Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1453

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De bør nok kjøre på med litt tempo fra start ja og ikke legge seg bakpå... Dette blir spennende

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode! Nå har jeg og datteren shoppet Grillkongen Craig sine marinerte mandelpoteter (BBQ Marinade) og grillspyd av kalkun (marinert med grillkrydder)

Det blir spennende!!

Fant også et grillsett, klype, spade og gaffel for kr 49,- Så billig!

Nå skal det grilles!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har funnet en skikkelig børste til grillen til en betalbar penge?

Skal flippe noen burgere her når jentungen kommer hjem fra ridning

Tror jeg har fått et snev av svinepest også, hvis det ikke har noe med cognac, whiskey og øl å gjøre ... Iallefall glad jeg ikke skulle kjøre hjem i dag
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Noen som har funnet en skikkelig børste til grillen til en betalbar penge?
    Edit: Tror jeg så et greit sett på Biltema. De hadde en fin liten og billig børste på Rema også
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Jeg hater klipperen min! Nå tryna drivsystemet og med en tang og et skrujern funker det som aldri før!! Blir ikke ny klipper på meg EVER!!
    Nå har vi bestemt å bygge den om til motorisert trillebår. Større hjul, lengre akslinger og tyngre last burde gjøre underverker! Nå må vi bare finne en sveiser så vi får laga ei ramme med tipp! Kanskje jeg har fått meg et artig sommerpprosjekt?

...

Trur du dette blir dyrt å lage Svenn?
    Tenkte meg ca 40x50 (ev.30x40). Fjerne rotor og feste den i huset (gammalt tykt metall)

Priser på metall er dyrt!
    Holdt på å få sjokk da jeg gikk på borgund VGS og skulle sveise meg stort marsvinbur.

sånn L profilert jern var svindyrt.. noe som jeg regner med du skal ha. hadde sjekket opp om det var noen som hadde noe liggende å slenge.
    Du skulle vel dog bygd i aluminium for at det ikke skal veie ett tonn før ferdig opplastet=P

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Priser på metall er dyrt!
    Holdt på å få sjokk da jeg gikk på borgund VGS og skulle sveise meg stort marsvinbur.

sånn L profilert jern var svindyrt.. noe som jeg regner med du skal ha. hadde sjekket opp om det var noen som hadde noe liggende å slenge.
    Du skulle vel dog bygd i aluminium for at det ikke skal veie ett tonn før ferdig opplastet=P
    Spørs om jeg ikke må revurdere litt (du har et godt poeng ang. vekta) - Planen var å sette på større hjul, klipperens drivverk bruker kjede og jeg har kjørt 6 stk 80liters vedsekker (bjørk) på den uten antydning til motstand.
    Jeg får kikke på den lokale fyllinga etter ei ramme å satse på et enklere bygge Takk for tipsa!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, da har bilen fått gromme blank sko i form av 17" felger med sommerhjul og den er så ren at den skinner. Vel verdt 3 timers jobb

Har kommet ny grill til Pioneer også, den nye sitter som et skudd. Anbefaler foresten å ikke ødelegge slike da det koster 2500 villedende for ny grill. 2500,- stk vel og merke

Håper at United topper kvelden så jeg får legge meg i topphumør Tror vi har gode sjanser ikveld egentlig. Tipper vi slår de ut av CL mens Arsenal vinner mot oss i PL og skaper unødvendig mye spenning i serieinnspurten.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Ah, da har bilen fått gromme blank sko i form av 17" felger med sommerhjul og den er så ren at den skinner. Vel verdt 3 timers jobb

Har kommet ny grill til Pioneer også, den nye sitter som et skudd. Anbefaler foresten å ikke ødelegge slike da det koster 2500 villedende for ny grill. 2500,- stk vel og merke

Håper at United topper kvelden så jeg får legge meg i topphumør Tror vi har gode sjanser ikveld egentlig. Tipper vi slår de ut av CL mens Arsenal vinner mot oss i PL og skaper unødvendig mye spenning i serieinnspurten.
    2500.- for et tøystykke med trespiler! Haloooo - Vel, det koster å værra kar!? Jeg dropper "dumperplanene" til fordel for en hagetraktor med henger. Har nok prosjekter som det er :|

PS: Grattis med nye sko -

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2500.- for et tøystykke med trespiler! Haloooo - Vel, det koster å værra kar!? Jeg dropper "dumperplanene" til fordel for en hagetraktor med henger. Har nok prosjekter som det er :|

PS: Grattis med nye sko -
    Nå skal det nevnes at jeg ikke betalte 2500 da Betalte en brøkdel av dette.

Skoene er vel foresten ikke nye, først nå jeg skiftet til sommerdekk

Har vært lat siden jeg startet med fagprøven egentlig, helt fram til denne uka. Endelig kommet igang med noe fornuftig på kveldstid igjen

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foresten...

Noen av dere som synes det er noe uvanlig når et firma sender ut mail om dugnadsarbeid for firmaet en lørdag og skriver det slik at det nesten er tvang?!?

Nå snakker vi ikke om et firma som har dårlig økonomi, heller stikk motsatt.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foresten...

Noen av dere som synes det er noe uvanlig når et firma sender ut mail om dugnadsarbeid for firmaet en lørdag og skriver det slik at det nesten er tvang?!?

Det er sært!!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere dugnad på everket?

Gærninger :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foresten...

Det er ille! (kanskje)! Vi hadde dugnad hver sommer der det ble servert grillmat og "drikke". Arbeidet bestod av å koste parkeringsplassen vår (10 biler) og rydde vekk boss osv. Litt av greia var at vi var ca 50stk på ca 200m2 så definisjonen "dugnad" kan vel diskuteres

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dugnad er egentlig greit, bare det foregår i arbeidstiden.

Dugnader på barnehage/sfo/skole og slikt holder jeg meg unna på grunn av gammel krigsskade og allergier. Men jeg støtter det helhjertet, det er jo for en god sak.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Dugnad er egentlig greit, bare det foregår i arbeidstiden.

Dugnader på barnehage/sfo/skole og slikt holder jeg meg unna på grunn av gammel krigsskade og allergier. Men jeg støtter det helhjertet, det er jo for en god sak.
    Litt avhengig av serveringstilbudet er jeg enig med deg!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt avhengig av serveringstilbudet er jeg enig med deg!

Ja skulle det være godt betalt tillegg så er det ikke så ille.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DBS Apache - fetere sak finnes ikke. Det var sykkelen som skapte utrykket "Babemagnet"!

He he jeg hadde to, den første ble kjøpt brukt og den siste helt ny, det var stort det ! :-D

Begge ble stjælt :evil:

Og du hadde jo Tomahawk også (tror det var det den het ) med lite forhjul og grønn av farge, litt skummel men veldig tøff.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og når det gjelder klipping av gress så har jeg oppgradert fra litt over to mål til 4 x 45 meter 8)

Jeg smiler hver gang Xen spørr om og få låne klipperen

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere dugnad på everket?

Gærninger :-D
    Vi skal flytte inn i nytt bygg. Da skal kontorrottene flytte alt papir en lørdag og det blir sikkert for slitsomt så da kaller de like godt inn alle mann på dugnad uten betaling..... Det skulle være litt servering i den nye kantina etterpå, men ikke faan om jeg stiller opp!

Med 100% overtid stiller jeg derimot opp med godt humør

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den i blå gitt :-D

DBS Tomahawk | FINN torget

Ikke noe for bratte oppover bakker, mener den ble trukket fra markedet pga mange skader

Side 1453 av 2256 FørsteFørste ... 453 953 1313 1323 1333 1343 1353 1363 1373 1383 1393 1403 1413 1423 1433 1443 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1463 1473 1483 1493 1503 1513 1523 1533 1543 1553 1563 1573 1583 1593 1953 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •