Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2132

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal seie deg det Frode, at når eg ødelagde den pcen eg no sitt på for nokre år sidan, så kjøpte eg meg ein lenovo. Eg kan vel berre sei at eg ALDRI har hatt så få problem med ein pc som med den, ein SL300. Dønn solid!

Har hatt ein litt laber dag idag, madammen hadde jentekveld igår, og då eg kom heim i halv ett tida, vart det til eg åpna både sterkøla og fishshot-flaska :P Leeeenge sidan sist, så "gifta" satt lenge i kroppen!

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tandstad: har du prøvd å instalere driver til skjermkortet på nytt?
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ønsker jeg dere i tråden her en riktig god jul og et godt nyt år med det som for meg er julesang nr. 1, tett fulgt av Tommy Körberg, O helga natt.
    The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York - YouTube
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så er man atter en gang tilbake på østlandet... Denne gang for julefeiring... Hele 12 dager siden vi var her sist :-P Ønsker dere alle ei riktig god jul :-)

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God jul alle sammen!!!

Og Jan, jeg er helt enig. Det er den fineste. Tett fulgt av "Stjernesludd" for min del.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Julaften morgen og nrk1 (tre nøtteropplegget) på stua... Thank god for loftstue :-P

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har Dagmar vært innom. Berga godt i heimen, skal se om all takstein er på plass, men tror det har gått bra. Må i midlertid ned og se til flytebrygga, svogeren sendte melding om at den var kommet opp på land i går kveld Må vel fylles på med flere fat, men ellers så den hel ut sa han. Blir vel en fin jobb å få den på sjøen igjen ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja dagmar var aktiv i går! hadde det vært noenlunde fint vær i dag hadde jeg dratt hjem til far og tatt atv'en og motorsaga og ryddet opp i skogen

LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misunner deg en slik ATV Vegard.

Godt nyttår til alle sammen.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt nyttår ja folkens!

Og gratulerer med overstått Frode

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk man tak i en ny receiver... Stod sammen med endel andre "tullinger" utenfor Elkjip 2.januar kl 07 Kjøpte meg en Pioneer VSX-921. (Den var jo annonsert til en meget pen pris, og elkjip på Moa hadde ETT eksemplar av den tilgjengelig.. ble loddtrekning mellom meg og en annen kunde... Jeg var så heldig å vinne...) Den hadde en vakker pris... Er ikke noe voldsomt til beist, men nå er jeg så lei av alt-i-ett-anlegget jeg kjøpte når jeg flytta inn i kåken jeg kjøpte, av papplyden, så det skal bli godt å hente frem 130-140kg med høyttalere igjen på stua.. Med andre ord, jeg setter opp det høyttaleroppsettet jeg hadde før... (Meget glad jeg ikke solgte det når jeg solgte receiveren...)

Neste steg blir samsungs 64" plasma... Men jeg har ikke dårlig tid, og venter til den synker ett par-tre festblanketter til før jeg slår til.. Disse produktene synker i pris, iallefall etter min erfaring etter å ha hatt plasma siden rett før jul i 2004 Den kosta vel drøye 30k om jeg ikke husker feil...

La ut papp-lyd-anlegget i kveld, og har allerede solgt det... Skal bli jæv.. godt rett og slett.... Skal ta før og etter-bilde... for det blir nok en vel så stor visuell forskjell i tillegg til lyd.. Både med tanke på trykk og fylde...

O'lykke :-)

velvel... Nå er det vel på tide å sove litt... I morgentimene tar jeg med madammen for en tonetters hotelltur til bartebyen.....

Ellers er det bare å vente på våren, så en får henta ut tohjulingen fra vinterlagring.... Tror 2012 blir ett MEGET godt år....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk denne i mailen i dag. Likte spesielt den biten med at de ønsker å hjelp mennesker i nød. tror noen har snikkikket på kontoen min etter jula jeg ...

Hei,

Jeg er Mr. Lucas Brown fra EVNE LOAN FIRM, vi er lån
    långivere og eiendomsforvaltning, er vi ute for å nå
    de som trenger økonomisk hjelp. Vi tilbyr
    virksomheten lån, personlige lån, billån, trening og
    medisinsk lån, kan vi tilby lån til selskaper (små
    eller store). Vår misjon er å hjelpe de i nød. Vi gir
    lån med lav rente på 3% for mennesker som trenger
    økonomisk støtte. Våre lån sikt varierer fra 10 til
    20 år. Du kan like godt fortelle oss hvor mye lån du
    trenger, slik at vi kan sende deg vilkår og staten og
    månedlige utbetalinger.
    Interesserte søkere må kontakte oss med
    e-postadressen nedenfor:
    abilityloanfirm@live.com
    Hvis du er interessert i å få et lån fra oss, så kan
    du fylle ut skjemaet nedenfor;

Fullt navn:
    adresse:
    Lånebeløp kreves:
    Varighet av lån:
    Telefonnummer:
    land:

Vennlig hilsen,
    Mr. Lucas Brown

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Jo Andre.

Håper du har rett ang 2012 Kristian. (Husker ikke hvilke høyttalere du har jeg..)

Hvor mye lånte du Jan?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde vel strengt tatt forlangt litt trening og medisinsk lån som man kaller det, men valgte å stå over denne gangen, men lar muligheten ligge åpen da...

Ellers håper jeg at jeg har nett år jeg kommer hjem i dag, vært litt rot med overgang til VDSL, har en mistanke om at det tilfeldigvis har skjedd noe i sentralen dagen før vi skulle kobles om.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ellers håper jeg at jeg har nett år jeg kommer hjem i dag, vært litt rot med overgang til VDSL, har en mistanke om at det tilfeldigvis har skjedd noe i sentralen dagen før vi skulle kobles om.
    Fikk VDSL i dag og en kjapp speed-test viste 23,5 Mb/s ned og 4 opp, det kan jeg leve med

Ellers føles det litt merkelig for meg som "hater" Telenor og har holdt meg unna i mange år nå plutselig har mobilabbonement, analog fasttelefon og bredbånd fra de...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er en i bartebyen... Jeg har mine gode gamle Jamo classic's jeg.... de største, classic 10 foran, og classic 8 bak.. samt center i samme serie... solgte de to subbene mine, men kjøper meg en potent sak etterhvert.. så grusomt lei av papplyden i det jeg kjøpte :-P

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Fikk VDSL i dag og en kjapp speed-test viste 23,5 Mb/s ned og 4 opp, det kan jeg leve med
    Kan leve med de tallene der jeg og, akkurat nå er det 0/0, men håper jo at det retter seg...

Har du lang avstand fra sentralen og hjem? Rundt 1100m linje her påstås det, og jeg hadde ca. 11-12Mbit ned med ADSL, en på jobben her klarte såvidt å bikke 10Mbit med ADSL og har omtrent samme hastioghet som du har nå med VDSL.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har 4,7Mb/s ned og 0,4Mb/s opp.... Vi får ikke mer heller. Max linje (som vi også betaler for) er 5Mb/s. :cry:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Nå blir 3 ungutter tatt skikkelig på senga, i Oppgrader".

Hva er det Sigurd Sollien har gjort nå da...?

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Kan leve med de tallene der jeg og, akkurat nå er det 0/0, men håper jo at det retter seg...

Har du lang avstand fra sentralen og hjem? Rundt 1100m linje her påstås det, og jeg hadde ca. 11-12Mbit ned med ADSL, en på jobben her klarte såvidt å bikke 10Mbit med ADSL og har omtrent samme hastioghet som du har nå med VDSL.
    Jeg har ikke peiling på hvor sentralen er, men montøren var ikke borte mange minuttene da han dro til sentralen for å fikse VDSL til meg.

Hadde ADSL+2 (20Mbit) fra Ventelo før og da lå vel farten på rundt 16-17Mbit.

Side 2132 av 2256 FørsteFørste ... 1132 1632 1992 2002 2012 2022 2032 2042 2052 2062 2072 2082 2092 2102 2112 2122 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2142 2152 2162 2172 2182 2192 2202 2212 2222 2232 2242 2252 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •