Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1539

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Newcomer basseboy sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det funker over all forventning egentlig. For 6k (4,5k) forrige uke, er det så absolutt verdt det.
    Grattis!!!
    Det der ser jo helt topper's ut...må vere deilig å hive seg i stampen,etter en lang/travel dag på jobben..

Svein Erik

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei sveis!
    Lenge siden jeg har vært her nå, mye som skjer ser jeg. Digger det boblebadet Frode!

Bor fortsatt i bag hos frøkna, vært med på flytting faktisk, morro og cruise en hel dag i v70 d5 og kappelhenger (Blitt en djevel på henger gitt:twisted: )

Jeg må ærlig innrømme at når du er vant til og ha egen bolig, er ikke kollektiv helt optimalt, men for all del det går greit og det er greie folk Har valgt ut nytt gulv til leiligheten som blir lagt denne uken, er spesielt spent på soverommsgulvet som jeg tror kan bli utrolig stilig, men er nok litt for sært for noen!

-1_2716_0-jpg

Ellers så digger jeg Octavian, makan til kjørecomfort, faktisk så er jeg på nippet til og si at jeg liker den bedre enn 09mod Avensisen jeg freser rundt i på jobb, men en viss subjektivitet må påregnes.
    Starter ferie neste fredag og det skal bli hinsides godt, først hyttetur til hedemarken så er det ikke umulig at jeg peiser ivei en 80mil nordover fra Levanger etterpå, må jo teste bilen ikke sant? 8) (Tenkte også å kjøpe gps siden vi skulle på tur, men har tydeligvis en levende gps i passasjersetet og da er det vistnok ikke nødvendig 8) ) Så blir det revyfestival på høylandet og muligens noen dager avslapning etter det, før planlegging av utenlandstur til høsten starter!

Anlegget er fortsatt nedpakket og helt ærlig så er det ikke anlegget jeg savner det er musikken og htpc'n. Har drøftet litt med meg selv om noe av det skal selges for å frigjøre kvm plass og $$, men av alle ting så setter frøkna seg på bakbena, men det er vel ikke det største problemet siden ingen av oss har for vane å være vanskelig, ikke så lenge iaffal

Katta har enten født kids eller abortert for tynna er hun og ikke piper det noen plass, jeg er på sett og vis fornøyd uansett, hører jeg hundebjeffing i det fjerne?

Så må jeg ikke glemme en siste ting
    GRATULERER MED DAGEN TOM 29 var det de?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med dagen Tom!!! :-D

Ble ikke mye søvn i natt. Junior bikka 40 i feber, og det ble ikke skikkelig søvn før kl. 5. Sitter passe trøtt på jobb nå ja. Han ble litt bedre på morran, men litt verre igjen for litt siden. Skal til legen om en time.

Skal til legen selv i morgen. Har en klump på skulderen som jeg har hatt der i 4 år. På tide å få den fjernet.

Dritstilig gulv PA.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med dagen Tom

Håper det ordner seg med Theodor også Frode, det er lite moro med feber over flere dager. Kanskje han ble skikkelig skræmt på torsdag ...

Gulvet var knalltøft synes jeg, men jeg er like god på interiør som en halvblind tømmerhugger fra Sibir i følge et menneske jeg deler seng med
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmmmmmmmmmmm...............

http://avforum.no/avtorget/showprodu...9035&cat=last7

Ble litt overbevist om at stativ og sub kan være en grei kombo hjemme hos basseboy ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pahf har fått tøfler på... hihihi

Tom: grattis

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattiz Tom

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hmmmmmmmmmmmmm...............

http://avforum.no/avtorget/showprodu...9035&cat=last7

Ble litt overbevist om at stativ og sub kan være en grei kombo hjemme hos basseboy ...
    Har stor tro på de der Jan. Blir nok ikke så vanskelig å bli kvitt de om du ikke er fornøyd heller.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er greit er at det bare er et bittelite fjell og en flyplass mellom dem og meg Ca. 10 min i bilen så er jeg der ...

Men det blir ikke denn uken uansett. Nå skal jeg hjem, og kanskje jeg får tid til å pakke opp Toshibaen også ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk prøvd PJ inne hos junior i sollyset. Ble bra bilde på lyse scener, men mørke ble litt rare på den alt annet enn lystette rullgardina. Så konturene av alt bak "lerretet" pga vinduet bak der. Får se litt lenger utpå kvelden, er iallefall storfornøyd

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra Jan. Som nevnt noen ganger så var jeg svært fornøyd med den. Ble bare litt for stort bilde i kinoen=uskarpt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Lerretet" der inne er 140cm bredt, så det går jo kjempebra.

Sett denne?
    - Han er vanligvis en rolig fyr - nyheter - Dagbladet.no

- Han har sagt at han slo inn ruta på den andre bilen, og så fikk han grisebank

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    "Lerretet" der inne er 140cm bredt, så det går jo kjempebra.

Sett denne?
    - Han er vanligvis en rolig fyr - nyheter - Dagbladet.no

Er det det en kaller en dårlig dag ?

Ikke nok med grisebank som resulterte i 3 utslåtte tenner (Ikke kødd med en som kjører Hummer !) i tillegg mistet han lappen og jobben.
    Så kommer det helt sikkert en bot og ett erstattningskrav.

Og du kan banne på at når han kommer hjem i kveld har bikkja daua, kjerringa har dratt sin kos pga elskerinnen som har lagt igjen beskjed på telefonsvareren om at hun er gravid med femlinger osv osv

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Tom ! :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Er det det en kaller en dårlig dag ?

Ikke nok med grisebank som resulterte i 3 utslåtte tenner (Ikke kødd med en som kjører Hummer !) i tillegg mistet han lappen og jobben.
    Så kommer det helt sikkert en bot og ett erstattningskrav.

Og du kan banne på at når han kommer hjem i kveld har bikkja daua, kjerringa har dratt sin kos pga elskerinnen som har lagt igjen beskjed på telefonsvareren om at hun er gravid med femlinger osv osv

Høres ut som en særdeles dårlig dag det ja ...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hei sveis!
    Lenge siden jeg har vært her nå, mye som skjer ser jeg. Digger det boblebadet Frode!

Bor fortsatt i bag hos frøkna, vært med på flytting faktisk, morro og cruise en hel dag i v70 d5 og kappelhenger (Blitt en djevel på henger gitt:twisted: )

Jeg må ærlig innrømme at når du er vant til og ha egen bolig, er ikke kollektiv helt optimalt, men for all del det går greit og det er greie folk Har valgt ut nytt gulv til leiligheten som blir lagt denne uken, er spesielt spent på soverommsgulvet som jeg tror kan bli utrolig stilig, men er nok litt for sært for noen!

-1_2716_0-jpg

Ellers så digger jeg Octavian, makan til kjørecomfort, faktisk så er jeg på nippet til og si at jeg liker den bedre enn 09mod Avensisen jeg freser rundt i på jobb, men en viss subjektivitet må påregnes.
    Starter ferie neste fredag og det skal bli hinsides godt, først hyttetur til hedemarken så er det ikke umulig at jeg peiser ivei en 80mil nordover fra Levanger etterpå, må jo teste bilen ikke sant? 8) (Tenkte også å kjøpe gps siden vi skulle på tur, men har tydeligvis en levende gps i passasjersetet og da er det vistnok ikke nødvendig 8) ) Så blir det revyfestival på høylandet og muligens noen dager avslapning etter det, før planlegging av utenlandstur til høsten starter!

Anlegget er fortsatt nedpakket og helt ærlig så er det ikke anlegget jeg savner det er musikken og htpc'n. Har drøftet litt med meg selv om noe av det skal selges for å frigjøre kvm plass og $$, men av alle ting så setter frøkna seg på bakbena, men det er vel ikke det største problemet siden ingen av oss har for vane å være vanskelig, ikke så lenge iaffal

Katta har enten født kids eller abortert for tynna er hun og ikke piper det noen plass, jeg er på sett og vis fornøyd uansett, hører jeg hundebjeffing i det fjerne?

Så må jeg ikke glemme en siste ting
    GRATULERER MED DAGEN TOM 29 var det de?

Kult gulv !

Men blir litt skeptisk når jeg tenker på en søndags morgen etter en heftig bytur hi hi

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ehh ja må på fabrikk besøk i slutten av måneden... Til Kina, i nærheten av Hong Kong.

Så jeg måtte jo kjøpe flybiletter OG der lærte jeg noe gitt.

Altså skal du fly, kjøp biletter rett etter at noen har styrtet !
    Tur retur Oslo-Hong kong kostet rett under 4500,- Det er billig det

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nu er det 24 :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    pahf har fått tøfler på... hihihi

Tom: grattis
    Hehe, jeg er diplomatisk heter det Kristian Tøfler driver jeg ikke med.....
    (okay da, bitte litt kanskje, men nekter og tro at et gjør noen skade enn så lenge

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Helt enig med deg... Vi kan jo kalle det for "økt evne til å inngå kompromiss" istedenfor tøfler

Side 1539 av 2256 FørsteFørste ... 539 1039 1399 1409 1419 1429 1439 1449 1459 1469 1479 1489 1499 1509 1519 1529 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1549 1559 1569 1579 1589 1599 1609 1619 1629 1639 1649 1659 1669 1679 2039 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •