Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1608

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjøpe mindre og mer lettkjørt bil kanskje? Si det til henne, så blir hun sikkert enda mindre blid

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun stoppet rett på høyre side av vinduet....

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, kjedelig er det uansett.. :?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er surt fordi det er så forbanna unødvendig, ser ut som om hun har bomma på gassen og bremsen... fort har det gått uansett...
    Havner vel på tett oppunder 100 tusen og få fiksa det der, mer hvis ramma er skeiv....

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja ja, tror jeg må ut og gå meg en tur......

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du kasko?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det kommer opp i 100k og ramma er skeiv, så kan det jo fort lukte kondemnering også da........ Kjipt dette med bilgreier..... Nettopp fått min tilbake etter skifte av en del slitedeler, ny frontrute og på med ny gumme foran senere i uka.... Bil......... Men da er den i tipptopp stand til å cruise rundt i i ferien.......

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg mener jeg har kasko på den, og 75% bonus på 5 året..., har ikke så veldig lyst til og miste den bonusen pga hennes idiotkjøring...
    Hadde det vært en vanelig ulykke så hadde det vært greit men dette ??

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Ja jeg mener jeg har kasko på den, og 75% bonus på 5 året..., har ikke så veldig lyst til og miste den bonusen pga hennes idiotkjøring...
    Hadde det vært en vanelig ulykke så hadde det vært greit men dette ??
    er dere venner da?
    she break she pay=P

blir feil at du skal tape den "kræsj og slipp bonustap greia" fordi hun kjører aggresivt der det tydeligvis ikke er meningen å kjøre aggressivt...

Altså hvor stressa og hvor stor fart går det ann å ha? kræsje i ett hus, i en oppoverbakke...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    er dere venner da?
    she break she pay=P

blir feil at du skal tape den "kræsj og slipp bonustap greia" fordi hun kjører aggresivt der det tydeligvis ikke er meningen å kjøre aggressivt...

Altså hvor stressa og hvor stor fart går det ann å ha? kræsje i ett hus, i en oppoverbakke...
    Vi har ikke vært venner de siste 5 årene, men jeg prøver og hjelpe henne så godt som mulig siden hun er mor til datteren min... ( Tror det er flere her inne som kan bekreft forholdet våres...)

Og det "uhellet" her er ganske vilt...

Og du glemte "etter en 180 graders sving"..... hadde det ikke vært min bil så hadde jeg ledd så tårene spruter....

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og ikke nok med det !!!!

Det er jaggu ikke 2 uker engang siden eldste jenta hennes (Ikke min altså ) klarte og kondomnere en Sunny etter og ha rygget på den andre bilen min !!!!

Den hadde også Xen lånt,,,,,,,,,,,,,,,

I tillegg klarte hun og ødlegge tenningslåsen på den, det var over 1500 kroner bare i deler som jeg måtte betale,,

Er litt oppgitt nå for og si det sånn.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner godt at det kan være litt vrient å finne frem godt humør etter slike ting....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Tom skriver, så skjønner jeg deg også veldig godt.......

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Og ikke nok med det !!!!

Det er jaggu ikke 2 uker engang siden eldste jenta hennes (Ikke min altså ) klarte og kondomnere en Sunny etter og ha rygget på den andre bilen min !!!!

Den hadde også Xen lånt,,,,,,,,,,,,,,,

I tillegg klarte hun og ødlegge tenningslåsen på den, det var over 1500 kroner bare i deler som jeg måtte betale,,

Er litt oppgitt nå for og si det sånn.
    Hehe du skjønner at du ikke kan låne vekk biler til dama=)
    Sier ikke at du skal slå beina under på henne økonomisk (spesielt siden som sagt dere har en datter ilag).
    Men det skal nå være rettferdig for begge parter,
    når du låner vekk bilen din, så burde ho ha såpass omtanke at ho kjører den med omhu...

Personlig hater jeg å låne andre sin bil nettopp pga det kan oppstå slike dilemma...
    Er surt å få registrert skader på forsikringen når man har klart å kjørt skadefritt i alle år...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er surt..

Takk for støtten, vi får se hva som skjer, skal bestille takst på den i morgen, kommer tilbake med resultatet...

Nå tror jeg det er natta her... :-?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MDFstøv under øyelokka! Får ikke sove..

Ærlig talt Espen, her er du alt for snill! Det man ødelegger - Det betaler man for -Punktum. At dere har barn sammen burde være enda større grunn til at man finner en "minnelig" ordning selv om jeg har en god ide om at den "minnelige" praten ikke hadde fungert etter hensikten! Veldig leit å høre! Veldig. Man må da Pinadø kunne forvente at folk tar det "litt" rolig i en 180graders sving i oppoverbakke på grusvei med et bolighus 3meter unna mitten av svingen! I lånt Bil!! (litt irritert kjenner jeg -Hvorfor skal du alltid være taperen i dette?)

Min påstand er at man tjener lite på å svømme men krokkodiller for at vannet skal bli varmere for dem! Før eller siden blir de sultne!!
    (Sitat: Lars)

Håper virkelig det er slutt på dette tullet nå, i fremtiden skal kanskje flere leve i samme lille radius og da er det bedre å ha respekt innen husets 4 vegger, en å ha det hos noen som aldri har gitt Deg det!

Håper ikke jeg ble for tøff! Blei bare litt "Sur". Kikk my ass if u like!

eL. Kompiz.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tide å starte dagen ...

Skal tapetsere litt i løpet av dagen, men "noen" har lagt tapetkniv, børste og diverse annet "tapetutstyr" en plass jeg ikke vet hvor er. Er forresten godt mulig at denne "noen" er meg også ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Fort gjort Jan.

Sure greier det der Espen, men om det er en liten trøst så tror jeg du har rett i at det er en troste-unge på bildet. Var "W" som oppdaget den i lyngen. Satt å "trykte" og blinket knapt. Brennvidden er 18. Kom rimelig nærme ja.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har man akkuratt våknet :-D

Nytraktet kaffe og Tour de France!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    MDFstøv under øyelokka! Får ikke sove..

Ærlig talt Espen, her er du alt for snill! Det man ødelegger - Det betaler man for -Punktum. At dere har barn sammen burde være enda større grunn til at man finner en "minnelig" ordning selv om jeg har en god ide om at den "minnelige" praten ikke hadde fungert etter hensikten! Veldig leit å høre! Veldig. Man må da Pinadø kunne forvente at folk tar det "litt" rolig i en 180graders sving i oppoverbakke på grusvei med et bolighus 3meter unna mitten av svingen! I lånt Bil!! (litt irritert kjenner jeg -Hvorfor skal du alltid være taperen i dette?)

Min påstand er at man tjener lite på å svømme men krokkodiller for at vannet skal bli varmere for dem! Før eller siden blir de sultne!!
    (Sitat: Lars)

Håper virkelig det er slutt på dette tullet nå, i fremtiden skal kanskje flere leve i samme lille radius og da er det bedre å ha respekt innen husets 4 vegger, en å ha det hos noen som aldri har gitt Deg det!

Håper ikke jeg ble for tøff! Blei bare litt "Sur". Kikk my ass if u like!

eL. Kompiz.

He he, ikke noe problem Lars, bedre og si det sånn som det er og du har vel helt rett :-)

Sjekket akkurat forsikring den er ok, men det vil ta 8 år før jeg er tilbake der jeg er i dag når det gjelder bonus..... Ikke så veldig lysten på og bruke kaskoen for og si det sånn...........

Side 1608 av 2256 FørsteFørste ... 608 1108 1468 1478 1488 1498 1508 1518 1528 1538 1548 1558 1568 1578 1588 1598 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1618 1628 1638 1648 1658 1668 1678 1688 1698 1708 1718 1728 1738 1748 2108 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •