Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1530

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Machomann med hersketeknikker i dag Espen..?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Jeg har aldri sakt at de ikke klipper skiltene lille venn :-D
    Men at du ikke har kjøreforbud, du havner ikke i fengsel for og si det sånn, spørsmålet her var om han kunne kjøre hjem fra Molde til Stordal og det kan han.

Tull og tøys, Skulle tatt EU kontroll på begge mine i Mars og betalt årsavgift, har ikke fått gjort noen av delene, ikke noe problem.

Det eneste de ber om er at det blir fikset.

Og her er det snakk om en tur på en times tid, bare kjør du så lenge den er forsikret.
    Dette var det du skrev etter at jeg skrev at de klipper skiltene

Dessuten betyr jo det at bilen ikke er Eu-godkjent bare en ting egentlig, og det er at du har kjøreforbud. Du har jo heller ikke lov til å bruke bilen om den mangler et lys for da er den ikke i forskriftsmessig stand. Det er ikke lov å kjøre 90 i 80 sone, det er ikke lov å være synlig beruset på offentlig sted, men du kommer i nødvendigvis i fengsel for noen av delene

Jeg og en kompis hentet en bil i våre yngre dager vi også, jeg var 15 og han var 16. Bilen var opprustet, uten skilt og lys, men vi kunne kjøre den hjem og det gjorde vi. Helt lov var det nok derimot ikke.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Ikke at jeg har en enorm erfaring av å høre standard fabrikkmonterte stereoanlegg i nye biler.....

Men jeg blir stadig forundret over hvor dårlig de låter. Et komplett ettermontert anlegg til kun et fåtall tusenlapper fullstendig knuser et slikt anlegg.

6,5" uten filter i det heletatt og diskant med en kjip kondensator i serie som 6db filter sto i Passaten orginalt. Det var faktisk en av de bedre synes jeg, men komponentene koster nok VAG under 100 kroner i innpris. Billig sarv, var ikke spesielt vanskelig å ta livet av diskantene for å si det sånn

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry Frode, han hadde ikke stativ til overs
    Alpine har noen som passer under setet. Har dem hos www.dynabel.no
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en tur på Plantasjen og fant en kjekk kullgrill i dag. Har satt den på terassen ved bua, begynner å bli trivelig der oppe nå
    Må bare få på toppbord på leveggen og litt beis på bordet.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så kjekk ut den der Jan.

Har vært en tur i kinoen ilag med "W" og en venninne. Fikk testet rad to. Ikke kjempetrøkk, men det er slett ikke dumt med litt avstand til lerretet.

Så "Forbidden Kingdom" på BD. Ikke det helt store.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Machomann med hersketeknikker i dag Espen..?
    hver dag min venn har du ikke sett det før nå ?

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=spade]
    Dessuten betyr jo det at bilen ikke er Eu-godkjent bare en ting egentlig, og det er at du har kjøreforbud. Du har jo heller ikke lov til å bruke bilen om den mangler et lys for da er den ikke i forskriftsmessig stand. Det er ikke lov å kjøre 90 i 80 sone, det er ikke lov å være synlig beruset på offentlig sted, men du kommer i nødvendigvis i fengsel for noen av delene

QUOTE]

Jammen kjære deg da...

Det betyr at du vil få kjøreforbud, men du får det ikke dagen etter at du skulle ha hatt EU kontroll, det er vel det eneste pressmiddelet biltilsynet har..
    Og det tar ca 3 måneder får det skjer noe som helst.

Her var det snakk om en relativt kort tur for og frakte bilen hjem, klart man kan bruke masse tid og penger på og få gjort det forskriftsmessig, men hallo, i dette tilfellet ville det ha vært unødvendig.

Men for all del folk gjøt som de vil :-D

He he og jeg har fremdeles tilgode og møte på en lykkelig paragrafrytter

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hver dag min venn har du ikke sett det før nå ?
    Nope. Lykkelig uvitende jeg da.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hærlig morgen!

Sparklett hele 1 etg. Nå er det kaffe og usunnheter på trappa (også kalt kos). Deretter blir det grovpuss og nytt lag før mellompuss og til slutt sluttsparkling med finpuss og så maling. Håper da at jeg slipper å sparkle mer men erfaringen er at det må tas litt her og der etter første strøk! Vi skal ha malte vegger her oppe (ikke tapet av noe slag). Først grunner jeg med Jotunplast (lettere å pusse på) og så blir det 2 strøk akryl for styrkens skyld.

PS: Espen - er du blitt Macho? Neppe, trur det bare er uttapå :-D Mulig jeg er litt Macho også (så jeg ikke merker det!!!)

John Holm***

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm, ved nærmere ettertanke er jeg nok en myk mann, særlig kroppslig

Snakket akkurat med min kollega på søre luten, og det ser ut som det blir avsluttet mellom halv fem og fem på eksamen de to dagene jeg blir der. Starter ikke før 10, så jeg får det ikke travelt om morgenen iallefall

Det jeg gruer meg til er å lesse trafoer i bilen i morgen, ikke helt sikker på hvor tunge de klumpene er ... Og om jeg har plass til alle fem
    Håper iallefall at mottakerne har en plan for å få dem hjem til seg så jeg slipper å ta dem med hjem igjen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det nedvask på gang. Jeg har vaska taket og veggene. Nå blir det en kopp kaffi, før alle lister skal vaskes. Vi har bare bodd her i 2 1/2 år, så det står ting i stua som bare har stått der siden vi flytta inn...

YES!!! Ser "Californication" starter igjen. Helt rå serie.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff. ventilasjonen har stått i hele dag her, kjenner det i skallen. Ikke helt bra at en må skuffe innpå med Ibux for å ikke bli helt gåen før en skal hjem ...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Jammen kjære deg da...

Det betyr at du vil få kjøreforbud, men du får det ikke dagen etter at du skulle ha hatt EU kontroll, det er vel det eneste pressmiddelet biltilsynet har..
    Og det tar ca 3 måneder får det skjer noe som helst.

Her var det snakk om en relativt kort tur for og frakte bilen hjem, klart man kan bruke masse tid og penger på og få gjort det forskriftsmessig, men hallo, i dette tilfellet ville det ha vært unødvendig.

Men for all del folk gjøt som de vil :-D

He he og jeg har fremdeles tilgode og møte på en lykkelig paragrafrytter
    Altså, jeg hadde gjort det på den enkle måten selv, men jeg anbefaler ikke andre å gjøre det uten at de vet konsekvensene.

Jeg startet jo med å bli tatt for å kjøre moped til skolen som fjortenåring med en enda yngre passasjer. Når jeg først kjørte opp for moped kjøpte jeg 125cc crossykkel og kjørte det istedet og som syttenåring gikk jeg delvis over til bil som framkomstmiddel og alt jeg har fått hittil er ei bot for nedslitt bakdekk Anbefaler dog ikke andre å prøve det samme.

Hadde flaks i vinter, hadde det ikke vært for overtid på jobb hadde jeg fått en bot/tollkrav på 40 000 for snøscooterkjøring så litt flaks må man ha

Må foresten si at jeg har blitt litt mer lovlydig med alderen, ihvertfall nå som crossen er solgt.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Espen går andre veien.

Nå er det snart klart for Enchiladas her. Noen som vet om nettside med "ekte" mexicanske oppskrifter. Ja, jeg kan google, men man vet aldri hvor autentiske oppskriftene er.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Espen går andre veien.

Nå er det snart klart for Enchiladas her. Noen som vet om nettside med "ekte" mexicanske oppskrifter. Ja, jeg kan google, men man vet aldri hvor autentiske oppskriftene er.
    hehe innrøm det, du venter bare på at Lars skal finne en av de magiske linkene sine=P,
    lenge leve latskap.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Nope. Håpet var at noen her har funnet en ok side og faktisk testet oppskriftene. Og dessuten så har jeg mest tro på Tom i dette tilfellet. Håper ikke Lars blir såret nå.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Nope. Håpet var at noen her har funnet en ok side og faktisk testet oppskriftene. Og dessuten så har jeg mest tro på Tom i dette tilfellet. Håper ikke Lars blir såret nå.

Forum om Recept på Mexikansk mat

Mexican Food Recipes | Mexican Recipes

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå Tom?

-

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må nok kaste inn håndklet her...
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Side 1530 av 2256 FørsteFørste ... 530 1030 1390 1400 1410 1420 1430 1440 1450 1460 1470 1480 1490 1500 1510 1520 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1540 1550 1560 1570 1580 1590 1600 1610 1620 1630 1640 1650 1660 1670 2030 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •