Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1540

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Venter forresten i spenning på pakken som kommer i morra eller onsdag med min nye SE C905.... Skal bli morsomt med alt-i-ett-tlf... Wifi,gps,radio,musikk osv For ikke å snakke om 8.1mp kamera

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som vi har forskjellig erfaring med cd-wow og play Frode. Cd-wow sendte idag, 7 dager etter bestilling og den var på lager. Hos play var jo alle pakker ankommet på kortere tid, merkelige greier det der.

Endelig hjemme, tar på med arbeidsdag fra 07.30 til 22.00 så det blir vel senga straks.

Gratulerer Tom!

Fyller du år? 8)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke sommer om en ikke får med seg Pacific Blue på tv2

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    god morgen !! opp og stå !!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Starter med praktisk eksamen i dag, heldigvis bare seks gærninger i gangen plusss sensor fra Molde. Satser på at det ikke blir for mange stryk iallefall

Hvordan går det med feberen Frode, har det begynt å gi seg?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt sjokkert over meg selv i dag... Allerede lufta hunden, vært ute med bosset, satt på en klesvask og laget meg kaffi.... Tror nesten jeg må legge meg nedpå.... Hehehe..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Ser ut som vi har forskjellig erfaring med cd-wow og play Frode. Cd-wow sendte idag, 7 dager etter bestilling og den var på lager. Hos play var jo alle pakker ankommet på kortere tid, merkelige greier det der.

Endelig hjemme, tar på med arbeidsdag fra 07.30 til 22.00 så det blir vel senga straks.

Gratulerer Tom!

Fyller du år? 8)
    Varierer voldsomt dette Oddbjørn. Det raskeste det har tatt fra CDWow er 3 dager! Det raskeste fra play er 8 dager mener jeg å huske... Fikk denne 10 dvd-boksen fra play i går. Da var det 16 dager siden den ble sendt....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hvordan går det med feberen Frode, har det begynt å gi seg?
    Nope. Går veldig opp og ned. Fikk med en slik pose som skulle ligge inni bleien for å få tatt urinprøve. Det var slett ikke lett, og vi må få tak i en ny pose. Han sover veldig mye. Hjelper nok det. Humøret hans er rimelig ok når han nettopp har våknet, men han blir fort sliten.

Har fått jobba litt i hagen i dag. Rydda litt og klippet ferdig plenen og den lille stripen utenfor hekken. Gjorde 90% i går, men gadd ikke flytte ting. Det gjorde jeg i dag. Har rydda all pappen etter de nye utmøblene bort på hengeren og fjernet en plankehaug på nedsiden av huset. Det kommer seg, men det er mye arbeid igjen. Gamlingene kommer til helgen. Får sette de i arbeid.

Nå blir det en handletur, og litt avslapping før legen skal skjære i meg.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag kan jeg hvertfall med sikkerhet slå fast at jeg er lettere enn når jeg stod opp.

Nå blir det middag, og så stikker jeg på personalmøte etterpå. Noe mer kjedelig enn det er det omtrent ikke mulig å være med på... 15 damer som bruker 2,5 time på å diskutere ting som kunne tatt 1 time... Jeg sitter å tegner kruseduller.

Rakk forresten en tur til frisøren før legetimen. Men bare såvidt. Hadde god tid, og fikk komme til med en gang. Problemet var at denne frisøren jobbet vanligvis i Oslo og der satte de av en time til hver kunde! Hun skyntet seg og klarte det på 40 min.....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner hodepinen kommer krypende her. Har akkurat fått sensor ut gjennom dørene, og skal til å rydde og ordne til til neste pulje i morgen. Men etter det er jeg ferdig med det meste av hardkjøret her, så da er det nesten ferie
    Håper det går omtrent like greit i morgen som det gjorde i dag, selv om det var ting som ikke gikk helt etter oppskriften i dag heller ...

Det positive med å ha litt ettermiddagsjobb er at jeg slipper å være med arvingen i kirken når han skal "skrives inn" i forbindelse med konfirmasjonen neste år
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 time på å klippe noen? VM i å være treg eller? Min forrige frisør brukte 10-15 minutter og hun jeg er hos nå bruker 15-20 minutter og det er lenge nok å sitte stille

Hvordan gikk det med elevene Jan, ble det noe stryk?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg ferdig med personalmøter for dette bhg-året.

I morgen skal vi på skikkelig tur. Da er det stølstur til Sykkylven som står på programmet. Er jeg som har styrt med alt sammen, så jeg håper det går smertefritt. En stor takk igjen til Jo Andre som sparte oss for minst 5k. :-D Fikk beskjed i dag om at TVSunnmøre skal være med. Blir sikkert artig.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 time på å klippe noen? VM i å være treg eller? Min forrige frisør brukte 10-15 minutter og hun jeg er hos nå bruker 15-20 minutter og det er lenge nok å sitte stille
    Ikke sant?! Jeg fortalte henne at da jeg klipte meg i Førde like etter påske tok det 12 minutter. Da måpte hun bare. Virket så forferdelig unødvendig også. 3 ganger klipte hun rundt ørene. Det burde holde med 1...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for gratulasjoner men den datoen på fjesbokken er nok feil - jeg er ikke glad i å legge ut navn og fødselsdato lett tilgjenglig på nettet, så jeg bare fant på en dato. Jeg hadde bursdag i mars, hehe

Men ser at noen rakettforskere hos Eniro legger ut fødselsdato på alle mann fint for svindlere det da.

Den nye pcen har landet Virker til å være en bra sak. I prinsipp lydløs!

Men har holdt på noen kvelder nå med reinstallering og oppdateringer.

Min gamle Core Duo 6400 med 2GB RAM ble en rakett uten like etter formatering og installering av XP (i stedet for Vista som det var på den)! Datteren er veldig fornøyd med denne!

Datterens gamle steinalder pc - P4 2,8 med 512MB RAM ble faktisk en rakett den også etter en reinstallering av XP (ca 100 oppdateringer tilgjenglig sa windows update etter reinstallering!!! ). Denne blir nå kun reserve pc for surfing og msn.

Har ikke fått testet min nye så mye, Core i7 og 6GB RAM - ganske morsomt å ha oppgavelbehandling og velge ytelse - prosessoren har 8 kjerner - så oversikten ser morsom ut
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det med elevene Jan, ble det noe stryk?
    Kan ikke si De har ikke fått vite det selv enda, får ikke det ør den andre gruppen er ferdig i morgen.

Akkurat ferdig med middagen her. Smått travelt om dagen
    Tror det blir senga om ikke lenge

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere foto nerder... Ta en titt på denne :-D

Start.no Filter: Sveitsiske leketøystog

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bært inn trafoer enda Espen?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inn... Men Ikke opp

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nesten virke som du vegrer deg litt mot akkurat det å få dem opp trappa

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he syns du det er så rart

Men det kommer, jeg vil bare gjøre ferdig all annen kabling først.

Side 1540 av 2256 FørsteFørste ... 540 1040 1400 1410 1420 1430 1440 1450 1460 1470 1480 1490 1500 1510 1520 1530 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1550 1560 1570 1580 1590 1600 1610 1620 1630 1640 1650 1660 1670 1680 2040 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •