Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2136

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mitt rom er heller ikke etter "idealet", med 4,9x5,65m, men satser på at vi får til noe brukbart. Har vært litt frem og tilbake ang å skjule hele front-settet, men det kan se ut til at det blir løsningen. Da sitter jeg igjen med 4,9x4,9m "synlig" rom. Tror det blir bra.

Ingen er i form, men vi fikk eldstemann i bhg i dag i det minste. Trengte noe kos i ettermiddag/kveld, så da laga jeg sveler. Har ønsket oss steketakke i flere år, og fikk det endelig nå sist jul. Har blitt brukt 5-6 ganger allerede.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takke er en bra ting Vi handlet rett før jul også, men har ikke fått brukt den mer enn et par ganger enda. Men det var kjekt i romjula når vi hadde 5 ekstra ungdommer til frokost, og vi stekte en haug (små) pannekaker til dem, virket som det falt i god jord.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Mitt rom er heller ikke etter "idealet", med 4,9x5,65m, men satser på at vi får til noe brukbart. Har vært litt frem og tilbake ang å skjule hele front-settet, men det kan se ut til at det blir løsningen. Da sitter jeg igjen med 4,9x4,9m "synlig" rom. Tror det blir bra.

Ingen er i form, men vi fikk eldstemann i bhg i dag i det minste. Trengte noe kos i ettermiddag/kveld, så da laga jeg sveler. Har ønsket oss steketakke i flere år, og fikk det endelig nå sist jul. Har blitt brukt 5-6 ganger allerede.
    inviterer til demo, kaffi og svele i sommer du da? :P
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvsagt.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 18:21

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen Uforskammet tidlig å våkne på en lørdags morgen.... Åhhh, er så i tvil om jeg skal ta ut sykkelen neste uke, og starte sesongen tidlig Er jo tørre veier og flere pluss på gradestokken....... Det frister MEGET :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det er jo nettopp derfor vi har så fin vinter Kristian! Idet du tar ut sykkelen så får vi 40cm nysnø!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med dagen Svenn-Andre.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må nok støtte teddytusen her Etaten!! tar du ut sykkelen nå så legger snøen seg over natta :P
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grrrrrrrr.... Men mye sannhet i det.... den som bare hadde garasje...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det må da føles godt at jeg og Vegard mener at du har såpass makt/innflytelse at du kan styre været...?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt korrekt Frode... Og når jeg sier at våren har kommet, så har den det Sommerhjula skal på bilen også innen 10.april... As usual :-D

men tror du kan skjønne suget som er der når en har sykkelen stående på vinterlagring, og har betalt inn hele jæ... saken in cash uten ei krone i lån... Da er det vanskelig å beherske seg. Har tilogmed bestilt inn mcutstyr fra en mcsjappe i tyskland. Kort jakke med god beskyttelse, og sac-tec som ryggbeskyttelse, knallgode halvhøye sko, som ser ut som sneakers, og annet snadder som nye hansker, og seff en slik halsvarmer bl.a. tilogmed Dainese kevlar-jeans som er ce-godkjent... gidder ikke å se ut som en stormtrooper når en er ute på småturer......

Er jo så sugen at jeg holder på å gå i frø Og har ikke engang rørt så mye som en bayer siden julaften... Her har det blitt spart på kronasjer for å glede seg til mye morro på to hjul... Dette tror jeg du skjønner godt Frode

Når det gjelder hjelm, så har jeg en Schubert, type slik en kan åpne om du skjønner... så ja, er klar som ett påskeegg!! Hehe.........

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av dere sunnmøringene som har peiling på veiene herfra og til Ulsteinvik? Skal ned neste helg og det ser ut til at jeg må kjøre, og lurer litt på hvordan det er over Ørskog bl.a.
    Og så lurer jeg på om det fortsatt er ølpol der nede, itilfelle får en ta med seg litt herfra ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ølet flommer i butikkene, og over ørskog kan det vel være litt småglatt, ta det med ro over der...... og........ god tur :-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det suget kjenner jeg godt Kristian. Men at det er mer fremtredende når man har sykkel, det er sikkert.

Tipper du blir seende lekker ut.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dette vet du jo.... lekker og lekker, men kjekt med utstyr som er litt praktisk også da... det utstyret jeg kjøpte brukt når jeg prøvde sykkelen det er veldig greit på lengre turer...

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Ja, dette vet du jo.... lekker og lekker, men kjekt med utstyr som er litt praktisk også da... det utstyret jeg kjøpte brukt når jeg prøvde sykkelen det er veldig greit på lengre turer...
    har faktist gått for KUN praktisk utstyr til sykkelkjøring! har bullfighter "lang" jakke, bukse i samme serie, en can-am hjelm jeg fikk på kjøpet og en bullfighter buff.
    er ikke så nøyen på slik design styr som mange er opphengt i så lenge man får den tryggheten man betaler for

hadde ett håp om og få kjøre nå på søndagen.... men luuurer på om denne jæægermeister flaska er litt for dyp!! har 0,5Lieter ignenn nå så spørs hvordan dette går i natt! :P

kjenner på kroppen jeg må hente en ny Redbukk nå og blande en fin en så jeg får noen timer til med Battlefield!

PS: er overrasket over rettskrivingen min i denne tilstanden......

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen Vegard.

At det er sikkert utstyr Kristian har gått for, er jeg rimelig trygg på. Det skader ikke at det ser bra ut i tillegg.

Ga opp å sove mer. Hoster sånn at 5,5 timer "søvn" får holde. Begynner å bli dyktig sliten da dette har pågått i over en uke....

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    God morgen Vegard.

At det er sikkert utstyr Kristian har gått for, er jeg rimelig trygg på. Det skader ikke at det ser bra ut i tillegg.

Ga opp å sove mer. Hoster sånn at 5,5 timer "søvn" får holde. Begynner å bli dyktig sliten da dette har pågått i over en uke....
    ja hørest ut so skikkelif utstyr
    off...ble førr rdyp den flaska....sitter og drikker ren rebbullv for og overlevwe :P

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og der røyk rettskrivingen!

Side 2136 av 2256 FørsteFørste ... 1136 1636 1996 2006 2016 2026 2036 2046 2056 2066 2076 2086 2096 2106 2116 2126 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2146 2156 2166 2176 2186 2196 2206 2216 2226 2236 2246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •