Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 14 av 2256 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 514 1014 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer da:-)
    Ingenting er som å sitte og være fornøyd med nyinnkjøp.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra du er fornøyd Det er et ordentlig rock and roll anlegg Perfekt til live type green day musikk .............

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett på maken, Vi har passet en hund i 14 dager nå. Idag ble hun levert og hva fikk lille meg JO en DE LUZE VS ( til en ikke kjenner Den beste konjakken i min strupe )

Å lykkelig Lørdagskveld..........

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om jeg ikke har en slik stående på ei hylle her bort jeg også. Siste konjakken jeg fikk på 40 årsdagen i fjor jeg ikke har drukket opp enda. Sparer det beste til slutt;-)

Fikk forresten høre et nytt "visdimsord i dag", fritt sitert fra et av W's dameblader: Trygghet er å ha en ølopptaker knyttet fast til gyngestolen sin. Ikke veldig aktuelt i disse bokstider, men nok et godt motto ;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt av et motto med tanke på at det er et "W" blad
    Jeg vil heller si at tryggheten er at polet er åpent mange timer etter jobben

4 konjakk å jeg er i form dette er ikke bra
    Forresten så har jeg bestemt meg for å nedgradere hjemmekinoen og oppgradere HIFI!§§!§!§!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Forresten så har jeg bestemt meg for å nedgradere hjemmekinoen og oppgradere HIFI!§§!§!§!
    Flere rundt meg som har gjort det. Blir det vinyl også? Har begynt å høre litt på det igjen, og må si at det er litt egen stemning når det snurre noen gamle "schlegere" ;-)

Noe spesielt du har tenkt på da?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter at min gamle bestefar takket for seg så ble det en spiller og MAAAAANGE plater rett i hjemmet... men jeg har ikke hentet den enda. Jeg har faktisk den gamle typen plater også, har sikkert 50 plater som er datert 1950 det er kult det. Men problemet er jo at jeg ikke har forsterker til å spille de av med...

Vinyl er topp, men etter en kveld med mye U2 Metallica, Billy Idol så må jeg si at 5.1 DTS ikke akkurat er fælt å høre på
    Er ikke lett dette!!

Men GOD NATT!!!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er på besøk hos svigers, så det ble lite forum i går. Jeg leser meg gjennom hva som har skjedd i tråden siden sist, og hvilket spm dukker opp når jeg leser......? Hvilken rase var hunden?! (ja jeg er ganske hundeinteressert også...) Hadde hund før jeg flyttet til Bergen. (Nova Scotia Duck Tolling Retriver, kalles som regel bare Toller) Jeg ville ikke utsette stakkars bikkja for leilighets-livet i byen, så min kjære mor fikk passe på den. Etter 2 år så fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk henne igjen. :-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dufår da tak i relativt rimelige RIAA trinn for tiden, særlig på bruktmarkedet. Trenger ikke koste mange hundrelapene før det begynner å blik OK lyd. Kommer an på spilleren også da selvfølgelig, men det trenger ikke bli ruin.

Men jeg regner med at det blir CD/SACD/HDCD/DVD-A eller noe i den gata da? Har du vært ute og luktet på noe du kunne tenkt deg, eller driver du og snuser rundt?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mange er det som er inne her fra Ålesunds-området?? Veldi liten interesse rundt hjemmekino og hifi på denne plassen, ALLE kompiser og dama ser ikkje poenget med ett fett anlegg så ej er glad for at Avforum er her ass så ej slipper å føle mej så aleine =)

Hadde vert gøy om alle skrev litt om sine egne anlegg å oppgraderinger å sånt også her da..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    ..... og hvilket spm dukker opp når jeg leser......? Hvilken rase var hunden?! (ja jeg er ganske hundeinteressert også...) Hadde hund før jeg flyttet til Bergen......
    Det var en søt "liten" rottweiler jente på ca året. Det er noen utrolig fascinerende dyr må jeg si. Hun er fra en oppdretter som driver med redningshunder, så hun er sinnsykt skarp i hodet og gjør ALT på kommando. De eneste gangene hun ikke hørte var når hun tuslet bak huset og møtte ildrene mine

Sitat Opprinnelig postet av Jakv
    Dufår da tak i relativt rimelige RIAA trinn for tiden, særlig på bruktmarkedet. Trenger ikke koste mange hundrelapene før det begynner å blik OK lyd. Kommer an på spilleren også da selvfølgelig, men det trenger ikke bli ruin.

Men jeg regner med at det blir CD/SACD/HDCD/DVD-A eller noe i den gata da? Har du vært ute og luktet på noe du kunne tenkt deg, eller driver du og snuser rundt?
    Når det gjelder dette RIIA så har jeg faktisk null kunnskaper, så nå leser jeg meg til kunnskap FØR jeg kjøper og gjøre noe.

Ellers så har jeg ikke funnet noe som "frister" Men jeg skal ikke ha noe som spiller greit, det skal spille pent. Men jeg leter irundt og snakker også med denne jævvla lommeboka ( vi er ikke enig )

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer beleilig den Ålesundsturen da, hvis du fikk rette tall i brevet fra ligningskontoret før helga ;-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant, men jeg har ikke fått noe enda.. Men jeg regner med at jeg skal gå endel i pluss. Med tanke på huslån etc.

Time vil show ( men så var det dette kjøkkenet da )

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk berv på fredag vi. Bor mer sentralt vi vettu;-) Og så skal jeg få bli kristiansunder over nyttår :-(
    Kjøkken er gararantert dobbelt så dyrt som du har tenkt på forhånd. Vi begynte med et lite overslag på ca. 100k for det vi tenkte å gjøre, og etterhvert som ideene har begynt å flomme, sammen med trangen til å ta et rom til, så er det godt og vel det dobbelte nå. Hvor mye det blir når vi setter i gang tør jeg ikke tenke på;-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer, men jeg har en genial plan som skal løse dette problemet med ideer. Jeg satt meg ned i fjor høst og begynte og planlegge ALT og etter den tid har jeg tenkt på dette stort sett hele tiden. Så nå er alt planlagt og budsjettet er lagt ( med god plass til overskridelser )

Men jeg vet hvordan det er, til og med yttergangen som er 2 & 5 meter ble 4000 kroner dyrere en planlagt, og det er en yttergang!! så time vil show, neste uke skal jeg starte med Lotto slik at jeg kan vinne litt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jensen84
    Hvor mange er det som er inne her fra Ålesunds-området?? Veldi liten interesse rundt hjemmekino og hifi på denne plassen, ALLE kompiser og dama ser ikkje poenget med ett fett anlegg så ej er glad for at Avforum er her ass så ej slipper å føle mej så aleine =)

Hadde vert gøy om alle skrev litt om sine egne anlegg å oppgraderinger å sånt også her da..
    Hvor mange som er her inne er vanskelig å si, men det er hvertfall ikke mange som har vist interesse her i tråden. Vi to er jo fra samme sted da...

Både jakv og Svante har jo lagt ut profiler i minHjemmekino (jakv har vel minHifi også...?), så det spørs om de gidder å gjøre det samme her? Vel, det blir nå diskutert opp/ned-graderinger i denne altmuligtråden også så man vet aldri...

Jeg tror at det etterhvert blir flere tråder/tema dersom litt flere viser interesse for AVlaget sine sider. Du kan jo starte en Jensen. :-D
    Vi henger oss sikkert på vi!!

Jeg har enda ikke fått 100% bekreftet at det blir den 21 av Johan (jeg mener at det er 100%) men det håper jeg at jeg får i mårra. Da er han sikkert tilbake på jobb.

God påske folkens!!!!!!!!!:-D

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    han sa den 21 når ej va der ute

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det blir sikkert den 21, men det virket som om Johan helst ville vente med å bekrefte helt sikkert til han hadde ordnet HD-demo.... Skal ringe i dag dersom jeg ikke får mail. Men alle kan nok regne med det blir den 21 ja. :-D

Tenkte jeg skulle høre med noen fra gamlefylket mitt også. Stryn ligger ikke lenger unna enn mange steder på nordmøre, så det kan jo hende noen derfra har lyst på en tur. I S&F er det jo svinnende få sjapper. (om noen?)
    Britax her på forumet er jo aktiv, og har litt spennende utstyr. Barco og en vannvittig sub bla.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått tilbakemelding fra Britax. Han blir med dersom han ikke jobber den helgen. :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert. Virker som en mann med kunnskap det.

Side 14 av 2256 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 514 1014 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •