Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1594

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Verden går fremover og "gamlegutta" får mindre å gjøre (selv om ingen sier noe om det) og mer i lønn
    Heter det ikke: Erfaring skal belønnes :-D

Virker som du har gått over på mer softwarebaserte oppgaver, trives du med å slippe "mekkinga"? (jeg blir gal av løse rambrikker)
    Det har jo blitt mindre og mindre å gjøre med selve utstyret og tilpasning, er en stund siden scussi og skrive litt av hvert i autoexec.bat og config.sys var påkrevd

Hovedjobben min var uansett å designe nye prosjekter og utskifting av eksisterende med dak.

Ble rett og slett lei, jeg og Frode ble jo enige om å skifte beite!

Så det ble nye folk og nye oppgaver, man føler seg jo litt dum til å begynne med... man det har man kanskje godt av
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Det har jo blitt mindre og mindre å gjøre med selve utstyret og tilpasning, er en stund siden scussi og skrive litt av hvert i autoexec.bat og config.sys var påkrevd

Hovedjobben min var uansett å designe nye prosjekter og utskifting av eksisterende med dak.

Ble rett og slett lei, jeg og Frode ble jo enige om å skifte beite!

Så det ble nye folk og nye oppgaver, man føler seg jo litt dum til å begynne med... man det har man kanskje godt av
    Jeg har aldri følt meg "ovenpå" når jeg har gått inn i noe nytt, poenget er (som du sier) at man HAR godt av noe nytt! Det er sunnere for alle. Tenk bare på all den erfaringen du kan ta med deg videre! Jeg har drevet med all verdens ting og har bare godt å si om bytting av jobb. Man blir også mer selvsikker og ikke minst så får man bedre evne til omstilling om noe tryner (på alle plan).

Good for U!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge det skjer frivillig så har du nok rett
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om du ikke bør vurdere en liten "oppgradering" av arbeidsgiver!!?
    8)
    Hvorfor? Får ikke reparert og vedlikeholdt mye høyspentlinje med en laptop!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er også alle bilene forsynt med en tracker slik at man kan se alle "in realtime" på oversiktskart og kontakte de som er nærmest i tilfelle feil. Noe som ikke er så populært hos montørene.....
    Noe slikt hadde ført til krig hos oss

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Hvorfor? Får ikke reparert og vedlikeholdt mye høyspentlinje med en laptop!
    Point taken!!

Men du kan spille kabal i lunchen! :-D

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Point taken!!

Men du kan spille kabal i lunchen! :-D
    Det har jeg ikke tenkt på. Godt poeng!

Neida, vi fikk tilbud om et lignende opplegg som Tom snakker om, bare i mindre skala. Vi takket nei til dette for vi ser ikke behovet for data i bilene og med tanke på at vi ofte er 3 mann i en Hiace varebil ser jeg ikke helt hvor laptopen og skriveren skulle vært.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett vår nye nummer 7 Frode?
    Det verste er at SAF sier at United er ferdig å handle for i år....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg ikke tenkt på. Godt poeng!

Neida, vi fikk tilbud om et lignende opplegg som Tom snakker om, bare i mindre skala. Vi takket nei til dette for vi ser ikke behovet for data i bilene og med tanke på at vi ofte er 3 mann i en Hiace varebil ser jeg ikke helt hvor laptopen og skriveren skulle vært.
    Så lenge man er lokalkjent så er nok ikke behovet så stort.

Hos oss tror jeg det ligger en tanke bak med at de ikke vil at man skal være avhengige av lokalkjente folk.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det verste er at SAF sier at United er ferdig å handle for i år....
    Kan ikke høre på alt Sir Alex sier

Kunne tenkt meg Ribery i stedet for Nani. Ellers er jeg fornøyd.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge man er lokalkjent så er nok ikke behovet så stort.

Hos oss tror jeg det ligger en tanke bak med at de ikke vil at man skal være avhengige av lokalkjente folk.
    Stiller seg litt annerledes for oss som har 3 kommuner å forholde oss til og 13 av 14 montører/lærlinger er oppvokst her og sistemann er bare et par mil utenfor konsesjonsområdet og muligens den som er mest kjent i nettet vårt

Når jeg tenker på det så er det nesten bare noen blåruss som ikke er oppvokst innen konsesjonsområdet og vi er ca. 60 ansatte.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det var helt riktig å selge Ronaldo, men da måtte vi ha brukt pengene på 2-3 klassespillere som erstatning. Dette holder ikke.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært hos naboen og målt for center! Her blir det nok hylle over tv'n ja! Vi får vinkle den litt så blir det vel bra... Center var 0,5cm for høy!! teit!

L.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man 3 klassespillere i dagens marked for 800 mill?

Benzema glapp jo og kostet et sted mellom 3 og 400 mill. Ribery hadde nok ikke gått under 500 mill. Aguero går for 550 mill. Ser ut til at Villa og Silva blir i Valencia. Tvilsomt at Aston Ville vil selge Young... Valencia var god mot United, men er ingen klassespiller i mine øyne og han kostet 160 mill.

Jeg er uansett glad for at Benzema røyk for da hadde vi fått sett Rooney på kanten. Berba og Rooney er klasse på topp. Men vi skulle hatt en stabil venstreving i verdensklasse. Andre steder på laget er det ikke plass for klassespillere synes jeg. SAF kvitter seg ikke med noen av de 5 (6 med Gibson) britiske sentrale midtbanespillerne, da har vi Anderson igjen. Han bør vi beholde.

Brown er tilbake på høyrebacken med O'Shea, Rafael og Neville i backup. Resten av forsvaret er verdensklasse. Vi har altfor mange talenter som bør få prøve seg om de skal slå igjennom så jeg finner ikke plass til flere i troppen vår. Det må isåfall bli Kuschack (?)/Foster ut og en klassekeeper inn.

Vinner vi ikke 09/10 så vinner vi 10/11. Garantert!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trudde Traffic'ing var ulovli jeg, uansett om prisen er god

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man 3 klassespillere i dagens marked for 800 mill?

Benzema glapp jo og kostet et sted mellom 3 og 400 mill. Ribery hadde nok ikke gått under 500 mill. Aguero går for 550 mill. Ser ut til at Villa og Silva blir i Valencia. Tvilsomt at Aston Ville vil selge Young... Valencia var god mot United, men er ingen klassespiller i mine øyne og han kostet 160 mill.

Jeg er uansett glad for at Benzema røyk for da hadde vi fått sett Rooney på kanten. Berba og Rooney er klasse på topp. Men vi skulle hatt en stabil venstreving i verdensklasse. Andre steder på laget er det ikke plass for klassespillere synes jeg. SAF kvitter seg ikke med noen av de 5 (6 med Gibson) britiske sentrale midtbanespillerne, da har vi Anderson igjen. Han bør vi beholde.

Brown er tilbake på høyrebacken med O'Shea, Rafael og Neville i backup. Resten av forsvaret er verdensklasse. Vi har altfor mange talenter som bør få prøve seg om de skal slå igjennom så jeg finner ikke plass til flere i troppen vår. Det må isåfall bli Kuschack (?)/Foster ut og en klassekeeper inn.

Vinner vi ikke 09/10 så vinner vi 10/11. Garantert!
    Man får hvertfall 2 klassespillere for den summen. Det United helt klart mangler er erfarne sentrale midtbanespillere. Vi to kommer nok aldri til å bli enig om at unguttene som har spilt der i år holder. Så snart Scholes og Giggs ryker på skader, sitter vi igjen med en (etter min mening) for dårlig midtbane.

SAF har gjort mye rart opp gjennom, og jeg tror jeg vil få rett i at dette er en tabbe.... Om det ikke handles mer (riktig) vel og merke.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, både Valencia og Obertan er jo spillere med styrke på flere felt noe som kommer godt med nå, om det slår til eller ikke tør jeg ikke gamble pæng på men morsomt blir det å se om SAF innfrir forventningene deres. Jeg holder en knapp med Frode her! Erfaring er alltid best..

O’Shea er jo også en multikunstner!

L.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Man får hvertfall 2 klassespillere for den summen. Det United helt klart mangler er erfarne sentrale midtbanespillere. Vi to kommer nok aldri til å bli enig om at unguttene som har spilt der i år holder. Så snart Scholes og Giggs ryker på skader, sitter vi igjen med en (etter min mening) for dårlig midtbane.

SAF har gjort mye rart opp gjennom, og jeg tror jeg vil få rett i at dette er en tabbe.... Om det ikke handles mer (riktig) vel og merke.
    Hvem da? Hvem er tilgjengelig som er klassespiller? Tror mye av problemet ligger der. Og hvem vil du selge? Synes det blir for mange om man henter noen før "gamlingene" legger opp.

Å bli enige trenger vi ikke, men å kalle spillere som Carrick og Hargo for unggutter med sine 28 år synes jeg blir helt feil. Fletcher på 25 kan du nesten få kalle unggutt

Det jeg så av Scholes sist sesong var stort sett den dårligste for United på midten. Og han spilte stort sett mot dårlig motstand. Han har blitt for gammel og treg. Og han er min alltime favoritt. Giggs er kjempebra offensivt enda, men bakover er det så som så. Mener slett ikke at disse to var kjernen på midten i Uniteds siste sesong. Ikke den halvdelen jeg så iallefall.

Og det er jo den for dårlige midtbanen som har tatt oss til to CL-finaler på rad. Der er Giggs og Scholes lite å se i startoppstillingen.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå erre natta her! Keep on baaling dudes!

Side 1594 av 2256 FørsteFørste ... 594 1094 1454 1464 1474 1484 1494 1504 1514 1524 1534 1544 1554 1564 1574 1584 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1604 1614 1624 1634 1644 1654 1664 1674 1684 1694 1704 1714 1724 1734 2094 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •