Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1567

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    det der er noe jeg ville kalt transportmiddel, for bil er det ikke

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Få den i to-dørs så ser den litt bedre ut. Gulfargen er litt blass, men god nok

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode: Liker møller jeg, har hatt de dem siste gangene med Ibizaen.

Lars: Er ikke noe skoda mann=), har vurdert det men... er så glad i passatene atte!

Spock: Nja er ikke noe superfan av Poloene, blir litt som bilen jeg har nå, vil ha stasjonsvogn med god plass=)

Alle: Fått ganske god pris på den, har saumfart finn.no og autodb. og prisen jeg ender opp med er jeg fornøyd med, samt at jeg er 100% sikker på at bilen er som den skal=)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nøyaktig 5min etter jeg la ut Toyotaen for salg ringte det en som var skikkelig gira på ny bil fort, så jeg krysser fingrene og håper at han kjøper den :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Naboen min i Hammerfest brukte en halvtime fra han så annonsa i avisa til han hadde kjøpt bil Han syntes at anlegget var så bra at han måtte ha den ...
    Det var det ikke, og resten av bilen var omtrent like ille ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Frode: Liker møller jeg, har hatt de dem siste gangene med Ibizaen.

Lars: Er ikke noe skoda mann=), har vurdert det men... er så glad i passatene atte!

Spock: Nja er ikke noe superfan av Poloene, blir litt som bilen jeg har nå, vil ha stasjonsvogn med god plass=)

Alle: Fått ganske god pris på den, har saumfart finn.no og autodb. og prisen jeg ender opp med er jeg fornøyd med, samt at jeg er 100% sikker på at bilen er som den skal=)
    Da har du fått deg en bra bil, hvordan man en snur og vender på det så er man bedre sikra mot tull og tøys om man kjøper hos merkeforhandler. Det betyr ikke at det ikke kan oppstå problemer men helle VAG en Ronny-Reser!

Har hatt Golf i mange år og er godt fornøyd med service etc, ikke det billigeste men godt arbeid.

L.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Uffamei, hva er det der for noe?

Den var rett og slett skikkelig ugly!
    Vistnok en Polo Cross :-D man får dem oppover mot 250.000.- HVEM betaler det for en Polo????

L.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Vistnok en Polo Cross :-D man får dem oppover mot 250.000.- HVEM betaler det for en Polo????

L.
    apropo Polo, noen som har sett neste års modeller, Geezes, når ble polo SPORTSBIL! de var rå jo! Helt andre linjer en tidligere Polo. Looked like a million buckz

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ta gjerne bilen på en slik test hos naf, innen garantitiden, det kan man spare en del cash på
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ta gjerne bilen på en slik test hos naf, innen garantitiden, det kan man spare en del cash på
    ikke så stor fare, de har som sagt gått helt over den.
    Onkelen min jobber der så om noe skulle gå galt finner vi sikkert ut av det=).

dog er jeg naf medlem, så koster ikke all verdens å ta den testen...

Dog HATER jeg naf...=)

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At onkelen din jobber der er jo sikkert årsaken til at du er fornøyd med Møller ja. Min onkel jobbet inntil nylig hos Møller på Lillehammer, men var så misfornøyd med ledelse og metoder at han gikk tilbake til sin gamle jobb.

Tafjord var her i går og sjekket el-anlegget. Fant ut at spenningen var på 244v. Er ikke det forholdsvis mye? Anbefalte oss å gå for 250v pærer pga at våre ryker hele tiden.... Visste ikke at det var forskjellige pærer jeg...

Nå skal vi snart i barnehagen med Theodor.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    ikke så stor fare, de har som sagt gått helt over den.
    Onkelen min jobber der så om noe skulle gå galt finner vi sikkert ut av det=).

dog er jeg naf medlem, så koster ikke all verdens å ta den testen...

Dog HATER jeg naf...=)

Hater NAf litt jeg også (etter at forrige eu-kontroll disset Puntoen - påsto flere feil som ikke var der ) samtidig var fyren frekk og arrogant ( han var en av våre nye landsmen). Kommer ikke å ha eu-kontroll der noe mer.

Men hater Møller mye mer, har noen kompiser med VAG biler, de fleste bruker heller andre verksteder....

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Tafjord var her i går og sjekket el-anlegget. Fant ut at spenningen var på 244v. Er ikke det forholdsvis mye? Anbefalte oss å gå for 250v pærer pga at våre ryker hele tiden.... Visste ikke at det var forskjellige pærer jeg...

Nå skal vi snart i barnehagen med Theodor.
    Anbefalt levert spenning på inntak er mellom 207 og 243V, men det er lov å levere helt opp til 253V på inntaket faktisk.

Ellers var installasjonen grei? Kjenner en del personer som har fått skikkelige utgifter etter slike besøk.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det avgårde på camping tur, 12 åringen og jeg :-D

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God tur!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg lest et 28-sider dokument om hva som kreves, skal læres, framdriftsplan osv for 2-årig teknisk fagskole Elkraft. Blir nesten bare umotivert av å lese slikt, de skriver jo så pent at man får følelsen av at man må være rakettforsker for å kunne klare ut med dette.

Men jeg fikk samme følelse før jeg startet på GK elektro da jeg leste hva som krevdes også. Ikke minst da jeg leste hvor mye man måtte kunne for å starte som energimontør. Begge deler gikk smertefritt. Men den infokatalogen vi fikk på ungdomsskolen skremte meg nesten bort fra elektro selv om det var det jeg ville gå.

Lurer litt på hvem som sitter å skriver slik info? Alle jeg har snakket med føler at de ikke har sjans for å imøtekomme målene og kravene som er oppført slike steder. Ikke minst når man leser jobbannonser, "Du er....." så kommer det masse fine ord og uttrykk ingen kjenner seg igjen i.

Er målet å demotivere og gi folk dårlig selvtillit?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hater NAf litt jeg også (etter at forrige eu-kontroll disset Puntoen - påsto flere feil som ikke var der ) samtidig var fyren frekk og arrogant ( han var en av våre nye landsmen). Kommer ikke å ha eu-kontroll der noe mer.

Men hater Møller mye mer, har noen kompiser med VAG biler, de fleste bruker heller andre verksteder....
    samme grunn til at jeg hater NAF...
    Måtte på biltilsynet for å få ting godkjent fordi NAF hadde egentolking, og han sa rett ut at han dreit i ka papir jeg hadde, han nekta å godkjenne slikt...
    Da var alt 100% i orden og lovlig!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode!

Waiting for the world to change er nok den mest spilte sangen her i huset de siste ukene nå Den er knallbra, men synes en del av John Mayer blir litt rolig og tamt for meg.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Anbefalt levert spenning på inntak er mellom 207 og 243V, men det er lov å levere helt opp til 253V på inntaket faktisk.

Ellers var installasjonen grei? Kjenner en del personer som har fått skikkelige utgifter etter slike besøk.
    Utrolig nok så var det ingen andre påpekninger enn at vi burde barnesikre noen utendørskontakter. Det faktum at en sikringsholder i sikringsskapet er knust og sikringen viser, var visst ikke så farlig....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Frode!

Waiting for the world to change er nok den mest spilte sangen her i huset de siste ukene nå Den er knallbra, men synes en del av John Mayer blir litt rolig og tamt for meg.
    Flere som syns det. Deriblandt min far. For meg er den konserten på BD helt ufattelig bra. Nå er jeg litt bluesmann fra før, og det hjelper.

Litt om hvor distre jeg er...: Skulle på helsestasjonen for å ta sting i dag. Theodor hadde time hos helsesøster kl 13, og jeg gikk inn litt før slik at jeg skulle få være med på det. De sa de var litt opptatt akkurat da, og da jeg forklarte at jeg likevel skulle innom helsesøster med Theodor, sa de at jeg kunne komme innom etter det. Nå er jeg hjemme, og kom akkurat på at jeg skulle tatt sting.

Side 1567 av 2256 FørsteFørste ... 567 1067 1427 1437 1447 1457 1467 1477 1487 1497 1507 1517 1527 1537 1547 1557 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1577 1587 1597 1607 1617 1627 1637 1647 1657 1667 1677 1687 1697 1707 2067 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •