Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1542

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    kommer til å bruke den til c-map på båten
    da hadde jeg heller kjøpt noe som er mer holdbart mot fukt...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yihaahhh
    Feriepengene på konto

Bare å skrive noen overtidslapper og sende reiseregning, så kanskje det blir litt i juli i tillegg til lønn også.

Skal bli greit med en relativt rolig dag i dag hvis alt går etter planen
    Sjalabis
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundispower
    aha, og jeg fikk stax hodetelefonene mine..

er det gavedager i dag eller ?
    Det må da ha tatt litt tid Sanel? Fått testa de?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er sjeleglad for at det er sykemeldingsdag i dag.... For et vær! Spørs om det ikke blir væreinnekosedag i dag istedet.

Have a nice one lads.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lars. Har du sett rundstav på Clasern/Jula/Biltema? Må spesiallage minst en trappesikring nå som junior er blitt superaktiv.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det W5000 på deg Dag?

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket selv... OG feriepengene er på vei Og da har jeg allerede kjøpt og betalt en stk SE C905 og en minipc... UTEN å ha brukt av de... meget fornøyd med meg selv

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri helt forstått det der med feriepenger jeg. Hvorfor det er så stor stas altså. Pleier ikke å få så mye mer enn en vanlig lønn. Har vært endel sykemeldt, men likevel...

Mine kommer ikke før neste fredag. Akkurat nå angrer jeg som en hund på at mesteparten av skattepengene er brukt opp på forhånd også... Skal prøve å skjerpe meg neste år.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk utbetalt ca. det dobbelte av vanlig lønn, da er det noen vikartimer inni der og. Det som er litt surt er å kikke på lønnslippen og se at det er utbetalt junilønn, men trukket tilbake mer enn den lønna i ferietrekk

Med skattepengene om noen uker så skal det bli til grillmat iallefall
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grillmat blir det uansett.

Liker godt denne jeg. Fin sommerlåt.

Eric Hutchinson - "Rock & Roll" official video | Eric Hutchinson

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke fått feriepenger enda... har ikke noen planer for de heller - annet enn grillmat og pils da
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Lars. Har du sett rundstav på Clasern/Jula/Biltema? Må spesiallage minst en trappesikring nå som junior er blitt superaktiv.
    Nei! Men de aller fleste trevareforettninger har rundstav i ulike diametre. Du finner dem vanlighvis sammen med trelistene.

Alternativt kan du kjøpe kosteskaft på Biltema (Ø 24 og 26 mm) 25 & 30 kr stk. (lett å finne på nett!!)

PS:
    Lag en ramme (sag rundstav med 45 graders kutt eller bor og sett sammen) og bor hull i topp og bunn for så å sette inn rundstaver med mindre diameter (lim dette sammen) - Veldig enkelt, veldig pent og veldig sterkt.

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Aldri helt forstått det der med feriepenger jeg. Hvorfor det er så stor stas altså. Pleier ikke å få så mye mer enn en vanlig lønn. Har vært endel sykemeldt, men likevel...

Mine kommer ikke før neste fredag. Akkurat nå angrer jeg som en hund på at mesteparten av skattepengene er brukt opp på forhånd også... Skal prøve å skjerpe meg neste år.
    Det er kjempeenkelt!! Generelt kan man si at man får 12% av feriepengegrunnlaget i feriepenger. Noen arbeidsgivere har ulik politikk men de som får mindre en 12% får mer i de andre månedene osv.

Du kan jo bruke feriepengekalkulatoren på DinSide, det eneste du treger å vite er hva du tjente i år og ca hva du kummer til å tjene til neste år! (Dette finner du i selvangivelsen din!!)

Hvorfor angre på noe man har hatt så mye glede av?? SquizzzzFUN!

L.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ventelo suger eselballer bigtime :twisted:
    Fikk telefon nå, og han kunne tilby meg kompensasjon, tre måneder gratis ADSL, det han i forbifarten snakket rundt var at jeg da bandt meg til tolv nye måneders abbonement. Tror jeg vil forbeholde meg retten tilå bytte leverandør tror jeg. Er i grunnen nok at de har tre måneders oppsigese i det firmaet der ...
    Han sendte meg en mail etterpå også, men den holdt på å gå rett i søppelbøtta, stoler ikke på greskklingende navn når det popper noe inn i mailen min ...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ventelo suger eselballer bigtime :twisted:
    Fikk telefon nå, og han kunne tilby meg kompensasjon, tre måneder gratis ADSL, det han i forbifarten snakket rundt var at jeg da bandt meg til tolv nye måneders abbonement. Tror jeg vil forbeholde meg retten tilå bytte leverandør tror jeg. Er i grunnen nok at de har tre måneders oppsigese i det firmaet der ...
    Han sendte meg en mail etterpå også, men den holdt på å gå rett i søppelbøtta, stoler ikke på greskklingende navn når det popper noe inn i mailen min ...
    Ventelo har ligget på norgestoppen av dårlig service og luretilbud de siste 5+ åra! Ventelo har også en haug med underselskap som har blodpriser på teletjenester de i all hovedsak lurer eldre/pensjonister til å kjøpe, de kaller det pensjonsavtale osv..

har jeg hørt...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ugh.. tror jeg har pådratt meg hals betennelse eller noe, vondt som f' og svelge..

har sjekket etter deler til "ny" bilen min.. den trenger nye dempere siden mansjettene bake er borte.. hører dunke lyder der, som jeg tror er fjærbenslageret, men jeg skal bytte dempere først
    så det jeg skal bytte er dempere, fjør, 2 stag, og håper på at dunke lyden fosvinner
    skal også bytte olje/luft filter, vindusvisker, bremseklosser bake, og regreim.
    koster meg ca 9000,- for dette.. dyrt og vere kar

lønner seg og sjekke priser !!
    eneste plassene som selger deler til bilen min er mekonomen og kia forhandler..
    kombinerer jeg deler fra kia og mekonomen blir prisen ca 9000,-
    kjøper jeg bare fra mekonomen eller kia blir prisen 12000,-

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prisen er det ikke noe å si på, men det er aldri godt å vite når en plutselig ikke mottar meil lenger osv.
    Mulig at jeg hopper tilbake til Tfjord Mimer igjen, det var iallefall stabilt og greit.

Eller er det noen som har noen andre gode forslag?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    prisen er det ikke noe å si på, men det er aldri godt å vite når en plutselig ikke mottar meil lenger osv.
    Mulig at jeg hopper tilbake til Tfjord Mimer igjen, det var iallefall stabilt og greit.

Eller er det noen som har noen andre gode forslag?
    Hovedproblemet med Ventelo er uregelmessigheter i fakturering og tellerskrittutregninger osv.. Diverse nyhetssider har oppfordret deres kunder til å sjekke sine fakturaer.

Tafjord har ok priser på bredbånd men telefoni er ikke blandt de billigeste.

Prøv å finn den beste levrandøren på Telepriser.no som er en informasjonsside fra Post & Teletilsynet.

L.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedr. levrandører.

Styr unna Telipol (de har fått mye pepper!) De bruker NexGenTel sine linjer og ruter også sin kundeservice til dem via kun 1 linje (sykt lang ventetid!)

Mulig du har tilgang på fiber der du bor?

L.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Har ikke fått feriepenger enda... har ikke noen planer for de heller - annet enn grillmat og pils da
    Bra det er noen uten hull i lomma Jeg har vært flink! Har bare brent av ca 5K denne uka (Torsdag i dag!!) Ble 8GB minne til Mac'en og en liten gave til Pusa som jeg ikke vil si noe om her...enda... (veit du er inne her å kikker litt Pus). Kjøpte foresten en minnekortleser for snaue 200.- som også leser SIMkort - greit for å ta backup av halve livet

L.

Side 1542 av 2256 FørsteFørste ... 542 1042 1402 1412 1422 1432 1442 1452 1462 1472 1482 1492 1502 1512 1522 1532 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1552 1562 1572 1582 1592 1602 1612 1622 1632 1642 1652 1662 1672 1682 2042 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •