Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1636

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kva er eit godt merke da? OCZ? Crucial? Geil? Apacer?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nevermind, då var handelen gjort

9529,- for følgande:
    Panasonic 42" tx42s10e full HD
    4 gig kingston valueram
    500 gig 5400 rpm western digital scorpio
    frakt

Ikkje verst pris, og takk til Turid som sparte meg nokre kroner ift kva det eigentleg skulle koste

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg veldig god erfaring med både RAM og minnekort produsert av Kingston.

Andre som har prøvd ut LightScribe?

Blir jo litt kult da:

Tom's Queen samlecd spesial til å spille i bilen

Skal prøve å handle inn noen fargede LightScribe skiver etterhvert også.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan funker lightscribe??

jeg fikk med en sånn lightscribe cd atmed pc'n min..
    men har ikke gadda og bruke den.. *vet ikke hvor cd'n er*

blir jo dyrt og kjøpe lightscribe cd'er..

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Busengdal
    hvordan funker lightscribe??

jeg fikk med en sånn lightscribe cd atmed pc'n min..
    men har ikke gadda og bruke den.. *vet ikke hvor cd'n er*

blir jo dyrt og kjøpe lightscribe cd'er..
    Det følger nok med programvare til å lage cd/dvdene. Mekker et ok bilde i Photoshop (eller annet fotoprogram) 12x12cm og over 600dpi - gir bra kvalitet.
    Når man så har ordnet bildet i brenneprogrammet - legg i cden med "feil" side ned - og brenn ivei. Det kan gjerne ta 20 min.

Platene er jo litt dyrere - fra 5 kr stk?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sagt opp Hjemmekino. Synes bladet blir dårligere og dårligere.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LightScribe..

Er det noen fordeler med dette i motsetning til å bruke en vanlig skriver som takler CD'er?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    LightScribe..

Er det noen fordeler med dette i motsetning til å bruke en vanlig skriver som takler CD'er?
    LightScribe bruker jo laser - finishen er jo suveren! Det blir en kul slik "metallic-effect".

Men det blir ikke i farger.

Hjemmekino er sagt opp for lenge siden.....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere noen alternative blader? Abbonerer fortsatt på Hjemmekino, men er stygt redd for at det ikke blir et år til ...

Her har det vært knallvær i dag. Båttur sammen med ungene og en av kompisene til junior, med innlat bading Eneste minuset var at vi måtte hjem igjen så jg fikk hentet madammen på jobb, men da ble det jo grillmat etterpå så det gikk jo greit

Har hørt rykter om noe tordenvær litt lengr inn i landet her, men så lenge det holder seg der er det greit
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre så er vel fortsatt hjemmekino det bladet som leder an, sjølv om det ikkje er bra. Synes ikkje bladet er så aller verst, men les mindre og mindre av det.
    Fidelity er(eller var iallfall sist eg las det) for feinschmekarar
    Lyd og bilde er meir gadget-blad

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bindingstid igjen hos Lyd og Bilde, men kommer ikke til å fortsette. Fidelity er for folk som vil ha kabler med raskere overføring og gudene vet hva

Hjemmekino var nok det beste bladet, men for dårlig til å fortsette med synes jeg.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjem nok ikkje til å fortsette med det eg heller. Ikkje det at det er så dyrt, men det er for dyrt for kun å lese hjemme hos og eit par-tre testar i året. det, samt at det faktisk tek ein god del plass, når ein er sunnmøring og ikkje kan kaste dei!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa opp hjemmekino for lenge siden, syns det ble regelrett kjedelig og dårlig skrevet. Nå leser jeg ingen blader fast, kun på nettet.

Ser ut som om det blir Londontur på oss i starten av november,

Gidder ikke dra til syden denne gangen, vil heller dra en plass der vi kan oppleve litt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ondon høres bra ut Var der på klassetur når jeg gikk siste året på videregående, det var en knall tur. Fikk med oss konsert også den gangen, The Alarm i Hammersmith Odeon, det var greier Og så var vi på en pub, relativt luguber en, hvor det var noen som het Katarina and the Waves som spilte
    Jobber sammen med en av dem jeg gikk i klasse med den gangen, og når vi er i go'lune forteller vi elevene våre om alt vi foretok oss den gangen, bl.a. om den originale Hiroshima Sunrise
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff. Plutselig så gikk det nesten i sort for meg på jobb i går. Har kjent meg litt "rar" etter den dype masasjen jeg fikk på lørdag, og natt til i går våknet jeg kjempekvalm. Det ga seg fort og jeg sovnet igjen. Gikk på jobb, men selv om jeg egentlig hadde fått sovet både lenge og godt gikk jeg å gjespet hele tiden. I 11-tiden tok jeg meg vann på kjøkkenet og holdt på å gå i bakken. Var så svimmel! 13.30 måtte jeg legge meg ned på ufo-dissa. Hodepinen var enorm, noe som førte til kvalme. Fikk legge meg ned på sofaen på jobb men ble bare verre tross noen tabletter. Måtte til slutt kaste opp og fikk etterhvert karret meg hjem. Følte meg bedre utover kvelden, men i natt blusset det opp igjen. Heldigvis ikke like sterkt. Føler meg bedre, men fremdeles litt rar. Ble egenmelding i dag. Satser på at det kommer seg.

Da jeg følte meg bedre i går gjorde jeg noe fornuftig hvertfall. Noe fysisk var utelukket, så jeg satset på å legge til coverbilder til 100 album jeg rippet til den eksterne harddisken for lenge siden. Etter det fikk jeg faktisk til å legge de inn i rett mappe på Qnapen OG jeg fikk til å rescanne Squeezesenter som fant alle de nye albuma. :-D

Stolt Svenn-Andre?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Hiroshima Sunrise. Lenge siden gitt.

Per Anders my man! I dag går diskanten i posten. Jeg lover!!!! Jeg sitter med den foran meg "as we speak". I går ble det ikke noe av dessverre.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadd etnkt å låne hengeren til naboen og fylle med skrot i dag, men er stygt redd for at det blir en fuktig affære. Regner bra her nå, men satser på at det roer seg. Om jeg fyller hengeren i dag og tømmer den i morgen så er jeg i mål, torsdag bgynner jeg på jobb igjen, og det mangler folk ja ... Pluss han som fortsatt ligger på krankenhauss og ikke kommer seg på føttene ... Hørte jeg mye overtid ?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har parabolen fungert problemfritt i snart 3 år, men nå må jeg nok til å stille den inn på ny. Så snart det dukker opp en regndråpe i luften begynner den å slite. Tenker med gru på alle de timene jeg har stått ute og justert på slikt før. Er nede i 47% signalnivå og 60% i signalkvalitet.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Jeg hadd etnkt å låne hengeren til naboen og fylle med skrot i dag, men er stygt redd for at det blir en fuktig affære. Regner bra her nå, men satser på at det roer seg. Om jeg fyller hengeren i dag og tømmer den i morgen så er jeg i mål, torsdag bgynner jeg på jobb igjen, og det mangler folk ja ... Pluss han som fortsatt ligger på krankenhauss og ikke kommer seg på føttene ... Hørte jeg mye overtid ?

Hørte jeg oppgraderinger i "Bua"?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he, tror ikke det i utgangspunktet. Eneste som er på gang der er en Harmony One, fant en relativt rimelig en på finn i går, satser på at det ordner seg med den.

Ellers blir det tristamento der oppe etter at guttungen tok med seg jordskjelvgeneratorene ned på rommet sitt. Vi fant ut at 12.2 element i phoboskasse ikke kan sammenlignes. Men jeg lurer litt på om ikke forsterkeren har noen begrensninger nedover i frekvens, går liksom ikke så dypt. Får se litt og lage noen artige kurver ...

Side 1636 av 2256 FørsteFørste ... 636 1136 1496 1506 1516 1526 1536 1546 1556 1566 1576 1586 1596 1606 1616 1626 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1646 1656 1666 1676 1686 1696 1706 1716 1726 1736 1746 1756 1766 1776 2136 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •