Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1610

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Proffesjonell holdning!

Send fyren en PM og spør om han har mottatt svaret ditt! Artig å se hva han skriver

PS: Pioneer suger - Jamo rule's !!
    hehe den hadde jeg tatt meg nær av,
    hadde det ikke vært for at vi selger begge deler, og Jamo lager ikke tv=P

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags mennesker er de egentlig??

Du vet de som dukker opp i diskusjonstråder med ganske avvikende, korttenkte og sort-hvite synspunkter.

For eksempel han fyren i tilbudstråden som mente alle var dumme som slo til på det billige tv-tilbudet...

Nå har vi en til som fordømmer Jans opptreden ved kjøp av lammekoteletter.

http://avforum.no/forum/produkt-pris...traden-14.html

Har truffet på mange av de inne i dette forumet, for eksempel folk som er fullstendig opphengt i hva som er lov eller ikke, de fatter ikke at selv loven kan være feil eller i utakt med tiden.

Historisk viser det seg jo ofte at lover blir endret med tiden, skjerping eller demping av straff....

De klarer ikke en gang å diskutere saken. Det er ikke lov - ferdig med det.

Hva slags mennesker er dette egentlig??

Vil på ingen måte stemple disse folkene - men mange av de gir meg en skikkelig uggen smak i kjeften :evil:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Proffesjonell holdning!

Send fyren en PM og spør om han har mottatt svaret ditt! Artig å se hva han skriver

PS: Pioneer suger - Jamo rule's !!
    gjort det nå=)

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Erru fornøyd med lenovo'n Tandstad?
    Er veldig fornøgd med lenovo'en som maskin ja men viss du kikar eit par postar lenger bak, så "etterlyser" eg hjelp til eit problem som har komt, nemleg at ein eller annan prosess ligg og bruker prosesoren regelmessig. Dette er jo ikkje hardwarerelatert, så som maskin så kunne eg vel ikkje vore meir fornøgd! ein merkar den er godt bygd, kjenner spesielt stor forskjell frå tidligare maskiner på skjerm-hengslene. Ingen slark her nei! Bråker heller ikkje, og den VAR veldig kjapp i reaksjonen før softwareproblema inntredde

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Misunnelse følger::::: Jo Andre

Tenkte å spør om du er ferdig å pakke til Bulgaria?
    E berre SÅ misunnelig no på deg. He forresten en STOR koffert du kan låne så er det kanskje plass til meg også!!!!!!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Er veldig fornøgd med lenovo'en som maskin ja men viss du kikar eit par postar lenger bak, så "etterlyser" eg hjelp til eit problem som har komt, nemleg at ein eller annan prosess ligg og bruker prosesoren regelmessig. Dette er jo ikkje hardwarerelatert, så som maskin så kunne eg vel ikkje vore meir fornøgd! ein merkar den er godt bygd, kjenner spesielt stor forskjell frå tidligare maskiner på skjerm-hengslene. Ingen slark her nei! Bråker heller ikkje, og den VAR veldig kjapp i reaksjonen før softwareproblema inntredde
    prøvde du det jeg ba deg om?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, reise jo ikkje før torsdag, så det å begynne å pakke før imorgon kveld er heilt aktuelt, hadde eg begynt før kan det jo hende eg hadde huska alt eg skulle ha med meg neida, har ikkje begynt enda, skal prøve å pakke ganske lett i år tenkte eg. Hmm, kunne gjerne lånt koffert ja, kjem sikkert utom besta imorgon så viss du har muligheit å berre legge han i bilen så kan eg ta han der

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    prøvde du det jeg ba deg om?
    CCleaner hadde eg allereie installert, samt Ad-aware, begge desse er køyrt.
    Defrag har eg ikkje tatt enda
    Køyrte ein full system-scan med nyaste versjon AVG. Ingen forskjell dessverre :/ Men kjem sikkert til å ta ein format uansett når eg får ny harddisk, så klarer meg vel til det Var berre viss nokon hadde eit kjapt tips.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hva slags mennesker er de egentlig??

Du vet de som dukker opp i diskusjonstråder med ganske avvikende, korttenkte og sort-hvite synspunkter.

For eksempel han fyren i tilbudstråden som mente alle var dumme som slo til på det billige tv-tilbudet...

Nå har vi en til som fordømmer Jans opptreden ved kjøp av lammekoteletter.

http://avforum.no/forum/produkt-pris...traden-14.html

Har truffet på mange av de inne i dette forumet, for eksempel folk som er fullstendig opphengt i hva som er lov eller ikke, de fatter ikke at selv loven kan være feil eller i utakt med tiden.

Historisk viser det seg jo ofte at lover blir endret med tiden, skjerping eller demping av straff....

De klarer ikke en gang å diskutere saken. Det er ikke lov - ferdig med det.

Hva slags mennesker er dette egentlig??

Vil på ingen måte stemple disse folkene - men mange av de gir meg en skikkelig uggen smak i kjeften :evil:
    Takk for støtten
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok godtfolk med datakunnskapar, no treng eg hjelp her! Har tydeligvis fått ein eller annan uønska prosess som ligg og brukar ressursar i bakgrunnen, det er av den typen at viss eg ser film, så heng filmen ca. eit kvar sekund kvart tredje sekund. Finnast det noko program eg kan bruke for å finne kva som er feilen, eller må eg berre sitje og overvåke Oppgavebehandling?
    Kva heiter prosessen som opptek resursar på maskina di?
    Du kan sjå dette i oppgåvehandsaminga.

L. (For øyeblikket i nynorsk utgÅve) :-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fleire forskjellige prosessar som bruker ein del cpu. Firefox feks kan plutselig hoppe til 50% cpu, så gå ned igjen til 0. Sidebar brukar ein del, samt squeezecenter.

PS: Likar veldig godt folk som nyttar nynorsk!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fleire forskjellige prosessar som bruker ein del cpu. Firefox feks kan plutselig hoppe til 50% cpu, så gå ned igjen til 0. Sidebar brukar ein del, samt squeezecenter.

PS: Likar veldig godt folk som nyttar nynorsk!
    Eg er jo på vestlandet og har vandra mine barnesko her så då må ein meistre nynorsken! (kanskje noe overdrevet!)

Generelt vil eg anbefale deg å lukke Java-baserte programmer eller programmer som brukar java (alle typer internettbaserte programmer og online-spill).

Når ein brukar prossessorkrevjande programvare tildømes videoavspeling vert det snarleg problem om ein ikkje tek hensyn til dette og lukkar alle andre program (sjølv om det er "litt" tungvindt).

L.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jo Andre

Vil du ha grå hardplast eller blå stoffkoffert?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal kikke etter programvare for å tilorde cpu og minneresurser til et spesefikt program, mener å ha lest noe om dette et sted. Problemet med slike program er at de andre programmene som krever mer minne og cpu vil tryne/krasje når behovet oppstår, alternativet er å kjøpe en skikkelig datamaskin.....Altså en Mac :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm

Noen som er "gira" på koffert-tanker her?

Mitt tips er hardplast hvis du skal til ytlandet Jo Andre! Må passe på alle de kule piratkopiene til oss her på forumet!!:-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder dette med sperring av systemresurser...

Vi brukte dette på systemkritiske servere i gamle dager! (snakket med en kompis nå). Han anbefaler ikke å bruke dette fordi de koster for mye eller funker dårlig på "private/desktop" maskiner. Videre anbefaler han at man bruker Windows sin oppgavebehandling til å gi "ekstra resurser" til spesifike oppgaver/programm selv om dette egentlig ikke funker tilfredsstillende!

hmm, tror vi satser på å stenge java ting!

L.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg er jo på vestlandet og har vandra mine barnesko her så då må ein meistre nynorsken! (kanskje noe overdrevet!)

Generelt vil eg anbefale deg å lukke Java-baserte programmer eller programmer som brukar java (alle typer internettbaserte programmer og online-spill).

Når ein brukar prossessorkrevjande programvare tildømes videoavspeling vert det snarleg problem om ein ikkje tek hensyn til dette og lukkar alle andre program (sjølv om det er "litt" tungvindt).

L.
    Det er ikkje berre under avspeling av video, det er heile tida. Om eg skal åpne firefox feks så heng det ei stund før det åpner seg. Men ikkje bruk masse tid på dette problemet Lars, skal jo uansett formatere om ikkje lenge

Hmm, det blir vel hardplast då syste

Edit: Viss eg visste korleis ein tok PrtSc på lenovo så skulle eg vist ein graf frå ressursovervåking til dokke Det er som ei fjellrekke med peakar med jamne mellomrom.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjerp dere folkens!! Klokka er bare 21:00 - Er det nyheter eller fottball?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikkje berre under avspeling av video, det er heile tida. Om eg skal åpne firefox feks så heng det ei stund før det åpner seg. Men ikkje bruk masse tid på dette problemet Lars, skal jo uansett formatere om ikkje lenge

Hmm, det blir vel hardplast då syste
    En formatering vil løse mye av problemet, etter en tids bruk når ting og tang er på plass kan det være en god ide å brenne en backup av systemet på dvd(er). Da er det enkelt å få systemet opp å gå superkjapt! Husk å legg bokmerkefila, dokumenter etc på en annen HDpartisjon/minnepinne så du ikke mister nyere ting..

eL HardCase.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her ligg vedlagt ein graf Lars, her har eg ikkje brukt noko anna enn firefox, utorrent og squeezecenter.

Side 1610 av 2256 FørsteFørste ... 610 1110 1470 1480 1490 1500 1510 1520 1530 1540 1550 1560 1570 1580 1590 1600 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1620 1630 1640 1650 1660 1670 1680 1690 1700 1710 1720 1730 1740 1750 2110 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •