Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1605

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er du utkikk etter eit ENKELT og greit program som forandrer størrelse på bilde. I windows XP fann eg via Microsoft powertoys kanskje verdens enklaste program(Image resizer) der ein berre høgreklikka på bildet ein ville gjere om, så fekk ein valg om størrelse på kopien. I vista har eg ikkje funne dette enda. Då eg legg opp ein god del bilder på facebook, så tek dette si tid no, for eg sitt og åpner kvart bilde i photoshop, gjer om størrelsen, og lagrar. Så, har nokon funne seg eit bra program til dette formålet?

Edit: OOH, ser det har vorte laga ei klone av xp-programmet som også virkar i vista, genialt!! prøver ut no

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Flere enn Kristian og meg som har bestilt 60" nå da?

Hehehe...... Bestilte to stk jeg.... Pengene er iallefall allerede reservert fra kontoen min, men vi får oss nok en kalddusj i morra med kansellerte ordrer og penger som tilbake på kontoen... Men mener faktisk seriøst at såpass seriøse sjapper burde ha systemer som fanger opp slike opplegg når det plutselig tar av slik.. Og Hva er rimelig tid for de å oppdage det innen? Burde ikke være mer enn ett par timer... Hva om jeg nå gikk glipp av å kunne bestille en sydentur i natt pga nettbutikken hadde reservert pengene min på kontoen..? Hvem skulle betalt den turen jeg da fikk tak i over helga som kanskje hadde vært endel dyrere? Bare noen tanker...

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De blir nok slettet...
    selv om jeg har tilgang på kost hos LG bestilte jeg 3 stk selv for å si det slik...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    De blir nok slettet...
    selv om jeg har tilgang på kost hos LG bestilte jeg 3 stk selv for å si det slik...
    Det tror jeg også, men pengene på kontoen er jo låst frem til da og sikkert en dag lengre.... Rutiner for å få sjekket om kundene har midler nok klarer de å h, men ikke rutiner for egen svikt... For dette er jo minst ti tabbekaker for vedkommende....!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vel det hadde jo vært morsomt om det slo til
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo håpe i det lengste

Her er det straks klart for litt grillmat Kona har siste feriedag i dag, og i morgen er det riving v tapet, skap og lister inne hos jentungen. Tirsdag og onsdag forsvinner vel i sparkling tenker jeg ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Har fått 4 svar på PS3 60gb ønskes kjøpt på en søndag ettermiddag midt i juli.! Mens det finnes få annonser på nett. Merkelige greier, men det er ikke dumt å ha flere muligheter når man diskuterer pris

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har eventuelt muligens en kompis som vil selge sin ps3 (gamleversjonen som tar ps2 spill).
    Vet han har snakket om det før.
    Han har primare SPA21, dvs ikke hdmi svitch. Og digitalutgangen er død på ps3en... (fungerer som bare det på hdmi...)

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De blir nok slettet...
    Bestilt en jeg og AVforum.no - cossiers's hjemmekino

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har eventuelt muligens en kompis som vil selge sin ps3 (gamleversjonen som tar ps2 spill).
    Vet han har snakket om det før.
    Han har primare SPA21, dvs ikke hdmi svitch. Og digitalutgangen er død på ps3en... (fungerer som bare det på hdmi...)
    En kompis hadde samme problem også med ps3. Han fikk en ny der han kjøpte den.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor man kan laste ned trailere i VOBformat?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Noen som vet hvor man kan laste ned trailere i VOBformat?
    skal du lage testdvd nå ?
    Eller er det ett avansert mediabibliotek du holder på med?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Er du utkikk etter eit ENKELT og greit program som forandrer størrelse på bilde. I windows XP fann eg via Microsoft powertoys kanskje verdens enklaste program(Image resizer) der ein berre høgreklikka på bildet ein ville gjere om, så fekk ein valg om størrelse på kopien. I vista har eg ikkje funne dette enda. Då eg legg opp ein god del bilder på facebook, så tek dette si tid no, for eg sitt og åpner kvart bilde i photoshop, gjer om størrelsen, og lagrar. Så, har nokon funne seg eit bra program til dette formålet?

Edit: OOH, ser det har vorte laga ei klone av xp-programmet som også virkar i vista, genialt!! prøver ut no
    Tiss One?
    Image Resizer Clone for Vista « techTalks

Lurius..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal du lage testdvd nå ?
    Eller er det ett avansert mediabibliotek du holder på med?
    Ja ,,,, Ja - :-D

Kunne tenke meg å ha en trailer av alle filmene mine linket i omtalen vi har på dem, da ser man i grove trekk hva filmen handler om, om man skulle være usikker. DemoDVD'r er jo utrolig lett å lage med et slikt bibliotek også.
    Jeg kopierer det jeg gidder med MacTheRipper nå som går utrolig fort og greit (ingen konvertering, kopierer rådata) men her handler det om uhorevelig mange filmer så da blir det MYE arbeid!!

Klarte å bøffe Kringlyd dvd'n oxo! Bra jeg skal til Espen på Fredag, får ta med meg Lenovo'n og legge hele sulamitten på Hdisk

Julius SwingZtang..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Kringlyd saken hadde det vært artig å ha, hint, hint ...

Her rives det glassfiberstrie på harde livet, snart ferdig med rivinga der inne nå. Da blir det sparkling allerede i mirgen, jippi

Hvor mye forlanges det for en PS3 av type 60GB nå om dagen da Oddbjørn?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hint taken 8)

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hvor mye forlanges det for en PS3 av type 60GB nå om dagen da Oddbjørn?
    Folk takker nei til bud på 4000 ihvertfall. Ny 80gb kan man få for 3400 ferdig hjemsendt. Blir liksom helt feil

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi ville ha den gamle versjonen for å spille PS2 spill og SACD, men det gjøres stort sett ikke lenger. Betalte 4500,- for et og et halvt år siden, og det var inkl. en kontroll og tre spill om jeg ikke husker feil. Så å si nei til 4k for bare konsollen, evt. inkl. en kontroll synes jeg høres rart ut...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer å vurdere PS3 når den kommer under kr 1500,- :-D

At de nye ikke er bakoverkompatible er ikke mindre enn en skandale. Men som nevnt - det går jo å kjøpe en PS2 :-D Mange knallgode titler til den gamle konsollen!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Junior får forresten enda en sub, kjøperen fra i går trekte seg, så da blir det hurramegrundt om et par uker. Blir ikke sendt før fredag, og det er like greit, satserpå at rommet hans langt på vei er oppusset når den kommer

Side 1605 av 2256 FørsteFørste ... 605 1105 1465 1475 1485 1495 1505 1515 1525 1535 1545 1555 1565 1575 1585 1595 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1615 1625 1635 1645 1655 1665 1675 1685 1695 1705 1715 1725 1735 1745 2105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •