Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 2014

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jiiihaaaa

Greide å skrive ut en side via skriveren som er tilkoblet routeren Må nevnes at den er noe kranglete på installasjon, måtte lete PCen rundt etter div. filer for installasjonen.

Takker for hjelpen Lars

BTW, så tror jeg kanskje ikke at det der er film for meg, beklager ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Endelig hjemme etter å dratt rett på jobb fra Tynset, nå erre joggebukse, pils og kokte egg til kveldsmat, med boondock saints II på skjermen
    Kompis av meg så den i forrige uke og slaktet den ... Han digget den første, men syntes det rett og slett var samme filmen om igjen, men noe skralere versjon denne gangen. Håper jeg ikke ødelegger opplevelsen din.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har svært lite forventninger til den egentlig, lovte frøkna og spare de gode filmene til hun kom hjem så jeg ser egentlig bare dritt.

Fikk et par BD i posten mens jeg v ar borte også, Reign over me og body of lies.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TG woho!!!

Lars det vi snakker om, its fixed!

Gonyhet!!!! Faddern mener at vi ikke trenger å lage ny drenering rundt huset.
    Det betyr at Kinorom ikke er langt unna=)

Dette kombinert med at jeg er rigged og klar i tg skipet før lyset slukte gjør dagen sålangt til en VELDIG bra en!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kos deg på TG SA, når jeg kjørte hjem idag og hørte live feeds fra TG så må jeg ærlig innrømme jeg savnet det, men er blitt for gammel nå

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kos deg på TG SA, når jeg kjørte hjem idag og hørte live feeds fra TG så må jeg ærlig innrømme jeg savnet det, men er blitt for gammel nå
    hehe blir ALDRI for gammel=p

eneste jeg har blitt for gammel for er svære "PA" anlegg oppi øra som spiller musevisa o.l

Takker og bukker for Bose sitt Noice canselling system!!!!!!

Kjenner jeg er gammel når jeg tar på meg headsettet, skrur på noicecanselling og setter på vivaldi...=P

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, er vel ikke for gammel, men jeg har fått min dose TG, spesielt etter det året med Arne, og 1t søvn på 5 dager, tror jeg måtte hatt ihvertfall 14dager i koma for å kommet meg igjen

I helga fikk jeg prøve et Nikon D80 kamera, og uten å si noe om selve kameraet så hadde det en størrelse som var som skapt for mine hender, virkelig ergonomisk passende! Dere husker kanskje jeg fortalte om sist gang da jeg sto i boxer lusekofte og bjørne***** og knipsa bilder av utsikten, vel denne gangen var det litt bedre og litt verre

Jeg iført ullundertøy svigermors tøfler og en litt for liten swix lue, med svigerfar i kondomdress og snurrebart og hvert vårt konjakk glass satt vi ute i 1.5time for å ta "DET" rette bildet av en fallende dråpe. Det eneste som falt var vel jeg som gikk på ræva etter en egglikør som bonus Før jeg reisa meg opp igjen, mista balansen og gikk elegant rett utfra platten og igjennom 2meter snø Da var jeg jaggu glad badstua var akkurat ferdig for bruk!

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm den her pakken fristet litt ; http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/62075

Men men, vi får se..

Nå tror jeg det blir en liten runde med projector kalibrering, fikk DVE i dag :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor bestilte du DVE? Har DVD-utgaven, vet ikke om det duger, eller om jeg ha BD-versjon?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hvor bestilte du DVE? Har DVD-utgaven, vet ikke om det duger, eller om jeg ha BD-versjon?
    Amazon.com, billigere en Ebay.....

Amazon.com: Digital Video Essentials: HD Basics [Blu-ray]: Joe Kane: Movies & TV

Står ikke om den er sonefri men det kan jeg sjekke litt senere..

Jeg ville ha BD utgaven pga oppløsning, jeg ser for meg at ting blir mer korrekt da, i tillegg er denne fra 2008 og regner med at den er mer up to date i forhold til DVD utgaven.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller i en standar Playstation 3 så sonefri, var litt usikker siden jeg så det stod region 1 hos Amazon...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mens jeg var inne på Amazon kom jeg over ett innlegg angående Avatar og jeg syns han har ett par gode poenger....

Dette gjelder discen som blir sluppet nå rett rundt hjørnet.

1.0 out of 5 stars AVOID THIS EDITION - 20-40 minutes of new missing storyline and no special features. SPECIAL EDITION COMMING SOON!, March 18, 2010
    By M. Western "MYD Movie Fan" - See all my reviews
    (REAL NAME)
    This review is from: Avatar (Two-Disc Blu-ray/DVD Combo) [Blu-ray] (Blu-ray)
    ***THINGS YOU MUST KNOW BEFORE YOU BUY***

1. A special edition likely including 20-40 minutes of additional footage is already being leaked to media for release later THIS YEAR!
    2. No special features. If you are a fan, of all the discs in your collection this is the one you really want the extra stuff. It really should be amazing!
    3. No 3D presentation. New technology in TVs is out this year and should enhance the home 3D experience. I don't usually care about 3D at home but things are changing. Be ready!
    4. There is also news that the movie itself will be re-released shortly with the 20-40 minutes of additional content I mentioned above. Why buy the Blu if you can see it with additional content and in the best possible 3D at theaters--- then buy the special edition just a few months later?

I have to echo the comments of a previous reviewer. The studios are becoming so brazen. They released this edition and tried to explain the poor accoutrements by saying "they wanted to save all the space on the disc for the best possible presentation". Are you kidding me? Bust out the extra discs already! Offering this bare bones BR right before re-releasing the movie with additional footage was also a classless act that spits in consumer's faces. Just rent the movie or see the enhanced version in theaters. It will tide you over until the Special Edition comes out.

Lastly, there are plenty of people adding comments that you shouldn't wait for 3D because the home experience with 3D is lack luster or most people don't have the new 3D TVs. That's partly true, however...
    IT'S NOT JUST ABOUT 3D! The lack of additional storyline, missing special features and blatent disregard for consumers (in an economic downturn) are what make this a bad deal. There is new home theater technology out this year that should enhance the home 3D experience. Your home theater will catch up. People who are excited about this movie should be standing together against a poor release offering, especially when there are terrific alternatives to hold us over.

Wait a few months and get a much superior release for similar money.
    Help other customers find the most helpful reviews
    Was this review helpful to you? Yes No

Report this | Permalink

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En så stor film kan man fint ha flere BD-utgaver av, Loffen

Kjøp den første, og den neste og den neste.....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du herlige påskemorgen, sola skinner og snøen er borte

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Spiller i en standar Playstation 3 så sonefri, var litt usikker siden jeg så det stod region 1 hos Amazon...
    Fant noen kommentarer på amazon.co.uk om at det var en del som ikke hadde fått spilt den på UK-spillere ...

Har du fått kjørt en runde, og hvordan ble resultatet?

Avventer litt uansett, har jo ikke fått hengt opp noe som helst enda ...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play er og blir min beste kilde til nye filmer, klarte ikke dy meg når jeg fant Underworld 3 til usle 70,-

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oh, fristende
    en fyr her som selger Lenovo R61i til 2000,- =P

hmmm

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play er og blir min beste kilde til nye filmer, klarte ikke dy meg når jeg fant Underworld 3 til usle 70,-
    kjøpte triologien på bluray til 140kr forleden...=) også hos play

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ......
    Sist endret av LogB.no; 04-03-2015 kl 17:36

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Får vi noen bilder fra TG-2010??

Så 2012 i gårkveld , jalla jalla!!! Kule effekter men BÅNN i BØTTA skuespill/storry etc. FytteMeg så mye bedre den kunne ha vært!
    PS: Hvis jorkloden sprekker opp og vulkaner spruter lava yber-alles, hvor kommer da alt vannet fra???
    hihi nå må ikke du gå så dypt i materialet!!!=P

Likte den jeg, men så hadde jeg NULL forventninger

Side 2014 av 2256 FørsteFørste ... 1014 1514 1874 1884 1894 1904 1914 1924 1934 1944 1954 1964 1974 1984 1994 2004 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2024 2034 2044 2054 2064 2074 2084 2094 2104 2114 2124 2134 2144 2154 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •