Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1537

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan er lydnivået på bassenget?

Takk for "samværet" til alle jeg traff på søre luten, like hyggelig som alltid
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns ikke det er ille i det hele tatt.

Takk for besøket Jan.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt å møte karane idag ja, håper det ikkje blir lenge til neste gong!

Til dei karane som sitt på litt meir informasjon enn meg ang. parallellimportering, er denne parallellimportert? Viss ikkje blir den bestilt ila helga, og nytt rack blir bygd kommande veke Virkar å vere veldig mykje for pengane iallfall! Og evt er det nokon som veit forskjellen på pz81 kontra pz85? Er det dette som viser til om tv-en er parallellimportert kanskje?

Her er den iallfall:
    Panasonic TH-46PZ81 46" Plasma - Full-HD - Panasonic - Plasma - Panasonic TH-46PZ81 46" Plasma - Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

BTW: Har akkurat fått sett Madagascar 2, veldig bra film! Veit ikkje om eg skal sjå Bolt også iløpet av kvelden, eller noko anna

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tandstad:
    den tv'n såg bra ut!!
    ang frakt kan du ordne med frakt til jobben, blir billigere og

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, den gjorde det

Hmm, det må eg sjekke nærmare, sunnmøringen i meg vil absolutt spare dei kronene han kan :P

Kjem du tilbake på jobb denne veka, eller skal du vere ei veke til på overflatebehandling?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Jepp, den gjorde det

Hmm, det må eg sjekke nærmare, sunnmøringen i meg vil absolutt spare dei kronene han kan :P

Kjem du tilbake på jobb denne veka, eller skal du vere ei veke til på overflatebehandling?
    nettshop har mulighet for og sende med tollpost globe og da kan dei levere på jobben koster 395,- ikke noe mer.. (ser det ut som)

ja kommer neste veke.. var ikke mye jeg lærte på overflate behandling, men morro

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyrest bra ut!

Hmm, jaja, vi får jo ingenting om overflatebehandling på eksamen, det kan vi vel vere rimelig sikker på sidan vi ikkje driv med det, og då heller ikkje kjem til å få ei oppgåve som involverer det. Men sikkert kjekt med variasjon ja! Regna med du fekk med deg at JE vann 10k på konkurransen på onsdag? :O

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyrest bra ut!

Hmm, jaja, vi får jo ingenting om overflatebehandling på eksamen, det kan vi vel vere rimelig sikker på sidan vi ikkje driv med det, og då heller ikkje kjem til å få ei oppgåve som involverer det. Men sikkert kjekt med variasjon ja! Regna med du fekk med deg at JE vann 10k på konkurransen på onsdag? :O

det kan jo hende at du kan få spørsmål om overflate behandling da..

vant du??? !!! gratz isåfall, hører ikke på radio når vi lakker, musikk kommer uansett

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nope, ikkje eg, Jan Erik :P dessverre :P

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpe pc osv...
    Da har den landet! Den mest sexy stasjonære maskin ever! Har du ikke plass til dene på skrivebordet ja da er det noee galt med bordet!

Look here

Se mer info her:
    Pris: 2.799.- :-D

Test på Dinside HER

Komplett.no - Acer REVOlution R3600

Acer Aspire Revo R3600 Desktop PC: Amazon.co.uk: Electronics & Photo

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God Morgen :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen ja. En litt tøff natt med en liten gutt med feber. Pappsen fikk sove litt lenger i dag. Det var deilig.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God Morgen! :-D

Her er det sol og fint vær. Her trengs det å ryddes litt, får se lysten melder seg
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen, litt sein men derfor ekstra god! ..

I dag blir det bæring av siste rest og så støvsuging. Blir stort sett avslapping og kos!

Her er noen av filmene vi har handlet den siste tiden (kun av de vi har sett):

Pollyana som jeg snakket om på treffet (1960) var ikke så gammal alikevel LINK

Og så noen Robinson Crusoe:
    Denne
    og
    Denne

ellers:

Cheetah 1989

X-men, X-men2 & X-men the last stand mereg bra efektfilmer
    Nå mangler bare nr. 4 (X-Men Origins: Wolverine)

The butterfly effect En komplisert men interessant film. (2004)

Overboard Av og til er det greit med litt hjernedød underholdning!!

Treasures of the Snow går inn under sære filmer (fin familiefilm som handler om baksnakking, vennskap og tilgivelse osv.

City of ember funker greit, det er ingen storfilm men verd en titt..

Playing by heart fra 1998 er fullstappet med store navn, dette er en flott film for voksne, uten at det er en "voksenfilm"

The Preacher's Wife med Denzel Washington og Witney Houston blir for meg en litt rar film som egentlig ikke gir så mye. Det er mange gode poenger i filmen men den tar aldri av noe sted (hyggelig litt voksen familiefilm).

Identity er en film filmet i hodet på en psykotisk skitsofren massemorder. Denne filmen var bedre en det jeg trodde!

Treasure Island fra 1950 er en overivrig på grensen til plagsom barne/familiefilm. Dialogen går på høygir så dette er ikke en film for "hodepinedager" eller noe man ser om man er trøtt. Ikke helt min greie.

Swiss Family Robinsom er en familiefilm fra 1960 som bygger på Robinson Crusoe historien. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive denne men vil du ha bygget en by på 14 dager så snakk med disse folka! Historien og familiens opplevelser er rimelig underholdende men bærer 100% preg av amerikansk heltestatus og sterke kjønnsroller!-

Homeward Bound: (The Incredible Journey) fra 1993 er en flott familiefilm for alle aldre. Det er ikke noe du kalibrerer kinoen med men det er heller ikke poenget her! God film.

Litt å klikke på en Søndag formiddag :-D

Lars.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Da sitter damene i boblebadet og koser seg med sprudlevann.

Er det bare jeg som føler meg "litt" snytt her ????

Bilder Mann, BILDER !!!!!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min eneste trøst i dag er John Mayer.
    Er på skolen for å ordne til eksamen, og hadde jeg hatt klassen hadde jeg blitt anmeldt. I løpet av de dagene jeg var borte har de rotet bort de mest fantastiske ting, deksler, kabler skruer, merkemaskin osv. Blir usannsynlig frustrert merker jeg.
    Skal begynne å teste noe utstyr som skal brukes til eksamen nå, satser på at det ikke er alt for herpet iallefall, og så får jeg etterlyse fronten til den ene alarmen i morgen...

Får ta en tur hjemom og grille litt etterhvert, men jeg tror det blir en sen kveld og masse kjefting i morgen ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var borti en del lignende episoder på yrkesskolen selv. Verst var at vi fikk utdelt personlig verktøy fra skolen til å ha egne verktøykister med hengelås. Den dagen B-klassen skulle samle sammen verktøyet sitt var vi på klassetur og av en eller annen grunn var ikke klasserommet vårt låst. Når vi kom tilbake manglet det verktøy for over 3000.....

Jeg hadde også en del elektrisk utstyr med til skolen for reparasjon, men det kom bort noen skruer eller diverse nesten hver eneste gang når det lå i et skap på klasserommet. Det er så jævla irriterende! Ihvertfall når du har verktøy eller en forsterker fra noen du kjenner som du skal reparere også kommer du tilbake uten alle delene.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Er det bare jeg som føler meg "litt" snytt her ????

Bilder Mann, BILDER !!!!!
    Det ble tatt bilder, men de legges ikke ut på et forum nei.

Her har det gått i sammenskruing av utemøbler og ny grill. Det tok meg over dobbelt så lang tid å sette sammen en kullgrill med avlastningsbord, som det tok å sette sammen 3 stoler, en 3-seter og et bord... :???:

Tror jeg må ha en trøstepils til maten etterpå.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var et par hull som ikke var gjenget opp på grillen jeg kjøpte forrige helg, det var moro

Hvordan går det med arvingen, har feberen gitt seg?

Var forresten ei som ble lang i maska da jeg kom inn på stua med lerret under armen i går Heldigvis kan hun ikke gå så mye på foten, og slett ikke løpe

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he.

Theodor ble litt verre før han ble litt bedre. Har fått to feberdempende, og det hjalp. Men han er rimelig sløv ja.

Nå blir det grillings her. Og sjansen er stor for at det blir en tur i boblebadet med en pils etterpå.

Side 1537 av 2256 FørsteFørste ... 537 1037 1397 1407 1417 1427 1437 1447 1457 1467 1477 1487 1497 1507 1517 1527 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1547 1557 1567 1577 1587 1597 1607 1617 1627 1637 1647 1657 1667 1677 2037 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •