neste uke

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kretatur bestilt, OG betalt Man gleder seg til å ligge på en gylden sandstrand, og å bade i litt varmere sjø enn her på berget

Men når det er sagt, så er det utrolig fint vær her oppe om dagene... Satser på at det forblir så fint her frem til torsdag i neste uke når vi reiser...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres kjekt ut Kristian. Håper det blir en knalltur Var nesten oppe i 26 grader når jeg kom fra jobb i dag her også, termometeret i bilen viste 34 grader da jeg satte meg inn på jobb, men den sto midt i solsteiken så det stemte nok ikke.

Ellers ble det litt slaraffen etterfulgt av en handlerunde og litt pussing av toppbordet på leveggen oppe ved bua. Trengte litt maling der og. Terrassevasken er utsatt enten til i morgen eller til lørdag, får se, båten skal visst på vannet den og en av dagene. Iallefall nok å henge fingrene i

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God tur Kristian.

Hadde vært kjekt med båt. Problemet er det samme som de fleste steder. Båtplass. Kona kommer hjem i dag. Skal bli deilig å sove 8t en natt. Ellers kommer svogeren bortom for å hjelpe meg med demping av dører og installering av nytt komponentsett i Passaten ila helgen. Skulle ønske jeg hadde Ø19 støperøret fra Biltema i hus, men har bare Ø15 eller noe slikt. Da kunne jeg laget til subben også.

God helg folkens.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, her går det i nyeplata til Joe Bonamassa, godsaker gitt!

Ellers så har eg høyrt på motorsyklistane som køyrer på vegen ovanfor her, skulle hatt seg ein reell omgang juling, må vere lov å køyre under 150 km/t sjølv om ein har sykkel vel? Sikker på mange av dei som køyrer forbi i 80-sona her har godt over 200..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat da jeg tok ut høyttrykkspyleren kom sola fram. Var passelig overskyet, med passe temperatur til terrasserens, og så fikk jeg det plutselig travelt gitt. Heldigvis kom svigerfar en tur innom, så det ble en kaffekopp først, og etterpå gikk det som en lek å spyle terrasse nr.1. Bare to stykker igjen da, men først må nr.1. beises. Får gå på omgang dette Flo i morgen 15:32, satser på å få ut båten da Båtplass er greit, stjeler svogeren sin, han har jo solgt båten sin

Side 2158 av 2256 FørsteFørste ... 1158 1658 2018 2028 2038 2048 2058 2068 2078 2088 2098 2108 2118 2128 2138 2148 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2168 2178 2188 2198 2208 2218 2228 2238 2248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •