Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1928

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her er det mest snø i landet | www.tk.no

Er det ikke du som har klaget på lite snø da Oddbjørn????
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble akkurat medlem i denne gruppen....

Bare som en motvekt egentlig.... sjekk selv...

Demonstrasjon: Fredag 12.02.10, sted: Stortinget, Grunn: mot karikaturtegni | Facebook

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Her er det mest snø i landet | www.tk.no

Er det ikke du som har klaget på lite snø da Oddbjørn????
    Det har jeg, men ikke de to-tre siste ukene Er ikke mye snø nå heller synes jeg, ganske passe egentlig. Første året siden jeg kjørte opp at vi har hatt godt vinterføre på veiene nesten hele tiden. Dette har egentlig vært en kjempevinter bortsett fra at 30 minus var i det meste laget.

1.-4. mars blir i Kristansund. Men det blir nok mest lekser, vi har noen lærerstudenter som har gått amok med innleveringsoppgaver nå...

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spill - PS3 får 3D i sommer - ITavisen

Får en liten tåre i øyekroken! SWEET.
    Nå er det bare å få prosjektorene til å hive seg på lasset!

Da denne teknologien er fullstendig ubrukelig på en liten stue tv spør du meg...

BTW, mn sympati går ut til de som har store avvik på øynene så de må bruke briller, for dem vil jo ikke teknologien fungere...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Jøsses hvor hekta det går an og bli på et spill, har vel benyttet enhver anledning til og spille fallout, såvidt jeg hadde tid til og installere ps3server:shock: Ikke minst takke gudene for at jeg hadde nok innsikt til og kjøpe symaskin til frøkna så hun har noe og holde på med
    Fallout 3 er nok et av de 5 beste spillene jeg har vært borti.

Jeg elsker å bare streife rundt på måfå og samle stæsj, fantastisk stemning i dette spillet. Jeg rundet nok minst 50 timer før jeg tok noen oppdrag i hoved historien.

Det finnes jo en del tilleggspakker å kjøpe/laste ned til spillet, jeg lurte på å spille det om igjen - og da spille tilleggspakkene også, finnes vel en GotY utgave eller noe slik?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Lurer på å spandere iPhone på madammen, men da er jeg avhengig av en pen pris. Fikk tips om å gå inn på telekiosken.no og bestille en 16GB med Superplus abbonement, for så å ringe Telenor og få de til å åpne telefonen. Abbonementet lar man bare løpe (129,- mnd) og dette blir som en avbetaling på tlf. Så bruker man det abbonementet man vil, feks et av Onecall sine. Totalpris på tlf blir da 4238,- (2690,- nå) Noen som har prøvd dette, eller vet om en bedre/billigere måte? ebay er vel alltids en mulighet, men greit med garanti.

Noen som har prøvd Fallout 3 på PS3?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Spill - PS3 får 3D i sommer - ITavisen

Får en liten tåre i øyekroken! SWEET.
    Nå er det bare å få prosjektorene til å hive seg på lasset!

Da denne teknologien er fullstendig ubrukelig på en liten stue tv spør du meg...

BTW, mn sympati går ut til de som har store avvik på øynene så de må bruke briller, for dem vil jo ikke teknologien fungere...
    Så dette, da blir det ihvertfall ikke PJ før det er avklart når denne teknologien kommer

Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Fallout 3 er nok et av de 5 beste spillene jeg har vært borti.

Jeg elsker å bare streife rundt på måfå og samle stæsj, fantastisk stemning i dette spillet. Jeg rundet nok minst 50 timer før jeg tok noen oppdrag i hoved historien.

Det finnes jo en del tilleggspakker å kjøpe/laste ned til spillet, jeg lurte på å spille det om igjen - og da spille tilleggspakkene også, finnes vel en GotY utgave eller noe slik?
    Jeg har tatt stort sett bare hovedoppdrag, men lurer på om jeg skal ta en pause og bare streife rundt litt, er ufattelig bra stemning i spillet og ikke minst utrolig gjennomført. Oblivion er jo en av mine favoritter, men Fallout slår Oblivion med en høy gang! Slik spill rettferdiggjør spillkonsoller noe så voldsomt!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hei. Lurer på å spandere iPhone på madammen, men da er jeg avhengig av en pen pris. Fikk tips om å gå inn på telekiosken.no og bestille en 16GB med Superplus abbonement, for så å ringe Telenor og få de til å åpne telefonen. Abbonementet lar man bare løpe (129,- mnd) og dette blir som en avbetaling på tlf. Så bruker man det abbonementet man vil, feks et av Onecall sine. Totalpris på tlf blir da 4238,- (2690,- nå) Noen som har prøvd dette, eller vet om en bedre/billigere måte? ebay er vel alltids en mulighet, men greit med garanti.

Noen som har prøvd Fallout 3 på PS3?
    Jeg spiller det på PS3, knall!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lars og SA : Fant en snedig side her, kan godt hende den er godt kjent for dere though.
    iFixit: Apple Mac, MacBook, iPod, and iPhone Repair Parts

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Og reise på hval safari
    Er dette også i akvariet ditt Espen?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Lars og SA : Fant en snedig side her, kan godt hende den er godt kjent for dere though.
    iFixit: Apple Mac, MacBook, iPod, and iPhone Repair Parts
    den siden var jo genial! Takker

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Er dette også i akvariet ditt Espen?
    haha genialt!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    den siden var jo genial! Takker
    Ja denne syns jeg var så bra at den må deles Sittet og lest meg litt opp på mac1 idag, informativ side!

Antar at denne er allerede pløyd igjennom ? "Must have"-programvare | Mac1.no |

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ut at det var smartere å gå for iPhone til meg selv. Har ikke kjøpt enda, men det ligger en sort 16GB i handlekurven. Skal jeg....? Kom på at kona har fått gave egentlig. Gikk for Dale of Norway jakke som julegave, men kunne ikke dy meg og handlet buksa samtidig. Ga beskjed om at det måtte bli bursdagsgave selv om hun fikk den på julaften. 1500,- får holde til en ikke rund dag.

Jeg går alltid med mobilen i lomma, og lurer på om dere som har iPhone bruker beskyttelse for skjermen, og evnt hvilken. Jeg bør ha en som er lett å ta av og på da jeg bruker tlf ofte. Litt for ofte på jobb har jeg hørt.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ut at det var smartere å gå for iPhone til meg selv. Har ikke kjøpt enda, men det ligger en sort 16GB i handlekurven. Skal jeg....? Kom på at kona har fått gave egentlig. Gikk for Dale of Norway jakke som julegave, men kunne ikke dy meg og handlet buksa samtidig. Ga beskjed om at det måtte bli bursdagsgave selv om hun fikk den på julaften. 1500,- får holde til en ikke rund dag.

Jeg går alltid med mobilen i lomma, og lurer på om dere som har iPhone bruker beskyttelse for skjermen, og evnt hvilken. Jeg bør ha en som er lett å ta av og på da jeg bruker tlf ofte. Litt for ofte på jobb har jeg hørt.
    Gjør det Frode Jeg har hatt tv og mac i handlekurven i 1.5dag nå, men har lovt meg selv og vente til i morgen...... Så jeg må antageligvis koble av routeren og gjemme nettbank nøkkelen når jeg kommer hjem fra jobb!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger på et spm til likegodt....

Jeg har jo en NAS-disk med musikk. Får jeg tak i den musikken hvor som helst med iPhone..? Svenn-Andre har jo erfaring både med Qnap og iPhone.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har jo en NAS-disk med musikk. Får jeg tak i den musikken hvor som helst med iPhone..? Svenn-Andre har jo erfaring både med Qnap og iPhone.
    Nå er jeg ikke helt sikker, men sånn praktisk sett så tviler jeg på at du skal klare og hente ut musikken din uansett hvor du er selv om det er en nas disk.
    Fast ip hadde vel gjort den saken enklere vil jeg tro.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den er jeg litt usikker på, har ikke kommet over noe applikasjon som kan kobles opp på den måten mot nas for å streame musikk til telefonen.
    Men så har jeg aldri leitet heller...=)

Om du tenker å kjøpe en telefon for så å jailbreake den, må du huske på dette, en jailbreaka telefon kan du ikke oppdatere med apple sitt nyeste OS.
    Dvs nå er det vel kommet jailbreak til os 3.0- men du havner i samme uføre igjen når os 4.0 kommer ut snart...

Ikke at det har vært noe problem for meg, mobilen har klikket en gang siden jeg kjøpe den for kanskje ett halvt år siden, hadde den jailbreaka, men kuttet det ut til slutt, har liksom brukt maks 100kr på applikasjoner siden kjøpsdatoen...

Det jeg kan si er at:

*du vil ha en genial surfetelefon
    *genial småspill telefon under de kjedelige timene, nå er det kjipt når legen kommer og sier det er min tur(venteværelse er blitt en fryd=P)
    * Vips har du fått en squeezebox fjernkontroll i lommen!

Når det kommer til beskyttelse av telefonen:
    Test: Invisible Shield – skuddsikker vest til mobilen - mobilen.no

Invisible shield fra Zagg!!! det er fakkern med genialt!

Sitter som ett skudd, tåler alt, og kan taes av uten noe form for limdritt som ligger igjen...

Hadde det klart fra jeg tok telefonen ut av esken første gang, den ser like strøken ut i dag som den gjorde når jeg pakket den opp....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, må digge qnap...

hentet fra sida deira:

Using QNAP NAS with iPhone or iPod touch
    By installing DLNA/ UPnP application on the iPhone or iPod touch, you can access QNAP NAS on the local network and play the multimedia contents, e.g. videos, music, and photos on the server.

Kan også tenkes at itunes i telefonen kan brukes, da man kan synce itunes mot Qnapen (men de nevner bare mac og pc...) kan være bare dårlig oppdatert o.l

Dog å få streamet dette over 3G når du er ut på tur er jeg veldig usikker på, det avhenger jo veldig mye av oppsettet på qnapen (mot internett og ikke bare lan), samt programmet på iphonen, at man kan linke den til en internett ipen din

Side 1928 av 2256 FørsteFørste ... 928 1428 1788 1798 1808 1818 1828 1838 1848 1858 1868 1878 1888 1898 1908 1918 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1938 1948 1958 1968 1978 1988 1998 2008 2018 2028 2038 2048 2058 2068 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •