Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1507

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    På polet så var det slutt på 0,7L St Remy XO cognac

Men de har begynt med 1L i stedet så det gikk greit, litt tax-free over det
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir stort sett De Luze XO på meg for tiden ser jeg, er pysete på å prøve noe nytt når jeg har funnet noe jeg liker Den selges faktisk på 0,5l plastflasker også, er litt TaxFree over den og
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det meste er nå i boks ang bryllupet. Fatter ikke de som vil bruke uker, mnd og år på å planlegge, når man kan ta noen telefoner og så er det gjort. Vi blir 16 stk inkl. brudeparet.

Noen som har DVE BD-utgaven til låns? Skal bestille den, men vil helst slippe å vente 2 uker på at play skal pakke og sende....

"W" var forøvrig storfornøyd med bildet i kinoen nå. Slo fast at det ble baby-kino ilag med trillevenninnene rimelig snart.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1,9TD er en knall motor!! Madammen fylte full tank med bensin på Octavien de har på jobb, -kjørte 12mil!!! Stoppet og fikk ikke start igjen....(rart) Det var tredje eller fjerde gangen de hadde fylt bensin på den bilen På verksted skiftet de diesel filter og rensket systemet. Kostet ca3500,- Bilen går fortsatt. :-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det med innkjøpene Jo Andre?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    1,9TD er en knall motor!! Madammen fylte full tank med bensin på Octavien de har på jobb, -kjørte 12mil!!! Stoppet og fikk ikke start igjen....(rart) Det var tredje eller fjerde gangen de hadde fylt bensin på den bilen På verksted skiftet de diesel filter og rensket systemet. Kostet ca3500,- Bilen går fortsatt. :-)
    Damer

Vel, jeg har jo fylt Diesel på en gammel Taunus en gang - gikk bra det også
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på Plantasjen i dag. Så et "spa-bad" til 6k som så utrolig deilig ut. Med bobler og hele greia. Virket veldig robust faktisk. Skal se om jeg får ut bildet av det her. Praktisk i og med at man kan fint pakke det ned til vintern.

LIgger nederst på side 12 på denne pdf-en.

http://plantasjen.no/Documents/Plant...t_2009_low.pdf

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det meste er nå i boks ang bryllupet. Fatter ikke de som vil bruke uker, mnd og år på å planlegge, når man kan ta noen telefoner og så er det gjort. Vi blir 16 stk inkl. brudeparet.

Noen som har DVE BD-utgaven til låns? Skal bestille den, men vil helst slippe å vente 2 uker på at play skal pakke og sende....

"W" var forøvrig storfornøyd med bildet i kinoen nå. Slo fast at det ble baby-kino ilag med trillevenninnene rimelig snart.
    Hvis man har 16 til bryllupet ser jeg poenget med den telefonen, vi hadde 100+ så da hadde det blitt en dyr telefon!

Til middag hadde vi ca 50+ og alle fikk graverte glass (med monogrammet vårt og navnet sitt på) og silkebriketter med trykk ++ alt var sef. designet og produsert av undertegnede! Hele dritten inkl 200 spesialtrykte servietter kom på under 30K så ALT er mulig hvis man gidder/ønsker å ha det litt spessielt. Fotografen var dyrest (10K) men da fikk vi 100% rettigheter på bildene noe man vanlighvis ikke får.

Gifteringene var ikke inkl -de kom på ca 12K men de har vi også designet selv med hvitt og gult gull.

Det eneste vi mangler nå er Br.reisa! USA er målet når huset er ferdig!

Lars.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på Plantasjen i dag. Så et "spa-bad" til 6k som så utrolig deilig ut. Med bobler og hele greia. Virket veldig robust faktisk. Skal se om jeg får ut bildet av det her. Praktisk i og med at man kan fint pakke det ned til vintern.

Så ut til å være et fint sted å drikke pils

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ser "grei" ut den! Trekk og alt skjult, sikkert koselig på sommerkvelden selv om den muligens trekker en del strøm -

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg ikke forstår Lars er de som tar opp store lån som de bruker flere år på å betale ned, for 1 dag. Nå vil jeg personlig aldri forstå de som ønsker store bryllup i det hele tatt, men det er nå meg da.

Vi brukte hele 2,5k på forlovelsesringer, og de blir gifteringer også.

Det er mange tegn på kjærlighet som ikke koster noe.

(ps... dette er ikke kritikk til dere)

Dere var jo svært dyktige med budsjettet da.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Ser "grei" ut den! Trekk og alt skjult, sikkert koselig på sommerkvelden selv om den muligens trekker en del strøm -
    Den stod med vann i og strøm tilkoblet på Plantasjen. Vi testet boblene og det så utrolig deilig ut. At det trekker litt strøm er helt greit.

Og Tom....det var det første jeg tenkte også.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde egentlig tenkt å ha stamp her oppe i bua, men på grunn av plassen er det lagt litt på is. Satser på at det blir senere, men da skal den først og fremst brukes i den kalde årstiden, med vann i underkant av 40 grader. På sommeren kan en jo kaste seg i sjøen om en trenger avkjøling. Broderen kjøpte seg et boblebad utendørs, installerte egen 25A kurs til det, s litt strøm går det ja ...
    Og så har jeg endelig fått koblet til kablet internett i bua, så nå er det oppdateringer av PC og PS3 over en lav sko her

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang. brullyp så hadde vi "lavbudsjett" typen, rundt 30 gjester, ga blanke i bilder (har jo tenkt å se trynenetil hverandre i noen år enda) og gjorde det ellers enkelt og greit. Er da gift enda, snart 18 år etter, så det kan gå bra uten mye styr også. Poenget er at en gjør det til det en selv vil, de fleste vil gjerne giftes i kirken og ha relativt store feiringer, det er ikke helt vår stil, men heldigvis er folk forskjellige

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg ikke forstår Lars er de som tar opp store lån som de bruker flere år på å betale ned, for 1 dag. Nå vil jeg personlig aldri forstå de som ønsker store bryllup i det hele tatt, men det er nå meg da.

Vi brukte hele 2,5k på forlovelsesringer, og de blir gifteringer også.

Det er mange tegn på kjærlighet som ikke koster noe.

(ps... dette er ikke kritikk til dere)

Dere var jo svært dyktige med budsjettet da.
    Jeg er helt enig Frode, vi fikk et 6-siffret prisoverslag som vi takket nei til, vi fikk veldig mye mer custom for en brøkdel av prisen men jeg har jo jobba i den kreative enden i mange år så for meg (og Berit) ble dette en "gøy" sak. At folk tar opp masse i lån for en dag som dette blir jo litt "feil" spør du meg, man gjør jo dette for å "bygge videre" og da er 2-300.000 ekstra i gjeld et tøft utgangspunkt! Det merkelige er at det er faktisk vanlig, så vanlig at vi vurderer å begynne å selge pakkeløsninger. Bare gravering av 50 glass + glass kosta 30K+ - helt sykt, for det kan man kjøpe en lasergraveringsmaskin!

Ringene var igrunn ikke planlagt men vi fikk en god pris ettersom 100% selvdesignede ringer i den kvaliteten koster noe inni gamperæva

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ang. brullyp så hadde vi "lavbudsjett" typen, rundt 30 gjester, ga blanke i bilder (har jo tenkt å se trynenetil hverandre i noen år enda) og gjorde det ellers enkelt og greit. Er da gift enda, snart 18 år etter, så det kan gå bra uten mye styr også. Poenget er at en gjør det til det en selv vil, de fleste vil gjerne giftes i kirken og ha relativt store feiringer, det er ikke helt vår stil, men heldigvis er folk forskjellige

Jammen Jan dahhh! Poenget med bilder er jo at man kan rasjonalisere valget ...for 18år siden!

Vår nærmeste familie er ENORM så et lite bryllup hadde blitt 6 stk eller 50/60 men vårt utgangspunkt var et lite og intimt bryllup, og så baller ting på seg!

Rundt 30 høres koselig ut, man får liksom tid til å snakke med folk å "roe ned" -blir fort ståkette med en kinosal på premieren!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på å treffe den rette jeg

Hadde jo vært moro å hengt noen blekkbokser i tråd bak på Puntoen

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Venter på å treffe den rette jeg

Hadde jo vært moro å hengt noen blekkbokser i tråd bak på Puntoen
    Kikk lit HER da vel

Hva med Gul Hummer og oljefat?

___
    The BIGguy!!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.

Vel snart 50 og urørt og ukysset - spørs om det ikke fortsetter slik

Side 1507 av 2256 FørsteFørste ... 507 1007 1367 1377 1387 1397 1407 1417 1427 1437 1447 1457 1467 1477 1487 1497 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1517 1527 1537 1547 1557 1567 1577 1587 1597 1607 1617 1627 1637 1647 2007 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •