Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 15 av 2256 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 515 1015 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noen fra ålesund som Stiller på en "hjemmehos" da?? det eneste som kreves er lyd

Må si jeg gleder meg til dette .

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det påskeferie på alle i denne tråden?

Har du hørt noe mer fra HFC teddytusen?

Fant ut for en times tid siden at junior har fått vannkopper, så det ser ut til å bli innepåske. Lørdag og søndag var det litt skikkelig vær, og da gikk jeg rundt og sølte med vann på terrassene her, slik at de skulle beises denne uka. Ser ut till at jeg slipper det da;-) Men det er litt stas med ny høyttrykkspyler uansett da, får ta trappa en dag også, og kanskje bilen...

Og så har vi vært ikke mindre enn tre turer på den lokale søppelfyllinga med hengerlass med drit og lort fra kjeller og garasje. Men som jentungen sa da hun kikket inn i garasjen : Oi, de hyllene der har jeg aldri sett før! Og så er det plutselig plass til å komme seg frem i kjelleren og greier, rart dette.

Har også planlagt noen runder med grillmat i påska, men det blir nok pizza og film i stedet. Som de "fornuftige" foreldre vi er har vi byttet ut godterier i ungenes påskeegg med film, mye morsommere for oss voksne og det.

Hva gjør dere andre på når påska nærmer seg da? Bortsett fra å vente på at det nærmer seg den 21.?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er uvanlig stille her ja. Jeg for min del har jobbet denne uken og skal ta en økt i morgen også, I morgen kveld får vi besøk fra østlandet så det blir nok en rolig påske her hjemme. Har hentet meg et par bunter med CAT6, et sikringsskap, Tilførselskabler og diverse så regner med at jeg skal være litt hjemme elektrikker.

Det er rart med det men jeg klarer ikke å være rolig, lørdagene når jeg våkner sent ( 1100 ) så har jeg hodepine og er ikke tilfreds før jeg gjør noe.

Satser dog på en tr.heims tur i løpet av påsken, men bortsett fra det så er jeg nok redd for at det blir en rolig uke på "Fort Svante"

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo gutter! :-D Det er ferie ja. Har hatt et lite helv... disse dagene. Tannværk siden lørdag, og det endte i et lite tannlege-besøk i dag. Så nå har jeg tatt av ca 1 gram og tørr ikke smile like bredt....

Har ikke hørt noe fra Johan, men vi sier at det blir den 21 likevel.

Påsken har så langt dreid seg om å poppe smertestillende, men i dag fikk jeg fred og begynnte såvidt på suben. Planen er å få den mer eller mindre ferdig iløpet av påsken.

Når det gjelder "Hjemmehos" Svante, så får jeg kanskje besøk den helgen (det går IKKE ut over treffet). Det kan jeg eventuelt komme tilbake til.

Nå går jeg og legger meg. Håper at jeg slipper å sitte og sove i natt.....:???:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var påsken igang ja, storm og sne på tingvoll idag. Inatt trodde jeg nesten at huset var på vei ned :-?

Igår ble vi invitert på hyttetur på oppdal av noen venner. Jeg takket ja og tenkte at det kunne jo være koselig, men når man ser dette været så har jeg gjort meg opp mine tanker: Jeg blir hjemme og ser FILM

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Jeg blir hjemme og ser FILM
    Me to.

Går mye i animasjon om dagen, siden junior har vannkopper, og siden været er som det er vil ikke datra i huset ut heller.

Blir litt annet nattestid, da ligger junior i senga mi, sammen med W, og jeg låner rommet hans og ser film der. ;-) Greit med litt CV innimellom også
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe får du gode minner fra ungdomstiden eller?? hehe .... Du kan jo teste ut CV se hvordan de spiller på Musikk, altså MUSIKK og ikke lyd..

Jeg har lastet ned 3 ERNEST filmer ( gamle filmer som om du har sett de husker de ) vannvittig morsomt og så har jeg A-team ses 1 og 2
    Så nå skal jeg benke meg foran skjermen og se... Selv om det ligger MASSE utstyr som bare skriker etter å bli montert, snakker da om sikringskap og slik dritt..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he. Prøvde juniors høyttalere når jeg holdt på og rota med Dynavoice og greier her sist helg. Er vel ikke helt min type høyttaler, men for en 11 åring er det jo greit. http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/HI-FInepse her er soverommet mitt for tida...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må jo være alle gutters drømmerom det Her har han et anlegg som han digger helt til han blir så gammel at han finner ut forskjellen mellom lyd og musikk

Leste igjennom kommentarene også og det er merkelig at folk er mer opptatt av at han ikke skal være 11.. Er ikke rart at den "yngre delen" av befolkningen ikke vil være inne her..

Men regner med at du har det koselig inne der

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er greit å tusle inn dit sammen med ham når vi vil se en film resten av familien ikke er så sugen på å se. Og så synes han det er litt greit å skremme gamle tanter osv. og da

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett en eneste film i hele påsken..... Jeg har i det minste startet på suben! Ikke verst!!! :-D Fikk besøk både i går og i dag, så det har ikke gått så fort som jeg hadde håpet på.

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hekje sett en film enda ej helder. he du peiling på pj teddytusen?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei dessverre chevy. Hva lurer du på?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk et tilbud på en. lurte på om d va noke å ha.har lagt ut en tråd om den.
    http://avforum.no/forum/produkt-pris...pt-ae500e.html

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror dette er en grei deal jeg. Dette er jo en pakke der du får alt

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp men sambo ekje enig. meina ej he brukt nok penga no. ho vil helder ha en 42" på tvbenken men då vil ej helder ha 50" på veggen. må vist prøve å få til et kompromiss

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke solgt Patosene Svante, eller er du bare treg med å oppdatere signaturen din?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    e de monge so he sagt dei kjøme på demo på hfc den 21?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok noen ganger før jeg klarte å lese hva du skrev chevy. Er ikke alltid lett å lese dialekt nei.... Husker ikke hva jeg skrev tidligere i tråden jeg. Var det 8 forumister + at de tok med seg noen igjen? Husker ikke. Tenkte jeg ville høre med lygren eller noen om hvor vi kan legge ut en tråd om treffet, nå som det nærmer seg. Kanskje det dukker opp flere nå som det er en realitet? :-D

Noen som kunne tenkt seg å skrive noen ord? Svante er fotograf

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. skal ikkje være lett nei. har blitt vand med å skrive dialekt å kun de siste åra å de hjelper ikkje å ha et snev av dysleksi (ifølge sambo)

Side 15 av 2256 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 515 1015 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •