Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 184

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 184 av 2256 FørsteFørste ... 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 180 181 182 183 184 185 186 187 188 194 204 214 224 234 244 254 264 274 284 294 304 314 324 684 1184 ... SisteSiste
Viser resultater 3,661 til 3,680 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no

Dette betyr at jeg får et ok system for 30 til 50K og et sykt system fra mellom 50 og 80K - Riktig?
    Vil si OK og BRA!! ikke sinnsykt.. da snakker vi fort 100k... Men det kommer an på hva du vil ha seff....

Og det er vanskelig å gi pris. Dette er fordi vi som jobber i denne bransjen ikke gidder eller har tid til å høre på kunden og ta oss det "bryet" med å se hva som må gjøres å tenke ut noe. For meg er det motsatt jeg har så mye egen interesse for slik systemer at jeg gjør det med glede

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    .

Dæven den smalt!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Dæven den smalt!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Vil si OK og BRA!! ikke sinnsykt.. da snakker vi fort 100k... Men det kommer an på hva du vil ha seff....

Og det er vanskelig å gi pris. Dette er fordi vi som jobber i denne bransjen ikke gidder eller har tid til å høre på kunden og ta oss det "bryet" med å se hva som må gjøres å tenke ut noe. For meg er det motsatt jeg har så mye egen interesse for slik systemer at jeg gjør det med glede
    OK og BRA er rimelig lett å forstå når det kommer fra en elektrikker (dere er jo så inderlig petimeternøyaktige at det nesten er irriterende!) Så jeg tror nok at dette kan bli bra! - Jeg var hos en snekker som mente jeg burde kjøpe 1/2" x 3" impregnert plank til lister i stua mi for da kunne han sage dem i to og gjøre selve jobben - det hører med at han nevnte den pene fargen også "pent grønnskjær" samt at spiker var billi for det kom til å gå en del av dem i den dårlige murveggen min.. Han ble ikke hyret av meg men antagelig av de som bodde der før meg for jeg fant barnåler, kongler og en halv melkekartong + + i brandtmuren da jeg skulle flytte pipeløpet!!!
    (Bruk gjerne peisen - men ikke tenn på!!)

Lars.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. er ikke så nøye Men hvis du legger til så mye som 80 laken,lakser,høvdinger,penger,tusen osv... Så får du styring på rommet og i vindfang. Og vi snakker om elegant nattbelysning i ganger til bad osv. Mulighet for å koble seg på nett og sitte å styre kåken. Videre noe som sannsynligvis ligger litt over deg er værsentraler og Web kameraer som kan benyttes til smarte og ikke snuskete ting...

Brytere med lcd display der du kan skrive egen tekst og som har lys og batteri OG INNEBYGGED Solcelle Fjernkontroll er jo et must

Jeg tenker med engang på HAGER TEBIS... Ikke noen andre kan tilby det du søker. Mulig at disse E-hisene og smarthusene kan gjøre noe av dette men som en fagmann så vil jeg IKKE anbefale deg dette da det minner meg litt for mye om "clas" "biltema" produkter. og det bruker du ikke 50k på!!! Ikke sant

et lite eksempel.

Du er trøtt som **** bare det eller små syk og bare rusler i seng. Også kommer du på. Hmm slo jeg av komfyren,vannkokeren etc.. Vel jeg vil være sikker.. PANG 1 trykk så har du fjernet denne mulige brannfellen

I fremtiden ( ikke så lenge håper vi ) Så kan du styre og regulere hvitevarer gjennom dette også, teknologien er klar men produsentene har ikke turt å produsere maskiner enda

I disse tider er det morsomt å være elektriker og ha tilgang til det nyeste av det nye når det kommer til nerde teknologi på høyt plan.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det like før mamman kommer og jeg er FRIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - håper ikke det har skjedd noe - var det noen i trappa? hørte du det? SSsssss -

NervoLarsusProblemus ..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og Lars Moeller X-comfort kan du glemme! det er for dyrt. For å få et OK anlegg snakker vi 100k i tillegg til at du ikke kan integrere brytere sammen med de eksisterende og at det er masse kabling og rot egentlig. Bare home manageren som er "hjertet" koster 11k INN!!! så 11 + moms + avanse :-? :-?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du på konsert på fredag da kjetil. Schhwwææær annonse i avisa i dag, Hellbillis (riktig stavet) en eller annen plass på Tingvoll.

Begynner å bli mye som foregår der nå, både Hellbillis og karaokeaften...

Litt dumt at det krasjer med konsert og andre arrangement i Bratthallen da, er mye samme målgruppe vil jeg tro. Får håpe på mye folk på alle tilstelningene, jeg er uansett i Trondheim på fredag, og kommer ikke hjem før seint på lørdag.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vel en tur dit ja Det er i Tingvoll hallen. Ikke like stor som braathallen men ikke liten heller Litt Dahle hall aktig tror jeg.. slik sett fra utsiden.

Og mennesker er det ikke noe problemer å få hit nei Dumt at det er på Fredag. Har egentlig ikke overskudd til noe slikt på en Fredag denne uken men må man så må man.

Skal invitere mine nærmeste på Forspill meg Hellbillys på storskjerm og høy lyd

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å! Hellbillies e sjef! Helt klart topp 3 i min bok. :-D

Alltid vært fan egentlig. For 4 år siden gikk jeg på folkehøyskole på Ål. Det er jo der de er fra. Var på posten engang og da kom 4 av gutta gående med 100 meters mellomrom. Rart, men artig. "Å, der er han fra Hellbillies! Og der. Og der. Og der!" He he he he

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Steike det kor dere skriver karer.. Her har en stakkar vært ute og luftet seg og hunden på en god totimers tur, også er det bare å bla seg i vei her

Teddy: Jeg er fremdeles interessert, og håper jeg rekker å få sett på den, men har arbeidshelg hele helga pluss morgendagen går med på diverse i forhold til den eldste bimmeren som skal selges.. Selg om du rekker det, så er jeg innom deg når jeg kan.. Nøyer meg gjerne med kaffi også jeg

Svantegutt: Mye soveromsprat her skjønner jeg.. hehe... Og den kommentarn "." var jo sjef da...

LogB.no: Ny karriere som barnehagepersonell? Hehe.......

Nå blir det film og relax her........

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir der hardlesing av TX100 oppgraderinger, EIS Databaser og ETS3 !
    (Mange fine ord)

Neida - jeg kommer ikke til å gå Svante i næringa men det er jo lov å breefe litt (Selv om man ikke vet en eneste ting) ikke en gang hva ordene over betyr!

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner ikke med at det skjer så mye allerede denne helga Kristian, så det blir sikkert tid til prøvekjøring. Kaffi kan vi ordne uansett. Hva med kaffi og en tur på HFC og HFK i morgen? Lars? Er du med? Noen andre som har lyst å være med på dagtid i morgen? Alle er velkommen!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner ikke med at det skjer så mye allerede denne helga Kristian, så det blir sikkert tid til prøvekjøring. Kaffi kan vi ordne uansett. Hva med kaffi og en tur på HFC og HFK i morgen? Lars? Er du med? Noen andre som har lyst å være med på dagtid i morgen? Alle er velkommen!

Hey - Jeg er med.. (Hvis det passer for Pus) Fredag 21 ? - Jeg begynner å se enden av denne miniInfluensa'n og hører gjerne på litt lyd - og tar gjerne en kaffe med "Gutta" (og mer en gjerne med jentene oxo) kanskje jeg får med meg Pus i morra (hun føler seg litt "på tur" rent teknisk men det kan vi jo gjøre noe med).. Skal snakke litt med henne.. Denne gangen skal jeg ha cappuchino -:-D

PS: Pus mente vi var ganske like etter å ha lest igjennom postene dine.. Forskjellen var at jeg var vesentlig mer sær! (Er jeg SÅÅÅÅ sær gutter?)

Lars.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS: Pus mente vi var ganske like etter å ha lest igjennom postene dine.. Forskjellen var at jeg var vesentlig mer sær! (Er jeg SÅÅÅÅ sær gutter?)

Lars.
    Der avholdsmann da
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lars.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .............kom det i kor fra Jan og Frode! He he he he he he

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viss jeg bestiller først, tør du bestille noe annet enn meg da?!

Tenkte på i morgen ja.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .............kom det i kor fra Jan og Frode! He he he he he he
    Men sært trenger ikke være negativt, husk det

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viss jeg bestiller først, tør du bestille noe annet enn meg da?!
    Ja - denne gangen må jeg leve etter min kones forventninger (særhet osv.) Så det blir Cappuchino eller en òle ..

Basta Barista.

Side 184 av 2256 FørsteFørste ... 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 180 181 182 183 184 185 186 187 188 194 204 214 224 234 244 254 264 274 284 294 304 314 324 684 1184 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •