Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 1411

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Erfarer tørke her i gården hvertfall. Har ikke vært interesserte på Ti6k-ene på over 2 uker....

Sier ikke at dac-en er utrolig god i Duet men den var hvertfall merkbart bedre enn dac-en i min gamle Denon cd-spiller.

Ekstern dac kommer med tid og stunder. Trenger det ikke enda, da forbedringen var merkbar. Mest økonomisk å ta det i små steg.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beresforden er solgt Jan. Du minnet meg på den og jeg tjente 5000 i natt så klarte ikke å dy meg, men det var for sent

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Erfarer tørke her i gården hvertfall. Har ikke vært interesserte på Ti6k-ene på over 2 uker....

Sier ikke at dac-en er utrolig god i Duet men den var hvertfall merkbart bedre enn dac-en i min gamle Denon cd-spiller.

Ekstern dac kommer med tid og stunder. Trenger det ikke enda, da forbedringen var merkbar. Mest økonomisk å ta det i små steg.
    Er du fornøyd så hvorfor stresse? Her er det ihvertfall ikke stress, rimelig tomt på alle konti, men så rolig som jeg har blitt er det ikke noe problem

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er fornøyd, så oppgraderingssyken er borte. Enn så lenge.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble ferdig med stereo/hjemmekino opplegget lydmessig for over et år siden. Det er litt deilig.. :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er og fornøyd, men vet at det er så mye og hente på noen få omskiftninger! Så skal det sies at jeg er en rastløs sjel

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så jeg er glad for at DACen er solgt. Så slipper jeg å lure mer på det
    Jeg er rimelig fornøyd på film her, men på musikk kan det nok gjøres mye...
    Men det betyr ikke at jeg ikke ser forbedringspotensiale, men det kommer til å koste noen kroner, særlig PJ/lerret og høyttalere...

Men en DAC behøver nødvendigvis ikke koste all verden da.

Og så har det vært grilling i dag, og middag ute Grilllet i går også, men det ble så sent at vi spiste inne.

Elg ruler
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi hadde grillpølser til frokost :-D

I kveld blir det Kinesisk Szechuan til middag.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for pene ord og karakter forresten Geir, sofaen står der den Bare å komme innom.
    Litt artig at både jeg og junior står på lista over ukens klatrere samtidig, selv om vi nok ikke er så langt opp på lista i det store og hele. Men artig har vi det

Tror jeg skal ha cognac til kvelds
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Teaser-alert!

Eg skal kanskje køyre til Stryn i natt for å hente ein 40-kilos pakke som kjem med nattbussen frå Oslo. Det vil seie; viss alt går bra no. Pengane er iallfall overførte, og tippekonkurransen kan begynne på kva eg har investert i no!

btw: Busengdal, du er ikkje kvalifisert til å vere med i tippekonkurransen sidan du veit kva det er

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Møkkasøndag

en sånn søndag der jeg bare skulle holdt senga.
    kræsjet med annen bil i dag.

Rygget på kjørende bil når jeg skulle ut av parkeringslomma.
    Men er veldig usikker på skyld, da jeg ikke var kommet utenfor de hvite strekene når det smalt (dype lommer) på sykehuset.
    dvs han har lagt JÆVLIG nært de parkerte bilene.
    Så han ikke før det smalt og da rygget jeg sakte ut for å "varsle" at her var noen på vei ut...

Blir så forbanna, regner med at det er jeg som får skylden siden jeg rygget...
    men tok bilde der det viser at bilen er innenfor parkeringsstrekene...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Møkkasøndag

en sånn søndag der jeg bare skulle holdt senga.
    kræsjet med annen bil i dag.

Rygget på kjørende bil når jeg skulle ut av parkeringslomma.
    Men er veldig usikker på skyld, da jeg ikke var kommet utenfor de hvite strekene når det smalt (dype lommer) på sykehuset.
    dvs han har lagt JÆVLIG nært de parkerte bilene.
    Så han ikke før det smalt og da rygget jeg sakte ut for å "varsle" at her var noen på vei ut...

Blir så forbanna, regner med at det er jeg som får skylden siden jeg rygget...
    men tok bilde der det viser at bilen er innenfor parkeringsstrekene...
    Ikkje for å øydeleggje dagen din enda meir, men er redd det nok er du som får skulda sidan du rygga ja :/

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Ikkje for å øydeleggje dagen din enda meir, men er redd det nok er du som får skulda sidan du rygga ja :/
    kjenner til den ja,
    men det som er litt spesielt er at jeg ikke var kommet ut av mi egen lomme.
    dvs at han har kjørt langs parkeringsstreken....
    gammel man 60 år... som jeg måtte fylle ut forsikringspapira til pga han ikke hadde brillene med seg... så dårlig....

Å gud blir så frustrert av tenke at å fram.

Det verste er at jeg sa opp NAF medlemskapet mitt for under 1mnd siden...
    medlemsfordel: dekker 4000kr av egenandelen!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du må komme med flere hint Jo Andre. Tipper det er forsterkeri... Hevet deg på Emotiva-bølgen?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg heeeelt utlada her.... For en vanvittig kamp nettopp. Det gikk heldigvis veien. :-D

Skikkelig surt det der Svenn-Andre...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok Frode, tid for fotballsnakk

Fantastisk god følelse nå, virkelig etterlengtet! Men hvem må United ha til neste sesong?

Neville, Scholes og Giggs synger på siste verset. Brown er mye skadd og O'shea vil jeg ikke ha som fast høyreback.

Jeg ville gjort alt for å få Micah Richards fra City til United, Englands beste forsvarsspiller om noen år, spiller høyreback og backup stopper.

Sentral midtbane har jeg ikke noen sikre navn. Kunne tenkt meg en av de to til Chelsea (Essien/Lampard), men det er nok vanskelig. Barry føler jeg ikke er god nok og for lik Carrick. Gjerne en som ligner på Vieira eller Keane for å tenke litt bakover i tid. Svindyre Anderson har jeg ikke helt fått trua på enda.

Synd vi ikke fikk Robben på venstre midtbane for noen år siden, hadde heller sett han i stedet for Nani som kostet alt for mye. Young og Downing er liksom ikke stabile nok heller.

Håper forøvrig Berbatov blir skadefri igjen snart. Han legger opp til mange mål, scorer mest av spissene og er generelt håpløs å spille mot. Vi mangler dog en skikkelig eksplosiv spiss som løper i bakrom, men skal vi inn med en i toppklasse må nesten Tevez ut. David Villa ville vært mitt førstevalg her.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    kjenner til den ja,
    men det som er litt spesielt er at jeg ikke var kommet ut av mi egen lomme.
    dvs at han har kjørt langs parkeringsstreken....
    gammel man 60 år... som jeg måtte fylle ut forsikringspapira til pga han ikke hadde brillene med seg... så dårlig....

Å gud blir så frustrert av tenke at å fram.

Det verste er at jeg sa opp NAF medlemskapet mitt for under 1mnd siden...
    medlemsfordel: dekker 4000kr av egenandelen!

Jeg tror faktisk du har sjangs siden du var i lomma di. Han andre har ingenting der å gjøre! Men helt klart et tvilstilfelle.

Håper det går veien din!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Tevez ville jeg aldri kvitta meg med. Litt samme typen som Rooney, men vi trenger de sterke og ikke minst løpssterke som aldri gir opp. United er best når de kjører kamper.

*Berbatov blir jeg ikke helt klok på. Liker egentlig ikke typen (stillestående) men han viser han holder (og scorer) mål.

*Micah Richards aner jeg ikke hvem er...

*Vi har en spennende ung høyreback (Rafael), men vi bør gå for en mer rutinert i tillegg.

*Robben er for "lett". Slår til en gang hvert skuddår.

*David Villa er kjempespennende.

*Essien nei. Lampard tja. Gerrard definitivt.

*Jeg var kjempeskuffa over at United ikke gikk for Arsjavin. (gidder ikke sjekke hvordan det staves.) Ingen stjernenykker og hardarbeidende.

*Spisser har vi egentlig nok av. Føler ikke at det er der problemet ligger. (spennende med de unge på vei opp også, de markerte seg i dag) Vi må ha en langt sterkere midtbane. Da spes sentral og venstre.

Gøy! :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fotball
    Her går det i frekvensrespons

Alltid like artig, selv om det var noen dipper der jeg ikke likte. På den negative siden er det det å nevne at nivået ble litt lavere med romperister tilkoblet, muligens noe fasetull der. Får prøve å bytte + og - på Kenwooden en dag.

Og så har vi laget stand til juniors senter. Passet liksom ikke i noe hylle den ...

-stue-respons-jpg

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tog an med ein gong du Frode Det er ein xpa-2 som ventar på meg! Så om nokon veit om nokon i Oslo som skal oppover til desse trakter på påskeferie, let me know! Evt om nokon veit om billige transportmetodar. Posten er utelukka sidan den veg 40 kg fraktvekt. Nor Cargo er eg redd blir styggeleg dyrt(?). Veit ikkje om det går an å sende slike pakkar med nattbussen eg? I ytterste tilfelle må eg køyre 1080 km på ein dag, og det er eg lite frista på :P

BTW: Faithless - Live in Alexandra palace, God is a DJ er heilt spinnvill! Satt og drog på skikkelig her no, kanskje noko av det drøyaste eg har høyrt nokon gang!

Side 1411 av 2256 FørsteFørste ... 411 911 1271 1281 1291 1301 1311 1321 1331 1341 1351 1361 1371 1381 1391 1401 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1421 1431 1441 1451 1461 1471 1481 1491 1501 1511 1521 1531 1541 1551 1911 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •