Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1560

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Film ferdig. Smalt og rumlet bra et par ganger ja, og katta var passelig grinete et par ganger, mulig at hun fikk blåst på seg en blærekattar under de verste smellene der
    Ellers så var filmen god, satte pris på at "helten" ikke var uten lyter, slike sider blir ofte oversett i slike filmer, godt at det ikke var slik her.

Tror kanskje jeg skal vurdere bingen nå ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trøtt!!!! Vi ble vekket av vår venn Espen kl 00.00 i natt med en tlf (som jeg ikke svarte på, men fikk sms også) som fikk meg til å ligge å gruble en stund. Tok litt tid før Theodor sovnet igjen også. Så fant han ut at han skulle stå opp kl. 6.30.

Du får nok litt pisk på stumpen neste gang vi møtes Espen.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen :-D

Nå har jeg benket meg med en kanne kaffe og sjokolade - er klar for nok et langt pass med Fallout 3 på Xboen.

Spillet rett og slett eier
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg nevnte det her om dagen, men jeg lasta ned en demo av Infamous fra PS-store før helgen. Viste seg at jeg fikk fransk utgave, så jeg stod fast etter 4min. :???: Var en dame som prøvde å fortelle meg hva jeg skulle gjøre, men jeg forstod ikke en pøkk.

Tror jeg uansett kommer til å gå for det. Er ikke mange bra spill til PS3 heller....

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Mulig jeg nevnte det her om dagen, men jeg lasta ned en demo av Infamous fra PS-store før helgen. Viste seg at jeg fikk fransk utgave, så jeg stod fast etter 4min. :???: Var en dame som prøvde å fortelle meg hva jeg skulle gjøre, men jeg forstod ikke en pøkk.

Tror jeg uansett kommer til å gå for det. Er ikke mange bra spill til PS3 heller....
    infamouse er rett og slett heftig,
    forhåndsbestilte det til release dagen etter å ha testet demoen=)

Det er ett av de mer lovende spillene til ps3!

I dag det vel enda en sykkeltur. Fiskarstrand - Langevågen var ett bra strekk med mye variert vei, tok 20min hver vei men dæven ble sliten.

Og nå har jeg gnagsår på baken! tror jeg må investere i sånn Gel sete...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har både sykkelbukse og gel-sete, men det er rett og slett ikke meningen at 120kg skal sitte på slike sykkelseter....

Ble en liten tur i kinoen for å spille Burnout Paradise. Artig, men begynner å bli litt lei nå...

Uncharted; Drakes Fortune har jeg spilt gjennom 4 ganger, og Jak and Daxter det samme.

Assassins Creed gadd jeg å spille i 1,5 time før det røyk ut døra.

Siste GTA ble spilt i 2 timer før det ble solgt.

Ønsket meg Little Big Planet til jul. Fikk det og gledet meg stort. Der holdt jeg ut i 1,5 time. Forstår ikke helt poenget med det spillet...

Spørs om jeg ikke må finne frem COD igjen...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har både sykkelbukse og gel-sete, men det er rett og slett ikke meningen at 120kg skal sitte på slike sykkelseter....

Ble en liten tur i kinoen for å spille Burnout Paradise. Artig, men begynner å bli litt lei nå...

Uncharted; Drakes Fortune har jeg spilt gjennom 4 ganger, og Jak and Daxter det samme.

Assassins Creed gadd jeg å spille i 1,5 time før det røyk ut døra.

Siste GTA ble spilt i 2 timer før det ble solgt.

Ønsket meg Little Big Planet til jul. Fikk det og gledet meg stort. Der holdt jeg ut i 1,5 time. Forstår ikke helt poenget med det spillet...

Spørs om jeg ikke må finne frem COD igjen...
    Vil anbefale COD4/5, Infamous!, og UFC undisputed 2009 (sistnevnte bare om du liker realistisk slossespill!).

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt Fallout 3 :-D

Herlig rpg, minst i klasse med både Morrowind og Oblivion. Stemningen er fantastisk.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var selvsagt Ratchet & Clank jeg hadde. Er stor fan av Jak and Daxter, så jeg kobla feil gitt. Trodde jeg hadde kvitta meg med Assassins Creed, men det står visst i hylla enda. Har også Cod 3 og 5 (det er vel den som heter World at War..?)

Ghost Recon 2 har jeg også. Spilt noen timer, men mest sammen og mot en kompis. Oneplayer-delen var ikke det helt store.

Medal of Honor-Airbourne står også i hylla. Helt grei, men Cod-serien er bedre.

Om du har lyst å låne noe Svenn-Andre, så si fra.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var selvsagt Ratchet & Clank jeg hadde. Er stor fan av Jak and Daxter, så jeg kobla feil gitt. Trodde jeg hadde kvitta meg med Assassins Creed, men det står visst i hylla enda. Har også Cod 3 og 5 (det er vel den som heter World at War..?)

Ghost Recon 2 har jeg også. Spilt noen timer, men mest sammen og mot en kompis. Oneplayer-delen var ikke det helt store.

Hehe du har god smak=)
    Har Codene (ja world at war er 5a), Ratchet & Clank, HADDE hatt jak and dexter om det hadde funnes på PS3, har burnout osv=)

Dog var jeg ikke særlig begeistret for de nyeste Jak & Dexter, mistet litt eventyr feelen i seg.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har 34 spill til Xboxen - og 4 stk til er på vei i posten.

Problemet er egentlig at det er for mange gode spill man gjerne vill prøve, slik var det ikke før...

Har også et par spill til på ønskelista:

World at War (CoD 5)
    Resident Evil 5

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg har 34 spill til Xboxen - og 4 stk til er på vei i posten.

Problemet er egentlig at det er for mange gode spill man gjerne vill prøve, slik var det ikke før...

Har også et par spill til på ønskelista:

World at War (CoD 5)
    Resident Evil 5
    hehe jeg har ikke så mange spill, men har PS3 føler det veier opp=P

Hehe neida, begge konsollene er bra de,
    Har 2 Xbox360 og 1 PS3, men det er PS3en som blir mest brukt i dette hjemmet.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har få spill. Mest fordi jeg ikke prioriterer å bruke mye penger på det. Derfor prøver jeg så godt jeg kan å forsikre meg om at de jeg faktisk kjøper er gode. Har bomma endel.

Er nesten pinlig, men jeg har altså bare MarioKart til Wii-en... :neutral: Har riktignok lastet ned 2-3 spill, men det er bare sånn billig rask.

Har vurdert å kjøpe X-Box Arcade, men da tror jeg at jeg må pakke kofferten og finne meg en leilighet.

Av og til dukker det heldigvis opp noen perler på PS3 også. Uncharted er et slikt. Har tro på at Infamous har de kvalitetene som trengs.

Lastet du ned demoen fra PlaystationStore Svenn-Andre? Jeg fikk som nevnt fransk utgave...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har få spill. Mest fordi jeg ikke prioriterer å bruke mye penger på det. Derfor prøver jeg så godt jeg kan å forsikre meg om at de jeg faktisk kjøper er gode. Har bomma endel.

Er nesten pinlig, men jeg har altså bare MarioKart til Wii-en... :neutral: Har riktignok lastet ned 2-3 spill, men det er bare sånn billig rask.

Har vurdert å kjøpe X-Box Arcade, men da tror jeg at jeg må pakke kofferten og finne meg en leilighet.

Av og til dukker det heldigvis opp noen perler på PS3 også. Uncharted er et slikt. Har tro på at Infamous har de kvalitetene som trengs.

Lastet du ned demoen fra PlaystationStore Svenn-Andre? Jeg fikk som nevnt fransk utgave...
    Lasta ned fra Playstation store ja, har du satt på at du bor i frankrike i profilen din da??? hmm rart.

Infamous var dritkult, kost meg i MANGE timer med det hittil!
    Du kan nå låne ene Xbox maskina med meg da,slik at du får overtalt madammen. Måtte kjøpe xbox pga Monopoly Party (madammen).
    Mye mer artige familiespill på Xbox kontra PS3 synes jeg.

Har selvfølgelig en chippet wii også....

Når jeg tenker meg om er det egentlig litt galskap... hadde for mye penger en gang i tida tror jeg, samt at jeg kanskje er 25år på papiret, men ikke til sinns

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var subben min dissektert også gitt!

Forsterker og element til salgs.

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/49510

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/49509

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Hun syns jeg spiller nok som det er. Eneste er at vi kunne tenkt oss noen morsomme spill til Wii-en. Problemet er å få tiden til å strekke til. Har en liten gutt her som krever sitt også.

Chippet Wii-en sier du... Hvorfor?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her i heimen har vi ikke noe spillkonsoll overhodet men det blir nok sammen med kinoen Vi er bilentusiaster begge to og stort sett kun det, har ikke akutt behov for å redde verden osv

Hadde vært artig å rigge opp et rallysete med gode kontrollere men har skjønt at kvalitet koster! Blir nok tid for det og, kikker stadig på finn etter noen rimlige Recarostoler.
    PS: SvennA - ingen er sin alder til sinns med mindre de er kjedelige av ønske!

Her går det på gavekortdesign for en frisørsalong som avspredelser og husbygging som vanlig, har ikke fått tak & gulv ENDA men det kommer vel.

L.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lars.
    Har du en link til det kompaktkameraet du handlet for litt siden?
    Virker som om kameraet vårt synger på siste verste, og akkurat nå vil vi ikke legge for store summer i kamera, blir heller noe annet senere.

Og så håper jeg det kan skaffes i nærmeste Elkjøp eller Expert
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Hun syns jeg spiller nok som det er. Eneste er at vi kunne tenkt oss noen morsomme spill til Wii-en. Problemet er å få tiden til å strekke til. Har en liten gutt her som krever sitt også.

Chippet Wii-en sier du... Hvorfor?
    for å kunne spille av "backup" av mine spill =P

hehe....

Så er det som du sier, jeg pleier å kjøpe spill/film/musikk jeg liker,
    men veldig greit å få testet sakene før jeg legger penger på orignaler.
    DET ER UTROLIG SURT Å KJØPE ETT SPILL TIL 599,- FOR SÅ Å FINNE UT AT DET ER SØPPEL!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Her i heimen har vi ikke noe spillkonsoll overhodet men det blir nok sammen med kinoen Vi er bilentusiaster begge to og stort sett kun det, har ikke akutt behov for å redde verden osv

Hadde vært artig å rigge opp et rallysete med gode kontrollere men har skjønt at kvalitet koster! Blir nok tid for det og, kikker stadig på finn etter noen rimlige Recarostoler.
    PS: SvennA - ingen er sin alder til sinns med mindre de er kjedelige av ønske!

Her går det på gavekortdesign for en frisørsalong som avspredelser og husbygging som vanlig, har ikke fått tak & gulv ENDA men det kommer vel.

L.
    Her går det masse i Sub prosjekt planlegging, som begynner å ta forferdelig av, slik at jeg burde egentlig kjøpt meg gård på landet...

Samt surfing på Biler, har funnet drømmenbilen nå!
    Nå er det bare å ta dialogen med madammen...
    FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

Side 1560 av 2256 FørsteFørste ... 560 1060 1420 1430 1440 1450 1460 1470 1480 1490 1500 1510 1520 1530 1540 1550 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1570 1580 1590 1600 1610 1620 1630 1640 1650 1660 1670 1680 1690 1700 2060 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •