Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2157

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du får sjekke med meg først da Jan. 976 kan brokobles til 3x150w, men 985 kan vel ikke brokobles såvidt jeg husker..?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener at den ikke kan brokobles nei.
    Skulle hatt deg en 2x200W i omtrent samme årgang du, RB991 eller hva de heter. 1080 var vel modllen som kom senere, samme forsterkeren i ny innpakning
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har egentlig mest lyst på RB-1565 for det er samme serie som den jeg har. 5x100 (200 i 4ohm). Da kan jeg kjøre aktiv deling på Miles og senter. Problemet er at den er dyr og sjelden (les:aldri) på brukten.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan godt skjønne at den frister mer ja.

Nå er det dags for pølsegrilling i regnet her Heldigvis var det oppholdsvær når vi var og så barnetog
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det meldt regn og 15 mps vind, men det var ikke mye vind og opphold hele dagen. Det slipper noen få dråper akkurat nå, men det gjør ingenting. K og ungene gikk i tog (vel, halve toget) mens jeg stod og ventet. Etterpå ble det en liten tur på skolen for is og pølse. I ettermiddag kom naboene på besøk og det ble rømmegrøt og to kaker. Skikkelig koselig dag igrunn.

Ble det gode pølser Jan? Er det forskjellig pølsesnadder, eller er det Gilde Grillpølser det går i?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble godt med regn nå, bra at vi er ferdig med grilling og besøk. Nå er det pils/rødvin og "The girl with the dragon tatoo" her.

Av pølser var det ostegrill, tacopølser, lammepølser og pølser med koriander og hvitløk i dag, lurer på om de to første var Gilde-varianter, de siste er jeg ikke sikker på. Har kjøpt kjøkkenmaskin med kjøttkvern og pølsehorn, så neste år bør det kanskje bli hjemmelaget

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, at pølse er ikke pølse er ikke pølse, er helt sikkert. Mye snadder!

Ser ut som om play.com har sluttet å sende en og en film "for å spare miljøet", så da er det slutt å bestille der fra for min del.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da bestilte jeg Stentorians Jan. De jeg nevnte med 6stk 6" elementer. Måtte ha et nytt prosjekt i hus.

-2012-02-02_20-19-26_999-jpg
    -dsc_0184-600x509-jpg

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Unnskyld at jeg spør, men hvor i himmelens navn skal du ha alle høyttalerne?
    La meg se; InMiles, Econowave, Tabaq og nå disse? Har du forresten ikke noen Infinity også?

Bortsett fra det så det jo spennende ut, får litt assosiasjoner til SA, selv om dette er noe større elementer. Pris på noe slikt da?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle forresten høre med deg hva du synes om Wimp kontra Spotify, lurer på om det har noen hensikt å bytte fra det ene til det andre, har Spotify nå.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. TABAQ blir ikke brukt, Miles er i kjellerstuen, Econo i stua og Infinity er bakhøyttalere i kjelleren. De skal bort, og Econo eller Stentorians blir får krangle om hvem som skal stå hvor av stua/kjelleren. Er en hobby dette vet du. Fornuft har ingenting med saken å gjøre.

Jeg bruker Wimp, og det er så lenge siden jeg brukte Spotify at jeg kan igrunn ikke uttale meg. Selv om jeg bruker begge, så liker jeg ikke koblingen Spotify/Facebook..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    He he he. TABAQ blir ikke brukt, Miles er i kjellerstuen, Econo i stua og Infinity er bakhøyttalere i kjelleren. De skal bort, og Econo eller Stentorians blir får krangle om hvem som skal stå hvor av stua/kjelleren. Er en hobby dette vet du. Fornuft har ingenting med saken å gjøre.
    Vet forsåvidt at fornuft ikke hører hjemme her, men vet jo at du lager kniver også, og de tar liksom ikke opp så mye plass ...

Lurer på om jeg skal rusle opp i bua og se på forsterker og kanskje koble opp, eller om vi skal rusle ned til naboen i håp om et glass vin eller en konjakk? Er redd for at det blir den siste der gitt...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke laga kniv på 4-5 år nå, og så lenge jeg ikke har et sted innendørs å sitte med det så blir det en stund til neste. Men det er veldig artig, og jeg tenker på det nå og da. Tar det nok opp igjen en gang. Har jo alt liggende klart, både blad, slirelær og treverk.

Da reiste kona til Italia på jobb. Blir borte en uke. Begge guttene er småsyke. Minsten har feber, og T spydde i dag igjen. Han har vært syk siden mandag. Blir spennende å være alenepappa da.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du får kjørt deg i perioder Frode

Naboen hadde Guinnes

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har valgt det selv, så kan egentlig ikke klage så mye. Når det er sagt, så føler man gjerne for å klage litt når man ikke sover mer enn 2-3 timer, og minsten ikke vil sove mer kl. 04.45.. Når han i tillegg ikke vil sove nå sånn at jeg får en halvtime pause, så stiger frustrasjonen. Heldigvis ville svigers ta en av guttene noen timer i dag. Det hjelper.

Føler virkelig for en pils i dag. Tviler på det blir, for det er nok lurest å være i god form til i morgen tidlig. Skal prøve å få sett Champions League finalen hvertfall.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes gode alkoholfrie alternativer også Frode

Synes du kan få lov til å klage litt når det er på det verste, blir på en måte litt bedre da Håper du får fred til å se den der fotballkampen da iallefall.

Her planlegger vi et lite overraskelsesselskap til madammen. Hun fyller år neste fredag, men da er de fleste bortreist, så vi planlegger litt kake og diverse i morgen, men det vet hun ikke noe om. Håper det går noenlunde greit å få det til, må ut og handle litt kakemateriale i dag

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde faktisk tenkt at jeg skulle handle lett-øl, for da får jeg litt av kosen uten så mye av bivirkningene. Tror jeg dropper det, og tar meg en cola-boks og en sigarillos istedet.

Gøy med overraskelsesselskap da.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sigarillos???

Her kom det 15kg grovfiletert sei inn døra, så nå er det en skive før vi setter i gang og lager seikarbonader. Ikke av alt, men 4kg fisk blir noen karbonader det og

Tror det blir en brun en etterpå. Ang alkoholfitt osv. så har jeg en god del Clausthaler på samvittigheten, er selvfølgelig ikke det samme som pils og etc. men noen ganger er det helt greit. Kan forresten anbefale Aas Halling, de hadde fått inn det på Ica igjen, det er øl både jeg og madammen liker.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cigarillos skrives det muligens. Tynne sigarer. Koser meg med en slik og en boks cola en gang i blandt. Innhalerer ikke altså. Ble ikke noe av det i går, men nå sitter jeg med denne komboen på verandaen i strålende sol. Svigers tar godt vare på meg og tok guttene noen timer i dag. Ble bare 1-2 timer søvn i natt også. Tror jeg legger meg kl 20 i kveld. Da er sjansen for noen timer mer søvn større.

Ser det er meldt strålende vær en uke fremover. :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres mer ut som en av beboerne inne på sykehjemmet hos mor mi enn en mann i sin beste alder Der er det også svært få som er våkne etter 20:00

Side 2157 av 2256 FørsteFørste ... 1157 1657 2017 2027 2037 2047 2057 2067 2077 2087 2097 2107 2117 2127 2137 2147 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2167 2177 2187 2197 2207 2217 2227 2237 2247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •