Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1692

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Støy fra naboer er noe dritt, spesielt i helgene.

Jeg har bestandig lurt litt på hvorfor ikke gressklippere har større krav til støydemping enn de har. Hvis de har noen da...

Man hadde nok spart en del liv her i landet på grunn av stress og høyt blodtrykk hvis man hadde satt litt høyere krav til dette.

:grin:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moralen er: Flytt til et sted du ikke kan høre naboens gressklipper

Kjøper har igjen problemer med Emotiva. Tydelig at jeg friskmeldte denne for tidlig. Har tilbudt meg å kjøpe den tilbake, noe kjøper ikke er interessert i. Så nå er han i dialog med Emotiva for å finne en løsning på problemet.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tom : Når jeg skal kjøre månebilen på feros, hvordan i svarte overlever jeg?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Moralen er: Flytt til et sted du ikke kan høre naboens gressklipper
    Skjønner ikke helt det der jeg. I nabolaget her er det stort sett noen som holder på med et eller annet prosjekt så lenge det ikke er snø ute, og da er det lyder hver eneste dag. Søndag er det stort sett stille før 12. men ellers full rulle. Og om naboen klipper gress så han om det, glad jeg slipper iallefall
    Og noen ganger må ting foregå i helgene, pluss at dersom en skal gjøre noe ute er en ofte avhengig av været. Jeg synes det er bedre å sette DeWalten til svigers ute i sola en søndag enn å sette den ute i regnet en fredag

Til mitt forsvar skal det vel sies at jeg bor "langt ute på landet", i noe som ewr på kanten til å kalles byggefelt, men det fungerer greit heromkring, stort sett iallefall.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Tom : Når jeg skal kjøre månebilen på feros, hvordan i svarte overlever jeg?
    Hehe, husker ikke, men skulle tro det var nok av walkthroughs til dette spillet på nettet :grin:

Hva synes du om spillet da?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hehe, husker ikke, men skulle tro det var nok av walkthroughs til dette spillet på nettet :grin:

Hva synes du om spillet da?
    Fiksa det 30sec etter jeg skrev innlegget.

Det er ikke halvnært opp til oblivion fks, men og det er litt rare spillstyringer noen ganger, men joda det er absolutt et spill jeg kan bruke litt tid på

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Skjønner ikke helt det der jeg. I nabolaget her er det stort sett noen som holder på med et eller annet prosjekt så lenge det ikke er snø ute, og da er det lyder hver eneste dag. Søndag er det stort sett stille før 12. men ellers full rulle. Og om naboen klipper gress så han om det, glad jeg slipper iallefall
    Og noen ganger må ting foregå i helgene, pluss at dersom en skal gjøre noe ute er en ofte avhengig av været. Jeg synes det er bedre å sette DeWalten til svigers ute i sola en søndag enn å sette den ute i regnet en fredag

Til mitt forsvar skal det vel sies at jeg bor "langt ute på landet", i noe som ewr på kanten til å kalles byggefelt, men det fungerer greit heromkring, stort sett iallefall.
    Selvsagt, de jævla ivrige redebyggerne har et gen som gjør at arbeidslysten kun trigges når solen skinner og grillukt er tilstede!

Trangen til å benytte tyngre støyende maskiner øker også når de ubevisst legger merke til at minst en av naboene har flere enn sine egne kjøretøy i oppfarten - altså naboen har besøk.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg ferdig å male strøk nr 2 på en vegg og strøk nr 1 på en annen. Prøver å ikke trykke kosten så hardt på veggen av hensyn til naboene.

Syns så absolutt at man bør vente til etter 12 før man setter i gang med noe støyende på en søndag. Før klippet jeg alltid plenen på søndag, men har sluttet med det. Tenkte å prøve å legge gulv i dag likevel. Står på nedsiden under tak. Det skjermer endel lyd. I tillegg har naboen på nedsiden plutselig funnet ut at hun skulle flytte, så da forstyrrer jeg minimalt. Det er uansett ikke snakk om mange kutt, da det er en lang smal gang. Max 10 vil jeg tro.

Uff. Det er faktisk ikke noe bedre med engelsk dubbing. Zebra sender et tysk bilprogram som er lagt engelske stemmer på. Ikke direkte dubbing, men de setter ned lyden på det tyske og en monoton engelskmann prater hele tiden. :???:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meen Tom : Etter jeg har kjørt igjennom alt, så havner jeg jo neddi de derre klørne med glowing orbs, så kommer jeg til en plass der jeg må balansere psi for at en dør jeg ikke finner skal holde seg åpen, hva, hvor og hvordan løser jeg dette, springet rundt i 30min nå

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    dvd.co.uk tar £1 for å sende til Norge for vanlige spill/dvd/BD/cd. Men de bruker som regel ikke mer enn 2-3 dager.
    skjønner at du har bestilt fra dem før, vet du om de sender ting en og en?
    Om man slår til på tilbud 2 for 30 pund så deler de opp det i to?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glem det igjen Tom Klarte det selv, har bare lite tolmodighet.

Idag er første gangen på ihvertfall 5år jeg er uten noen form for hårvekst i ansiktet, jaggu meg merkelig!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bare bare å legge gulv i en gang med 4 dører, en "pipekrok" og trappenedgang..... :???: Når veggene i tillegg ikke er i vinkel med hverandre blir det et lite helvette. Måtte gi meg for å samle inspirasjon. Godt mulig jeg gir f og maler litt mer istedet. Vi får se.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    skjønner at du har bestilt fra dem før, vet du om de sender ting en og en?
    Om man slår til på tilbud 2 for 30 pund så deler de opp det i to?
    Jepp, akkurat som Play, de sender en og en - uansett.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok like godt og bestilte en Dolly Pizza :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow!!! For en fotballkamp!! Har ikke stemme igjen, og jeg ødela nesten bordet.

Artig at City klager over at dommeren legger til tid, når de bruker de siste 10 min av ordinær tid på å klage over at United bruker for lang tid på dødballer.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hektisk dag, men det var viktig.
    Fikk smurt på et strøk Visir på den nye kledningen på huset, så kom regnet
    Etter 2-3 uker med tørke og den nye impregnerte kledningen nå har stått på siden begynnelsen av juni, var tiden inne for Visir. Og vi rakk det

Nå må vi håpe på tørke frem til høstferien og så blir det 2 strøk med Baron superdupermaling.

Så var det å få ferdig vindfanget med gulvbelegg, knagger og skostativ - rakk det før vi måtte kjøre "hjem".

Perfekt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du startet halloweenfeiringa litt tidlig Oddbjørn
    Vil ha tips om mystisk mann - tk.no

Virker kanskje som oim det er en som ikke er helt stabil som er på ferde da, ville ikke følt meg helt trygg etter mørkets frembrudd.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2-3 uker med tørke?!!! Vi har knapt hatt 2-3 timer med tørke siden juni.... :???:

W var hvertfall strålende fornøyd med innsatsen i helga.

Helt skutt begge to, så nå er det leggetid.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ikke noe særlig bra å se på tv i dag... så jeg fant frem en Star Trek: Voyager boks.

Ble sittende noen timer...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har du startet halloweenfeiringa litt tidlig Oddbjørn
    Vil ha tips om mystisk mann - tk.no

Virker kanskje som oim det er en som ikke er helt stabil som er på ferde da, ville ikke følt meg helt trygg etter mørkets frembrudd.
    Busted!

Side 1692 av 2256 FørsteFørste ... 692 1192 1552 1562 1572 1582 1592 1602 1612 1622 1632 1642 1652 1662 1672 1682 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1702 1712 1722 1732 1742 1752 1762 1772 1782 1792 1802 1812 1822 1832 2192 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •