Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1831

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    Hvor får man tak i dette til en rimelig pris da ?
    Eller for den saks skyld ett annet ok bil spill ?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    elkjøp 399,- romjulssalg. Gratis porto
    Høres jo rimelig ut det da ?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir den nye slimline versjonen det da ?:-D
    Det tror jeg nok gitt

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Det tror jeg nok gitt
    Største forskjellene mellom ny og gammel versjon da ?:-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mindre,større harddisk og billigere.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mer miljøvennlig!

Mindre støy fra vifte også.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Mer miljøvennlig!

Mindre støy fra vifte også.
    viftestøy pleier aldri å være et problem for meg da med det volumet jeg kjører på

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var de første 100 sidene unnagjort i Apple bibelen=)

Takker Lars!

Hjalp mye!
    Spesielt tips om hurtigknapper kommer til å bli en fryd for fremtiden=P

Nå må jeg bare få Macen til å boote inn i OS X igjen! haha...
    Har Logitech G15 tastatur, og hurtigknappen for bootloader, vel... den fungerer ikke...

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På min macbook i vistamodus har jeg et bootloader ikon ved klokka, og der kan jeg velge "reboot in OSX".

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har julen offisielt tatt turen ned i dass Skjønner ike hva galt vi har gjort, men har for øyeblikket ikke vann i heimen, og det blir vel ikke før mandag antakelig ...

Var noen rare vannflekker på kjøkkengulvet i går, vist seg at det er noe feil på kjøkkenkrana så det lekker vann fra den, inn i kjøkenskapet og ut på gulvet. Fant det ut i går kveld, og ny kran blir det vel vanskelig å få i hus før mandag ... Kan tappe i sisternen på toaletet i korte perioder, så det ordner seg vel på et vis, og så får vi kjøre på med papptallerkener og plastkniver. Heldigvis skal vi straks bort på frokost, nyvasket i Antibak

Bortsett fra dett e har julen vært omtrent så rolig og hyggelig som vi hadde håpet på, og en liten vannleksaje skal vel heller ikke få ødelagt resten av jula. Når det er som verst får vi ta en omgang "Rock Band", jeg har tenkt å bli dyktig på trommer, men det ser stygt ut foreløpig ..
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Da har julen offisielt tatt turen ned i dass Skjønner ike hva galt vi har gjort, men har for øyeblikket ikke vann i heimen, og det blir vel ikke før mandag antakelig ...

Var noen rare vannflekker på kjøkkengulvet i går, vist seg at det er noe feil på kjøkkenkrana så det lekker vann fra den, inn i kjøkenskapet og ut på gulvet. Fant det ut i går kveld, og ny kran blir det vel vanskelig å få i hus før mandag ... Kan tappe i sisternen på toaletet i korte perioder, så det ordner seg vel på et vis, og så får vi kjøre på med papptallerkener og plastkniver. Heldigvis skal vi straks bort på frokost, nyvasket i Antibak

Bortsett fra dett e har julen vært omtrent så rolig og hyggelig som vi hadde håpet på, og en liten vannleksaje skal vel heller ikke få ødelagt resten av jula. Når det er som verst får vi ta en omgang "Rock Band", jeg har tenkt å bli dyktig på trommer, men det ser stygt ut foreløpig ..
    Tror denne julen har vært ille for mange! Nabodama klarte å knuse platetoppen julemorgen (stakkars!) Men en resolutt og nevenyttig mann fikset opp (som vanlig). Her hjemme har ingenting tryna (mer en vanlig) Håper dere slipper å bade i AntiGel å at vannet kommer tilbake

Godt nyttår Jan
    Lars & Berit

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    På min macbook i vistamodus har jeg et bootloader ikon ved klokka, og der kan jeg velge "reboot in OSX".
    Noen erfaringer med Parallels Desktop eller Vmware? Jeg bruker sistnevnte og synes det funker sånn passe men dårlig på 3D etc. Jeg synes også at VMware er veldig resurskrevende!

L.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller for den saks skyld ett annet ok bil spill ?
    Både jeg og kona liker Dirt-2 godt. Mange ulige baner og kjøreunderlag. Dirt funker også godt med Logitech sine ratt, MotorStorm funker ikke spes. godt med ratt men jeg tipper Shift funker bra med det -uten å ha prøvd! Vi spilte Little Big planet til 02:00 i natt..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Både jeg og kona liker Dirt-2 godt. Mange ulige baner og kjøreunderlag. Dirt funker også godt med Logitech sine ratt, MotorStorm funker ikke spes. godt med ratt men jeg tipper Shift funker bra med det -uten å ha prøvd! Vi spilte Little Big planet til 02:00 i natt..
    vet ikke hvordan shift fungerer med ratt, meeen spillet fungerer skikkelig bra!
    Er ett spill der jeg endelig fikk Need for Speed følelsen igjen, noe jeg ikke har hatt siden Need for speed hot pursuit til pc back in the old days...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag skal vi fortsette å spise gode mat samt hoppe rundt i LittleBigPlanet med "2-Player", jeg kjøpte et ekstra håndsett da jeg kjøpte PS3'en. Var nok et smart trekk å handle 250GB utgaven, det er utrolig mange og store uppdates til spilla og spilla i seg selv legger bøtter og lass med ting på disk!

PS: Beltespenna er til for å tøyes, er det ikke nok høl i beltet så er det jo bare å kjøpe nytt (Jeg anbefaler patentbånd, -billig meterpris og mange hull)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Tror denne julen har vært ille for mange! Nabodama klarte å knuse platetoppen julemorgen (stakkars!) Men en resolutt og nevenyttig mann fikset opp (som vanlig). Her hjemme har ingenting tryna (mer en vanlig) Håper dere slipper å bade i AntiGel å at vannet kommer tilbake

Godt nyttår Jan
    Lars & Berit
    Takk for det Lars.
    Ser kanskje ut til at det ordner seg, en kompis skal stikke innom nå, og forhåpentligvis har han med seg det som trengs, han mente iallefall at det var riktig utstyr han hadde. Krysser fingrene ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en liten tlf er det avgjort, rett over nyår blir det service,symaskin og ps3. Så skal vi gjøre om en liten krok på soverommet til kontor, og hva ellers annet enn en mac mini skal stå der?

Noen som trenger en pc-plus btw? Klarer ikke helt og finne ut hvor den passer inn hen på stua eller gjesterommet så jeg tror den selges og kjøper en mindre enn isteden.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en liten tlf er det avgjort, rett over nyår blir det service,symaskin og ps3. Så skal vi gjøre om en liten krok på soverommet til kontor, og hva ellers annet enn en mac mini skal stå der?

Noen som trenger en pc-plus btw? Klarer ikke helt og finne ut hvor den passer inn hen på stua eller gjesterommet så jeg tror den selges og kjøper en mindre enn isteden.
    de hadde tilbud på AEG symaskiner på Lefdal. 995,-=)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    de hadde tilbud på AEG symaskiner på Lefdal. 995,-=)
    Bedre tilbud på siba til 799,- og den klarte 800 tråklinger i minuttet og etter hva jeg har blitt fortalt er det helt kurrant Mellom oss så driter jeg i symaskina sålenge det er det som må til for å rettferdiggjøre en ps 3

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedre tilbud på siba til 799,- og den klarte 800 tråklinger i minuttet og etter hva jeg har blitt fortalt er det helt kurrant Mellom oss så driter jeg i symaskina sålenge det er det som må til for å rettferdiggjøre en ps 3
    hehehehehe
    Fullstendig sant=)

Side 1831 av 2256 FørsteFørste ... 831 1331 1691 1701 1711 1721 1731 1741 1751 1761 1771 1781 1791 1801 1811 1821 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1841 1851 1861 1871 1881 1891 1901 1911 1921 1931 1941 1951 1961 1971 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •