Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1623

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Sitter nå å koser meg med videoredigering. Det er barndomsheimen som skal foreviges og når jeg ser alle de natursteinsmurene så tenker jeg på alle sommerdagene jeg svettet som ung Bra med en slik barndom når en skal pusse opp hus!

L.
    Kult Min ene søster har akkurat levert inn gamlingenes super 8 filmer til slik digitalisering. Jeg ba henne om å få de på avi filer - så skal jeg redigere og brenne de på dvd.

Blir moro å se på :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker utelukkende PD til musikk, fjerner mye grums jeg ikke er interessert i og ha der, men det er selvfølgelig en smakssak.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Ja, noe nytt om Dacmagic? Fått testet den med Hegel?
    Han har prøvd den, men har noe trøbbel med balanserte innganger på et ellerannet vis. Spiller greit på RCA/phono, og i de par minuttene han fikk brukt balansert sa han at den var utrolig bra og at han øyeblikkelig tenkte å selge sub. Men så ble det bare tull av alt. Han var i Ålesund i forrige uke, og da tok han med DACen på HFK for å sjekke, men de sa at den var helt i orden. Vet ikke om han har prøvd den noe mer eller om han har prøvd den på Vincentene sin, men skal prøve å høre med han en av dagene.

Tom: Jeg har ikke kjøpt den Beresforden, skal ikke ha noe nytt på en stund. Har ikke prøvd Doxaen engang

Vi har hatt en runde med reker og Martini Asti i bua, fikk en magnumflaske med elevene mine når jeg hadde bursdag Var grei brus det
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer MrTwo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Jeg har i sommer bygd meg en subb med 2 stk 10" element fra serien Design By SEAS. Denne skal være plassert under senterhøyttaleren i kinoen. Jeg kjøpte også en 500W BASH forsterker for å drive disse (har forøvrig lagt ut en egen tråd vedr. dette).
    Subben var ferdig bygd, og alt var tilrettelagt for testing. Men, hva skjer.....! Jo sikringene i kinoen, samt i forsterkeren gikk i det øyeblikket jeg skrudde på forsterkeren :-( Til alt overmål..hadde jeg koblet til signal kabelen fra en Monster Y kabel fra en av Audio Proene. Forsterkeren i venstre fronthøyttaler er også "død".
    Bash'en kjøpte jeg brukt, men "ny i eske" av en på forumet her. Vedkommende hadde i sin tid kjøpt denne av Midgard Audio, og jeg har kontaktet Snickers Is. Han ba meg sende denne til han for videre vurdering.
    Det er nå 2 uker siden subben var ferdig bygd, og det er mildt sagt surt å se på en lydløs subb :-(. Imidlertid lurer jeg på om det er noen som vet om det er mulig å få fikset forsterkeren i fronthøyttaleren min her i Møre og Romsdal?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Vi har hatt en runde med reker og Martini Asti i bua, fikk en magnumflaske med elevene mine når jeg hadde bursdag Var grei brus det
    Oi, hehe - Martini Asti, det gir noen minner om gamle tider, det og Peach Canei var noe man lesket seg med den gangen - søtt og godt
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Oi, hehe - Martini Asti, det gir noen minner om gamle tider, det og Peach Canei var noe man lesket seg med den gangen - søtt og godt
    yuk Peach Canei.
    Har jeg drukket en gang.
    Var første gang jeg var full... Shotting med Peach Canei og Risvin som skyllemiddel. UFINT!

Er egentlig ett mirakel at jeg fremdeles er borti alkohol etter den introduksjonen...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrTwo
    Hei
    Jeg har i sommer bygd meg en subb med 2 stk 10" element fra serien Design By SEAS. Denne skal være plassert under senterhøyttaleren i kinoen. Jeg kjøpte også en 500W BASH forsterker for å drive disse (har forøvrig lagt ut en egen tråd vedr. dette).
    Subben var ferdig bygd, og alt var tilrettelagt for testing. Men, hva skjer.....! Jo sikringene i kinoen, samt i forsterkeren gikk i det øyeblikket jeg skrudde på forsterkeren :-( Til alt overmål..hadde jeg koblet til signal kabelen fra en Monster Y kabel fra en av Audio Proene. Forsterkeren i venstre fronthøyttaler er også "død".
    Bash'en kjøpte jeg brukt, men "ny i eske" av en på forumet her. Vedkommende hadde i sin tid kjøpt denne av Midgard Audio, og jeg har kontaktet Snickers Is. Han ba meg sende denne til han for videre vurdering.
    Det er nå 2 uker siden subben var ferdig bygd, og det er mildt sagt surt å se på en lydløs subb :-(. Imidlertid lurer jeg på om det er noen som vet om det er mulig å få fikset forsterkeren i fronthøyttaleren min her i Møre og Romsdal?
    Ta en telefon til ServiceSenteret i Ålesund. Kan hende de kan hjelpe.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke en sikring som har røket i Audioproen også da?
    Får håpe det ikke er noe alvorlig gærn't.

Her er det sol i dag og gitt
    Har vel "glemt" å nevne at slusene åpnet seg i går ettermiddag, skulle egentlig sitte ute, men det ble bua
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen. Er litt pjusk i dag, men været er hvertfall fint. Noen filmer som har kommet ut i sommer som jeg og "W" bør se? Blir vel en tur i kinoen i kveld tenker jeg.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    God morgen. Er litt pjusk i dag, men været er hvertfall fint. Noen filmer som har kommet ut i sommer som jeg og "W" bør se? Blir vel en tur i kinoen i kveld tenker jeg.
    jeg ble nokså positivt overrasket over Bangkok Dangerous
    Men så forventet jeg INGENTING pga den har ganske slett kritikk rundt forbi.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tips fra en venninne av "W" om at vi burde gjøre slik. Nå skal vi gifte oss borgerlig så det er ikke aktuelt, men dette var virkelig artig. Godt å se at ikke alle tar det like alvorlig. Ble i godt humør jeg.

YouTube - JK Wedding Entrance Dance

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da stikker jeg og henter posten som posten har tatt seg i av i 2 1/2 uke. Mener det skal ligge noen pakker fra play der. Husker ikke hva jeg har kjøpt, så dette blir spennende.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, så glimrende :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hehe, så glimrende :-D
    Den bryllupsfilmen? Som sagt, jeg ble i godt humør jeg. Syns alt for mange legger for mye i bryllup. Blir ofte veldig alvorlig og "tungt". Disse har forstått det.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den bryllupsfilmen? Som sagt, jeg ble i godt humør jeg. Syns alt for mange legger for mye i bryllup. Blir ofte veldig alvorlig og "tungt". Disse har forstått det.
    Helt enig!

Hvorfor skal det være så alvorlig hele tiden?

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig! Det er en grunn til at jeg aldri kommer til å stå ved alteret med mange tilskuere. Rådhuset høres mye bedre ut og frøkna er helt enig

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Han har prøvd den, men har noe trøbbel med balanserte innganger på et ellerannet vis. Spiller greit på RCA/phono, og i de par minuttene han fikk brukt balansert sa han at den var utrolig bra og at han øyeblikkelig tenkte å selge sub. Men så ble det bare tull av alt. Han var i Ålesund i forrige uke, og da tok han med DACen på HFK for å sjekke, men de sa at den var helt i orden. Vet ikke om han har prøvd den noe mer eller om han har prøvd den på Vincentene sin, men skal prøve å høre med han en av dagene.
    Det var jo ganske kjipt da Men det er uansett godt å høre at klubben mener at den er ok, vil ikke ha på meg å selge defekte varer

Håper det ordner seg For etter beskrivelsen er den verdt kronene for de som har integrert forsterker virker det som.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tips fra en venninne av "W" om at vi burde gjøre slik. Nå skal vi gifte oss borgerlig så det er ikke aktuelt, men dette var virkelig artig. Godt å se at ikke alle tar det like alvorlig. Ble i godt humør jeg.

YouTube - JK Wedding Entrance Dance

Den der er så ufattelig genial!!!

Ingen vits og ha alt så seriøst i et bryllup, er jo en gledens dag!

Så lenge maten og drikken er god, og folk er i godt lag så er det jo akkurat slik det skal være?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Enig! Det er en grunn til at jeg aldri kommer til å stå ved alteret med mange tilskuere. Rådhuset høres mye bedre ut og frøkna er helt enig
    Har sikkert sagt det før, men vårt bryllup blir slik.

*Fjordane Tingrett fredag kl. 14.30.
    *Middag på Alexandra Hotell Loen kl. 19.30 for 15 personer. De er berømt for sin enorme og strålende buffet. Syns forøvrig buffet er genialt i et bryllup. Blir mindre "stramt" og folk spiser i sitt eget tempo.
    *Kaffi og kake i egen "stue" på hotellet kl. 21.30.
    *Vi har hotellrom og spanderer dette på forlovere også.
    *Lørdag Spa fra kl. 10 og utover. Vi spanderer en behandling på forlovere. Selv tok vi sjefs-pakka.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger hjelp karer. Ser det er en artist som til stadighet blir dratt frem i hifi-blekker. Skal være en veldig dyktig gitarist. Mener han heter Gus van Hesslink-ensneigen eller noe slikt. Etternavnet er lengre og har unødvendig mange bokstaver mener jeg å huske. Anyone?

Side 1623 av 2256 FørsteFørste ... 623 1123 1483 1493 1503 1513 1523 1533 1543 1553 1563 1573 1583 1593 1603 1613 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1633 1643 1653 1663 1673 1683 1693 1703 1713 1723 1733 1743 1753 1763 2123 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •