Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1833

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    New Super Mario Bros er noe alle må ha! God gammeldags 2D med mye input fra det orginale spillet, 3'ern og Mario til Super Nintendo.

Det er rett og slett genialt! Det kuleste er multiplayerfunksjonen, opptil 4 spillere i samme vindu. Moro som oftest og jævlig når kommunikasjonen svikter siden alle må arbeide seg fremover i samme tempo. Dette byr på utfordringer på baner der du må hoppe fra gjenstand til gjenstand i stor fart.

Kanskje noe enkelt å spille i gjennom, altså å ta Bowser, det klarte vi på 3 dager. Men å komme til ekstrabanene og klare de er en skikkelig utfordring. Her sliter vi enda.

Du kan også se hint og tips videoer, som du kjøper for opptjente stjernepenger, og de kommer godt med. Brukte ikke noen før jeg hadde spilt i gjennom, men det er gøy og se de etterpå.

Konklusjon: Liker du de gode gamle Super Mariospillene til Nintendo og Super Nintendo så må du kjøpe dette! Terningkast 6!

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    New Super Mario Bros er noe alle må ha! God gammeldags 2D med mye input fra det orginale spillet, 3'ern og Mario til Super Nintendo.

Det er rett og slett genialt! Det kuleste er multiplayerfunksjonen, opptil 4 spillere i samme vindu. Moro som oftest og jævlig når kommunikasjonen svikter siden alle må arbeide seg fremover i samme tempo. Dette byr på utfordringer på baner der du må hoppe fra gjenstand til gjenstand i stor fart.

Kanskje noe enkelt å spille i gjennom, altså å ta Bowser, det klarte vi på 3 dager. Men å komme til ekstrabanene og klare de er en skikkelig utfordring. Her sliter vi enda.

Du kan også se hint og tips videoer, som du kjøper for opptjente stjernepenger, og de kommer godt med. Brukte ikke noen før jeg hadde spilt i gjennom, men det er gøy og se de etterpå.

Konklusjon: Liker du de gode gamle Super Mariospillene til Nintendo og Super Nintendo så må du kjøpe dette! Terningkast 6!

+1!!!

Har ikke hatt så god feel over ett spill siden jeg satt med super mario world til Super nintendoen.

Ordentlig digg familiespill. Madammen er hekta...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Super Mario 3 og Super Mario World er all time favoritter hos meg. Og New Super Mario Bros er like bra!

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Foreløpig testresultat av mac:.......
    Støtter Per Anders..... Slike kommentarer koster meg også penger!! hehe. Flott oppsummert.
    Har du testet "Lampeåndeeffekt" på Dock med litt forstørrelse?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    huff...

Nå begynner jeg å angre for at jeg ikke kjøpte meg opp på den større mac minien...

Vet ikke hvorfor...
    Kan være fordi den fungerer såpass bra at jeg kunne rett og slett brukt den som primærpc... istede for ditta drågen som står under pulten... crap...

Mye vil ha mer, ARG!
    Vi her inne skjønner dette bedre en gjennomsnittet!! Størst er best selv om "det" er lite Du får pent vente til økonomien tillater en MacBooK-Pro -

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg prøvd ut Counter-Strike Source, både gjennom Crossover games og Bootcamp.

Begge deler like ubrukelig... spillet fungerte knirkefritt. MEEEN ikke mulig å spille skikkelig pga lav FPS...
    Mulig du finner noe nyttig her:

Counter Strike Source In Bootcamp - Mac Forums

L.

EDIT: Virker som om det lønner seg å "force" DirectX 7 "-dxlevel 70"

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Tom.
    Tilbakemelding på Olympuskameraet til datra di? Broderen har et slikt han skal kvitte seg med , og jeg lurer på å kjøpe det av han. Er ingen superbruker, men kunne tenkt meg noe hakket over lite kompaktkamera, samtidig som det skal være overkommelig for en teknisk analfabet å bruke det ...
    Jeg har ikke testet Olympusen stort, men det virker til å være en solid sak som fungerer glimrende. Er bedre skrudd sammen enn min Canon. Skikkelig lite og lett, greie menyer og masse bra funksjoner.

Datteren var i gang og knipset bra bilder med en gang, så det er lett å komme i gang med.

Men jeg går ut i fra at du får det ganske rimelig siden det er brukt (kostet jo ikke mer enn kr 2500,- nytt) - og da er det vel ikke noe å lure på? :grin:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og er det noen av dere som er interessert i og bytte eller kjøpe CoD MW 2 til Playstation ?? fikk denne i Julegave men vil ha den til Xbox.

Så selvfølgelig ikke at det var til Playstation før etter at jeg brøt forseglingen.....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Har siklet litt på Porsche rattet til Fanatec, råere blir det ikke, med Forza 3 på vei til min postkasse er suget stort.....

Men jeg blir antagelig fornøyd med Micrisofts egne, en del rimeligere rattløsning

Regner med at Forza 3 uansett gir en ganske brukbar fartsfølelse med et 235cm bredt lerret i HD - ratt eller ei
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers lurer jeg seriøst på å skaffe meg en snøfreser... når vi kom hjem fra fjellet i går så var det en meter snø (og enda høyere brøytekant) på parkeringsplassen her utenfor.

Jeg måkte en sti frem til søppeldunkene og postkassene, etterpå var jeg fullstendig knekt, merker godt de lungebetennelsene enda :?

Har ringt en kompis med snøfreser, han skulle komme en tur etterpå - fine saker!!

Men som sagt, lurer litt på å kjøpe snøfreser - har sett slike "kina-import" saker til rundt 5k, er det noe å satse på tro?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Ellers lurer jeg seriøst på å skaffe meg en snøfreser... når vi kom hjem fra fjellet i går så var det en meter snø (og enda høyere brøytekant) på parkeringsplassen her utenfor.

Jeg måkte en sti frem til søppeldunkene og postkassene, etterpå var jeg fullstendig knekt, merker godt de lungebetennelsene enda :?

Har ringt en kompis med snøfreser, han skulle komme en tur etterpå - fine saker!!

Men som sagt, lurer litt på å kjøpe snøfreser - har sett slike "kina-import" saker til rundt 5k, er det noe å satse på tro?

Stor forskjell på kvaliteten...

Viktigst av alt, finn en som har drakraft på hjula!!!!!!!!!!
    Hvis ikke man har det kommer det til å gå noe gloser gjennom vinteren...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Mulig du finner noe nyttig her:

Counter Strike Source In Bootcamp - Mac Forums

L.

EDIT: Virker som om det lønner seg å "force" DirectX 7 "-dxlevel 70"
    Har satt til directx 8.1 (7ern har fått så mye kritikk for å være ustabil)
    Har også gjort om ALT, så hele spillet ser ut som wolfenstein 3d (førsteutgaven) grafikkmessig=P

CS S virker som det er dårlig programmert, Har sinnsyke krav til cpu...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Støtter Per Anders..... Slike kommentarer koster meg også penger!! hehe. Flott oppsummert.
    Har du testet "Lampeåndeeffekt" på Dock med litt forstørrelse?
    Hehe har ikke testet Lampeånd effekten på docken nei. var jeg ikke klar over?

Har vel egentlig byttet ut det meste på docken, ALT jeg har brukt på pcen var jo tilgjengelig for mac jo=) hihi

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vi har ikke 5 cm snø en gang vi. Mye vits i å eie snøscooter for tiden...

Min anbefaling vil være å gange prisen med 3 når det kommer til snøfres. Å flytte snø er noe av det tyngste arbeidet som gjøres. En traktor bruker aldri mer diesel enn når den brøyter. Så jeg ville vært mye mer kritisk til valg av en snøfres enn f.eks. gressklippere og lignende. Kjøper du en skikkelig fres og vedlikeholder den med oljeskift så har du fres i 20 år.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vil kjøpe så god som ny Mac Mini?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Vi har ikke 5 cm snø en gang vi. Mye vits i å eie snøscooter for tiden...

Min anbefaling vil være å gange prisen med 3 når det kommer til snøfres. Å flytte snø er noe av det tyngste arbeidet som gjøres. En traktor bruker aldri mer diesel enn når den brøyter. Så jeg ville vært mye mer kritisk til valg av en snøfres enn f.eks. gressklippere og lignende. Kjøper du en skikkelig fres og vedlikeholder den med oljeskift så har du fres i 20 år.
    Jepp, du har nok rett i at det lønner seg å handle skikkelige saker....

Men en freser til 15-20k tror jeg blir å ta litt i. Mulig jeg prøver en slik 5k sak i vinter - i og med at jeg er i så dårlig form.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, du har nok rett i at det lønner seg å handle skikkelige saker....

Men en freser til 15-20k tror jeg blir å ta litt i. Mulig jeg prøver en slik 5k sak i vinter - i og med at jeg er i så dårlig form.
    Alternativt kan du sette kjettinger på hjula for bedre grep. Jeg har belter på min men den kosta over 30K !

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av nyskjerrighet osv.. hva vil du ha for den?

Side 1833 av 2256 FørsteFørste ... 833 1333 1693 1703 1713 1723 1733 1743 1753 1763 1773 1783 1793 1803 1813 1823 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1843 1853 1863 1873 1883 1893 1903 1913 1923 1933 1943 1953 1963 1973 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •