Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1522

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ellers begynner jeg å bli lei av at datteren er på gråten etter skolen.

Gutten med adhd som det tas spesielle hensyn till - liker visst godt å terrorisere små jenter?

Gutter på samme størrelse og de som er større holder han seg klokelig unna.

Det er ei dame som skal passe på denne fyren, men det er vel ikke så lett. Når da disse jentene forteller hva han har gjort (ta kvelertak på, slått i ansiktet, truet på livet - osv) til denne damen så får de ofte høre på at de har lagt opp til dette selv - og at han ikke kan noe for dette stakkar...

:evil: :evil: :evil:

I dag kom hun hjem med flere sår i hånden etter å ha beskyttet seg mot han - når han hoggt etter henne med en spiss blyant. Fant blyantspissen dypt inne i et av sårene.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe må gjøres Asap! Høres jo ut som om det er en sosiopat i vekst det der!

Ufattelig at skolene ikke har ressurser til og ta seg av et slikt problem!!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo nettopp det de bruker ressurser til.

Skolen er jo pålagt å ta inn denne fyren, med ekstra veileder og hele pakka. Skal det tas hensyn til han konstant hele dagen.

Hadde en av de "vanlige" barna gjort det han gjør i løpet av en dag så hadde de vært kastet ut.

Selv har jeg gjort det jeg kan - liksom - ved å si til læreren at jeg ikke synes en fyren har noe som helst å gjøre i klassen, og at jeg vil ha han vekk!

Det er ikke bare min unge som blir plaget.

:evil:

Er ikke bra for blodtrykket dette ....
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere må gå sammen flere Tom. Be om et møte med rektor og forlange at noe skjer. True med media pleier å funke. Klart han må tas vare på, men ikke på andres bekostning. Virker for meg som en tikkende bombe det der dessverre.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk forresten brillene mine i dag. 350,- ferdig levert. Verste var at de passet ansiktet mitt også. Så ikke så ille ut. Bruker egentlig ikke briller, og hadde tenkt å bruke de "`round the house", men det er godt mulig jeg bruker de offentlig også.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Minner litt om en i klassen til broren min dette Tom Min bror ble slått ned i vinter av denne personen og han lager generelt mye uro og bråk. Også er det den vanlige regla om at han har hatt en vanskelig bakgrunn og derfor kan han gjøre hva faan han vil........

Da kjøpte jeg en Dacmagic så billig at jeg kan selge med fortjeneste om jeg ikke vil beholde den

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fanken, har sittet på nettet og lest litt nå og har kommet frem til to ting :

1. Chip til TDI'n? er det saft, hva kan skje? Ulovlig?Pris og hvem er best?

2. Jeg vil på roadtrip til tyskland über alles!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice med brillene Frode. Datteren er strålende fornøyd med brillene her også. Vi var og handlet et halvt år med linser her om dagen også. Kunne spart kr 300,- på å kjøpe på nett... men vi får kjøre et år hos optikeren - får se om det er noe service å snakke om..

Det med den adhd fyren får vente til høsten. Nå har de bare 3 uker skole igjen.

Husker for en del år siden da datteren fikk med et slikt ark hjem - som presenterte denne fyren. Jeg heter ditt og datt og har en sykdom som gjør at jeg har problemer med å sitte stille. Hvis jeg noen gang virker sur eller sinna så mener jeg det egentlig ikke, det er sykdommen min... osv osv med unnskyldninger.

Jaha tenkte jeg man får vel stille opp litt. Lite visste vi om at det lå et mangeårig psykopat******* foran de små elevene.

Ærlig talt - disse adhd personene - lærer de noe som helst av sin råtne oppførsel hvis klassifisert personale hele tiden gir de unskyldninger og dermed er frie for skyld?

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Fanken, har sittet på nettet og lest litt nå og har kommet frem til to ting :

1. Chip til TDI'n? er det saft, hva kan skje? Ulovlig?Pris og hvem er best?

2. Jeg vil på roadtrip til tyskland über alles!
    -Så lenge du går for chip og ikke powerboks har jeg tro på dette.
    -Det som er at bilen går bedre og bruker muligens litt mindre drivstoff.
    -Ulovlig er det selvsagt, du skal jo betale avgift til staten for flere hestekrefter
    -ES-tuning vil jeg si er ledende på VAG, men de tar jo 7-8k også. Bjørnstad bil, TS-racing og Norskbildelsenter er også kjente og tar like stor betaling. Ålesund chipsenter er noe billigere, men leverer lik chip til alle biler slik jeg har forstått det. ES-tuning programmerer unik chip til hver bil og kjører dyno på bilen etterpå, om det er verd det er noe annet. Kristian var vel til Sverige med kebabtralla (:twisted si?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal Fallout 3 testes på Xboxen.

Blir spennende

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    -Så lenge du går for chip og ikke powerboks har jeg tro på dette.
    -Det som er at bilen går bedre og bruker muligens litt mindre drivstoff.
    -Ulovlig er det selvsagt, du skal jo betale avgift til staten for flere hestekrefter
    -ES-tuning vil jeg si er ledende på VAG, men de tar jo 7-8k også. Bjørnstad bil, TS-racing og Norskbildelsenter er også kjente og tar like stor betaling. Ålesund chipsenter er noe billigere, men leverer lik chip til alle biler slik jeg har forstått det. ES-tuning programmerer unik chip til hver bil og kjører dyno på bilen etterpå, om det er verd det er noe annet. Kristian var vel til Sverige med kebabtralla (:twisted si?
    Sitter og ser på bestchip.no, og det virker jo ufattelig enkelt da, noe jeg blir en smule skeptisk til

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Dere må gå sammen flere Tom. Be om et møte med rektor og forlange at noe skjer. True med media pleier å funke. Klart han må tas vare på, men ikke på andres bekostning. Virker for meg som en tikkende bombe det der dessverre.
    Enig. Det skal være trygt å gå på skolen, selv om det finnes individer der som ikke har samme forutsetninger som andre. Slik er det ikke i arbeidslivet, der blir en kastet på dør om en ikke oppfører seg, kan en ikke fremvise "normal" oppførsel i skolen må noen ta tak der og. ikke ved å kaste vedkommende på dør, men prøveå gjøre noe med situasjonen fremfor å dille med vedkommende. Har hatt noen elever som har vært "litt på kanten" men de fleste blir det folk av, selv om det har sett mørkt ut noen ganger.

Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Fikk forresten brillene mine i dag. 350,- ferdig levert. Verste var at de passet ansiktet mitt også. Så ikke så ille ut. Bruker egentlig ikke briller, og hadde tenkt å bruke de "`round the house", men det er godt mulig jeg bruker de offentlig også.
    Link?

Her har det vært begravelse av hamster i dag. han lå ned hjulene i været i morges når W skulle gi han mat. Har vel egentlig vært litt på overtid, så det ble ingen overraskelse.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Ærlig talt - disse adhd personene - lærer de noe som helst av sin råtne oppførsel hvis klassifisert personale hele tiden gir de unskyldninger og dermed er frie for skyld?
    Nei.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Sitter og ser på bestchip.no, og det virker jo ufattelig enkelt da, noe jeg blir en smule skeptisk til
    For noen funker det og noen ikke. Jeg er skeptisk etter å ha prøve et par biler med powerboks.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk for disse Jan.

Lensway - Briller

Har handlet litt mer scenemolton i dag. Noen lengdemeter med sort og noen med rødt. Det blir røde gardiner på siden av lerretet. Litt mer kinofølelse.

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere planer imorgen Frode ? Vi skal en tur til moa så vi tenkte å stikke innom vist dere er hjemme å har lyst på besøk

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhh.... Det var dårlig timing Frank. Svigers kommer i morgen. :???:

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedre lykke neste gang da Moa blir det uansett! :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så greie ut de Frode. hvordan var de i størrelsen? Har noe stort kranie jeg, så de kan fort bli små Vil gå for noen i medium i så fall... Men egentlig er det solbiller jeg har bruk for da.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    For noen funker det og noen ikke. Jeg er skeptisk etter å ha prøve et par biler med powerboks.
    Er powerbox det samme som jeg linket til da? Bsr.se har jo også slike ppc bokser som virker utrolig snedige, fant ingen til min motor, men jeg sendte de mail om forespørsel. Pålodda chip er ikke like smart etter min mening hvis du plutselig må betale en formue i effektøkning. Hadde ikke gjort meg noe med en 140diesel gamp når jeg syns 110 gjør vei i vellinga

Btw, noen av dere som har peil på gps? Billig og bra

Side 1522 av 2256 FørsteFørste ... 522 1022 1382 1392 1402 1412 1422 1432 1442 1452 1462 1472 1482 1492 1502 1512 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1532 1542 1552 1562 1572 1582 1592 1602 1612 1622 1632 1642 1652 1662 2022 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •