Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 177

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 177 av 2256 FørsteFørste ... 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 173 174 175 176 177 178 179 180 181 187 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 677 1177 ... SisteSiste
Viser resultater 3,521 til 3,540 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tar å legger oppskriften ut i "gårme"-tråden jeg.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Senga i dag og Frode? Begynner å minne om det Kristian var ute for i sommer dette...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke senga nei. Har ikke vært helt nødvendig det. Det er ryggen som er problemet. Har faktisk problem med å sove for tiden. Skal til legen i mårra tidlig, så får vi håpe jeg blir sendt videre til kiro/fysio. Det er liksom noe som "henger" baki der. Av og til er det til og med vondt å puste. :???:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg står foran et monumentalt valg i dag. Fikk ikke sove i natt, og da begynner man å tenke. Jeg har en motorsykkel som jeg er litt lei av. Mest fordi den ikke ser ut. Jeg har vært over på siden med den, og jeg får nok ikke så veldig mye for den. Har sverget på at jeg aldri skal være uten mc og derfor står jeg foran et vanskelig valg i dag. Skal jeg legge den ut for salg? :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært litt slapp på Gårmet sidene men regner med at det tar seg opp når jeg har fått kjøkken.....

Vedr. Plasma TV:
    Jeg kommer til å kjøpe en Pioneer skjerm fordi disse gir det beste bildet til film som den skal brukes mest til. Jeg synes prisene er noe stive enda for skjermer med 16.000:1 kontrast så jeg kommer til å vente på de nye 20.000:1 skjermene for å se om ( PDP-508XD KURO 16.000:1) går en del ned i pris, får jeg den for rundt 25K bli Pus 50" eier! Hvis ikke blir det nok en eldre Pio. skjerm og da har vi litt mer til 5.1 komponenter på S.rommet.

Jeg er typen som kjøper litt mer og litt større en det jeg "egentlig" trenger, på denne måten utsetter jeg oppgraderingsspøkelset til så lang tid fremmover at sparekontoen klarer å håndtere spøkelset og vel så det. Min Hoved-PC er 8år gammel og ble først slått for ca 1 år siden, dette betyr at jeg rent programvaremessig (store tunge oppgraderinger osv) kan leve med boksen i 2-3år til.. 4800.- i sparing + renter pr år i ca 10år vil gi meg et råskin utav en annen verden når den tid kommer :-D

PS: Teddy .. Det er bedre å vente "litt" en å få noe halvhjertet, tenk bare på hvor lang tid det tok deg å erobre "Gullfuglen" - Relativt sett i forhold til ønsket og lidenskapen!! (Håper ikke det var omvendt ) Litt serinade og brusing med fjærene så kommer 50"eren vettu...

PS: linken går til Pioneer's tekniske info-sider om denne skjermen.
    (De nye seriene blir tilgjengelige Juni og Oktober 2007)

No skal eg ut å setje meg, nuta vårmen tå soli og tent^je på alt eg ikkje vil klara å gjenomføre.

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Jeg står foran et monumentalt valg i dag. Fikk ikke sove i natt, og da begynner man å tenke. Jeg har en motorsykkel som jeg er litt lei av. Mest fordi den ikke ser ut. Jeg har vært over på siden med den, og jeg får nok ikke så veldig mye for den. Har sverget på at jeg aldri skal være uten mc og derfor står jeg foran et vanskelig valg i dag. Skal jeg legge den ut for salg? :roll:
    1)
    Hvis deleprisen (for oppshining) koster mer en det sykkelen er verd : JA -selg den.

2)
    Hvis deleprisen (for oppshining) IKKE koster mer en det sykkelen er verd : NEI -behold den, fiks den opp og lev mange gode år med den.

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir nok 50". Spørsmålet er bare når..... Dersom jeg selger sykkelen nå, så kan det hende at det er nok til å kjøpe tv, PS3 og kompressor med utstyr.....:roll:

I tillegg selger jeg mc-klær og tankveske/tanktrekk.

Hadde det ikke vært for været, så hadde jeg vært ute og tatt bildene og lagt ut annonse på Finn i dag....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    1)
    Hvis deleprisen (for oppshining) koster mer en det sykkelen er verd : JA -selg den.

2)
    Hvis deleprisen (for oppshining) IKKE koster mer en det sykkelen er verd : NEI -behold den, fiks den opp og lev mange gode år med den.

Lars.
    Poenget er at jeg heller har lyst på ny sykkel senere. (hvor mange har sagt det og aldri kjøpt sykkel igjen.....?) I år har jeg bare brukt den til og fra jobb, og jeg har ikke "følelser" for den lenger.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget er at jeg heller har lyst på ny sykkel senere. (hvor mange har sagt det og aldri kjøpt sykkel igjen.....?) I år har jeg bare brukt den til og fra jobb, og jeg har ikke "følelser" for den lenger.
    Det du må vurdere seriøst er behovet ditt, hvis du bruker sykkelen til jobb betyr det at du må bruke annen transport i vinterhvalåret og hvis det er bil og det funker - hva skal man da med sykkel utenom ferier etc? Kanskje det err like greit å leie sykkel for ferie etc. de neste årene for å "føle" på om dette er noe du virkelig vil ha.

Jeg tror at barn gjør mye med situasjonen og ønsket om sykkel, når man får barn blir det upraktisk og usosialt med sykkel samtidig som evnen til å "stikke av for seg selv" blir kraftig redusert.

Valgets kvaler det der!!!!

PS: Hvilket forsikkringsselskap bruker du, vi skal samle alle våre nå i et selskap, vi bruker IF og Gjensidige.

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forhørte oss med flere i fjor. Det stod mellom IF og Gjensidige. Det ble Gjensidige. De var ca 2k billigere for oss.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forhørte oss med flere i fjor. Det stod mellom IF og Gjensidige. Det ble Gjensidige. De var ca 2k billigere for oss.
    Blir nok det på oss også, vi har hund og der er IF veldig dyre! + hus og 2 biler..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Blir nok det på oss også, vi har hund og der er IF veldig dyre! + hus og 2 biler..
    Da opphavet hadde to hunder sparte vi 2.700,- på å bytte fra if til vesta bare i hunder.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kaffimaskin til 16k Lars? Da bør du lære deg dette.

YouTube - //

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selg og kjøp deg trøsykkel. Betre for økonomien og ikkje minst helsa

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I could stand to lose a few pounds so..... Blir bare sår i ræva av sykkel.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som noen sikkert har fått med seg, så har jeg kanskje noen grunker tilgjengelig snart. Jeg vil ha mange forslag til hva jeg skal bruke de til. Eneste krav er at de direkte eller indirekte må brukes til AV! Jeg håper at jeg får ca 30k for alt som skal selges.

Jeg ser at Pearl ligger tilsalgs for 25k.......

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prosjektor........ svs og lerret B&W effekt osv

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener jeg har sett en plass at du ikke var 100% fornøyd med 605ene, men kanskje det blir annerledes med nytt rom? I tilfelle er nye høyttaler et greit tips.
    Senterhøyttaler har du vel nevnt selv tidligere.

Ellers synes jeg Kjetil hadde noen vettuge forslag da...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har undertegnede koblet paraboltuneren om til pj'n og er klar for å se Ålesund GRUSE Strømsgodset i stort format om en drøy halvtime... Hohoho... Alltid like morsomt å se drammenserne gå skuffet fra stadion i regnværet.. hihihi.... Hmmm, kanskje litt eplekjekt å skrive dette allerede nå før kampen har startet, men jeg har troen på dette her folkens.......

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe du slipper å utøve streng selvsensur i denne tråden da Kristian

Side 177 av 2256 FørsteFørste ... 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 173 174 175 176 177 178 179 180 181 187 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 677 1177 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •