Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1565

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Tenkte meg inn til Espen jeg i dag. Var skikkelig gira og våkna litt over 6. Entusiasmen fikk seg en trøkk da jeg så at Espen posta siste innlegg 2,5 time før jeg stod opp. Da sover de sikkert til langt på dag dessverre. Da blir det ikke tur på meg.
    Snakket med Johan tidligere i dag vedr. noen XLRkabler og Espen fikk jeg tak i 11:30 så de er jo ikke så seit oppe! (må huske de har jobba på spreng hele natta for å få dette til). Ser ikke ut som at de klarer å få tak i kabler men en løsning må vi klare uansett, venter nå på tlf fra Espen og så blir det kosetur.

En kaffemester er alltid greit å ha (som du sier) og dette er rekreasjon og opplevelser, ikke tidsskjemabasert jobb! Dra til Espen du også Frode -og ta en hviledag.

Lars.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om ikke du er en lærer i særklasse Jan

Da har jeg hentet tven fra verksted, satt opp på veggen og koplet til - deilig, da er det tilbake til det normale

Kan jo med dette avkrefte at det bestandig er problemer med å få reparert parallellimporterte saker fra Netshop. Meget rask respons og hyggelig betjening på serviceverksted. Jeg får til og med kjøregodtgjørelse på kr 250,- for å levere og hente selv.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då var billettar til Transformers på Løvenvold bestilt, har trua!

BTW; Ein spørsmål ang skattepengane. På sjølvangivelsen(sjekka den på nett, sendte ikkje inn grunna ingen endring) låg eg an til 12,5k tilbake, idag ser eg at 10k er komt på konto(akkurat 10k). Nokon som veit kva grunnen kan vere?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Spørs om ikke du er en lærer i særklasse Jan
    Tror jeg kan påberope meg å være den som brøler høyest på elektroavdelinga, men utover det vet jeg ikke om det er mye særklasse over det

Nettopp tilbake fra feiring i fjære, og selv om været ikke var noe særlig varmt så var det mer folk enn det noengang har vært på slike tilstelninger. Gjorde seg med platt og ny grill der nede. Dvs. at vi måtte komme med en liten kriseløsning på grillen, for han som hadde tatt på seg å lage ny har antakelig aldri vært borti mer enn en engangsgrill. Tåpeligste konstruksjonen jeg har sett, men jeg tror vi har funnet en løsning, selv om konstruktøren antakelig blir like fornærmet som da jeg sa at galvanisert grillrist ikke var noen særlig god ide.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad

BTW; Ein spørsmål ang skattepengane. På sjølvangivelsen(sjekka den på nett, sendte ikkje inn grunna ingen endring) låg eg an til 12,5k tilbake, idag ser eg at 10k er komt på konto(akkurat 10k). Nokon som veit kva grunnen kan vere?
    Det kan være arbeidsgiveren din har innrapportert mer på deg etter at du fikk den foreløbige skatteberegningen. Du kan se om grunnlaget nå er samme som var i den foreløbige ligningen.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad

du går nå ikke å ser Transformers på LØVENVOLD!

Skal ikke lenger en til Molde før kinoen blir relativt mye bedre...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar med ungene pluss at en kompis drar med seg sine unger på kino på fredag, men jeg blir nesten kvalm av prisene. 6 stk på kino, det blir 600,-. Det er jo filmen på Blu-Ray og pizza og pils i tillegg det ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Tar med ungene pluss at en kompis drar med seg sine unger på kino på fredag, men jeg blir nesten kvalm av prisene. 6 stk på kino, det blir 600,-. Det er jo filmen på Blu-Ray og pizza og pils i tillegg det ...
    er sykt.
    MEN jeg klager ikke på prisen... de skal leve de og.
    MEN jeg synes prisen ikke stemmer overens med det produktet de leverer i Ålesund,
    Moa kinoen har jo ikke brukt 1,-! krone på oppgradering siden de startet!

Bortsett fra kinostoler nå nylig, og det har ingenting med selve lyden og bilde å gjøre... De kjører fremdeles Dolby Pro Logic jo!

Og løvenvold høres ut som halve anlegget er sprengt...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    de kunne dog hatt grupperabatt.
    Tross alt er det kjekt å samles en gjeng, og da er det ganske ugunstig å legge ut 600spenn ja...
    Dessuten er det jo flere seter tomme som oftest (tror jeg, sist jeg var på kino i ålesund var til terminator3, Ødela filmen for meg, fikk 2/3 av filmen med ingen fokus og grønt bilde, samt lyden var stilt så det var mer sprak en filmeffekter...)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om en skal tenke filmopplevelse kan det være en fordel å gå en av de siste dagene her i byen. Da spilles filmen i en mindre sal, hvor lyd og bilde er bedre enn i den store salen, men det er greit å se film i den store salen også.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen

Enda en feridag med knallvær. Idag blir det nok en tur på stranda.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann... Noen av dere som kan være behjelpelig med å finne navn og adresse som tilhører ett telenornr? Ett skjult ett seff..Har nok blitt utsatt for en liten svindel, men tenkte å utføre litt detektivarbeid før jeg anmelder...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbake etter en utrolig fin helg på Tynset, deilig med fjell, sætrer, sauer og geiter. + litt praktisk arbeid oppi det hele! Er ikke ofte jeg kommer fra fjelltur med 4 par sko ekstra, men utsalg er nå engang utsalg!

Ferien har startet og jeg benyttet anledningen til en sykkeltur før jeg har startet og klargjøre toyotaen for salg, den er ren inni så nå er det ut som står for tur! Fortsatt fin dag gutter!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Heisann... Noen av dere som kan være behjelpelig med å finne navn og adresse som tilhører ett telenornr? Ett skjult ett seff..Har nok blitt utsatt for en liten svindel, men tenkte å utføre litt detektivarbeid før jeg anmelder...

Tror du må melde til snuten for å få tak i det...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Tror du må melde til snuten for å få tak i det...

Det ender nok opp der ja... Men har kontaktet en kamerat av meg som jobber høyt innen den aktuelle telefonileverandøren, så tenkte å prøve med også... Ellers, så får jeg bare anmelde det, men det blir nok henlagt.. Skal derimot sørge for å få ut navn og adresse fra en kompis eller to innen politiet etter det er anmeldt, og før det blir henlagt.. For denne karen er ikke den rette karen å prøve å lure... Passe pissed no..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var skattepengene på konto!! :-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og der var mesteparten borte igjen. :???:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ender nok opp der ja... Men har kontaktet en kamerat av meg som jobber høyt innen den aktuelle telefonileverandøren, så tenkte å prøve med også... Ellers, så får jeg bare anmelde det, men det blir nok henlagt.. Skal derimot sørge for å få ut navn og adresse fra en kompis eller to innen politiet etter det er anmeldt, og før det blir henlagt.. For denne karen er ikke den rette karen å prøve å lure... Passe pissed no..

Altså - etter det jeg har hørt - så vil telefonselskapene kun levere ut id på skjult nummer etter forespørsel fra Politiet.

Så du må anmelde - selv om saken skulle bli henlagt så tror jeg du vil få vite navnet bak nummeret!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Que? Skattepenger? Hva i all verden er det for ett fremmedord... Er no bare glad at jeg gikk i null i år jeg, etter flere år med restskatt... Må visstnok pådra meg mer gjeld...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Que? Skattepenger? Hva i all verden er det for ett fremmedord... Er no bare glad at jeg gikk i null i år jeg, etter flere år med restskatt... Må visstnok pådra meg mer gjeld...
    Det er jo ikke verre enn å be de som betaler ut lønna di og trekke 500 kroner ekstra hver måned og vips så har du 6000 utbetalt i juni.

Er ferdig med første arbeidsdag så nå skal jeg finne senga. Skal på jobb igjen klokka 10 og arbeide natt så jeg bør få meg noen timers søvn først.

Side 1565 av 2256 FørsteFørste ... 565 1065 1425 1435 1445 1455 1465 1475 1485 1495 1505 1515 1525 1535 1545 1555 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1575 1585 1595 1605 1615 1625 1635 1645 1655 1665 1675 1685 1695 1705 2065 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •