Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1859

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    "I Kina spiser de hund"

Beklager loffen, måtte berre

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som trenger en ekstra BD spiller?
    Ditta va billi
    Lefdal - Sony Blu-ray-spiller
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fulgt med i denne tråden?
    http://avforum.no/forum/generelt-aud...-receiver.html

Begynner å bli lavmål for min del, og jeg strever for å ikke hive meg inn i diskusjonen og kalle trådstarteren noe som begynner på Idi, men som ikke slutter på Amin ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Begynner å bli lavmål for min del, og jeg strever for å ikke hive meg inn i diskusjonen og kalle trådstarteren noe som begynner på Idi, men som ikke slutter på Amin ...
    Det er derfor jeg tvinger meg selv til enten å være HER eller skummlese RASK om det noe jeg trenger svar på. Detta der er lavmål!

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    "I Kina spiser de hund"

Beklager loffen, måtte berre
    Hrmpf.................

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare å notere seg brukernavnet... så man slipper å gå i svindel fella.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Joa har vært innom men beit det i meg.....

Latterlig, har full forståelse at kjøperen ordnet seg selv og vil ha tilbake penger....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    14dager etter altiboxen ble lovt og bli omkoblet så har de fordømte udugelige pisspinnene klart å koble opp MITT abbonement til naboen, hvor mange ganger sa jeg ikke klart ifra om at det var 5D, D D D D D!!! Nå er det like før jeg kjører til steinkjer og napper hvert eneste hårstrå utav disse udugelige døgniktene som ikke er istand til og gjøre de mest latterlige av nødvendigheter!!!

Mangler bare at taket må byttes nå så er det stor fare for katastrofealarm hjemme hos oss!!! UDUGELIG!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seså, litt kraftig stemme så ble det fikset så nå har jeg nett hjemme, litt plikt ting og gjøre så skal jeg koble ps3'n online Gleder meg!

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakke om katastrofe. Her i Ålesund er det søren meg unntakstilstand. Det er så mye snø at det er fullt kaos. Og det blir ikke brøytet omtrent. Jeg skulle ut å kjøre nå, men det får bare vente, for om en i det hele tatt kommer seg frem så er det vill panikk i gatene.. Og om jeg er borte i 20 min så er nok parkeringsplassen tatt.. Kommer ikke inn på privat parkering engang pga manglende brøyting... Blir det bot der jeg står nå så tar jeg med boten og stapper den i kjeften på en eller annen i Ålesund parkering as!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Snakke om katastrofe. Her i Ålesund er det søren meg unntakstilstand. Det er så mye snø at det er fullt kaos. Og det blir ikke brøytet omtrent. Jeg skulle ut å kjøre nå, men det får bare vente, for om en i det hele tatt kommer seg frem så er det vill panikk i gatene.. Og om jeg er borte i 20 min så er nok parkeringsplassen tatt.. Kommer ikke inn på privat parkering engang pga manglende brøyting... Blir det bot der jeg står nå så tar jeg med boten og stapper den i kjeften på en eller annen i Ålesund parkering as!
    Godt og høre jeg ikke er alene om frustrasjonene Kristian
    Måtte ta med meg en kollega og 4x4 hans for å hente skodaen da frøkna skulle bare hjem en snartur og ble innesperra pga plogen:twisted:

Gratulerer med dagen btw!!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Men tror ikke jeg kan huske at det har vært slik noensinne omtrent.. Var ute med hunden i sted og det er ca 20 cm med sånn melaktig snø.. Bilen får bare stå. På toppen av alt så er det meldt masse minus fra onsdag av. Og brøyter de ikke før det så blir jo snøen som betong... Kaos..

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjenner eg vart hissig berre av å skumlese dei to første sidene! var tenkt å skrive at dette er ikkje ein glipp frå begge sider, men idioti frå selger si side. Klart han må opplyse om dette! Ingen som spør om slike ting. Bra tråden vart stengt så eg slapp å bruke tid på eit innlegg der :P

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snø meg i øret!!!!

Har vært ute å fresa 3 ganger i dag- 3, av og til har jeg veldig lyst til å banne men klarer som regel å lab'li å skrive slikt. Våt tung møkkasnø i digre seige ekkle flak! På toppen av det hele så kom alt i natt og naboen hadde en tidlig jobb så jeg har gått å svetta i timeshvis over en J#$&%/a kuleløype!!! Han var ute nå med sin minifres og gjorde en god jobb (burde ha ringt meg og blitt værande inne) han fortjener det! Så snø er ikke min favoritt for ti'a.

PS: Kristian - IKKE flytt bilen! ta bussen isteden! Fåkke parkeringsplass innafor kommunegrensa i dag !

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner eg vart hissig berre av å skumlese dei to første sidene! var tenkt å skrive at dette er ikkje ein glipp frå begge sider, men idioti frå selger si side. Klart han må opplyse om dette! Ingen som spør om slike ting. Bra tråden vart stengt så eg slapp å bruke tid på eit innlegg der :P
    Ærlig talt - nå synes jeg du er litt kravstor! Åffer skal man drive å dille med en fjernkontroll! Vær Sunn -GÅ litt !!!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Ærlig talt - nå synes jeg du er litt kravstor! Åffer skal man drive å dille med en fjernkontroll! Vær Sunn -GÅ litt !!!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lars, bilen skal stå i dag ja. Har den under tak også,så den plassen gir jeg ikke slipp på. Men i morra må jeg kjøre, for da er det ett jobbintervju på gang

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte spes. den siste kommentaren hans: å bæsje ut hue! Gaaaahhhh-

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Lars, bilen skal stå i dag ja. Har den under tak også,så den plassen gir jeg ikke slipp på. Men i morra må jeg kjøre, for da er det ett jobbintervju på gang
    Umpff.. Ok - tar den Ekke no' hyggelig å komme sliten, dyvåt og kald til en fremtidig fremtid Jeg pleide å ta t-banen til majorstua i gamledager (på vinteren). Der nede blåser det så surt at man kan henge silda ut i stedet for i lake! Etter at jeg måtte få hjelp til å ta av meg ytterjakken var det en snill mann som tilbød meg garasjeplass

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig artig å følge med på "Byggetråden" til Espen!

http://avforum.no/forum/av-rom-konst...agt-ut-55.html

Side 1859 av 2256 FørsteFørste ... 859 1359 1719 1729 1739 1749 1759 1769 1779 1789 1799 1809 1819 1829 1839 1849 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1869 1879 1889 1899 1909 1919 1929 1939 1949 1959 1969 1979 1989 1999 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •