Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1562

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    lurer på det samme=P venter på min billigutgave i speeeeenning=P
    800 liter + kar og 4 feite fyrer, så fundamentet bør tåle minimum 1 tonn!

Hva oppvarming angår må Frode svare på men 1 døgn med litt "varmtvannshjelp" går vel bra ?

L.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom vi setter det på på mårran, så er det som regel oppvarmet til ettermiddag/kveld. Men det kommer selvsagt an på om man brukte det dagen før, og om det er 10 eller 20 grader ute. Det holder rimelig godt på varmen, så om man bruker det av og til, så tar det ikke skammelig lang tid. Det påstås i brosjyren at det varmer opp 1-2 grader i timen, men det virker som om det går noe fortere.

Edit: Det er ikke tyngre enn at en voksen ålesundskar bærer det alene. Når det er tømt vel og merke.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare en feit fyr, meg, og ei ganske lett jente, men underlaget bør nok tåle endel da.... Vurderer ett partytelt i hagen bak her, og boblebadet inne

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for guiding og link Lars

Får ta en tur og se, men har du noen oppfatninger om dette? Lat som jeg er har jeg ikke lest spec på det enda

Elkjøp - Canon Ixus 870 IS - Superhelg!
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte Exilim og frøkna Ixus noen måneder senere. Begge til 2k, men frøkna sitt tar betydelig bedre bilder. Men det er verdt å merke seg at dette er rundt 2 år siden

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Får ta en tur og se, men har du noen oppfatninger om dette? Lat som jeg er har jeg ikke lest spec på det enda

har litt liten smak for canon (tenker da på kompakt kamera fronten!)
    Kan være fordi det vi hadde før streiket (alle bildene blir rosa),
    dette gjorde det selvfølgelig rett etter at garantien var gått ut...

Btw, stikk innom butikken, tror prisen var enten 1999,- eller 2498,- en av delene for EX-Z400 med tilbehøret. uansett billig i forhold til frakt ved netthandel++,
    De prisene på nettsiden deira er feil...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Jan... Dette har jeg:

Elkjøp - Casio EXILIM EX-S12

OG er meget fornøyd med det... Men er nå bare hobbybilder da..

OG dette kommer i posten til meg i morra:

Samsung F30 Videokamera, Sort - MPX.no - Elektromarked

Det var ett supertilbud på det, og det ligger faktisk på rundt 2k-2.5k andre plasser.... Solgte mitt "gamle" som tok kassett til gamlefolket... Dette er jo også ett enkelt videokamera, men lett og liker tanken på å bare smelle minnekortet i lappisen og tømme det der for videre filming.. Har ett sdkort på 8 giga som venter på å få smette inn

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Billigutgave? Er det ikke samme som Frodes? Hva har du bestilt da... ? Noe link? Viste det bildet til venninnen min, og ett slikt må visst kjøpes inn Hvor tungt kan ett slikt ett være når det er tømt for vann og skal flyttes?

Det skal i følge annonsen ta 800 liter vann så jeg btw...
    Samme merke som Frode, bare at modellen heter B-110 istede for B-140.

Forskjellene er at jeg har en propp som jeg putter oppi for så å legge over glidelås trekk (samme effekt,bare at det er glidelås istede for klikk&play).
    Samt at bassenget er i litt annet materiale, Frode sitt er litt mer robust.
    pga mitt er i PVC, mens hans er i PU lær.

Ellers er de 100% identisk

For mer info:
    mspa

Jeg betalte 2600,- på netthandelen (de pleier å gå for en 2600-3400, auksjon så varierer).
    Totalt med frakt og ekspedisjonsgebyr = 3200,-

Det kan hende jeg kommer til å selge mitt (har ikke mottat det enda).
    Jeg bor jo i ålesund, da har du det kjapt og enkelt i så tilfelle... selger det for samme pris som jeg har betalt (3200,-). 100% ubrukt.
    Kan levere, samt at man slipper å vente over ei uke=)

Skal høre med madammen, får vel svar i morra=)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg kan komme en dag innom og se på herligheten da evt? Siden e bor i bya e også

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg kan komme en dag innom og se på herligheten da evt? Siden e bor i bya e også
    hehe må først få det=),
    Btw ble litt feil, bor jo på sula nå (fiskerstranda)... Vanskelig å omstille seg!

Frode har dog sitt oppe å gå.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe må først få det=),
    Btw ble litt feil, bor jo på sula nå (fiskerstranda)... Vanskelig å omstille seg!

Frode har dog sitt oppe å gå.

Hehe... Det må du jo... Ombestemt deg altså? vil ikke ha det likevel? Joda, ser at hans er up and running Eneste plassen jeg kan ha det er i hagen bak huset, og vil jo gjerne bruke det om det regner også, men det er vel bare å sette opp ett partytelt det.. Da er en jo i skjul også om det skulle være ønskelig.. hehe....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Det må du jo... Ombestemt deg altså? vil ikke ha det likevel? Joda, ser at hans er up and running Eneste plassen jeg kan ha det er i hagen bak huset, og vil jo gjerne bruke det om det regner også, men det er vel bare å sette opp ett partytelt det.. Da er en jo i skjul også om det skulle være ønskelig.. hehe....
    Har ikke ombestemt meg, men vurderer å kjøpe enda større modell.
    Må bare få madammen over på den ideen og, da hun er den med kapital=P

Sistnevnte med telt var jo super ide. Bade hele året=)

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan det se ut som om det blir innbyggingshøyttalere på oss. Satser på å gå for Eartquake IW-8 og C-25 tenker jeg. Bak er jeg litt usikker... Vi kommer til å rive veggene i stua og isolere. Da går vi over det elektriske og legger opp til skjult kabling til surremegrundt også. Legger opp kabling til terassen også. Kjipt å måtte skru på full guffe i stua og ha vinduet oppe.

Skal bli deilig å totalrenovere det rommet vi oppholder oss mest i på dagtid. Dette blir bra!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ei venninne av meg på østlandet har ett slikt nedfelt i hagen.. Endel dyrere modell da, men fy for noen nach det var der... hehe.. Og de satte bare opp ett slikt partytelt for ymse bruk, men også for bruk i andre årstider... Funket som gull det...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ei venninne av meg på østlandet har ett slikt nedfelt i hagen.. Endel dyrere modell da, men fy for noen nach det var der... hehe.. Og de satte bare opp ett slikt partytelt for ymse bruk, men også for bruk i andre årstider... Funket som gull det...
    hmm, passet jo bra at det var tilbud på 3x3m telt hos clas ohlson da=P vet hvor jeg må i morra...
    Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag 598,- istede for 798,-

Alle monner drar. også veldig kjekt at det var blått. varmes opp lettere om sommeren, samt at skiten ikke viser så fort som på ett hvit ett.
    to vegger som er "uten innsyn" og to som er myggnetting, men mulig å kjøpe til hele vegger.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alltid greit med gode tips.... Jeg kom på det pga e har en kompis som bor inne i mauseidvågen, og han har satt opp ett slikt telt, og laget platter osv.. Har tilogmed en sånn varmer... Vinteltet som de kaller det... Og det er i bruk omtrent hele året.... Helt supert....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alltid greit med gode tips.... Jeg kom på det pga e har en kompis som bor inne i mauseidvågen, og han har satt opp ett slikt telt, og laget platter osv.. Har tilogmed en sånn varmer... Vinteltet som de kaller det... Og det er i bruk omtrent hele året.... Helt supert....
    hehe han er vel ikke sjømann tilfeldigvis?
    i så tilfelle vet jeg hvor det er...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe han er vel ikke sjømann tilfeldigvis?
    i så tilfelle vet jeg hvor det er...

Neida, det er en kollega av meg på sykehuset.... Kjempefint å sitte der, selv langt ut i oktober/november...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

F/2.8 er en bra linse, Canon har god kvalitet og IXUS er en svært poppulær modell som har fått mye utvikkling opp gjennom tidene.
    Skulle jeg ha kjøpt et Canon kamera ville jeg ha langt litt mer på bordet og fått noe bedre, det finnes nok av produsenter (feks. Casio) som bruker hele sin tekniske styrke på å lage billige og gode pocketkamera. Canon lager proff og semiproff utstyr, i tillegg lager de "billig utsyr" slik alle andre gjør.
    Daewoo er: “World Best Global Trading & Investment Company", de lager også biler men burde kanskje ikke gjøre det! Canon skal ikke skamme seg over sine pocketpåfunn men heller ikke fokusere for mye på komme alle til lags. Canon er kjent for elendig produktoppfølging (generelt) startet treden med å oppgradere og utrangere tidligere modeller på linje med Panasonic's BDspillere. Det er på grensen til umulig å publisere en test på en del produkter fordi en nyere versjon kommer før testen på "den gamle" publiseres..

Konklusjonen må være at man kjøper noe som tilfredsstiller det man har av krav/behov, et kjent merke med Norske garrantier og salgsapparat og så trives man med det. Vårt Z400 er mindre en min HTC mobiltelefon og gjør alle de morsomme tingene jeg vil, ikke i all verdens kvalitet men godt nok for en avdanka teknofreak som har skjønt at verden ikke lenger vil betale for kvalitet nå man kan få noe som ser likt ut -billig.

L.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, passet jo bra at det var tilbud på 3x3m telt hos clas ohlson da=P vet hvor jeg må i morra...
    Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag 598,- istede for 798,-

Alle monner drar. også veldig kjekt at det var blått. varmes opp lettere om sommeren, samt at skiten ikke viser så fort som på ett hvit ett.
    to vegger som er "uten innsyn" og to som er myggnetting, men mulig å kjøpe til hele vegger.
    Vi kjøpte 4 slike til bryllupet vårt, 1 er fortsatt i live og gis bort til den som gidder å hente det! Det står nå i garasjen og ta opp plass. Slike telt gjør nok hverdagen enklere for dem som elsker et umulig problem og får spasmer av ting som fungerer i følge reklamen. Coop Bygg hadde de samme telta men tok dem ut av sortementet etter mottak av en del pappesker med vridd metall.

EDIT: Clas sitt har litt mer extras ..

Side 1562 av 2256 FørsteFørste ... 562 1062 1422 1432 1442 1452 1462 1472 1482 1492 1502 1512 1522 1532 1542 1552 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1572 1582 1592 1602 1612 1622 1632 1642 1652 1662 1672 1682 1692 1702 2062 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •