Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 202

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 202 av 2256 FørsteFørste ... 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 198 199 200 201 202 203 204 205 206 212 222 232 242 252 262 272 282 292 302 312 322 332 342 702 1202 ... SisteSiste
Viser resultater 4,021 til 4,040 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mao. noen øl i tap? Slemt sagt. Noen flere tanker om kin.. ehhhmmm garasjen din da?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Der gikk jeg på en smell med å kjøpe BMW`en Der kan jeg ikke bytte olje selv engang :-?

Klart du kan - men servicelamper vil nok fortsette å blinke :?

Jeg skal ta et oljeskift med filter senere i høst. River som regel i og spanderer Biltemas finest syntet olje :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel tanken min nå er jo at den er ubrukelig slik den er nå garasje/bod Og kostnadene blir + - det samme...

Det er lettere
    sparer meg for mye dritt ( har planer om å bruke taket i kjelleren som hovedgater til strøm og vann

Kjelleren egner seg PERFEKT som bod til ved, gressklippere osv... og snekkerbod..

Så alt taler for at garasjen blir kino?? eller hvordan ble dette

Målene er jo til å dø av og jeg kan pine 40 cm mer takhøyde også hvis jeg vil hardt nok

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Klart du kan - men servicelamper vil nok fortsette å blinke :?

Jeg skal ta et oljeskift med filter senere i høst. River som regel i og spanderer Biltemas finest syntet olje :-D
    Ekke så lett skjønner du.. Pappa har en samme bil 2 år eldre sedan og den har lukket system.. Altså det er ikke tappeskrue under... Hvordan de gjør det?? vet ikke. Men slik er det.

Kan bytte dekk da! men vet ikke om jeg gidde :twisted:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det bare å begynne å handle isolasjon og gips

Bruker du taket til kasse i en subkonstruksjon kan du oppleve ville ting regner jeg med.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    container først

Det vil jeg ikke.. gammelt hus

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ekke så lett skjønner du.. Pappa har en samme bil 2 år eldre sedan og den har lukket system.. Altså det er ikke tappeskrue under... Hvordan de gjør det?? vet ikke. Men slik er det.

Kan bytte dekk da! men vet ikke om jeg gidde :twisted:
    Ok da suger de opp den brukte oljen - du får kjøpt en sånn dings på Biltema.

Kanskje BMW ikke har så verst dyre servicer?? Ok og bruke merkeverksted hvis det er greie priser.

Jeg bruker ikke merkeverksted - ringer og spør på pris - så handler jeg delene selv og mekker ivei. Puntoen har aldri vært på verksted siden jeg kjøpte den i 2002.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får alt opp i henn'a - slipper å gjørra en ting åsså erre klaging likka væll !

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje BMW ikke har så verst dyre servicer?? Ok og bruke merkeverksted hvis det er greie priser.
    Det er 2 serviser på bilen min.. 1 og 2

Nummer 1 er olje og filter etc.. koster vel ca 2500
    nummer 2 er omfattende og koster vel 5000 der byttes det meste

bilen skal på service hver 8000 tror jeg.. og det er nummer 2 hver 4 gang..

Det er noe slikt! og med tanke på at service historien er 100% så skal jeg fortsette, den nummer 2 er tatt nå nettopp

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Får alt opp i henn'a - slipper å gjørra en ting åsså erre klaging likka væll !

Stikkord... Penger

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ordnet seg heldigvis. "W" kom hjem en halvtime etter forrige post. Vi fikk kjøpt startkabler og jeg tok bilen på en liten tur. Den har ikke vært brukt siden midten av mai, så den var ikke helt i form. Det kom seg heldigvis og den startet av seg selv på tunet når jeg kom hjem. Vi får håpe den gjør det i morgen også.

Angående kino, så klarte Byggern for n`te gang å gjøre feil. (4 av 5 ganger jeg har bestilt av de :evil: ) Feilen gjaldt pris, og da kan det ta litt tid før jeg har alt på plass her....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Penger ??????? For en mann som løper rundt med Hiltier og slikt hele dagen ? Makan!

I dag ble det en Makita Bajonettsag på meg (Godt nok) og en Blå Bosch (selvsagt) DMF 10 Zoom Stender, metal og strøm finner.

Makitaen kjøpte jeg for å kanskje å få litt skryt av Svante men siden jeg antagelig ikke får det likka væl kjøpte liksågott en BlåBosch med det samma

Snill med deg nå gutten?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Makitaen kjøpte jeg for å kanskje å få litt skryt av Svante men siden jeg antagelig ikke får det likka væl kjøpte liksågott en BlåBosch med det samma

Snill med deg nå gutten?

Makita er et av de aller beste merkene, det er kun milhawkee Eller noe slikt som er bedre!! Når det kommer til slikt utstyr!! Dewalt er ikke brukbart!! det er sååå oppskrytt!! Men den bajonett sagen er krem Morsomt å jobbe med faktisk

Blå bosh: Du lærer vel en dag :razz: :razz:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det ordnet seg heldigvis. "W" kom hjem en halvtime etter forrige post. Vi fikk kjøpt startkabler og jeg tok bilen på en liten tur. Den har ikke vært brukt siden midten av mai, så den var ikke helt i form. Det kom seg heldigvis og den startet av seg selv på tunet når jeg kom hjem. Vi får håpe den gjør det i morgen også.

Angående kino, så klarte Byggern for n`te gang å gjøre feil. (4 av 5 ganger jeg har bestilt av de :evil: ) Feilen gjaldt pris, og da kan det ta litt tid før jeg har alt på plass her....
    1:
    Bra dere kom dere i hus

2:
    Godt å vite hvor jeg IKKE skal handle...
    (Synd for deg da!!)

Lars.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikkord... Penger
    Ja det det er de pengene.....

Et bilverksted tar gjerne fra kr 800,- inkl moms per time for å skru på bilen din.

Mens jeg får vel litt over kr 200,- betalt per time før skatt - kanskje rundt kr 140,- utbetalt etter skatt??

For at jeg skal betale en dags jobb for en bilmekaniker på et verksted så må jeg jobbe over en uke...........

Derfor mekker jeg selv!!!!! :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Makita er et av de aller beste merkene, det er kun milhawkee Eller noe slikt som er bedre!! Når det kommer til slikt utstyr!! Dewalt er ikke brukbart!! det er sååå oppskrytt!! Men den bajonett sagen er krem Morsomt å jobbe med faktisk
    Wow .. Takker og bukker

Blå bosh: Du lærer vel en dag :razz: :razz:
    Ålesund Skipsteknikk er hellig overbevist om at forskjellen på BlåBosch og Makita =0,0 .- :???: (Hadde en liten prat med innehaveren i dag)

Tips: En dag du bare MÅ krangle: Ring Åles.Skipst. (You now what to do)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Vel er man vant til et merke osv osv....... Jeg legger meg i ikke ut i slike diskusjoner. Jeg snakker ut fra mine egne erfaringer OG DERFOR liker jeg ikke Bosh.... Har ikke vært heldig med mine skrumaskiner... De er tunge og har AV PÅ når man bruker den Det er ikke heldig i alle situasjoner, vi hadde 20 på den forrige jobben og alle var like.. De har også svakt batteri.. Men det kan vel ordnes med å bytte men hva med tyngden da???

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1:
    Bra dere kom dere i hus

2:
    Godt å vite hvor jeg IKKE skal handle...
    (Synd for deg da!!)

Lars.
    Dessverre er det slik at de i utgangspunktet ikke er så ille på pris. Jeg er såkalt kontantkunde og får rabatt fra 12-33% alt etter som. Obs virker billigere i direkte sammenligning, men de gir ikke rabatter. Skal ringe på Maxbo i morgen. De er vistnok veldig billige på panel.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det det er de pengene.....

Et bilverksted tar gjerne fra kr 800,- inkl moms per time for å skru på bilen din.

Mens jeg får vel litt over kr 200,- betalt per time før skatt - kanskje rundt kr 140,- utbetalt etter skatt??

For at jeg skal betale en dags jobb for en bilmekaniker på et verksted så må jeg jobbe over en uke...........

Derfor mekker jeg selv!!!!! :twisted:
    Du er vel ikke en av de som regner timer på det du gjør for deg selv og sjekker om det lønner seg? :???:

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Du er vel ikke en av de som regner timer på det du gjør for deg selv og sjekker om det lønner seg? :???:
    Nei, har ikke tenkt slik.

Liker å mekke og gjøre ting selv. Lærer veldig mye på det :razz:

At det også lønner seg, skader ikke

CSI i dag Teddy!!!!

Side 202 av 2256 FørsteFørste ... 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 198 199 200 201 202 203 204 205 206 212 222 232 242 252 262 272 282 292 302 312 322 332 342 702 1202 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •