Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1671

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Åjada. Det skal vi. Brukte store deler av turen hjem på å formulere e-posten. Regner ikke med at de dekker hele frakten, men om de tar halvparten så hjelper det.
    Ser ut til at jeg undervurderte deg

Emotiva lagt ut for salg. Jeg gidder ikke å fikle med stereobenken for å få mer kjøling da det innebærer både saging og en vifteløsning. Dermed glir Parasound inn i anlegg igjen.

Skal selvsagt informere kjøper om mine problemer med protect. Slike som solgte Jan Doxa skulle vært sendt en rettsal i Kongo for straffeutmåling.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gjelder å planlegge ikea over 2 dager...
    Som oftest så er de ikke tom... de er bare tom for dagen.

De får ikke lov å fylle på varer fra lagrene høyere en hodehøyde så lenge butikken er åpen...

Var ett par ting vi ikke fikk med oss. dagen etter... voila... der var det fullt igjen ja...

Ergo får du beskjed om at de har det på lager i nettsiden.
    For det har de jo, men de blir tom iløpet for tilgjengelig varer på bakkenivå iløpet av dagen...
    Helg er absolutt dårlig tid å dra på ikea. Da dette fenomenet gjelder MANGE varer pga etterspørsel

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi var der mandag, og sjekket lagerbeholdning med en gang vi kom på den ene av de to tinga vi SKULLE ha. Da var det tomt for den ene. Chattet med Ikea for en liten time siden. Det viste seg at det er tomt over hele landet, og den kommer ikke på lager før om tidligst 2 uker....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Vi var der mandag, og sjekket lagerbeholdning med en gang vi kom på den ene av de to tinga vi SKULLE ha. Da var det tomt for den ene. Chattet med Ikea for en liten time siden. Det viste seg at det er tomt over hele landet, og den kommer ikke på lager før om tidligst 2 uker....
    hmm nå ble jeg nysgjerrig på hva dokke skulle ha=P

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liatorp-serien, og det er sjenken som er problemet...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhh Livet er hærlig--

Startet dagen med gedigen pakkejobb, fortsatte med en god time svetting/trening etterfulgt av en deilig dusj. Deretter ble det en nydelig middag og ekte Cafe Ole til slutt.

Jeg er glad vi skal bestille kjøkkenet online så slipper vi bommtur! Blir nok å handle litt annet møblement også i samme slengen, bare det at IKEA bærer hele dritten inn til oss er verd frakten Det eneste jeg trenger å gjøre er å sørge for snøfri trapp er sånn passe lei av å bære tunge ting..

Nå blir det en mnd med sparing og så hiver vi oss over filmkopieringen og mediaserverbygging.

L..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det dumme er at vi må vente til sjenken er på lager (må følge med selv) før vi bestiller. Det gikk ikke an å "ha den i bestilling". Det betyr at vi risikerer at noe annet er tomt på lager den dagen sjenken er tilbake. Litt dårlig spør du meg. Burde vært sånn at vi la inn bestilling på alt vi ville ha, og at de sendte avgårde leveransen når alt var på plass.

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hvordan går det her da ? : )

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    Og hvordan går det her da ? : )
    Over all forventning :-D

Du da? Lever du? Har du vært på jordomseiling ?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no

Neida bare litt lei av av greiene ei stund , vært ute og flydd i fjellet istedenfor . På tide å komme seg litt i form :-D :-D :-D AVforum.no - cossiers's hjemmekino

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no

Tilbake no da : )

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Krise!!!! Uff :(

Hei..

Beklager, men visste bare ikke hva annet jeg kunne skrive i topicen.. Har vært borte fra maskinen ett par timer, og når jeg kom inn i rommet så står den bare på stedet hvil, og følgende står på en ellers svart skjerm:

pxe-e61 media test failure, check cable

og videre:

operating system not found

kan også legge til at den faktisk står og piper en liten stund hver gang jeg prøver å starte den

Hva i alle dager kan ha skjedd tro? Det er jo full storm her nå, og det hadde falt ned noe fra en vinduskarm som muligens har kommet borti maskinen.. Noen som kan hjelpe?

Dette gjelder jo en en slik netbook, så jeg kan ikke fyre den opp via en cd-plate heller.... ALLE tips mottas med stor takknemlighet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Hei..

Beklager, men visste bare ikke hva annet jeg kunne skrive i topicen.. Har vært borte fra maskinen ett par timer, og når jeg kom inn i rommet så står den bare på stedet hvil, og følgende står på en ellers svart skjerm:

pxe-e61 media test failure, check cable

og videre:

operating system not found

kan også legge til at den faktisk står og piper en liten stund hver gang jeg prøver å starte den

Hva i alle dager kan ha skjedd tro? Det er jo full storm her nå, og det hadde falt ned noe fra en vinduskarm som muligens har kommet borti maskinen.. Noen som kan hjelpe?

Dette gjelder jo en en slik netbook, så jeg kan ikke fyre den opp via en cd-plate heller.... ALLE tips mottas med stor takknemlighet
    hmm hørtes rart ut.
    Tenker først at hdden har røket.
    Men nå har vel denne pcen lagringsmedia i form av Flashminne?, lite sannsynlig at denne tar kvelden pga en liten kakk...

Tenkte da at det kan være kabelen til disken som er løs.
    Etter litt googling på problemet....voila

Du må inn i bios setupen
    resett systemet til default eller optimized
    Lagre og exit...

Da skal problemet være løst.

Tydeligvis ett kjent problem rundt forbi på slike pcer... MANGE som har hatt samme problemet.

link til forum:PXE-E61 Media Test Failure, System won't boot.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for raskt og godt svar... Nå er det ikke flashdrive på denne, det er en 160gb HD... Prøvde dog det du skrev, men ikje søren me om det gikk... Mistenker at det kanskje kan være en liten kakk som har gjort at harddisken på en eller annen måte ikke skikkelig koblet liksom om du skjønner... Får skru opp noen bakdeksler i morra og trykke litt forsiktig her og der Men uansett, så er den så ny at en av de luringene som driver med pc inne på elkjip får evt se på det... Skal inn dit i morgen uansett og hente ut en SE C905...

Men irriterende var dette uansett... Ser på det forumet at det er samme feilmeldinger som kommer opp, og i mange av de tilfellene så er det noe med at harddiskens kabler eller hva en kan kalle det, er litt løs av ymse årsaker... Typisk min flaks Og jeg har litt sensitive dokumenter fra jobben der, personvernmessig, som jeg holder på å fullføre, så de får nok prøve å løse problemet lokalt ja......

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Steike!! Så fort har det aldri tatt fra å ha litt vondt i halsen i gårmorrest til og være fullblods knallsyk i gårkveld, etter og ha svettet noen timer i feberfantasier gidder jeg ikke mer og står opp!! Te er vel det sterkeste jeg tør tenke på akkurat nå

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er den store sykdomsbølgen som rir oss.
    Har heldigvis bare noe kribling i halsen selv, men jentungen blir hjemme fra skolen i dag også, guttungen tar sjansen på å dra.
    Håper bare at vi slipper å å noe av den berømte influensaen, ei uke i "isolat" gidder jeg ikke
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En uke oppe i Bua med god film er vel ikke å forakte? Problemet er bare at de dagene man er mest syk, så orker man knapt å konse i det hele tatt....

Glemte forresten å kommentere de virkelig tøffe bildene dine i går Tom. Eller var det dagen før? Uansett..... Knalltøffe!

Været ødelegger litt for jobb-planene i dag, men vi har nok å ta av så noe skal vi nok finne på.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GOD MORGEN !!!!

Fremdels varmt her... 30 grader pluss... Hi hi akkurat tilbake etter en liten lunsj :-)

Jeg har blitt bitt av linsebasillen, nå mangler jeg bare en Macro linse så har jeg det jeg trenger, valget står mellom 3 stykker, kan jeg få litt hjelp til og velge ???

# 1 : EOS (SLR) Camera Systems - Macro - Macro Lens - MP-E 65mm f/2.8 1-5x Macro Photo - Canon USA Consumer Products

# 2 : EOS (SLR) Camera Systems - Macro - Macro Lens - EF 100mm f/2.8 Macro USM - Canon USA Consumer Products

# 3 : EOS (SLR) Camera Systems - Macro - Macro Lens - EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon USA Consumer Products

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ække hjelp i meg her heller Espen.

Arrrrrgggghhhh..... Ikea har stort sett 120/240 løsninger på sine tv-benker. Vil ha en med bakpanel til å henge flatskjermen på, men det er enten feil farge eller feil mål på de. TV-en er 126cm, og det vil se helt teit ut om den henger utenfor panelet på hver side. 140-180cm hadde vært fint. Selve benken trenger ikke være mer enn 120, men bakpanelet må være større.

*letelete*

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du høyttalere på sidene Frode?

Er 7cm smalere TV'n min, 50PX8.

Side 1671 av 2256 FørsteFørste ... 671 1171 1531 1541 1551 1561 1571 1581 1591 1601 1611 1621 1631 1641 1651 1661 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1681 1691 1701 1711 1721 1731 1741 1751 1761 1771 1781 1791 1801 1811 2171 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •