Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1412

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet at svogeren fikk suben sin sendt med Nordmørsekspressen fra Oslo iallefall, så det går sikkert greit.

Grattis med forsterker da
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, det hadde jo vore heilt glimrande viss noko slik kunne ordnast. Var jo det eg prøvde å ordne idag også, men selger hadde ikkje anledning til å få frakta forsterkeren til bussterminalen.

Takk for det, eg har trua på at dette skal bli bra Kjipt at embla-blokkene mine hadde heilt feil lydsignatur ift Apex'ane, men slik er det berre :/

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener at Tevez er for lik Rooney og de scorer begge for lite mål. Irriterer meg mer at midtbanen ikke jobber nok, vil heller ha løpsvilje defansivt fra de. Vil ha en spiss som scorer i nesten hver kamp slik som Cole, Yorke, Solskjær og Nistelrooy gjorde.

Berbatov står stille hele kampene og vil ha pasning på fot ja. Alikevel har han mest assist i PL i år og har scoret 8 mål om jeg husker riktig.

Rafael tror jeg ikke slår an i England, men han kunne blitt bra i Spania. Se en Citykamp og sjekk ut Richards, han blir knakende god!

Gerard hadde ikke vært meg imot heller, men det blir vel med drømmen. Arsjavin er bra så lenge han har medgang, synes han går sur litt for ofte. Men han kaster seg ikke hver gang han blir taklet slik som Ronaldo og Nani, blir så lei. Se hva Evra gjør når han blir taklet hardt, spretter opp igjen og fortsetter enda hardere.

Men hvem er god nok og reelle kandidater på midtbanen? Diarra gikk til Real Madrid og jeg sliter med å komme på noen egentlig. Kaka hadde vært fint da.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det jeg sliter mest med for tiden når det kommer til Ronaldo. Han har de faktene som han hadde når han kom. I fjor, når han hadde en kanonsesong, hadde han en helt annen innstilling. Nå sitter han på ræva og hiver armene ut uansett hvordan han blir taklet. Skal ha frispark uansett. Folk har lært å lese han nå, og han går seg fast 8 av 10 ganger. Gjør ingenting om han går til Real til sommeren.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt usikker på om Kaka passer til engelsk fotball...

Følger ikke godt nok med i europeisk fotball til å komme med så mange kandidater egentlig....

Det er ikke så lett dette.

Gerard hadde vært deilig. Det hadde knekt Liverpool fullstendig.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig fått tilbake piffen! Nå er det sluttføring av takisolasjonen og klargjøring til å platekle hele dritten, må isolere nedenifra pg. konstruksjon... Gøy.. jippyy. Nå må jeg bare få rævva i gir å få lagt opp et par 20mm rør i veggen (tv, nett, media) så jeg får smelt opp plater det oxo!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det er det jeg sliter mest med for tiden når det kommer til Ronaldo. Han har de faktene som han hadde når han kom. I fjor, når han hadde en kanonsesong, hadde han en helt annen innstilling. Nå sitter han på ræva og hiver armene ut uansett hvordan han blir taklet. Skal ha frispark uansett. Folk har lært å lese han nå, og han går seg fast 8 av 10 ganger. Gjør ingenting om han går til Real til sommeren.

Får vi 800 mill for han bør det være mulig å styrke laget også.

Hadde ikke hatt noe imot Fabregas heller jeg da.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ute for å ta oss en kvldstur, men det begynner å bryge opp til litt vind, skikkelig surt ute.
    Så Madagaskar 2 i stad, en av de få filmene hvor oppfølgeren er på høyde med originalen, og nesten litt bedre også. Anbefales for barn i alle aldre
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vår alles kjære har gjort det igjen;

2. april 2009: A. Gallo TR-subbar skrytast opp i skyene, og "dei blir" i oppsettet.

5. april 2009: A. Gallo TR-subbar ligg ute på AVtorget.

Som min gode venn i "Tett på tre" seier; "Livet er uransakelig!"

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noe medisinsk utrykk som beskriver den tilstanden den mannen er i?

Han har vel fått et godt tilbud igjen da, og greier vel etter sigende å tjene penger på dette og Men uttrykk som "håper jeg får kjøpe meg et stort hus" og lignende lukter litt av luksusfellen synes jeg ...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skal man si? Ikke sjokkerende ihvertfall....

Han snakker jo om å gifte seg å bygge hus i sommer. Tror ikke han aner hva han snakker om isåfall. Et hus til under 2,5 mill tror jeg han kan se langt etter.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det verste er at det er folk i tråden som sier det er interessant og lærerikt.....

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det verste er at det er folk i tråden som sier det er interessant og lærerikt.....
    Jeg synes da det er lærerikt å se slikt

Btw hentet meg en rørforsterker i dag..

Første jeg opplever er mer bass

Det var den Arcamen:???:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Få høre Sanel? Hva har du kjøpt?

Da er det snart avgårde på ferie. Skal bli deilig å komme bort litt. :-D Kommer sikkert til å sitte å tenke på NAS og Squeezebox hele tiden, men det får så være.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God tur da Frode
    Har begynt å tenke litt rør jeg og, noe billig bare for å prøve til å begynne med.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gråmandag! Sovner ca 23.45 våkner igjen 01.14 sharp med hoste, hoster til kl 04.30 hvor jeg ikke gidder meg og står opp, ligger på sofaen til 0700 og ser Californication før jeg drar på jobb! Godt på vei ned i kaffekanne nr 2 nå

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Jan. Har lyst å prøve rør jeg også, men tror ikke det blir Music Angel. Da kommer rør-politiet og forteller meg hva jeg må gjøre for å finne nirvana.

Skikkelig kjipt da Per Anders. God bedring.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Jan. Har lyst å prøve rør jeg også, men tror ikke det blir Music Angel. Da kommer rør-politiet og forteller meg hva jeg må gjøre for å finne nirvana.

Skikkelig kjipt da Per Anders. God bedring.
    Takk Frode, men er ikke skikkelig syk, det er nesten irriterende for jeg blir bestandig bare sånn halvveis dårlig og ikke fullblods!

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God tur Frode! På Lillehammer er det sol i dag og 5+. :-D Skal en kjapp tur på fjellet i dag. Skal bli godt etter to hele dager i kinoen og målt frekvenser manuelt og flyttet subber. :???:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Takk Frode, men er ikke skikkelig syk, det er nesten irriterende for jeg blir bestandig bare sånn halvveis dårlig og ikke fullblods!
    Kan jeg anbefale en tur på nærmeste pol for å handle inn Jaeger (hostemedisin) og cognac (for almenntilstanden) og videre en tur til nærmeste kolonialhandel for å sette penger i et stort antall bokser pils (for å hindre dehydrering).

Man tar da passe doser av dette hver dag, og vil etter kort tid føle seg bedre.

Har vært med et hengerlass søppel i dag, og det blir vel enda enb tur i morgen. Utrolig hvor mye som samler seg i løpet av en vinter, men nå blir hage, garasje og kjeller tømt for dritt. Utrolig greit med nabo som har henger også

Side 1412 av 2256 FørsteFørste ... 412 912 1272 1282 1292 1302 1312 1322 1332 1342 1352 1362 1372 1382 1392 1402 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1422 1432 1442 1452 1462 1472 1482 1492 1502 1512 1522 1532 1542 1552 1912 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •