Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1557

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Apropos grill. Jernia hevder til meg at det eneste merke av gassgrill jeg bør kjøpe er Weber. Alt annet varer 4-5 sesonger.

Noen som har erfaring med dette?
    Jeg er på min andre gassgrill nå. Den første var en billig sak som kostet en tusing på Statoil, et amerikansk merke, Charboil eller noe. Den holdt i nesten 10 år. De siste 5 årene sto den ute sommer som vinter.

Det som tok knekken på den var at brennrørene rustet i stykke, resten av grillen var helt fin.

Så for et par år siden handlet jeg min gassgrill nummer 2 - en Weber :-D De skal visst ha 20 års garanti på brennrørene

Jeg har denne:

Elkjøp - Weber Spirit E210

Tidligere i sommer så jeg den en tusenlapp billigere men..
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal jeg komme med et bra tips for grilling... så må det være å unngå de som har støpejernsgrillrist.

De er tunge - vanskelige å holde rent osv - dette gjør at man ikke bruker grillen så mye.

Weberen min har lette todelte emaljerte grillrister som jeg kan skrubbe i kummen eller putte i oppvaskmaskinen.

Jeg griller året rundt :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir det for teknisk for meg her (superrtrøtt). Vi har lyst på en 2 etagesgrill som kan sttå ute. Sidebluss er nok en god ide hvis man vil steke noe i panne eller på kleberstein (kylling).

Nei nå erre natta her..

PS: Jan.. erre no feil med tastaturet kditt eller er det bare en måte å få ut frustrasjonen etter stilrettinga? :-D

Chøtt er gått å chteike!

ZZZzzz...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    PS: Jan.. erre no feil med tastaturet kditt eller er det bare en måte å få ut frustrasjonen etter stilrettinga? :-D
    Jeg synes det var helt etter boka, men jeg har tatt en cognac eller 2

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Fikk du for lite i feriepæng eller var det skatteetaten som regna feil?
    :-D
    neida, NAV har forøvring regnet feil, dvs de har funnet ut at de skal beregne lønnsgrunnlaget mitt på de månedene jeg har hatt redusert jobbing, wips mister jeg 66000kr brutto fra grunnlaget!

Men er omprioriteringer,
    var innkjøpt to stk for å ha til surround og senter,
    men siden jeg bare har 5.1 (hihi 4.1 mener jeg=P) og det ikke kommer til å forandre seg før nykinoen er ferdig bygd så ser jeg det unødvendig å ha en amp stående å støve ned uten grunn.

Er aldri brukt faktisk!

Har begynt å legge snuten mot bilkjøp titting også, etter jeg fant ut at madammen er mye flinkere en meg øknomomisk (jeg har - på konto, ho har 50k+ på sparekonto...)

Har sinnsykt lyst på en VW passat eller Audi A6=)

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsvarte læreren jeg da

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Tom Bra at noen står opp for de overarbeidede og underbetalte lærerne også

Sitat Opprinnelig postet av spade

....Og noen er så heldige at de slipper å kalle seg enten romsdaling eller sunnmøring.
    Duverden så enig ...

John Mayer ruler fortsatt
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt og kunne ha gjester i sitt eget hjem igjen!!

Har forøvrig fått to piggsvin som beboere i garasjeporten, velger og tro at den største er 'albert' fra 2 år tilbake! Jeg har døpt de Albert og Bettine også kalt bolla!

Ser ut som om anlegget er solgt også, og jeg har gjort avtale om noe nytt og i mine øyne skikkelig spennnende greier! Blir mindre, men samtidig bedre kvalitetsmessig! Nå er det snart på tide og teste disse tidligere nevnte sengebunnene8-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    neida, NAV har forøvring regnet feil, dvs de har funnet ut at de skal beregne lønnsgrunnlaget mitt på de månedene jeg har hatt redusert jobbing, wips mister jeg 66000kr brutto fra grunnlaget!

Men er omprioriteringer,
    var innkjøpt to stk for å ha til surround og senter,
    men siden jeg bare har 5.1 (hihi 4.1 mener jeg=P) og det ikke kommer til å forandre seg før nykinoen er ferdig bygd så ser jeg det unødvendig å ha en amp stående å støve ned uten grunn.

Er aldri brukt faktisk!

Har begynt å legge snuten mot bilkjøp titting også, etter jeg fant ut at madammen er mye flinkere en meg øknomomisk (jeg har - på konto, ho har 50k+ på sparekonto...)

Har sinnsykt lyst på en VW passat eller Audi A6=)
    Skoda? Er jo en forbedret versjon av Passaten Neida, skal ikke si noe om bilvalget, men er utrolig imponert over kvaliteten på Octavian, det er vag all the way til mye mindre pris, jeg har alt av ekstrautstyr og betalte ingenting i forhold til passat av samme modell og utstyr.

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svennad skal selvsagt gå for en Audi A6, noe annet er ikke et alternativ engang.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundispower
    Svennad skal selvsagt gå for en Audi A6, noe annet er ikke et alternativ engang.
    hehe heller dog litt mer mot Passat diesel,
    da disse har fantastisk kjørekomfor, og latterlig lavt forbruk=)

Når det kommer til skoda, har tenkt tanken.
    Men føler det blir litt samme som Seat, det er VW tvers gjennom men allikavel ikke liksom...

Ikke at jeg er merkebesatt. men de bilene jeg har prøvd fra skoda har hatt en litt mer "skranglete" følelse en passaten, mener ikke at det høres ut som den skal falle fra hverandre. men rett og slett ikke samme feelen på den liksom...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Habbahabbahhabba, dammdamm! Eminem si siste plate er faktisk skikkelig fengande! likte han i 13-14års alderen, så dabba det av nokre aår, no har han gitt ut ei skikkelig bra plate igjen!

Kom akkurat att frå:
    Jobb: 07.00-15.15
    Fjelltur:15.35-19.00
    Grillfest på jobben:19.15-01.30

Sliiiiten no! Starta vorspielet på nesten 900 moh idag! Heime åleine denne helga, så no får apexane og brontesane bryne seg på eminem-plata, hoho!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har guttungen flippa fullstendig ut her ...
    Har sendt forespørsel på denne for han...

To slike på 8kvm skal holde lenge vil jeg tro ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjett hvem som er oppe lengst :-D

Damer azz ....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jajamennsann,
    det var dinna røykslutten ja=P

Men har i hvert fall fått tiden til å fly med planlegging av framtidig morro i kinoen=)

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer til å rocke det Jan. Hvem er egentlig denne Mr.G? Han selger noe enormt med utstyr, men fremstår som privatperson... Har handla av han selv jeg. Gikk fint.

Dagen i dag startet kl. 07.30 med "beising". Ikke den typen Tom har bedrevet i natt, men sånn "type terasse".

Nå er det frokost med en god kopp kaffe på den andre terassen.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers har Theodor oppdaget anlegget på stua, og står nå og leker at cd-spilleren er en tromme.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg jobber jo i et kommunalt eid selskap Tom, men håndverkere som tjener mer i lokalområdet skal du lete lenge etter

Det jeg liker dårligere er at Statkraft via Trondheim Energi er på raid og vil kjøpe alle E-verk i Møre og Romsdal opp til en viss størrelse.

De lover:
    Høyere utbytte - Men den går faan ikke til kommunene
    Omtrent halv nettleie - Totalt urealistisk at E-verk med 200 mill linje for 6k kunder skal ligge på samme nivå som en storby ala Trondheim
    Mindre utfall - Vi har leveringskvalitet på 99,98%, slå den
    Bedre vaktordning - Klin umulig, vi har minst 2, ofte 3 på vakt med mye lokalkunnskap på 6000 kunder
    Mer faglig dyktighet blant ansatte og mulighet for videreutdanning - Greit nok, men de nevner ikke hvor mange ansatte de skal kvitte seg med

Ser jo bare på vårt naboverk som har effektivisert og gått fra litt dyrere nettleie enn oss til litt billigere. Blitt mye mer utfall og mye lenger å vente på reparasjon.

Det var dagens frustrasjon siden det er mulig at når jeg er ferdig på skole har jeg mistet jobben min.

Drar foresten på shopping til Trondheim idag. Guttetur så da blir det bare morsomme butikker som får en visitt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God tur Oddbjørn.

Visste han hadde solgt mye, men så mye ante jeg ikke.

http://avforum.no/avtorget/member.php?uid=278

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk Frode

Tror han som privatperson driver storstilt kjøp og salg for å tjene penger. Pleier å være slike på mange entusiastforum har jeg sett.

Side 1557 av 2256 FørsteFørste ... 557 1057 1417 1427 1437 1447 1457 1467 1477 1487 1497 1507 1517 1527 1537 1547 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1567 1577 1587 1597 1607 1617 1627 1637 1647 1657 1667 1677 1687 1697 2057 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •