Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1447

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det var nydelig!! Anbefales på det varmeste. Torskefileter lagt i alufolie sammen med halvstekt bacon, grillkrydder og en smørklatt. Et "brett" med mandelpoteter ala Craig Whitson. (kjøpt på Rema 1000) Hiv alt på grillen. 20 min senere... Voila. Beste måltidet på lenge. :-D
    Det hørtes godt ut! Var potetene ferdig marinert?

Tror det blir grillede pølser i brød her, orker ikke å lage noe mer avansert... :? :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke sant Svenn-Andre? Grusomt. :cry:

De var ferdig marinert Tom. 19,- for to greie porsjoner.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo glimrende, skal titte etter slikt neste gang jeg er i butikken :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var plenen klippt. Bio-klipp er genialt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No vill æ færra te Mexico
    YouTube - Lynni Treekrem
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er smått desperat.

I Mexico City ble det i fjor drept ca 5500 i gjengoppgjør, hvor mange ble drept totalt i Mexico? Iallefall flere enn svinepelsen tar knekken på.
    Svinepesten, den nye fugleinfluensaen.

Netse år er det Gnusyken fra Tanzania etterfulgt av Pandami fra Kina...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var plenen klippt. Bio-klipp er genialt.
    bio klipp????
    Noe nytt og revolusjonerende, jeg ser at jeg må klippe gresset i nærmeste fremtid=P

Har brukt dagen på å felt 4 busker(trær!)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.reinhardt.no/produkt/js63.pdf
    f.eks.

Har slik tomt at det ikke er nødvendig å klippe mer enn toppen 6-7 ganger i året

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det kinamat og kald cola med isbiter i Det er lenge siden det namnam...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg lagt cnc'n ut for salg..

jeg liker og bygge ting.. men "thats it!"
    selv om jeg hadde fått den 100% ferdig og fått den til og frese ting, så hadde jeg ikke komt til og bruke den, pga jeg bare får tilgang til den i helgene.. og da er jeg opptatt med "gamlingene"

nå spørs det hva jeg skal gjøre om jeg får solgt den..
    ny bil?
    bedre sterio?
    mat?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Busengdal
    da har jeg lagt cnc'n ut for salg..

jeg liker og bygge ting.. men "thats it!"
    selv om jeg hadde fått den 100% ferdig og fått den til og frese ting, så hadde jeg ikke komt til og bruke den, pga jeg bare får tilgang til den i helgene.. og da er jeg opptatt med "gamlingene"

nå spørs det hva jeg skal gjøre om jeg får solgt den..
    ny bil?
    bedre sterio?
    mat?
    Hvor ligger den? Hva kunne du tenke deg å få? hepp-hepp..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag lå vi til langt på dag! Etter det lot jeg svetten renne i en kjempeinnsats i hagen, det er så deilig å spa jord, plante planter og herje ute, nesten meditasjon for Lars'en Et par lass med dritt på fyllinga og så er det presentabelt her hjemme!

Nå må vi skaffe avleggere og gjødsle litt, kanskje også fjerne litt mose med den tøffe metoden, mosefjerner pulver er vist bare til plener med "litt" mose, her er det mose med "litt" plen!

Bioklipp er veldig greit ja, problemet er at man må klippe så ofte og lite av gangen for at det skal funke bra, det kommer noen nye klippere nå som gjør det enklere og bedre (kjører gresset i en "mosemaskin") da er det bare å ta godt i.

L

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant Lars. Litt av grunnen til at jeg velger å gjøre det er for å slippe å fylle opp et hjørne i hagen med enda mer råttent gress. Når man bare kan gå over plenen og slipper å gå å tømme så klipper jeg på litt over 20min. Det går fint selv om det blir litt oftere.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en bra dag Kjempevær og jeg har virkelig fått arbeidsånden over meg. Kan ikke huske sist jeg har gjort så mye. Fortsetter jeg sånn resten av uka får jeg unna mye som har vært utsatt altfor lenge.

Driver og tenker på bioklipper selv. Bryr meg egentlig ikke om jeg må klippe litt oftere siden man slipper å tømme gress hele tiden. Det skal også være bra mot mose. Noe jeg har mye av

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant Lars. Litt av grunnen til at jeg velger å gjøre det er for å slippe å fylle opp et hjørne i hagen med enda mer råttent gress. Når man bare kan gå over plenen og slipper å gå å tømme så klipper jeg på litt over 20min. Det går fint selv om det blir litt oftere.
    Har du fotballsko?

En kompis klipper alltid med fotballsko, noen ganger gjennom sommeren får han lilleputtlaget til å løpe rundt i hagen (med fotballsko). Dette lufter plenen skikkelig og gjør at mosen holder seg unna. En kombinasjon med det og bioklipp er bare genial, da slipper man å gjødsle noe som medfører enorm vekst og ditto masse arbeid.

Jeg har en gammel klipper og kan ikke klippe Bio men så har jeg mye flott "utmark" der jeg kan tømme dritten! Planlegger å gjødsle i år, fjerne mose og så mer gress, til neste år ringer jeg Ravn fotballklubb og ber dem på grillparty

L

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode har da startet på eget fotballag, Theodor er den første av elleve, evt. fjorten femten om han skal ha reserver

Men unger på plenen gjør underverker med mosen, problemet mitt er at det tar livet av det lille gresset som er her og ...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det PJ styret tror jeg fort blir utsatt. Kikker litt på hva som ligger ute til en grei penge, men det er ikke mye rart. Og så er det jo mange artigkarer aka ASK M5 og denne og en del lignende.
    Får heller satse på at det er noen kroner til overs når høsten kommer, og at jeg kanskje har skaffet et dugelig lerret osv. til den tid.

Hvis ingen har et kjempetips da ...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fotballsko, men finner bare grusskoa mine. Ikke helt samme funksjon. Forrige eier fikk vennene til ungene til å leke her hele tiden, men det har blitt litt lite av siste 3 åra gitt. "W" fikk kubbespill av venninnene til bursdagen sin. Vi får hive frem det hver gang vi får besøk.

Hva har du fått gjort i dag da Oddbjørn?

I morgen skal Passaten på service. Da slapper vi av på Moa mens jobben gjøres.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal iallefall gå stille og rolig til sengs. Blir hentet rundt 7 i morgen tidlig, vi skal på "kurs/seminar" i Åndalsnes. Lurer litt på hva den nye avdelingslederen tenkte på da han snakket om et par trelitere
    Skal ta med meg min ode venn De Luz på tur tenkte jeg, men ikke sikkert han får være med hjem igjen

Side 1447 av 2256 FørsteFørste ... 447 947 1307 1317 1327 1337 1347 1357 1367 1377 1387 1397 1407 1417 1427 1437 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1457 1467 1477 1487 1497 1507 1517 1527 1537 1547 1557 1567 1577 1587 1947 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •