Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1612

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    haha digga måten ho rista hendene ut over huset rett etterpå...
    Regner med at det ikke er ho som skal rengjøre=P

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte ikke noe mer fra han karen med Denonen, så det er vel mulig at det går i toalettet ...
    Ja, ja, bra jeg er fornøyd med Yamahaen da...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    nå skal det sies at original innstallasjonen av Vista på Lenovo er dynget med drit!,
    Ala Acer x2...
    Var i hvert fall det på min innstallasjon første gang... det var pinnamed så mye dritt som var innstallert at den var som sirup fra første sekund...
    Hmm, siden du er definert som kompiz skal jeg ikke klippe deg med ostehøvel for den kommentaren MEN ...

En annen ting er at den er skrevet feil! Det er ikke Vista'n til Lenovo som er dynget ned med masse nyttige verktøy, det er Lenovos tillegg som er tett intergrert med Microsoft sitt OS - Vista (mvh. flisespikkeren)

Lenovo kommer preinnstallert med MYE! men ikke den dritten som Acer leverer! På Lenovo får man all verdens feilretting/support/problemløsnings dill-dall som for mange er særdeles nyttig. På Acer får man discolys og en dvdavspiller til -som man ikke har bruk for + at alt dette er billige møkkaprogrammer som de "gir" deg i håp om at du er komplett idiot og ikke skjønner tegninga ..

I tillegg kommer Lenovoen med en genialt securedisc app som -ja- opptar en del resurser men som faktisk er sikkert noe Acer aldri hadde fått til, ikke med en milliard i banken på en god dag!
    (Min nedlatenhet skyldes at et fam.medlem har begått en utilgivelig SYND og Lars var på servicetur DAG 1.)

Spørsmålet er om man har bruk for alle disse høykvalitetsprogrammene fra Lenovo eller ikke. Min oppfattning er at folk flest ikke trenger dem og derfor kan unlate å innstallere dem, de VIL gå glipp av mange gode muligheter men ikke få blodpropp slik som en middels Acer'bruker..

* Min Lenovo var også tung fra starten!
    * 4GB minne er et minimum for en kjapp Vista (uansett maskinvare)
    * Svenn Andre ER en hyggelig fyr selvom kommentarene hans av og til er litt korte!
    * Livet på jorden vil bestå om noen kjøper Acer og legger ned butikken!
    * Jeg er ikke fult så gal som jeg gir utrykk for - bare nesten :evil:

eL Mafia..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha Lars, takk for at jeg fikk meg en liten latter her på morgenen!!
    Ingenting er bedre enn et skikkelig utbrudd i ny og ne, selv om dette ikke var fullt så ille da! Har forøvrig Acer, og den er krute god bortsett fra at den fikk et vifte problem

Etter jobb idag må jeg vel ta det ærefulle oppdraget og passe grisen over natta, passa jo utrolig bra at leiligheten var nyvaska når jeg kom hjem fra jobb i går, for han røyter jo ingenting8)

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God Morgen :-D

Her skjer det ikke stort...
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder på å koke grøt til lunsj av alle ting. To unger som forlangte det i dag.
    Ellers har jeg fått på andre strøket i taket til jntungen, etterpå er det ut og handle listverk og stikkontakter + kabel/letti/lettiskaft. I kveld blir det første strøket maling lagt på, andre strøket i morgen formiddag, mens den siste veggen, med "tøff" tapet blir hatt opp i morgen kveld. Så er det gulv, lister og noen stikkontakter igjen til fredag og antakelig lørdag.
    Neste uke er det juniors rom som står for tur ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Acer's programmvarepakke:

Acer Empowering Technology (Acer eAudio, ePower, eDataSecurity, eRecovery, eSettings Management)

Empowering??? Yea right!!!

eAudio: Gir et virrvarr av feil mot alt som eksisterer av audiohardware på maskinen!
    ePower: Tryner så ofte at Acer har lagt til programmvaren eRecovery
    eRecovery: reinstallerer alle programmene i denne lista. Uten å fjerne alle gamle DLL'er fordi ingen ting vil funke da!
    eDataSecurity: en vanlig feilmelding her er denne:
    "This software is malfunctioning. Please reboot the computer and try again.
    If the problem persists, please close all running programs and reinstall Acer
    eDataSecurity Management."

Den kommer ofte flere ganger om dagen hos brukere av denne dritten! For å løse problemet bruk eRecovery!
    eDataSecurity Management: Gir ikke annet en problemer som feilmeldingen over og under
    This software is malfunctioning. Please reboot the computer and try again. If the problem persists, please close all running programs and reinstall Acer eDataSecurity Management.

Så nå har vi brukt hele formiddagen på å reinstallere og reboote og spist litt for mange Paracet! Let's continue this shitt.

Acer Arcade™ Deluxe featuring Cinema, Album, Music, Acer HomeMedia:
    1: Spiller ikke Bluray plater produsert etter April 2009!
    2: Spiller ikke DVD plater med copyprotection (Sony) gjelder kun et utvalg chipsett! Acer vet ikke hvilke maskiner det gjelder!
    3: Ved oppgradering kan ikke BluRay spilles overhodet.
    4: System restore hjelper ikke på disse problemene. Whatttt???!?!?
    5: Skaper ofte problemer med nettverksinnstillingene dine (roter til ISP konfigurasjonen... Hvorfor det????)
    6: Serienummeret skaper problemer med denne pakken, se under:
    I've been in contact with Acer Support by email....and they can't help us....well they're not.....I did everything they asked....Factory restore....which is the stupidess idea.....the program needs an upgrade...and its not by reinstalling the older version that it will work....any way....after 12 emails...they told me to call Acer support...and I didnt get the chance to speak with anyone...the computer said that my serial number was not supported by their phone service and i should trying contacting by email.....

Haaaaleluja - Haaaaleluja - Haleluja, Haleluja Halllelujjjaaaaa .... Dagsgrensen for voksne (Paracet) er nådd!

Acer InstantOn Arcade

Acer Arcade is just a modified version of Cyberlink powercinema and Acer Instant On Arcade is just a modified version of Cyberlink Powercinema for Linux. Cyberlink sells it to OEM partners only. This is a home entertainment system based on Linux and other open source projects like X.org, Mplayer, ffmpeg, SDL, python, Alsa, busybox, GRUB and others.
    Videre i artikkelen står det at man bør formatere harddisken og begynne på nytt hvis dette skaper problemer, dette fordi Linux Kernel'en skaper hysteriske tilstander på noen maskiner...

Hvorfor får man KUN kjøpt 2 pakker Paracet av gangen?? Idiotisk..

Acer Bio-Protection
    (on models with fingerprint reader only) men følger alikevel med og må fjernes fra installeringen MANUELT, gjør du ikke det blir maskinen din FOBAR!

i have a finger print readerbuilt into my acer aspire 6920. i've set it up to recognize my finger print but whe i scan my print this message appears...

Application Error
    Exception EOleSysError in module SysSet.exe at 0098C81.
    Class not registered, ClassID:
    {5C4Ca160-3956-4BA4-AF37-55D564FE9C03}

What does his mean and what should i do to fix it?
    thank you

SVAR:

Start by re-installing the software for it. There's an Acer application recovery tool for that called Acer eRecovery.

Right!!!! PAAAAaaaaaAAAAracetttttttt...

Acer Crystal Eye
    webcam.exe forårsaker så mange feil at de ansvarlige for internett vurderer å svarteliste programmvaren, grunnen er frykten for at internett skal bli så fult av feilmeldinger om dette problemet at folk ikke finner noe annet når de Googler! Piss.
    (on models with webcam only) men følger alikevel med og må fjernes fra installeringen MANUELT, gjør du ikke det blir maskinen din FOBAR!

Acer GridVista™
    Får Outlook til å tryne, får alle Adobe programmer til å tryne, suger eselballer, møkkadritt.

Jeg begynner å bli mektig lei av å finne alternative programmer når jeg prøver å finne løsninger på programmvarefeil! Hva pokker er det disse folka driver med?? Vurderer nå å begynne å drikke!!!!!

Kommentar fra inet: They just used what is essentially freeware developed Dritek Systems Inc to help sell their computers, and are not bothered if things implode on unsuspecting customers!!!!!!!!!
    (Mulig det skal være Drittech)

Acer Launch Manager

Denne fantastiske applikasjonene legger beslag på KUN 100% av CPU (prossessoren din) WOWWW! Tenk det da!! Det er GREIER det! Den må gå dritkjapt? men, men hva med alle andre program da?? F-ordet er ikke bra for meg å si. Et LITE problem er at alle de andre eAcer dritt programmene tar alt fra 50 til 100% av CPU også - Hvor lang fengselsstraff får man hvis man skyter noen?

Acer GameZone

Poppulært kalt "Man Hunt"... Programmet er laget av Oberon Media, Inc. og er en genial plattform for de som vil spre sine Trojaner til din datamaskin, er ikke det snilt av Acer så vet ikke jeg!! Dere oppfordres herved til å avinnstallere antivirusen deres og gi alle pengene deres til forbrytere!

Acer Video Conference Manager featuring Video Quality Enhancement (VQE)

Jeg begynner å bli så lei av å skrive om dette tullet nå at jeg snart sovener!! Åja- Vodeokonferanse programet ja, for noe kødderier! ikke funker mikrofonen i denne programvaren og ikke funker webcam'n heller! Hva i Tiritoppens fuglekasse er poenget da??? hvorfor ikke tegne en brødrister med spritusj på panna til Obama i stedenfor? Like stort poeng det vel??

McAfee Internet Security Suite 60-day trial version

hmm. IKKE instaler dette! Du må avinstallere det etterpå og fjerne alle oppføringer i regestry fordi 60dagersfristen har gått ut på dato, deretter kan du laste det ned fra McAffe og installere det på nytt.

NTI Media Maker™

Hva er poenget med å skrive om alle feilene man får med dette programmet når ørten stykker har skrevet om det tidligere???
    NTI Media Maker badly messed up my computer. Immediately after installation I began to receive a Media Center Receiver Service error that repeatedly flashed on my screen every 4 or 5 seconds, making my computer unusable until, in between flashes, I was able to uninstall the program. But then I found that the uninstall was not complete. It failed to remove a dll that interfered with other CD burning programs on my computer. I could not even reinstall my old NTI CD&DVD Maker program and get it to work correctly.

Microsoft® Works 8.5 with Office Home and Student 2007 Trial

HAHA....... Det funker.... Jippyyyyyy... PS: Ikke kjør Acer GridVista™ for da begynner det virkelig å bli GØY??!!

Jeg hater Acer! Jeg hater Acer! Jeg hater Acer! Jeg hater Acer! Jeg hater Acer! Jeg hater Acer! Jeg hater Acer!
    Jeg kommer aldri mer til å hjelpe fork som kjøper Acer, aldri aldri aldri mer!
    Tenk alt det taket jeg kunne ha lagt i stedenfor -

eLars:
    Et ødelagt menneske etter hans møte med Acer's fantastiske programmvarepakke!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Hmm, siden du er definert som kompiz skal jeg ikke klippe deg med ostehøvel for den kommentaren MEN ...

En annen ting er at den er skrevet feil! Det er ikke Vista'n til Lenovo som er dynget ned med masse nyttige verktøy, det er Lenovos tillegg som er tett intergrert med Microsoft sitt OS - Vista (mvh. flisespikkeren)

Lenovo kommer preinnstallert med MYE! men ikke den dritten som Acer leverer! På Lenovo får man all verdens feilretting/support/problemløsnings dill-dall som for mange er særdeles nyttig. På Acer får man discolys og en dvdavspiller til -som man ikke har bruk for + at alt dette er billige møkkaprogrammer som de "gir" deg i håp om at du er komplett idiot og ikke skjønner tegninga ..

I tillegg kommer Lenovoen med en genialt securedisc app som -ja- opptar en del resurser men som faktisk er sikkert noe Acer aldri hadde fått til, ikke med en milliard i banken på en god dag!
    (Min nedlatenhet skyldes at et fam.medlem har begått en utilgivelig SYND og Lars var på servicetur DAG 1.)

Spørsmålet er om man har bruk for alle disse høykvalitetsprogrammene fra Lenovo eller ikke. Min oppfattning er at folk flest ikke trenger dem og derfor kan unlate å innstallere dem, de VIL gå glipp av mange gode muligheter men ikke få blodpropp slik som en middels Acer'bruker..

* Min Lenovo var også tung fra starten!
    * 4GB minne er et minimum for en kjapp Vista (uansett maskinvare)
    * Svenn Andre ER en hyggelig fyr selvom kommentarene hans av og til er litt korte!
    * Livet på jorden vil bestå om noen kjøper Acer og legger ned butikken!
    * Jeg er ikke fult så gal som jeg gir utrykk for - bare nesten :evil:

eL Mafia..
    Hehehehehehehe!
    touched a sensitive spot=P!

Nå kan jeg ikke snakke om andre pcer en min,
    Men det lå vanvittig mye dill på den, skrivebordet var så fullt av hoppende blomster, fancy eyecandy målemeter, infobarer (type unyttig) +++

Så jeg fikk ikke gjøre noe før som HELST før Vistaen fikk kost seg på egenhånd i ca 1 min=)
    Minnet og prosessoren fikk jo aldri slappe av=)

Ergo, Formatering på høyt plan.

La inn igjen ALLE nytteprogrammene til Lenovo etterpå (dog med winxp).
    Pcen ble en Formel 1 bil=)

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg ler så jeg griner egntlig...

Fikk priser i dag, kun på deler etter kjøreturen til Xen, det mangler noen småting men det gir dere ett lite "inntrykk"

Kun 55,000,- ink mva

I tillegg kommer montering og lakkering, det blir mange timer her.... :evil:

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette er jo strålende nyheter!

Hadde egentlig tenkt å kjøpe OCZ SSD men har mest lyst på Intel sin, spesielt siden OZC har fått litt pess med SSDene sine (spesielt de første versjonene)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehehehehehe!
    touched a sensitive spot=P!

Nå kan jeg ikke snakke om andre pcer en min,
    Men det lå vanvittig mye dill på den, skrivebordet var så fullt av hoppende blomster, fancy eyecandy målemeter, infobarer (type unyttig) +++

Så jeg fikk ikke gjøre noe før som HELST før Vistaen fikk kost seg på egenhånd i ca 1 min=)
    Minnet og prosessoren fikk jo aldri slappe av=)

Ergo, Formatering på høyt plan.

La inn igjen ALLE nytteprogrammene til Lenovo etterpå (dog med winxp).
    Pcen ble en Formel 1 bil=)
    Jeg vil heller ha hoppende blomster en 50 gratis Acermaskiner!

På vår lenovo Thinkpad fulgte det ikke med noe slikt dill! Jeg tar poenget ditt med å fjærne det - måtte bare skrive noe phaf kunne kose seg med til morrakaffen sin!! :-D

Har brukt uhorvelig mye tid på en Acermaskin i det siste (Familiær fadese), vurderer å fjerne vedkommende fra testamentet mitt!

L.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke jeg vil ha Acer hvis jeg skal skaffe en bærbar....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes jo intelligent ut:

Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøp - nyheter - Dagbladet.no

Men hvis du vil at sexlivet ditt skal involvere andre enn kun deg selv - så anbefales det nok å ikke følge rådet i denne artikkelen....

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste som hjelper mot Acersyndromet er å legge 25 meter tak! Føler meg ny og ren... nå gjenstår kun ca 350 meter og da er jeg klar for 2 Acermaskiner 8)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er arbeidsdagen over hærlig!

I morra blir det rekreasjon for alle penga, gleder meg.. kanskje jeg tar meg sammen på ettermiddagen for fredagen blir feriedag. Håper å bli ferdig med resten av taket i helgen.

Ellers folkens? er dere på tur hele gjengen?

L.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir det kanskje nettbok på oss også snart! Apple stiller seg åpne for "greia" men mener kvaliteten på nettbøker er for dårlig pt. i prisklassen 2500 til 3000.- og der er jeg helt enig. Blir det nettbok så blir det en mac!

Snadder 8)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir det kanskje nettbok på oss også snart! Apple stiller seg åpne for "greia" men mener kvaliteten på nettbøker er for dårlig pt. i prisklassen 2500 til 3000.- og der er jeg helt enig. Blir det nettbok så blir det en mac!

Snadder 8)
    Hehe.
    Apple xx vs Lenovo S10

nå er jeg spent på ka du mener=)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.
    Apple xx vs Lenovo S10

nå er jeg spent på ka du mener=)
    hehe!

En ting er sikkert, det blir spennende å se hvordan byggekvaliteten blir på Mac'en for der har Apple en del å lære av Lenovo på rimlige laptoper.

Det geniale med Mac er jo OS'et og den tette integreringen mellom OS og hardwaren. Pr i dag er det bare SUN som har tilsvarende kompatiblitet og de maskinene koster som kjendt et hus og en bil + båt!

Det geniale med Lenovo er at de bruker enorme resurser (egentlig IBM) til å tune og tweke windows sine OS for å kjøre maksimalt på deres hardware, det lukter faktisk litt Mac av dette selv om utgangspunktet er rimelig håpløst på mange felt.

Jeg tror fortsatt at Mac på de fleste prossessorkrevende oppgaver kvester windows som OS, spessielt på grafikk/3D men det er vel håp i fremtiden. En annen ting som MS sliter med er bakoverkompatiblitet, dette gir Apple katten i, noe som resulterer i bedre stabilitet osv (selfølgelig)! Personlig gir jeg også katten i en gammel skriver eller skanner ettersom det er det nivået jeg må forholde meg til, bedre å kjøpe ny printer en å måtte leve med et håpløst OS!

Mac OSX er også utrolig enkelt å minimere/tweke til nesten så lite man vil uten at det får konsekvenser for stabiliteten. Den nye builden "Snow Leopard" blir hele 6GB mindre (footprint) en Leopard. Alt dette gir grunn til glede for fremtidige "minimaskiner" og deres evne til å sparke fra selv med 64bit's OS og heftige grafiske effekter.

Hardware:

En annen fordel for Apple er at de har brukt mye resurser på sterke chassis og batteritid. Dette er 2 store fordeler å skilte med på en nettbok, Lenovo har jo brukt dette som salgsargument siden "tidenes morgen" og med rette (Chassiskvalitet). Jeg tror ikke Apple klarer å bygge en nettbok tilsvarende Lenovo mye fordi design har en høyere priortet hos Apple en Lenovo. Nettboka til Apple får 100% sikkert et aluminiumschassis (et stykke) fordi noe annet ikke vil fungere på en slik maskin.

Prisen på en Nettbok fra Apple vil være vesentlig høyere en tilsvarende fra Lenovo fordi OS'et tross alt er en del av pakka hos Macfolket.

Det blir utrolig spennende å se hva som kommer, grunnen til at jeg velger Mac er å få 100% kompatibilitet mellom mine/våre maskiner, telefoner etc. Jeg har for god råd til å spare noen lapper på garanterte problemer!

eL Mac.

Side 1612 av 2256 FørsteFørste ... 612 1112 1472 1482 1492 1502 1512 1522 1532 1542 1552 1562 1572 1582 1592 1602 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1622 1632 1642 1652 1662 1672 1682 1692 1702 1712 1722 1732 1742 1752 2112 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •