Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2024

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skulle ha flyttet suben oppi bua og, men vet ikke helt om jeg rekker det i morgen. Har LOTR på BD på vei, men den får vel ikke akkurat skryt i tråden der den blir diskutert ...

Yamahaen og PSBene må vel vente en stund før de får plass i bua og, må slutte på jobb snart tror jeg ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er LOTR her i kveld også, nemlig Two Tower Extended, på tide å begynne, den er på godt over 200min
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Btw kanskje på tide med et kafe treff igjen ?
    Rush Hour 3 på gang : )

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjett hvem som klarte og punktere sykkelen på vei hjem i kveld da, bloody shait!
    Må vel pent trille til byen i morgen og fikse saken!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stille her i kveld ja : )

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......
    Sist endret av LogB.no; 04-03-2015 kl 17:23

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her som vi bytte til seg et nedtrekks lerret mot et ramme lerret ? da jeg har planer om et dedikert kino rom

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Da gjenstår kun en støttevegg til trapperom,litt gulv og ytterveggen til badet -der er det noen flotte impregnerte sponplater som krever styrke og list

_________
    KingKong
    Står på du Lars Blir sikkert bra når dere er ferdig

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, ikkje at det nokon gong har vore aktuelt for meg å kjøpe den, men allikavel las eg vg-nett sin test av iPad, og sitt vel igjen med inntrykket at å kjøpe en iPad, er omtrent som å kjøpe en bil som ikkje har revers(evt. kun har to gir forover)? Kva skal ein kjøpe eit produkt i 2010 for som ikkje støtter storparten av nettinnholdet?

Og nei, eg er ikkje motstander av apple, ei heller tilhenger. Har fleire gongar vurdert å kjøpe meg MacBook pro, men det ville, for meg, vore eit steg tilbake mtp byggkvalitet, som er viktig for meg. Ei heller har eg hatt problem med Lenovoen min, så ser ingen grunn pt til å bytte

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lord of the Rings aften i kveld også

Da er jeg kommet til den 3:de og siste filmen i serien: The Return of the King. Denne extended utgaven er på voksne 240min, nesten en time lenger enn kino-utgaven.

Hittil har jeg vært utrolig positivt overasket over disse extended utgavene. De to første filmene var rett og slett mye bedre enn kinoutgavene.

Lurer på om det har noe med at jeg har lest bøkene å gjøre? Favorittfigurene mine i historien - er jo disse kule tre-vokterne, eller Ents. Blant annet disse får mye mer tid i extended utgaven

Men som sagt, nå er det tid for den spennende avslutningen!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Hmm, ikkje at det nokon gong har vore aktuelt for meg å kjøpe den, men allikavel las eg vg-nett sin test av iPad, og sitt vel igjen med inntrykket at å kjøpe en iPad, er omtrent som å kjøpe en bil som ikkje har revers(evt. kun har to gir forover)? Kva skal ein kjøpe eit produkt i 2010 for som ikkje støtter storparten av nettinnholdet?

Og nei, eg er ikkje motstander av apple, ei heller tilhenger. Har fleire gongar vurdert å kjøpe meg MacBook pro, men det ville, for meg, vore eit steg tilbake mtp byggkvalitet, som er viktig for meg. Ei heller har eg hatt problem med Lenovoen min, så ser ingen grunn pt til å bytte
    Apple stæsj er jo kult - om det er så bra eller brukandes - tror jeg ikke er det som teller mest?

I gamle dager når det skulle handles mp3-spiller - handlet kompisen seg den akkurat nykomne iPoden, han viste frem hvor kul den var, hvor stilig den var å "skru" seg frem til sanger osv.

Etter at vi hadde med den på tur, hvor den viste frem elendig batterikapasitet og ganske dårlig lydkvalitet - bestemte jeg meg for å ihvertfall ikke skaffe meg en slik sak.

I stedet handlet jeg en Sony mp3 spiller (ja jeg vet - Sony) denne hadde nesten 2 døgns batteritid - i tillegg til at du kunne bytte det oppladbare batteriet hvis det trengtes. Kompisen kastet sin iPod etter et par år når batteriet døde, det var loddet fast.

Men det viktigste - lydkvaliteten, ja der var Sony også mye bedre enn eple greia.

Men som sagt.... Sonyen er jo ikke kul i det hele tatt - akkurat som jeg bryr meg om det hahaha

Så jeg har Sonyen enda og kompisen er på sin 4 eller 5 iPod, jeg har mistet tellinga.

iPad? Næh, tror ikke det....

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan forstå at ei av desse "folkegruppene" kjøper iPad:
    -Klyser, Bærumsossisar, Østlendinger generelt(dei som kjøper snøfreser første dagen dei opplever snø bak rattet :P Haha, neida Mr Spock den var slem så den meinte eg ikkje) som får ein boost av å vise seg med det nyaste innan teknologi-verdenen.
    -Dei som har eit ønske om å få dekt eit begrensa område innen dataverdenen, og iPad har støtte for dette. Feks slik som du Lars som vil ha bilde/video-tilgang.

For meg derimot, ser eg på enheita som totalt vekkasta Men slik er det også på fleire felt for meg, bil også, der ville eg ha noko som hadde "alt", bra framkommeligheit, praktisk med greit med plass, fin design, grei motor osv. Har feks ALDRI skjønt dei som kjøper seg cab.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Apple stæsj er jo kult - om det er så bra eller brukandes - tror jeg ikke er det som teller mest?

I gamle dager når det skulle handles mp3-spiller - handlet kompisen seg den akkurat nykomne iPoden, han viste frem hvor kul den var, hvor stilig den var å "skru" seg frem til sanger osv.

Etter at vi hadde med den på tur, hvor den viste frem elendig batterikapasitet og ganske dårlig lydkvalitet - bestemte jeg meg for å ihvertfall ikke skaffe meg en slik sak.

I stedet handlet jeg en Sony mp3 spiller (ja jeg vet - Sony) denne hadde nesten 2 døgns batteritid - i tillegg til at du kunne bytte det oppladbare batteriet hvis det trengtes. Kompisen kastet sin iPod etter et par år når batteriet døde, det var loddet fast.

Men det viktigste - lydkvaliteten, ja der var Sony også mye bedre enn eple greia.

Men som sagt.... Sonyen er jo ikke kul i det hele tatt - akkurat som jeg bryr meg om det hahaha

Så jeg har Sonyen enda og kompisen er på sin 4 eller 5 iPod, jeg har mistet tellinga.

iPad? Næh, tror ikke det....
    Hmm, ikkje tilfeldigvis Sony NW MS 9 vel? hehe, den kjøpte eg, husker eg betalte 4000,- for spelaren(var vel ein av dei første mp3-spelarane som kom), og då hadde den 64 mb minne.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil komme bøtter og lass med Androidprodukter som kanskje ligger nærmere dine behov, en WinOS-tavle vil jo ha sine begrensninger på grun av motor, virus etc.

iPad er jo ute i førsteutgaven og derfor ganske begrenset. Vi får håpe at Apple introduserer mer HWinnhold etterhvert. iPad ble kastet på markedet før de andre produsentene fikk snudd seg og Apple tjener gode penger på det men alternativene vil komme fort og til konkuransedyktige priser, gleder meg.

Ta en titt på denne:
    Mediebrett: Gemini er bedre enn iPad - DinSide Data

Og selvsagt disse:
    Mediebrett: Disse vil ta rotta på iPad - DinSide Data

JATAKK
    https://thejoojoo.com/

PS: Lurer på hva Cabfolk synes om stasjonsvognfolk
    Ikkje ser eg på tv3, ikkje bryr eg meg om kva cab-folk synes om stasjonsvogner Ser for meg cab-folk også er dei som aldri vil bli skiten på fingrane, mao mennesker vi kunne klart oss utan

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bloody!! Lappisen min slår seg helt plutselig av med jevne mellomrom!!
    Passer meg svært dårlig å være uten lappis nå og uten cash til og kjøpe mb!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    negativ du er i dag'a?
    Hehe, neida, følte berre for å få ut litt følelsar vedr. metrofile Ellers har eg det heilt greit, stikk til Trondheim i morgon faktisk for å spele bordtennis i heile helga!

PS: Nokon som har eit bra tips til program som gjer om filer frå *.flac --> *.mp3? Skal overførelitt musikk til mobilen, men ikkje vits i å ha flac der

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......
    Sist endret av LogB.no; 04-03-2015 kl 17:24

Side 2024 av 2256 FørsteFørste ... 1024 1524 1884 1894 1904 1914 1924 1934 1944 1954 1964 1974 1984 1994 2004 2014 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2034 2044 2054 2064 2074 2084 2094 2104 2114 2124 2134 2144 2154 2164 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •