Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 17 av 2256 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 517 1017 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Chevy: han kaller seg "massemord" registrert igår! Og nei ha vil ikke ha Patosene nei ikke helt hans veit stil tror jeg

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Høres ut som en plan det.
    Hvilken H/K, QLN og XTZ...
    Tenkte på demo oppsettet vi så på audiofil og en XTZ W12
    Dette er akkurat i den prisklassen han er ute etter.
    QLN 8 HK 970 ?? tror jeg de het?

Men uansett han har en egen tråd om dette og nå ser jeg at CV gutta begynner å komme inn og anbefale... Ikke bra, når man hører til i denne regionen er det vår plikt til å hjelpe gutten bort fra CV :twisted: :twisted:

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mange her i bygda som sverga til cv dessverre. har vel med at dei har stempel som party ht å at du får stor ht og bra trykk for lite peng. va vel derfor eg kjøpte de sjøl for 7 år sia. men dei funka bedre som bak ht.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forståelse for at folk vil kjøpe CV særlig i "tenårene" de gir jo ut høy lyd og leverer mye trøkk. Men denne "massemord" skulle kjøpe seg et anlegg for å ha det i mange år og da er ikke CV veien å gå. Normalt sett så bruker cv faktoren og peke nedover når man bikker 20 og begynner å bli litt "Voksen"

for å kaste litt stein i glasshus så kan jeg si at jeg også har vurdert CV men da kun til å bruke i fylla og spille hull i veggene

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i fylla duger dei uansett (når du har helt innpå ei stond) å dei tåle en del før du ødlegge dei. men ser no at de e på tide å gå å måke snøv. slutta jo aldri f** å lave ned

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HK 970 og QLN Artech 12 på messa, sammen med HD 970 cd spiller.

Tror Artech 8 er mer "nøytral" i lyden, og sammen med en XTZ 12" vil jeg tro det blir bra.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror også at dette blir en bra match.. Men det finnes sikkert andre alternativer også, men ikke like bra til prisen ( nytt ihvertfall )

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser greit ut de forslaget der men han snakka jo om senter å bak ht også så da er vel ikkje den h\k`en du nevner den rette. bør vel ha en surround forsterker vist eg ikkje har lest feil

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skypet litt med han igår kveld, og han var ikke sikker. Problemet med en "billig" surrerundt reciver er kreftene.. Så da anbefalte jeg han å satse på stereo i første omgang... Vmax funksjonen til HK fungerer utmerket godt

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sitter å leser en tråd om bilstereo, der snakker de om 90 kvadrats tilførsler.. er ikke det PERVERST??? jeg kan ikke noe om bilstereo men 90 er veldig mye. og en 90 kvadrats kabelsko får vel aldri i livet plass på en slik terminal, og hvem er det som har en slik presstang hjemme??

Jeg tør ikke å si noe itråden, deler derfor mine tanker i trygge omgivelser

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm. hadde igrunn ikkje tenkt å kjøpe forsterkar sjøl no men med jblane blei yamahaen (rx-v1400) for liten. de store spørsmålet er om en skal selge yamahaen eller bruke den på loftsstua der sambo ska sitte å sjå diverse såpe seria

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    hmm. hadde igrunn ikkje tenkt å kjøpe forsterkar sjøl no men med jblane blei yamahaen (rx-v1400) for liten. de store spørsmålet er om en skal selge yamahaen eller bruke den på loftsstua der sambo ska sitte å sjå diverse såpe seria
    Hvis du uansett skal ha noe på loftet så kan det hende at det vil lønne seg å ha Yamahaen der oppe. Du får nok ikke så mye for den, og det er da en kurant receiver er det ikke?
    Dersom du ikke har kjøpt forsterker enda kan det hende en effektforsterker hadde gjort susen?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har nok kjøpt . kjøpte en h\k avr 645 men må nok ha en effektforsterker med tida for å drive jblane skikkelig. hadde igrunn tenkt å selge yamahaen. kosta 9000kfor 2 år siden. har en eldre tecnichs eg tenkte å bruke på lofte. duger lenge til sambo å serier. har ikkje tenkt på type ht der oppe men de blir ikkje noke dyrt. er berre for å sleppe papp lyden fra tv ht

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp et surround sett fra Dynavoice, F-6 S-4 og C-4 sammen med en XTZ 10 eller 12. Blir kjempegreier.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. de blir vel litt meir lyd en eg hadde tenkt. nok med et sorround annlegg men f-6 var et bra forslag. får jo bra omtale over alt her med tanke på pris

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noken her inne som har et forslag til pris eg kan forlange på yamahaen?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg gitt beskjed til Massemord at han er under våre vinger og ikke får lov til å kjøpe ht før han har vært med på treffet.

Da tar jeg å sender ut en PM til folket. Det blir litt senere, for nå er det kamp.

Ellers så går det nå fremover med suben også. :-D http://avforum.no/forum/diy-do-yours...annabes-2.html
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke så ofte jeg drikker på en søndag, men etter endel sub-bygging og masse tannverk, så smakte det! :-D

Jeg gleder meg til treffet folkens. Har veldig lyst å ta en fest med dere, men det ser ut til at vi får besøk, så jeg tør ikke love noe.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svantekiller, du er ikke så ofte på Messenger er du vel? Tror du er lagret der hos meg, men ser deg aldri....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Svantekiller, du er ikke så ofte på Messenger er du vel? Tror du er lagret der hos meg, men ser deg aldri....
    er innom der jo. Men kun når pc`en startes på nytt og det er ikke ofte! DESSUTEN mr. 1000 alle de gangene jeg har sett deg der så er du "opptatt" så det er ikke bare meg :twisted: :twisted:

Dessuten så står jeg på "borte" uansett! det er enklere for meg, da kan jeg velge hvem jeg vil snakke med

Side 17 av 2256 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 517 1017 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •