Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1718

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var ute og hentet posten i regnet, bare et feilpostet postkort å finne :? Men hmm, det regner jo.... inn og hentet regnjakke, svamp og bilshampoo, 3 minutter senere var bilen ren.

Håper ingen av naboene så meg....
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Var ute og hentet posten i regnet, bare et feilpostet postkort å finne :? Men hmm, det regner jo.... inn og hentet regnjakke, svamp og bilshampoo, 3 minutter senere var bilen ren.

Håper ingen av naboene så meg....
    Venter på 3 eller 5 pakker fra ebay med fotoutstyr jeg, men de kommer jo ALDRI!!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Venter på 3 eller 5 pakker fra ebay med fotoutstyr jeg, men de kommer jo ALDRI!!
    Venter på en del stæsj jeg også..... det tar sin tid :-?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen folkens.

Spotify-Guano Apes-Open your eyes. Har bestilt meg Guano Apes album fra play nå. Ei jente jeg gikk på folkehøyskole sammen med for 4-5 år siden som tipset meg om denne. Hørte mye på det ene albumet da vi gikk på skole.

I dag får vi besøk, så nå er det om å gjøre å få huset til å se litt ut.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på en del stæsj jeg også..... det tar sin tid :-?
    Ventet i 3 uker nå, bare diffusoren som kom og den passa selvsagt ikke meen vakke den som er mest etterlenget, filtrene og forlenger kabelen er høyst savnet. Tror jeg skal begynne med barne fotografering, de er så enkle motiver

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    God morgen folkens.

Spotify-Guano Apes-Open your eyes. Har bestilt meg Guano Apes album fra play nå. Ei jente jeg gikk på folkehøyskole sammen med for 4-5 år siden som tipset meg om denne. Hørte mye på det ene albumet da vi gikk på skole.

I dag får vi besøk, så nå er det om å gjøre å få huset til å se litt ut.
    God morgen Frode!
    Appropo vasking så har jeg et spørsmål, før så vaska jeg ikke nødvendigvis hver uke, men det skjer jo nå av ulike grunner, men like fordømt blir det jo skittent like fort og like mye, er det meningen at det skal være slik??:?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ventet i 3 uker nå, bare diffusoren som kom og den passa selvsagt ikke meen vakke den som er mest etterlenget, filtrene og forlenger kabelen er høyst savnet. Tror jeg skal begynne med barne fotografering, de er så enkle motiver

Ser Tiger selger noen av sine objektiver på brukten, noe for deg?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen Frode!
    Appropo vasking så har jeg et spørsmål, før så vaska jeg ikke nødvendigvis hver uke, men det skjer jo nå av ulike grunner, men like fordømt blir det jo skittent like fort og like mye, er det meningen at det skal være slik??:?
    Det er nok bare slik... På samme måte som at det forsvinner sokker i vaskemaskinen. Noen ting må vi bare akseptere, og se fremover.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bli fullt av sokker i vaskemaskinene deres da

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Politisjef vil bøtelegge piggfrie bilister - VG Nett om Bil og trafikk

Dette har jeg sansen for

I Trondheim mener jeg at for mange kjører piggfritt nå. Det har blitt mer og mer is på veiene de siste årene fordi det er for lite piggdekk som gnager på isen. Nå har også forskere funnet ut at det fine støvet fra piggfrie dekk er verre for lungene enn støvet fra piggdekk. Mesteparten av støvet fra piggdekk puster vi visstnok ut igjen, mens mer av det fine støvet fra piggfrie dekk blir værende i lungene.

Også må jeg få lov til å klage på datosettingen for piggdekkbruk som jeg gjør hver gang det er tid for å skifte dekk. I går kveld var det 1 minusgrad og våte veier og jeg burde hatt piggdekkene på. Men det er ikke lov før om en måned å ha piggdekkene på fast. Ifølge loven skulle jeg skiftet til piggdekk i går og tilbake til sommerdekk i dag....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I love pigs in my decks
    Noen av oss i Norges langstrakte land bor på slike plasser at der til tider er uansvarlig å kjøre piggfritt. Har hatt en bil med piggfrie vinterdekk, suverene på snøføre, men på veiene her nå det begynner å regne på toppen ... Nææhhh, den bilen lever videre som spiker. Ble rikignok påkjørt, men jeg er ikke 100% sikker på om den hadde overlevd vinteren uansett ...

Noe som har sett Van Veteren? Vet det har gått på TV, men har ikke fått det med meg. Kjøpte en trepakk da vi kjøpte Prison Break sesong 4 på Posten i dag.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser Tiger selger noen av sine objektiver på brukten, noe for deg?
    Så de jeg og Vurderte og legge inn bud på 100mm, men med kropfaktoren så har jeg rett og slett ikke bruk for den med bildene jeg tar, så jeg legger heller pengene i 17-50 objektivet jeg har planlagt, evnt 85mm 1.8

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow.... For en forskjell i stuene våre fra i går til i dag! :-D Fremdeles ikke 100% strøkent, men veeeeldig bra nå. Får straks besøk, og det er litt derfor vi har stått på ekstra.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, saftige kyllinglår med chips og bernaisè, selvfølgelig et kjøleskap fylt med pils og til slutt Max Manus, bør bli en helt grei lørdag det

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Datteren ville ha fiskeboller med hvit saus, da ble det slik!

:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som vet om en plass du får kjøpt heltre material ??

og da er ikke jeg ute etter furu plater fra coop obs bygg..

har en stor "urge" etter og bygge noe i heltre.. er så drit lei av mdf og spon atm
    om jeg hadde hat penger hadde jeg kjøp planhøvel, fres og sag av proff/hobby kvalitet.. men dessverre har jeg ikke peng eller plass.
    så planen er små bygg med bruk av manuelle verktøy fra 70-80 talle
    akkurat det jeg brukte på skolen 2 år siden, morro men tar tid.. ("perfect")

feks:
    Serving Tray – Project of the Week | The Wood Whisperer Woodworking Video Podcast and Blog
    ved bruk av:
    Popular Woodworking - Understanding Bench Planes

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynte "morgenen" med å lufte hund... Var tungt å sette i gang i dag... Så var det henting av en bestemor på sykehuset... Hun hører dårlig, så det ble endel roping i bilden.... Etterpå var det handlings....... Og en STOR burger fra Jafs......... Blir ikke irish i kveld nei, men har da noen kalde Tuborg i kjølen, og kvelden er fremdeles ung

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Dragonball Evolution Z filmen unnagjort.
    Var positivt overrasket over denne, bare synde den varer 85min.
    Føler de stresset litt for å få med så mye info som mulig, serien er tross alt STOR....

Hadde gjort seg mye bedre med "Ringenes Herre triologi", ala 3x 3timer=)

Nå er det Underworld3 bluray i spilleren. er spent!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fytte H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Satt i 30 min og konfigurerte Harmony One, og trykket "Fullfør". Får beskjed om å logge meg inn igjen, og når jeg går inn for å sjekke så lagret ikke dritten det jeg forandret. Herlig....

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Fytte H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Satt i 30 min og konfigurerte Harmony One, og trykket "Fullfør". Får beskjed om å logge meg inn igjen, og når jeg går inn for å sjekke så lagret ikke dritten det jeg forandret. Herlig....
    hehehe herlig.

Du har utrolig uflaks du.

Jeg har hatt SKIKKELIG FLAKS!

Scenario:

Solgte bilen på fredag forrige uke, vært mye dill pga jeg gav vekk det røde vognkortet til kjøperen (skal leveres av selger til biltilsynet), så slet med å få sagt opp forsikringen, med andre ord. Han brukte min forsikring...

Snakket med han på Torsdag (denne uka), da skulle han stikke innom biltilsynet på fredag og levere vognkortet.

Ringte forsikringsselkapet mitt fredag og joda ENDELIG fikk jeg sagt opp forsikringen.

LØRDAG MORGEN, ble jeg oppringt av politiet, som kunne opplyse meg at det hadde vært hærverk på bilen "min". Knuste ruter m.m

Tror du jeg var glad når jeg kunne si at den bilen ikke lenger var min.
    Stod på HANS navn og HANS forsikring????=)

Side 1718 av 2256 FørsteFørste ... 718 1218 1578 1588 1598 1608 1618 1628 1638 1648 1658 1668 1678 1688 1698 1708 1714 1715 1716 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1728 1738 1748 1758 1768 1778 1788 1798 1808 1818 1828 1838 1848 1858 2218 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •